Is goed, als jij even al je vrienden blijft kom ik ook alleenquote:
Ik heb geen vrienden, dus daar zijn we alvast gelijk inquote:Op zondag 9 juli 2023 03:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is goed, als jij even al je vrienden blijft kom ik ook alleen![]()
Jammer wel, moet je ik ook nog zelf naar de EH brengenquote:Op zondag 9 juli 2023 03:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dus daar zijn we alvast gelijk in
Prachtig.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hallo vrouw hier![]()
![]()
![]()
jullie tillen echt te zwaar hieraan
Aan de hand dat jij nu typt weet je niet eens meer wat voor of achteruit is... Maar ik durf wel een rondje in de ring met je hoorquote:Op zondag 9 juli 2023 03:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, moet je ik ook nog zelf naar de EH brengen
slet, kankerhoer, takkewijf, uitgewoonde snolquote:Op zondag 9 juli 2023 03:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Prachtig.
Wat vindt je wel een ongepaste term om een vrouw aan te duiden?
Vergeet 'Kut' niet!quote:Op zondag 9 juli 2023 03:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
slet, kankerhoer, takkewijf, uitgewoonde snol
zoiets
Slaap lekker!quote:Op zondag 9 juli 2023 03:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ich gehe schlafen, ik zie de uitnodiging van dat bange konijntje wel in mijn DM![]()
Laters allen!
Afgelikte boterham vind ik erg mooi.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
slet, kankerhoer, takkewijf, uitgewoonde snol
zoiets
Maare hoe noemen vrouwen een mooie/geile man? Is dat een stoot of een hunk, of wat zou jij zeggen?quote:Op zondag 9 juli 2023 03:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een mooie beschrijving
KillemWieftquote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare hoe noemen vrouwen een mooie/geile man? Is dat een stoot of een hunk, of wat zou jij zeggen?
hunk?? jeetje dat is een oudbollig woord. Leuke vent, mooie man, leukerd, geil dingquote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare hoe noemen vrouwen een mooie/geile man? Is dat een stoot of een hunk, of wat zou jij zeggen?
Hij vroeg naar een mooie manquote:
Ben je maagd ofzoquote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |