Ja..kan...met een chikie ofzo...wordt alles leuker...even lekker weg met de motor ff uitwaaien 2 weken ofzo...lekker eten beetje drinken veel rijdenquote:Op zondag 9 juli 2023 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt, maar gewoon dagjes uit is ook leuk
Vergeet niet te leren wat 'Kut' is in het land waar je heen gaat, je moet de buuf wel in haar eigen taal kunnen aansprekenquote:Op zondag 9 juli 2023 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja..kan...met een chikie ofzo...wordt alles leuker...even lekker weg met de motor ff uitwaaien 2 weken ofzo...lekker eten beetje drinken veel rijden![]()
![]()
![]()
Chickie?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja..kan...met een chikie ofzo...wordt alles leuker...even lekker weg met de motor ff uitwaaien 2 weken ofzo...lekker eten beetje drinken veel rijden![]()
![]()
![]()
'Bitch' is internationaal.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet te leren wat 'Kut' is in het land waar je heen gaat, je moet de buuf wel in haar eigen taal kunnen aanspreken
Dat is de juiste instellingquote:Op zondag 9 juli 2023 02:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nooit te laat om te vieren dat t weekend is
Haha LOL...neuh ben een vrij man...quote:Op zondag 9 juli 2023 02:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Chickie?
Jij mag alleen nog brommer rijden schat ik zo![]()
Zo noem je een vrouw toch niet
Wil je zulke vieze praat hier niet prediken jaquote:
Mag je nog wel een beetje restept over vrouwen praten toch?quote:
Dat doet hij tochquote:Op zondag 9 juli 2023 02:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mag je nog wel een beetje restept over vrouwen praten toch?
[ afbeelding ]
Ik werk 8 dagen in de week 28uur per dagquote:Op zondag 9 juli 2023 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij werkt van ma tot vrij? Ohw man ik zou zelfmoord plegen
Pah!. Das nog niks. 10 dagen per week hier!quote:Op zondag 9 juli 2023 02:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik werk 8 dagen in de week 28uur per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |