quote:Op zondag 9 juli 2023 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had deze ooit gekocht bij een actie bij de Laidel
[ afbeelding ]
Met die ellende bedoelde ik; mijn vader anderhalf jaar lang zien verpieteren door kanker. 3 maanden geleden was het klaar. Nu bouwen we weer opquote:Op zondag 9 juli 2023 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
ik ook, al wist ik wat er ging komen
deed me denken aan bo burnham
Rookworst is wel lekker... 20 minuutjes zachtjes kokenquote:
Mijn vrouw had ook zo'n heel pakket meegenomenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had deze ooit gekocht bij een actie bij de Laidel
[ afbeelding ]
Het is heftig, maar goed dat je weer aan het opbouwen bent.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met die ellende bedoelde ik; mijn vader anderhalf jaar lang zien verpieteren door kanker. 3 maanden geleden was het klaar. Nu bouwen we weer opNooit echt de realisatie gehad hoe heftig zoiets kan zijn...
ziet er niet spectaculair uit maar goedquote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Maak ook een foto als straks alles op je bord ligt!
Al vrij snel. Mijn zussen en moeder hebben er veel meer moeite mee. Uiteindelijk komt iedereen aan de beurt om te gaan denk ik dan maar (niet om als een complete gevoelloze zak te klinken, maar zo is het wel), dus daar heb ik dan ook wel vrede mee. De manier waarop het is gegaan niet, en dat zal ik ook nooit doen, want die was gewoon erg lelijk...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is heftig, maar goed dat je weer aan het opbouwen bent.
ik weet de ellende nog, je vertelde dat toen hier... vandaar dequote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met die ellende bedoelde ik; mijn vader anderhalf jaar lang zien verpieteren door kanker. 3 maanden geleden was het klaar. Nu bouwen we weer opNooit echt de realisatie gehad hoe heftig zoiets kan zijn...
De spareribs waren vrij taai, maar nog wel oké voor een doordeweekse snack. Hoe zijn die andere?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er niet spectaculair uit maar goed
de verpakking zelfs al niet...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er niet spectaculair uit maar goed
die wings zijn best mals, vond het primaquote:Op zondag 9 juli 2023 00:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De spareribs waren vrij taai, maar nog wel oké voor een doordeweekse snack. Hoe zijn die andere?
maar maar maar...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die wings zijn best mals, vond het prima
oeh krokettenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
heb ook nog twee kroketten erbij gedaan die ik over hadheb ik weer wat ruimte in de vriezer
zijn nog in de oven he, maar had weekje geleden al een paar van gegetenquote:
krijg trekquote:Op zondag 9 juli 2023 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn nog in de oven he, maar had weekje geleden al een paar van gegeten
Heb daar toen erg over getwijfeld of ik dat wel op een forum moest gooien ja (en zeker DTS). Uiteindelijk wel gedaan, en een beetje van me af schrijven hielp wel. Heb wel met de moeder van FOK! contact gehad en verteld hoe het ging, en ze heeft me ook heel goed geholpen. (jullie weten wel wiequote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet de ellende nog, je vertelde dat toen hier... vandaar de![]()
goed om juist nu ruimte te geven aan je gevoel en ervaring bij wat er is gebeurd
te vaak horen we; zo de ellende is klaar, en door...
Dan ga ik morgen even naar de Laidel voor de race begintquote:Op zondag 9 juli 2023 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die wings zijn best mals, vond het prima
#viesdikquote:Op zondag 9 juli 2023 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
heb ook nog twee kroketten erbij gedaan die ik over hadheb ik weer wat ruimte in de vriezer
Goed zo, ook in dts is er best ruimte voor iets serieusquote:Op zondag 9 juli 2023 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb daar toen erg over getwijfeld of ik dat wel op een forum moest gooien ja (en zeker DTS). Uiteindelijk wel gedaan, en een beetje van me af schrijven hielp wel. Heb wel met de moeder van FOK! contact gehad en verteld hoe het ging, en ze heeft me ook heel goed geholpen. (jullie weten wel wie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |