zijn die er nog?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen even naar de Laidel voor de race begint
ik heb mijn tanden al gepoetst...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga maar ook wat te vreten maken dan
Geen idee, jij hebt ze toch gehaald? Vorige week hadden ze die nog welquote:
Uit de oven vind ik de bitterballen toch net iets minder als uit de vetpanquote:Op zondag 9 juli 2023 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb mijn tanden al gepoetst...
plus dan wil ik minimaal ook snacks uit de oven en die heb ik helegaar niet in huis
kloptquote:Op zondag 9 juli 2023 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uit de oven vind ik de bitterballen toch net iets minder als uit de vetpan
valt meestal wel een beetje tegenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er niet spectaculair uit maar goed
ja tijdens de actieweek, is een tijdelijk product dacht ikquote:Op zondag 9 juli 2023 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee, jij hebt ze toch gehaald? Vorige week hadden ze die nog welAnders worden het Mora bitterballen met mosterd
was prima te vreten bij een late viestrek als nuquote:
heej, ik herinner me een verhaal van een hele tijd geleden, je was aan het verbouwen, en iets samen met je pa, de wc getegeld ofzo?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met die ellende bedoelde ik; mijn vader anderhalf jaar lang zien verpieteren door kanker. 3 maanden geleden was het klaar. Nu bouwen we weer opNooit echt de realisatie gehad hoe heftig zoiets kan zijn...
Ké dan ga ik wel naar de Jumbo of AH voor bitterballen denk ikquote:Op zondag 9 juli 2023 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja tijdens de actieweek, is een tijdelijk product dacht ik
en dan heb ik het per ongeluk allemaal op en vergeten foto te makenquote:
ik post elke minuut, puur als reminderquote:Op zondag 9 juli 2023 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan heb ik het per ongeluk allemaal op en vergeten foto te maken
Ja, dat project is ook een beetje uit de hand gelopen.... Moest een budget project worden; nieuwe wc (muur plat, nisje eruit, budget spullen erin). Uiteindelijk alles high-end... Dure tegels, dure wc, dure meubels en de hele hal en overloop gedaan tot visgraat vloer aan toequote:Op zondag 9 juli 2023 00:54 schreef maily het volgende:
[..]
heej, ik herinner me een verhaal van een hele tijd geleden, je was aan het verbouwen, en iets samen met je pa, de wc getegeld ofzo?
grote kansquote:Op zondag 9 juli 2023 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
en dan heb je eindelijk een foto en denk je meh wat een tegenvaller
zolang je met 'aan het werk' maar niet 'opeten' bedoeltquote:Op zondag 9 juli 2023 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga aan het werk tot over paar minuutjes
Hier heb je een kleine impressie. Ik heb alles zelf gedaan behalve het stucen (kan ik wel, heb wat rechte muren gedaan in het huis, maar hier zaten mij teveel hoekjes in, en ik ken toevallig een stucadoorquote:Op zondag 9 juli 2023 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww wat tof om dat van je vader te horen
ken de foto's al, wel nog steeds heel mooiquote:Op zondag 9 juli 2023 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb na deze foto's nog wat afwerking gedaan natuurlijk.
Volgende plan is om wat draagmuren weg te halen rondom de keuken en een meter ofzo achter aan het huis te zetten (niet dat het te klein is, maar ik wil graag een gevel van compleet glas en een open keuken met kookeiland).
Draagmuren verwijderen mag ik niet en heb ik een vergunning voor nodig... En dat wordt een verbouwing van een ton of meer...
heb ik eindelijk een foto reageer je er niet opquote:Op zondag 9 juli 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ken de foto's al, wel nog steeds heel mooi![]()
![]()
die draagmuren... zijn die niet om de boel te ... dragen?
Jazeker! zonder die muren stort het huis in!quote:Op zondag 9 juli 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ken de foto's al, wel nog steeds heel mooi![]()
![]()
die draagmuren... zijn die niet om de boel te ... dragen?
rustig..quote:Op zondag 9 juli 2023 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik eindelijk een foto reageer je er niet op
edit oh toch wel
ja hoor prima. en zeker voor de prijs van 5 euro. Kan ik een paar keer van etenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
rustig..
belangrijkste vraag, is het wat?
wie het breed heeft.. etcquote:Op zondag 9 juli 2023 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker! zonder die muren stort het huis in!Maar in plaats van muren kun je dikke stalen profielen plaatsen
Groot gat aan de buitenkant maken en hop! balk erin schuiven
Probleem is alleen dat ik een draagmuur in 2 richtingen eruit wil hebben. Dus 1 heule dikke stalen balk en 1 die daarop moet rusten. Gaat een aardige duit kosten denk ik
quote:Op zondag 9 juli 2023 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hoor prima. en zeker voor de prijs van 5 euro. Kan ik een paar keer van eten
Meh, het sloopwerk en de noodzakelijke dingen laat ik dan doen i.v.m. verzekering enz. maar zo'n keuken incl. kookeiland zet ik er natuurlijk zelf inquote:
waarom dan ook nog het huis van de buren kopen?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meh, het sloopwerk en de noodzakelijke dingen laat ik dan doen i.v.m. verzekering enz. maar zo'n keuken incl. kookeiland zet ik er natuurlijk zelf inEn alle afwerking ook. En ik heb het huis in de goede periode gekocht, toen werden er niet van die woekerprijzen gevraagd zoals nu
ik maak aantekeningenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
die kroketten zijn trouwens stoofvlees kroketten van de plus
quote:Op zondag 9 juli 2023 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, dat project is ook een beetje uit de hand gelopen.... Moest een budget project worden; nieuwe wc (muur plat, nisje eruit, budget spullen erin). Uiteindelijk alles high-end... Dure tegels, dure wc, dure meubels en de hele hal en overloop gedaan tot visgraat vloer aan toe, alles gestuct en mat wit geschilderd, kozijnen zwart. Echt heel mooi geworden. ben er erg trots op
![]()
Mijn pa gaf aanwijzingen (heb nog een hele mooie foto van mijn pa met een waterpas van 2 meter in de hand (zo'n beetje de laatste foto van hem die ik heb)).
Vanuit het ziekenhuis zei hij tegen mijn moeder 'Die jongen kan tegenwoordig toch ook alles maken he?'Brak mijn hart...
![]()
Maargoe, laten we het over iets gezelligs hebben
En vergis je niet he, ook voor mij is dat weken aan een stuk tot 's avonds 11 of 12 uur door bikkelen na 10uur op het werkquote:
Hema maakt snacksquote:Op zondag 9 juli 2023 01:25 schreef Koen66 het volgende:
leeft het hier nog? de rest van Fok is aan de beademing
*haalt masker van gezicht en tikt " ja het leeft'quote:Op zondag 9 juli 2023 01:25 schreef Koen66 het volgende:
leeft het hier nog? de rest van Fok is aan de beademing
Waarom niet? Nu vraagt ie 5 ton, maar dat was het 8 jaar geleden niet... Wel meer werk, maarja. Dan heb ik 400m2 woonoppervlak en 200m2 tuinquote:Op zondag 9 juli 2023 01:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom dan ook nog het huis van de buren kopen?
weer een huis minder op de markt..
om eerdergenoemde redenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom niet? Nu vraagt ie 5 ton, maar dat was het 8 jaar geleden niet... Wel meer werk, maarja. Dan heb ik 400m2 woonoppervlak en 200m2 tuin
precies, ik geef eerlijk toe, het spel boeit me niet, maar ik ben toe aan ff wat gezelligheidquote:Op zondag 9 juli 2023 01:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*haalt masker van gezicht en tikt " ja het leeft'
leuk dat je daarom naar dts komt koeneloen..
omdat we nog de enigste mensen zijn die wakker zijn op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |