Altijd ready zijn!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling![]()
Daar winnen we de oorlog mee
quote:Op zondag 9 juli 2023 02:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pah!. Das nog niks. 10 dagen per week hier!
Wat is er mis met chikie dan...dat is toch gewoon een leuke/mooi vrouw...quote:Op zondag 9 juli 2023 02:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mag je nog wel een beetje restept over vrouwen praten toch?
[ afbeelding ]
Hij snapt vrouwen niet goed schat ik zoquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is er mis met chikie dan...dat is toch gewoon een leuke/mooi vrouw...
hallo vrouw hierquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef gebrokenglas het volgende:
'chick' is toch eigenlijk een denigrerende opmerking? Of kan als zodanig worden opgevat?
DAT vind ik dus niet oke...........quote:Op zondag 9 juli 2023 02:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik luister nu deze homomuziek. Van die klaversimbel kun je gewoon een huis kopen!Steinway&Son vleugel gaat voor zo'n 4 ton
![]()
Beetje puberaal, maar oké, ik zei dat vroegah ook wel eensquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is er mis met chikie dan...dat is toch gewoon een leuke/mooi vrouw...
Jammer dat je je mannelijkheid verloren bent in de tussentijdquote:Op zondag 9 juli 2023 02:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje puberaal, maar oké, ik zei dat vroegah ook wel eens
Mijn excuus. Gay dan. Gay betekend 'vrolijk'quote:
Zou het niet zo tegen een vrouw zeggen nee...maar meer onderling met mannen...en dan alsnog niet als denigerend maar gewoon...net als haal ff 4 bier homo!!.. Heeft niks met negatiefiteit naar homo's te maken mja zo gaat datquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef gebrokenglas het volgende:
'chick' is toch eigenlijk een denigrerende opmerking? Of kan als zodanig worden opgevat?
Denk je?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je je mannelijkheid verloren bent in de tussentijd
Pics van je anus!!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 02:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hallo vrouw hier![]()
![]()
![]()
jullie tillen echt te zwaar hieraan
Neen, dat weet ik vrij zeker.quote:
Ik ken wel iemand anders uit Berlin... Of eigenlijk Ober Salzburg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |