Ik ben van de Hitkrant-generatiequote:Op zondag 9 juli 2023 03:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hunk?? jeetje dat is een oudbollig woord. Leuke vent, mooie man, leukerd, geil ding.
Wat is er nou weer mis met homo's dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die lazen de dames altijd...ben je homo ofzo?
Omdat je niet weet hoe vrouwen leuke mannen noemen...quote:Op zondag 9 juli 2023 03:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met homo's dan?
Als je dan ook nog de hitkrant las..ja 1 plus 1 is 2..geeft verder niks oude relnicht van me..quote:Op zondag 9 juli 2023 03:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe vrouwen leuke mannen noemen...
Verder dan Lekker Ding komen ze niet, mannen hebben om vrouwen te benoemen een breder repertoire.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe vrouwen leuke mannen noemen...
Slaap lekker, chickie!quote:Op zondag 9 juli 2023 03:31 schreef Monique___ het volgende:
Ben naar bed![]()
slaap lekker straks allemaal
Man man man, ben je homo ofzoquote:
Kijk, hier spreekt een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 9 juli 2023 03:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
stront gaat er makkelijker af dan lippenstigt
Man man man, waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 03:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Homo-drankjes is prima, maar ik ga geen wijvendrankjes drinken
Nee, jij hebt slaap puntjes nodig!quote:
Dan slaap je toch gewoon met je hoofd op het toetsenbord, hoef je ook minder ver naar het aanrecht te lopen als de rest wakker word en ontbijt eistquote:Op zondag 9 juli 2023 04:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa zit nog beneden pfff
geen zin om op te staanmoe hiero
puber ligt tot laat in bedquote:Op zondag 9 juli 2023 04:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan slaap je toch gewoon met je hoofd op het toetsenbord, hoef je ook minder ver naar het aanrecht te lopen als de rest wakker word en ontbijt eist
Pubers gonna puberquote:Op zondag 9 juli 2023 04:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber ligt tot laat in bed
eet nog later.........
![]()
![]()
Ik vraag of iemand dat überhaupt lekker vindt. Daar komt geen reactie op en dat is wel logisch, want alle drankjes met Aperol zijn niet te zuipen.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, waarom vraag je het dan?
Is wel lastig daar een antwoord op te krijgen als mario er niet op reageertquote:Op zondag 9 juli 2023 04:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vraag of iemand dat überhaupt lekker vindt. Daar komt geen reactie op en dat is wel logisch, want alle drankjes met Aperol zijn niet te zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |