Dat gaat een flinke snoer wordenquote:
Wat een vreselijk filmpje. Ik hoop echt dat hij de pannen van het dak gaat spelen, maar tering wat een rotkop en houding heeft die gast.quote:
De scouting is nog te druk bezig met het vinden van een paar nieuwe verdedigers.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
15 miljoen.
Je zou toch rekenen op een fatsoenlijke scouting zoals PSV in het verleden wel vaker had.
Gaat moeilijk nu Studio Sport maandje niet uitzend. Pas midden augustus beginnen ze weer.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De scouting is nog te druk bezig met het vinden van een paar nieuwe verdedigers.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
15 miljoen.
Je zou toch rekenen op een fatsoenlijke scouting zoals PSV in het verleden wel vaker had.
Toen dacht ik: geen probleem, ik speel wel met 7. Ik heb veel met dat cijfer. Ik kom uit Rotterdam, uit de wijk Zevenkamp. Ik ben geboren op 17 juni, daar zit in een 7 in. Mijn zusje is geboren op de 27ste en mijn zoontje op de 25ste, twee plus vijf is zeven. Ga zo maar door. Ik debuteerde met rugnummer 37 en ik was 17. Het nummer komt steeds terug.'quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een vreselijk filmpje. Ik hoop echt dat hij de pannen van het dak gaat spelen, maar tering wat een rotkop en houding heeft die gast.
Hij komt nog uit Kampoe ook, dat verklaart het een en ander.quote:Op zondag 9 juli 2023 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen dacht ik: geen probleem, ik speel wel met 7. Ik heb veel met dat cijfer. Ik kom uit Rotterdam, uit de wijk Zevenkamp. Ik ben geboren op 17 juni, daar zit in een 7 in. Mijn zusje is geboren op de 27ste en mijn zoontje op de 25ste, twee plus vijf is zeven. Ga zo maar door. Ik debuteerde met rugnummer 37 en ik was 17. Het nummer komt steeds terug.'
Ik vind dit vrij geniaal anders
Aan bescheidenheid nog niets ingeleverd, dat is wel klasse, is ook een enorme stap weer van Ajax naar Brugge naar PSV, afwachten of de volgende club Utrecht wordt of toch Man City.quote:
Ook wel bijzonder, een speler die zijn hele carrière stapjes zijwaarts doet maar zichzelf nog steeds de beste vindt.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan bescheidenheid nog niets ingeleverd, dat is wel klasse, is ook een enorme stap weer van Ajax naar Brugge naar PSV, afwachten of de volgende club Utrecht wordt of toch Man City.
Van dat Ajax naar Brugge was niet eens zijwaarts maar een stap omlaag, Brugge heeft nu wel een jasje uitgedaan geloof ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel bijzonder, een speler die zijn hele carrière stapjes zijwaarts doet maar zichzelf nog steeds de beste vindt.
Ik vind het wel een leuk ventje hoor, doet me een beetje aan Van der Gijp denken, die kon ook geweldig voetballen maar liet dat te weinig zien.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat er weinig voetballers zijn aan wie ik een grotere teringhekel heb als Noa Lang. Maar nu hij voor PSV komt spelen… toch wel lekker om ook eens zo’n smeerlapje in je elftal te hebben zeg. En iedereen nu al viesmad, heel mooi. Gastje heeft overal schijt aan. Hier gaan we veel plezier van beleven boys
Nouja hij ging daar wel spelen en Europees deden die het niet slechter. Alle drie min of meer vergelijkbaar niveau denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van dat Ajax naar Brugge was niet eens zijwaarts maar een stap omlaag, Brugge heeft nu wel een jasje uitgedaan geloof ik.
Mag toch hopen dat die Voice mongool geen PSV supporter isquote:Op zondag 9 juli 2023 10:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je eigen speler een blessure toewensen![]()
Past wel bij dat tokkievolk in Utrecht.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan bescheidenheid nog niets ingeleverd, dat is wel klasse, is ook een enorme stap weer van Ajax naar Brugge naar PSV, afwachten of de volgende club Utrecht wordt of toch Man City.
In principe was dat met Gakpo alleen al gelukt, dus de helft van Madueke plus Gakpo was wel beschikbaar om te herinvesteren. Of dit hele goeie aankopen zijn gaan we zien.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Is het geld al weer niet een heel eind op, met die 25 miljoen voor Pepi en Lang
Er moesten vorig jaar ook wat gaten gedicht worden toch?
Selectie wordt kleiner, Madueke en Gakpo hebben geld binnengebracht, Hazard, Fábio Silva en Jarrad Branthwaite zijn inmiddels weg (wat scheelt in de kosten) Sangaré gaat vrijwel zeker weg maar dan moet er wel een vervanger komen. Misschien dat Ramalho en/of Veerman nog vertrekken. Ik denk dat er nog wel geld is, want PSV mikte op 5 versterkingen en die tel ik nog niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Je zou vooral denken dat er wat verdedigers nodig zijn, zeker met het spel van Bosz. Nu lijken ze dat in Eindhoven al een jaar of 8 de minst belangrijke linie te vinden, maar toch.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Selectie wordt kleiner, Madueke en Gakpo hebben geld binnengebracht, Hazard, Fábio Silva en Jarrad Branthwaite zijn inmiddels weg (wat scheelt in de kosten) Sangaré gaat vrijwel zeker weg maar dan moet er wel een vervanger komen. Misschien dat Ramalho en/of Veerman nog vertrekken. Ik denk dat er nog wel geld is, want PSV mikte op 5 versterkingen en die tel ik nog niet.
Daar moeten we gewoon 3 nieuwe basisspelers voor hebben, die dan ook echt voldoende niveau hebben. PSV kennende gaat dat niet gebeuren en is het dan weer huilen het hele seizoen.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou vooral denken dat er wat verdedigers nodig zijn, zeker met het spel van Bosz. Nu lijken ze dat in Eindhoven al een jaar of 8 de minst belangrijke linie te vinden, maar toch.
PSV heeft aangegeven de selectie terug te willen brengen naar 24 spelers. Op dit moment heeft PSV, Teze, Obispo, Ramalho, Mauro jr., van Aanholt, Mwene, Sambo, Baumgartl, Boscagli, Oppegard onder contract.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou vooral denken dat er wat verdedigers nodig zijn, zeker met het spel van Bosz. Nu lijken ze dat in Eindhoven al een jaar of 8 de minst belangrijke linie te vinden, maar toch.
boekjaar 22/23 is positief afgesloten dankzij Gakpo en zeker met de transfer van Madueke. Deel daarvan is opgegaan aan bijvoorbeeld Hazardquote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Hij gaat nu voor een seizoenskaart bij FC Eindhoven.. daar speelt een spits die de horloge van Dolberg heeft gestolen.quote:
Die gaat nu dus Elders kijkenquote:
Nee Leon. Dat staat er toch.quote:
Hij heeft wel België heet gemaakt!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:17 schreef Scrummie het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CueWW1xIjQt/
Héél veel succes met Noa Lang.
Ik hoop voor PSV dat hij blijft, ik vind hem wel een leuke speler.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gaan nu ook wat geruchten dat AC Milan interesse heeft in Bakayoko. Is wel hun tweede keus. Zouden tot 25 miljoen willen gaan. In de winterstop natuurlijk ook al PSG die 15 miljoen wilde betalen, dus hij staat er goed op. Sinds kort international van België.
25 miljoen. Wat een belediging. Gelukkig is John De Jong vertrokken anders had ie het bod geaccepteerd.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gaan nu ook wat geruchten dat AC Milan interesse heeft in Bakayoko. Is wel hun tweede keus. Zouden tot 25 miljoen willen gaan. In de winterstop natuurlijk ook al PSG die 15 miljoen wilde betalen, dus hij staat er goed op. Sinds kort international van België.
Binnen een paar wedstrijden de nieuwe publiekslieveling..samen met Xavi uiteraard.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:17 schreef Scrummie het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CueWW1xIjQt/
Héél veel succes met Noa Lang.
Dat niet, maar er is al wel flink uitgegeven. Aan aanvallers. Verdedigers lijken weer beetje sluitstuk van de begroting te worden.quote:
Je vergeet El Ghazi.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Binnen een paar wedstrijden de nieuwe publiekslieveling..samen met Xavi uiteraard.
PSV en buitenspelers is altijd een gouden combinatie.
Sinds ik het een beetje volg en kan herinneren.
Robben
Farfan
Balasz Doedelzak
Mertens
Depay
Lozano
Gakpo
Madueke
PSV heeft al 10 verdedigers onder contract, slechts 4-5 middenvelders en een stuk of 6-7 aanvallers. Er zal eerst wat verkocht/verhuurd moeten worden in die laatste linie, anders bestaat straks de helft van je selectie uit verdedigers.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat niet, maar er is al wel flink uitgegeven. Aan aanvallers. Verdedigers lijken weer beetje sluitstuk van de begroting te worden.
Zou mij niet verbazen. Die willen graag in de middenmoot spelen gezien hun interesse in Reijnders.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Die hebben Pulisic al gehaald geloof ik dus denk niet dat ze Reijnders nog willen.quote:Op maandag 10 juli 2023 05:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen. Die willen graag in de middenmoot spelen gezien hun interesse in Reijnders.
Omdat die naar Feyenoord wilde. Blijkbaar kijkt ie graag CL vanaf de bank.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:03 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom kunnen ze Beelen niet halen? Lijkt me toch een goeie versterking?
Ik kijk ook graag CL vanaf de bank met wat chips of nootjes erbij.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die naar Feyenoord wilde. Blijkbaar kijkt ie graag CL vanaf de bank.
Leuk dat je hem even uitlegt!quote:Op maandag 10 juli 2023 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag CL vanaf de bank met wat chips of nootjes erbij.
Het zal best een leuke speler zijn maar het verschil is wel dat Feyenoord (als ze blijven) redelijk voorzien is centraal achterin en deze jongen dus voor de breedte en toekomt is gehaald.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat je hem even uitlegt!
Maar PSV schijnt dus minder te hebben geboden.
Ja maar zoals ik al uitlegde, dan moeten er ook spelers weg. Je kunt geen selectie met 15 verdedigers onderhouden als PSV.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal best een leuke speler zijn maar het verschil is wel dat Feyenoord (als ze blijven) redelijk voorzien is centraal achterin en deze jongen dus voor de breedte en toekomt is gehaald.
Bij PSV heb je een CV van een ander kaliber nodig lijkt me.
En Boudewijn Zenden en Maxime Lestiennequote:
Brumaquote:Op maandag 10 juli 2023 09:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En Boudewijn Zenden en Maxime Lestienne
Ja leuk.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijk begin van deze werkweek
Geen dramaandag @:coco
Dat is een verdedigerquote:
Die hebben nooit geen geld.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:36 schreef Oriente het volgende:
Gerucht: Sergej Milinkovic Savic (Lazio) gaat naar Saudi Arabië, Lazio zal dan gaan informeren bij PSV voor Veerman als opvolger.
Ben wel benieuwd hoe Bosz dat middenveld op gaat lossen, Simons op 10, Veerman op 8?, dan heb je een aardige stofzuiger nodig als VM.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens het AD heeft Lang een individuele training afgewerkt nadat hij van het veld af is gegaan. Lijkt mee te vallen, aldus het AD.
Dat scheelt weer.
Veerman mogen ze hebben voor een miljoentje of 25-30. Gewoon een absurd bedrag noemen en hem nog een jaar hier houden.
Nee joh, niet met onze fantastische verdedigers.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Bosz dat middenveld op gaat lossen, Simons op 10, Veerman op 8?, dan heb je een aardige stofzuiger nodig als VM.
Zou een goeie zijn voor Feyenoord.quote:
PSV was zijn eerste keus. Alleen haakte PSV af op het laatst.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die naar Feyenoord wilde. Blijkbaar kijkt ie graag CL vanaf de bank.
Nee, andersom. Net als bij Pepi en Veerman. Bij iedereen eigenlijk die Feyenoord wilde maar uiteindelijk naar PSV ging.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was zijn eerste keus. Alleen haakte PSV af op het laatst.
Wat zet jij jezelf consequent voor lul zegquote:Op maandag 10 juli 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon een vage verhuurconstructie met een verplichte optie tot koop over 10 jaar ofzo. Zo doet Juve het ook.quote:
Gohquote:Op maandag 10 juli 2023 19:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat zet jij jezelf consequent voor lul zeg
Dat is zo. Maar het is eigenlijk allemaal niks achterin. Stuk voor stuk spelers die leuk zijn om er in de breedte bij te hebben, maar geen basismateriaal. Of tenminste, dat zou het allemaal niet moeten zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 05:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV heeft al 10 verdedigers onder contract, slechts 4-5 middenvelders en een stuk of 6-7 aanvallers. Er zal eerst wat verkocht/verhuurd moeten worden in die laatste linie, anders bestaat straks de helft van je selectie uit verdedigers.
Het enige wat we weten is dat Feyenoord meer eurootjes af wilde tikkenquote:Op maandag 10 juli 2023 18:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee, andersom. Net als bij Pepi en Veerman. Bij iedereen eigenlijk die Feyenoord wilde maar uiteindelijk naar PSV ging.
Ja mijn bron is ook mijn eigen duim
Nu moet het nog lukken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:16 schreef tompsv18 het volgende:
PSV wil dus Sanchez halen. Schijnt ongeveer 9 miljoen te moeten kosten. Zou ik graag bij PSV zien. Bij Ajax was hij geweldig, vaste waarde bij Colombia en bij de Spurs ieder seizoen ook gewoon veel potjes meegedaan. 27 jaar, dus 2 jaar hier knallen en je kan hem nog wel kwijt aan een mooie Spaanse club oid.
Het klopt toch gewoon dat PSV niet meer wilde betalen dab geboden en daarom de deal is afgeketst?quote:Op maandag 10 juli 2023 19:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat zet jij jezelf consequent voor lul zeg
Maar dat @PSVCL zich continue voor lul zet is ook gewoon een feit. Een soort Pietje Puk van het PSV topicquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon dat PSV niet meer wilde betalen dab geboden en daarom de deal is afgeketst?
Het zal toch niet op een tonnetje zijn afgeketst en verder waar hebben we het over, het is geen Alex om maar de laatste behoorlijke CV van PSV te noemen. (tenminste die ik me kan herinneren)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon dat PSV niet meer wilde betalen dab geboden en daarom de deal is afgeketst?
Het gouden duo Bruma - Rekik (lol)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal toch niet op een tonnetje zijn afgeketst en verder waar hebben we het over, het is geen Alex om maar de laatste behoorlijke CV van PSV te noemen. (tenminste die ik me kan herinneren)
Ik vond Moreno ook niet verkeerd, geen Alex maar wel een stuk beter dan die kneuzen van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal toch niet op een tonnetje zijn afgeketst en verder waar hebben we het over, het is geen Alex om maar de laatste behoorlijke CV van PSV te noemen. (tenminste die ik me kan herinneren)
Karim REKIKIIIquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gouden duo Bruma - Rekik (lol)
Die waren toch ook niet heel matig ofzo toen? Ik bedoel in de eredivisie kan je ook gewoon kampioen worden met Botteghin en Jan Scharie achterin.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gouden duo Bruma - Rekik (lol)
Ik ken de bedragen niet. Kennelijk was PSV niet zo overtuigd van hem dat ze meer wilden betalen. Lijkt mij een gezonde manier. Anders krijg je wat Ajax vorig jaar deed. Voor absolute middelmaat de hoofdprijs betalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tsja echte topverdedigers spelen zelden in Nederland natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet heel matig ofzo toen? Ik bedoel in de eredivisie kan je ook gewoon kampioen worden met Botteghin en Jan Scharie achterin.
Dat is helemaal nergens gezegd, PSV wilde echter de vraagprijs niet betalen, dus dan houdt het opquote:Op maandag 10 juli 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de schuimbekkende reacties op de voorhoede van PSV. Begon gisteren alweer heerlijk met het uitvallen van Lang.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV wordt weer een leuke rubriek komend seizoen.
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet heel matig ofzo toen? Ik bedoel in de eredivisie kan je ook gewoon kampioen worden met Botteghin en Jan Scharie achterin.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar die voorhoede is toch niet beter dan het vorig seizoen was aan het begin?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de schuimbekkende reacties op de voorhoede van PSV. Begon gisteren alweer heerlijk met het uitvallen van Lang.
Dat maakt in deze toch ook niet uit? Ik kijk gewoon uit naar de schuimbekkende reacties die Lang/De Jong en Simons ongetwijfeld op gaan roepen. Je ziet het nu al overal op de socials en ook hier waren er alweer wat users die een blessuretje voor Lang wel lekker vonden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die voorhoede is toch niet beter dan het vorig seizoen was aan het begin?
Ik zou vooral zelf proberen te genieten van Lang en Simons ipv te hopen dat andere er zuur om worden maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat maakt in deze toch ook niet uit? Ik kijk gewoon uit naar de schuimbekkende reacties die Lang/De Jong en Simons ongetwijfeld op gaan roepen. Je ziet het nu al overal op de socials en ook hier waren er alweer wat users die een blessuretje voor Lang wel lekker vonden.
Dat Gakpo beter is weet ik ook wel
Mag allebei ook? Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou vooral zelf proberen te genieten van Lang en Simons ipv te hopen dat andere er zuur om worden maar dat ben ik.
Wat jij wil zelf zou het me dus niet zoveel uitmaken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag allebei ook? Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk.
Bovendien, als Lang en Simons geen pepernoot raken zullen er ook weinig schuimbekkende reacties zijn.
Klopt, en daarom ging ie maar voor Feyenoord voetballen. Omdat PSV afhaakte.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is helemaal nergens gezegd, PSV wilde echter de vraagprijs niet betalen, dus dan houdt het op
Kampioenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel beter dan waarmee ze zijn geëindigd. Dat PSV een speler gaat halen die beter is dan Gakpo, dat is ook niet heel realistisch.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die voorhoede is toch niet beter dan het vorig seizoen was aan het begin?
Enorm goede speler. Kan op 6 maar komt ook voor de goal, technisch goed. De aankopen van PSV zijn dit jaar al bijzonder sterk.quote:
Staat niks nieuws in. Uiteraard gaat PSG met zoeter snoepjes komen naarmate juli verder vordert.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Iemand met een subscriptie op de stukjes van Rikkert hier? Vanuit de tweet en Rikkert z'n reacties op d'n Twitter klinkt het alsof Xavi op weg is naar de uitgang.
Ah, okay. Hij bracht het over alsof er groot nieuws was.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Staat niks nieuws in. Uiteraard gaat PSG met zoeter snoepjes komen naarmate juli verder vordert.
Wel jammer dat het nog steeds suddert.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Staat niks nieuws in. Uiteraard gaat PSG met zoeter snoepjes komen naarmate juli verder vordert.
Wat PSG wilt is al duidelijk toch? Die optie lichten en dat is logisch want een speler voor 6 miljoen ophalen die het veelvoud waard is zou iedere club doen. Een vertrek van Mbappe verandert daar 0,0 aan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, okay. Hij bracht het over alsof er groot nieuws was.
Ja dat is niet verrassend natuurlijk, zeker met het nieuws dat Mbappe wellicht dit seizoen of volgend seizoen vertrekt. Niet dat Xavi die schoenen kan vullen overigens, maar voor 6 miljoen kunnen ze zich er ook geen buil aan vallen.
Dat laatste is natuurlijk onzin. Het probleem bij PSG zat hem vooral achter de grote 3 van vorig seizoen want dat was kwalitatief niet heel goed. Simons kan een uitstekende rotatie speler zijn voor PSG en wellicht over 1 a 2 seizoenen basisklant zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat PSG wilt is al duidelijk toch? Die optie lichten en dat is logisch want een speler voor 6 miljoen ophalen die het veelvoud waard is zou iedere club doen. Een vertrek van Mbappe verandert daar 0,0 aan.
Belangrijker is wat de nieuwe trainer (Luis Enrique) wil en met welke spelers. Bij een club die zwemt in het geld zijn er op het middenveld en voorin betere opties mogelijk dan Simons. Simons gaat PSG niet de CL brengen en laat dat nou net hetgeen zijn waar PSG zo naar snakt. Dus veel meer dan een reserverol bij PSG zit er op dit moment niet in lijkt me.
Ik denk dat ALS hij komend seizoen voor PSG speelt, hij meer minuten op de bank zit, dan dat hij binnen de lijnen staat. En de wedstrijden die hij wel speelt, zal vaak tegen de wat “mindere” tegenstanders zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin. Het probleem bij PSG zat hem vooral achter de grote 3 van vorig seizoen want dat was kwalitatief niet heel goed. Simons kan een uitstekende rotatie speler zijn voor PSG en wellicht over 1 a 2 seizoenen basisklant zijn.
Wel minder kans nu de ontoerekeningsvatbare Tadic weg wil. Hoewel patient Klaassen er natuurlijk ook nog is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:34 schreef Gutanoth het volgende:
PSV kan natuurlijk nooit bieden wat PSG wel kan bieden aan een wisselspeler.
in Parijs draaien ze hun hand niet om voor een contract van 5 jaar met een salaris van minimaal 5m dat kan oplopen met bonussen. tekenbonus erbij van 15/20m (want de speler kost voor psg maar 6 miljoen) en meneer Simons heeft de komende 5 jaar gegarandeerd 40 miljoen.
Wat er daarna gebeurt ziet hij dan weer wel, maar hij heeft dan wel al meerdere pandjes waar hij de rest van zijn leven op kan teren.
Gaat hij nu zijn contract verlengen bij PSV voor 3/4m salaris en halverwege het seizoen springt een schuimbekkende ajacied op zijn knie, is het afgelopen met Xavi.
10 voor Xavi, 10 voor de belastingdienst.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel minder kans nu de ontoerekeningsvatbare Tadic weg wil. Hoewel patient Klaassen er natuurlijk ook nog is.
Vier miljoen per jaar voor Xavi zou nog steeds 20 miljoen voor Xavi zijn natuurlijk aan het eind van de rit, zelfs als die nooit meer tegen een bal zou kunnen trappen.
Dat zal in Parijs niet anders zijn met een salaris van 5 miljoen. Al tikt die tekenbonus wel lekker aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
10 voor Xavi, 10 voor de belastingdienst.
Dus je denkt dat PSG de zaken volgens het boekje doet, nee dat doen we alleen in NL.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal in Parijs niet anders zijn met een salaris van 5 miljoen. Al tikt die tekenbonus wel lekker aan natuurlijk.
Ik meende dat PSV hem ook een ERG goed voorstel heeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:54 schreef Gutanoth het volgende:
Als de tekenbonus (op de een of andere manier vast wel belastingvrij uit te keren in frankrijk) al evenveel of meer is dan het salaris wat hij in 4/5 jaar bij psv kan verdienen, kan je nog zó graag willen voetballen, maar dan is bij psv blijven financieel de meest onverstandige keuze die hij kan maken.
PSV moet hem een prachtaanbieding doen met garantie op spelen, en waarschijnlijk een flink percentage bij verkoop gunnen, dan heeft xavi zijn bonus zelf redelijk in eigen handen.
Ja ik denk ook wel dat PSV de (in theorie) betere aanbieding geeft. Maarja, dan is het nogsteeds:quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik meende dat PSV hem ook een ERG goed voorstel heeft gedaan.
Plus als je die knakker 20-25% tekengeld toezegt (van z’n toekomstige transfersom) dan pakt hij echt een flinke som met geld (meer dan het verschil in salaris tussen PSV en PSG) EN kan volgend seizoen zelf bepalen waar hij gaat spelen. Daarnaast blijft hij in de picture voor EK 2024 en blijft hij uren maken binnen de lijnen en niet op het bankje van PSG.
PSG is puur vergif joh, die willen maar 1 ding en dat is de CL winnen. Landstitel, beker enz. doen er niet toe. Elke coach die daar aan de slag gaat MOET presteren en heeft geen tijd om te bouwen. Geen tijd om jonge talentvolle spelers de kans te geven. En dan is de stap van PSV naar PSG erg groot. Een tussenstap zou beter zijn en in Engeland zijn zat teams die 40+ miljoen willen en kunnen aftikken voor Simons.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel dat PSV de (in theorie) betere aanbieding geeft. Maarja, dan is het nogsteeds:
- Misschien heel veel geld krijgen bij een transfer naar een betere club dan PSG (zijn er volgens de UEFA maar 4)
of
- gegarandeerd tering veel geld verdienen de komende 5 jaar en misschien alsnog die betere transfer forceren over een paar jaar
Tsja, dat weten jij en ik en hier op een forum kunnen we daar best helder naar kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSG is puur vergif joh, die willen maar 1 ding en dat is de CL winnen. Landstitel, beker enz. doen er niet toe. Elke coach die daar aan de slag gaat MOET presteren en heeft geen tijd om te bouwen. Geen tijd om jonge talentvolle spelers de kans te geven. En dan is de stap van PSV naar PSG erg groot. Een tussenstap zou beter zijn en in Engeland zijn zat teams die 40+ miljoen willen en kunnen aftikken voor Simons.
Noem eens een speler op die het wel heeft gered van PSV naar 1 van de beste ploegen van Europa? Romario? Ronaldo? Van Nistelrooy? Waarom zou Simons wel slagen? Is hij al echt verder dan dat Gakpo, Wijnaldum en Memphis waren? Joch heeft talent maar moet nog veel leren, en ik denk niet dat hij dat bij PSG kan en mag doen.
Deel geven van wat PSG uitspaart en kan verdienen aan Simons, daar kan PSV natuurlijk nooit tegenop. Die gaat gewoon naar PSG. Eventueel huurt PSV 'm een jaar of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Iets wat contractueel is uitgesloten, maar met geld is veel mogelijk?quote:
Misschien hopen de Britse clubs dat ipv 50 miljoen aan PSV te betalen dat ze weg kunnen komen met 20 aan PSV en 20 aan PSG oid omdat Xavi anders naar PSG gaat?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iets wat contractueel is uitgesloten, maar met geld is veel mogelijk?
Wat is dat nou weer voor iets vaags?
Dat bepaalde delen van die clausule af worden gekocht, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iets wat contractueel is uitgesloten, maar met geld is veel mogelijk?
Wat is dat nou weer voor iets vaags?
Lijkt me niet heel realistischquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
De vervanger van Xavi?, had al zo een gevoel.
Oefenpotje erg vroeg in de voorbereiding waarvoor je ook nog es 5 Euro mag aftikken…wat had jij gedacht dan?quote:
15 goals in de Eredivisie moet wel lukken als je een beetje spits bent inderdaad. Dat is ook weer niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat maar weinig mensen 5 euro neerleggen, en terecht, voor twee oefenpotjes in de eerste week van de voorbereiding.
[ twitter ]
De verbeterde versie van Giminez @:cupfighter
Als scheids kan je je vak ook te serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker debuut voor van Duiven. Met twee keer geel ervan af in een oefenpotGeel voor een overtreding op de doelman en 2de gele kaart voor protesteren.
Die maakt ie met gemak. Verwacht dat Pepi binnen een paar weken Luukinho uit de basis heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
15 goals in de Eredivisie moet wel lukken als je een beetje spits bent inderdaad. Dat is ook weer niet heel moeilijk.
Tja het is niet de meest snuggere jongen natuurlijk, en vrijwel iedere moderne speler valt voor het geld.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker voor die schamele 6 miljoen die je krijgt een vervanger halen. Hoe dan?
Vreemde keuze ook van hem. Vorig seizoen daar weggaan omdat hij geen kansen krijgt en hij zich wilde ontwikkelen. Natuurlijk gaat hij daar enorm veel geld verdienen, maar dat had hij over een jaartje ook bij een grote Engelse club kunnen verdienen.
Die excuses zijn meer dan terecht. Je komt met grote ambities binnen en dan vertrekt veruit je beste speler. Ook de enige speciale speler die je in de selectie hebt.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja het is niet de meest snuggere jongen natuurlijk, en vrijwel iedere moderne speler valt voor het geld.
Een ramp verder voor PSV, ik voel de excuses van Peter B. nu alweer aankomen.
Kan hij nog teruggehuurd worden?quote:Op zondag 16 juli 2023 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die excuses zijn meer dan terecht. Je komt met grote ambities binnen en dan vertrekt veruit je beste speler. Ook de enige speciale speler die je in de selectie hebt.
Lijkt me dat PSV zich aardig genaaid voelt en hier geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan hij nog teruggehuurd worden?
Voor het Nederlands Elftal zijn dit soort transfers wel de doodsteek ja, tenzij hij daar onverwacht veel gaat spelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Weer een smaakmaker weg uit de eredivisie, alleen maar voor de poen, nu al, zonde.
Genaaid over een clausule waar ze zelf mee instemmen? Niks mis mee om het beste te hopen. Maar laten we niet net doen alsof die iets verplicht is. Het levert jullie nog 6 miljoen op ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me dat PSV zich aardig genaaid voelt en hier geen zin meer in heeft.
Denk dat Lang nu vooral om zich heen kijkt en zich afvraagt in wat voor nachtmerrie hij terecht is gekomen.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:00 schreef Enawh het volgende:
Als Lang nou kon wachten met tekenen had hij nr. 10 shirt kunnen eisen
Zal hij in staat zijn om, bewust van zichzelf, zijn omgeving te observeren?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Lang nu vooral om zich heen kijkt en zich afvraagt in wat voor nachtmerrie hij terecht is gekomen.
Die CL-voorronde wordt weer niks, je kunt het alweer bijna uittekenen zo.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op alle fronten.
Je moet nog minimaal vier posities versterken en dat zonder geld. Joepie
quote:Op zondag 16 juli 2023 09:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Genaaid over een clausule waar ze zelf mee instemmen? Niks mis mee om het beste te hopen. Maar laten we niet net doen alsof die iets verplicht is. Het levert jullie nog 6 miljoen op ook.
quote:Op zondag 16 juli 2023 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker voor die schamele 6 miljoen die je krijgt een vervanger halen. Hoe dan?
Vreemde keuze ook van hem. Vorig seizoen daar weggaan omdat hij geen kansen krijgt en hij zich wilde ontwikkelen. Natuurlijk gaat hij daar enorm veel geld verdienen, maar dat had hij over een jaartje ook bij een grote Engelse club kunnen verdienen.
4 miljoen, 2 van die 6 is voor Xavi zelf.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Klinkt gek ..maar hier wordt PSV, als team, sterker van.
Holy fuck.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Hahahahahaquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Wilde nachtquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Verstandige keuzes voor wie? Ik denk dat de bankrekening van Xavi vindt dat hij nu een verstandige keuze heeft gemaakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou, daar horen we dus nooit meer iets van. Die gaat lekker banken in Parijs of anders naar een laagvlieger in een top competitie waar hij verzuipt omdat hij nog niet zo goed is als hij zelf denkt.
Jammer, hij had hier een legende kunnen worden als hij verstandige keuzes was blijven maken.
Nou nee…quote:Op zondag 16 juli 2023 10:21 schreef onlogisch het volgende:
4 miljoen
Dat is nog pijnlijker dan Berghius
Nee…dit kan nietquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Voor het Nederlands elftal wel kut ook als hij straks amper gaat spelen. Hebben we weer eens iemand met potentie...quote:Op zondag 16 juli 2023 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou, daar horen we dus nooit meer iets van. Die gaat lekker banken in Parijs of anders naar een laagvlieger in een top competitie waar hij verzuipt omdat hij nog niet zo goed is als hij zelf denkt.
Jammer, hij had hier een legende kunnen worden als hij verstandige keuzes was blijven maken.
Don't do drugs.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Absoluut. Korte termijn denken kan soms de juiste beslissingen opleveren.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandige keuzes voor wie? Ik denk dat de bankrekening van Xavi vindt dat hij nu een verstandige keuze heeft gemaakt.
Charles De Ketelaere van AC Milan huren lees ikquote:Op zondag 16 juli 2023 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, is nogal een aderlating zonder Xavi.
Benieuwd hoe hij vervangen gaat worden.
Die flop Belg van AC Milan.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, is nogal een aderlating zonder Xavi.
Benieuwd hoe hij vervangen gaat worden.
Dat zou sowieso wel gebeuren maar je wil sportief toch ook het hoogste bereiken?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandige keuzes voor wie? Ik denk dat de bankrekening van Xavi vindt dat hij nu een verstandige keuze heeft gemaakt.
quote:Op zondag 16 juli 2023 10:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Charles De Ketelaere van AC Milan huren lees ik
Huren schiet je weinig mee op, tenzij je iemand achter de de hand hebt in de jeugd die nog een stap moet maken.quote:
Als je je been op 24 plekken breekt moet je nog maar zien of je ooit aan de top komt. Nu speelt hij zich financieel onafhankelijk, al dan niet op de bank. Ik begrijp die keuze wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zou sowieso wel gebeuren maar je wil sportief toch ook het hoogste bereiken?
Want?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:46 schreef Scorpie het volgende:
Wie heeft die clausule van 6 miljoen trouwens akkoord gegeven vanuit PSV ?
Die kan er geen kut vanquote:Op zondag 16 juli 2023 10:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Charles De Ketelaere van AC Milan huren lees ik
Kopen wordt lastig he. Vorig seizoen nog voor 35 miljoen gekocht door AC Milan.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En ook nog huur. Lekker gewerkt PSV.
Alle clubs in Nederland hebben een probleem.quote:
Ze kunnen ook voor iemand anders gaan natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kopen wordt lastig he. Vorig seizoen nog voor 35 miljoen gekocht door AC Milan.
Dan zal hij toch wel wat kunnen? Niet dat ik hem ken verder hoor.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kopen wordt lastig he. Vorig seizoen nog voor 35 miljoen gekocht door AC Milan.
Doe eens een voorstel.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze kunnen ook voor iemand anders gaan natuurlijk.
Dat zou ik zo echt niet weten, geen idee wat er allemaal rondloopt in Europa voor die plek en enigszins te betalen is door een club als PSV.quote:
In de eerste wedstrijden voor Milan dat ik hem heb zien spelen, vond ik hem ERG goed en z’n hoge transfersom wel waard. Strooide met mooie passjes en had echt goed spelinzicht.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zal hij toch wel wat kunnen? Niet dat ik hem ken verder hoor.
Simons jammer maar ook wel een beetje te verwachten.
quote:Op zondag 16 juli 2023 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het was gewoon een oliedomme clausule. Simons kwam binnen als een talent, maar tevens relatief onbewezen jeugdspeler. Hij had zijn minuten gemaakt in de jeugd van Barça en het tweede elftal van PSG. Dat hij een seizoen zou draaien als vorig seizoen had echt niemand verwacht.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want?
Had je geen akkoord gegeven, dan was je vorig seizoen 4e geworden, want zonder clausule was Simons niet eens naar Eindhoven gekomen.
Op zich natuurlijk een hele leuke deal, huren plus een bonus van 4 dus je had hem een jaar voor niks, als hij het zo had gebracht was het voor iedereen ook prima geweest.quote:
Nou ja een Van De Beek is ook voor veel geld gekocht door United en die kan er ook niet zoveel van natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2023 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zal hij toch wel wat kunnen? Niet dat ik hem ken verder hoor.
Simons jammer maar ook wel een beetje te verwachten.
Best een goeie speler maar wel typisch eentje die veel systeem nodig heeft, maar begrijp wel dat Ajax niet tegenstribbelde voor dat bedrag.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja een Van De Beek is ook voor veel geld gekocht door United en die kan er ook niet zoveel van natuurlijk
Oliedomme clausule maar een voorwaarde voor Simons anders was hij niet eens naar PSV gekomen. Je kunt het als club nooit goed doen in zo’n geval. Dankzij deze knakker pak je de beker en wordt je 2e in plaats van 4e. Nu krijg je er nog 6 miljoen voor. Een grijpstuiver maar beter dan niks. Dit kon gebeuren en is en blijft kut, maar wat had PSV anders moeten doen dan?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, alleen PSV had zijn carrière kunnen redden. Je overschat PSV. Waarom zou hij blijven? PSV is niet eens zeker van CL-voetbal. Staat op de lijstjes van menig topclub als de verhalen kloppen en ik zie hem ook wel zijn gaan minuten maken bij PSG zelf. Hij kent de club, spreekt de taal, kent de trainer schijnbaar goed. En mochten ze hem toch verhuren staan er vast wel wat leuke clubs klaar. Wellicht een Dortmund, Sociedad of Benfica of zo.
[..]
Het was gewoon een oliedomme clausule. Simons kwam binnen als een talent, maar tevens relatief onbewezen jeugdspeler. Hij had zijn minuten gemaakt in de jeugd van Barça en het tweede elftal van PSG. Dat hij een seizoen zou draaien als vorig seizoen had echt niemand verwacht.
ziel en zaligheid? Het snuiven begon al vroeg zeker? Of lekker aftertje nu?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:16 schreef De_Pel het volgende:
Het moment wat iedereen aan zag komen.
Boertjes bereid om ziel en zaligheid te verkopen aan de duivel, maar alsnog KEIHARD afgewezen ten faveure van 1 van de grootste schijtclubs van het internationale voetbal.
Erg mooi
Geen relatief onbewezen talenten meer contracteren met dit soort clausules. Dit soort afspraken maak je alleen met spelers waarvan je op voorhand weet dat ze één of twee seizoenen onbetwiste sterkhouders kunnen zijn. En die zekerheid was er op voorhand met Simons echt niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oliedomme clausule maar een voorwaarde voor Simons anders was hij niet eens naar PSV gekomen. Je kunt het als club nooit goed doen in zo’n geval. Dankzij deze knakker pak je de beker en wordt je 2e in plaats van 4e. Nu krijg je er nog 6 miljoen voor. Een grijpstuiver maar beter dan niks. Dit kon gebeuren en is en blijft kut, maar wat had PSV anders moeten doen dan?
Achteraf lullen is makkelijk natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen relatief onbewezen talenten meer contracteren met dit soort clausules. Dit soort afspraken maak je alleen met spelers waarvan je op voorhand weet dat ze een of twee seizoenen onbetwiste sterkhouders kunnen zijn. En die zekerheid was er op voorhand met Simons echt niet.
Ja, want dan heb je geen probleem wanneer die clausule gelicht wordt?quote:Dit soort afspraken maak je alleen met spelers waarvan je op voorhand weet dat ze een of twee seizoenen onbetwiste sterkhouders kunnen zijn.
Was het idee niet dat die clausule er 1 of 2 jaar in zou staan? Wat jij al zei, niemand had vorig seizoen aan zien komen. John de Jong zal dus wel het idee hebben gehad dat het een prima deal was omdat tegen de tijd dat Simons goed zou zijn, die clausule niet langer actief was.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen relatief onbewezen talenten meer contracteren met dit soort clausules. Dit soort afspraken maak je alleen met spelers waarvan je op voorhand weet dat ze één of twee seizoenen onbetwiste sterkhouders kunnen zijn. En die zekerheid was er op voorhand met Simons echt niet.
Dat monsterlijke salaris had geen probleem geweest, want dan verkoop je hem over 1-2 seizoenen voor 50 miljoen of meer ipv 6.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Achteraf lullen is makkelijk natuurlijk.
Je hebt een jaar lang van de voetballende kwaliteiten van Simons mogen genieten en profiteren. Zonder hem had je vorig jaar geen prijs gepakt en P4 gepakt in de competitie. Nu hij vertrekt bespaar je jezelf een monsterlijk salaris dat hem was toegezegd en steek je 6 miljoen in je zak. Simons was echt wel vertrokken, was het niet nu, dan wel volgend seizoen.
[..]
Ja, want dan heb je geen probleem wanneer die clausule gelicht wordt?
Zo'n salaris is wel een probleem, tenzij je het op een andere manier doet qua betalen maar dat is dan ook meteen het probleem voor NL clubs.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat monsterlijke salaris had geen probleem geweest, want dan verkoop je hem over 1-2 seizoenen voor 50 miljoen of meer ipv 6.
Feyenoorder. Die mag vandaag gaan genieten van een lege helicopter.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
ziel en zaligheid? Het snuiven begon al vroeg zeker? Of lekker aftertje nu?
Dat is een prima uitgangspunt, maar dan heeft het dus ook weinig zin om met allemaal zure teksten te komen dat Simons alleen voor het geld kiest of zijn carrière nu klaar zou zijn en we daar niets meer van gaan horen. Dat zie je nu wel op veel plekken omdat PSV'ers de eigenlijke verwachting hadden dat Simons zou blijven.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt een jaar lang van de voetballende kwaliteiten van Simons mogen genieten en profiteren. Zonder hem had je vorig jaar geen prijs gepakt en P4 gepakt in de competitie. Nu hij vertrekt bespaar je jezelf een monsterlijk salaris dat hem was toegezegd en steek je 6 miljoen in je zak. Simons was echt wel vertrokken, was het niet nu, dan wel volgend seizoen.
Dan weet je als club meteen waar je aan toe bent en kun je ook al inzetten op een vervanger gaandeweg die tijd. Het lijkt er nu vooral op dat PSV initieel had verwacht dat Simons zich nooit zo snel zou ontwikkelen, PSG die clausule dus niet zou gaan lichten en hij zich langzaam naar het niveau zou toewerken waar hij nu na één seizoen al is. En misschien was er nu zelfs nog de hoop of zelfs verwachting dat hij gewoon zou blijven. Dan heb je dus gegokt en verloren. Een speler vertrekt voor 6 miljoen die misschien wel het tienvoudige had kunnen opleveren.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, want dan heb je geen probleem wanneer die clausule gelicht wordt?
Waarom zou dat een probleem zijn? Leek geen probleem te zijn voor Ajax bij Tadic bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n salaris is wel een probleem, tenzij je het op een andere manier doet qua betalen maar dat is dan ook meteen het probleem voor NL clubs.
Het is De_Pel, Hans.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
En daar had je niks aan kunnen doen om dat te voorkomen. Helemaal niks, omdat die clausule een voorwaarde was die van Simons zelf kwam. Geen clausule, geen Simons. Dan had je dus geen beker, geen P2 en geen 6 miljoen in je zakken kunnen steken.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is een prima uitgangspunt, maar dan heeft het dus ook weinig zin om met allemaal zure teksten te komen dat Simons alleen voor het geld kiest of zijn carrière nu klaar zou zijn en we daar niets meer van gaan horen. Dat zie je nu wel op veel plekken omdat PSV'ers de eigenlijke verwachting hadden dat Simons zou blijven.
[..]
Dan weet je als club meteen waar je aan toe bent en kun je ook al inzetten op een vervanger gaandeweg die tijd. Het lijkt er nu vooral op dat PSV initieel had verwacht dat Simons zich nooit zo snel zou ontwikkelen, PSG die clausule dus niet zou gaan lichten en hij zich langzaam naar het niveau zou toewerken waar hij nu na één seizoen al is. En misschien was er nu zelfs nog de hoop of zelfs verwachting dat hij gewoon zou blijven. Dan heb je dus gegokt en verloren. Een speler vertrekt voor 6 miljoen die misschien wel het tienvoudige had kunnen opleveren.
Nee, ze wilden van een twintigjarig ventje niet de verreweg best betaalde speler ooit maken, hem een groot percentage van zijn eigen transfersom meegeven en het volledige team op hem inrichten?quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is toch niet je ziel en zaligheid verkopenquote:Op zondag 16 juli 2023 11:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee, ze wilden van een twintigjarig ventje niet de verreweg best betaalde speler ooit maken, hem een groot percentage van zijn eigen transfersom meegeven en het volledige team op hem inrichten?
Weet niet onder welke steen jij hebt gelegen?
Denk niet dat PSV in een positie is om een salaris van > 5 miljoen te bagatelliseren. Zeker als zo’n knakker z’n kniebanden afscheurt. En als PSV die clausule uit het contract wilde slopen, gaat dat natuurlijk ten koste van het tekengeld. Bij een transfer van 50 miljoen, had Simons natuurlijk zelf ook flink mee mogen delen uit die pot. En hoeveel langer was Simons gebleven denk je? Max. 1 seizoen, die knaap is volgend jaar uitgeleerd.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat monsterlijke salaris had geen probleem geweest, want dan verkoop je hem over 1-2 seizoenen voor 50 miljoen of meer ipv 6.
Dus eigenlijk ben je het gewoon hier mee eensquote:Op zondag 16 juli 2023 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 miljoen voor Simons en de rest een fooitje is ook niet zo lekker voor het groepsproces natuurlijk.
Want? Ajax heeft een begroting van 160 miljoen, grote reserves en Tadic zal misschien incl bonussen dat in 22 gepakt hebben maar de basis lag op zo'n 4,5 dacht ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn? Leek geen probleem te zijn voor Ajax bij Tadic bijvoorbeeld.
Nou…de Jong en Sangaré hebben ook een leuk salaris hoor. Denk dat het salaris van de Jong je nog laat schrikken.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 miljoen voor Simons en de rest een fooitje is ook niet zo lekker voor het groepsproces natuurlijk.
Nou, nee. Dat niet. PSV wordt minder van geen Simons, maar wel Simons en dan een enorm verschil in salaris is een nog slechter scenario ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je het gewoon hier mee eens
[..]
Denk je dat dat 5 miljoen is ja?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou…de Jong en Sangaré hebben ook een leuk salaris hoor. Denk dat het salaris van de Jong je nog laat schrikken.
Zoek het eens op….quote:Op zondag 16 juli 2023 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat dat 5 miljoen is ja?
Luuk en Noa zullen niet voor peanuts op de loonlijst staan bijvoorbeeld. Benitez idem dito.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat klopt wel ja. Het is natuurlijk altijd een risico, en Simons had zeker volgend seizoen weggeweest. Gezien hoe het nu is gegaan denk ik ook niet dat er iets is wat je had kunnen doen. Simons wil per se terug naar Parijs, anders had die hele clausule niet eens bestaan, en zelfs alle dingen die PSV heeft gedaan (aantrekken van Lang bijv.) en aangeboden (salaris etc.) zijn niet genoeg. Dan houdt het ook wel op natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk niet dat PSV in een positie is om een salaris van > 5 miljoen te bagatelliseren. Zeker als zo’n knakker z’n kniebanden afscheurt. En als PSV die clausule uit het contract wilde slopen, gaat dat natuurlijk ten koste van het tekengeld. Bij een transfer van 50 miljoen, had Simons natuurlijk zelf ook flink mee mogen delen uit die pot. En hoeveel langer was Simons gebleven denk je? Max. 1 seizoen, die knaap is volgend jaar uitgeleerd.
Ja, leuk.quote:
Dit en daar hebben ze Feyenoord nu ook een beetje last van sinds de magiër meer verdient dan de beste speler.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Het is in ieder geval niet goed voor d groep als het gat tussen 1 speler en de rest té groot is
Dat is nu dus ook…quote:Op zondag 16 juli 2023 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Het is in ieder geval niet goed voor d groep als het gat tussen 1 speler en de rest té groot is
Mja dat geloof ik wel ja, zeker omdat De Jong niet groots presteert geen ideale situatie.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is nu dus ook…
Luuk heeft ECHT een gigantisch salaris waarmee hij ver boven de rest zit.
Beter wieberen die de Jong, scheelt een hoop kosten en zoveel brengt hij niet. Vertessen en Romero ook laten vertrekken en 1 goede spits halen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dat geloof ik wel ja, zeker omdat De Jong niet groots presteert geen ideale situatie.
Lastig presteren natuurlijk met figuren als Bakayoko en Saibari op de flanken.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dat geloof ik wel ja, zeker omdat De Jong niet groots presteert geen ideale situatie.
PepiGODquote:Op zondag 16 juli 2023 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beter wieberen die de Jong, scheelt een hoop kosten en zoveel brengt hij niet. Vertessen en Romero ook laten vertrekken en 1 goede spits halen.
Precies dit. Wees gewoon blij dat je hem een jaartje gratis hebt kunnen gebruiken en er nog een mooi zakcentje aan overhoud ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die jongen is 20 en heeft 1 goed seizoen gehad. Heel waarschijnlijk dat hij ook nog wel een dipje krijgt hè. Tevens zomaar mogelijk dat zo’n vervelend spillebeentje een keer iets breekt. beetje overdreven allemaal om daar heel de club aan op te hangen.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is toch niet je ziel en zaligheid verkopen
Met je steen
Volgens mij staan de meeste PSVers er ook wel in zo (al denk ik dat je geldtechnisch niet veel aan hem overhoudt ivm salaris en wat bonusjes hier en daar)quote:Op zondag 16 juli 2023 12:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit. Wees gewoon blij dat je hem een jaartje gratis hebt kunnen gebruiken en er nog een mooi zakcentje aan overhoud ook.
Prima toch, genoeg kwaliteit wat is gebleven. Beter dan 12 miljoen voor Noah Langquote:Op zondag 16 juli 2023 11:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoorder. Die mag vandaag gaan genieten van een lege helicopter.
Lang lijkt me ook wel zo'n type dat dan in de JC-schaal meteen rood pakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima toch, genoeg kwaliteit wat is gebleven. Beter dan 12 miljoen voor Noah Lang
Echt wel een leuke speler hoor, wat hij wel mist is die verdedigende alertheid en zelfs bereidheid en dat is toch wel belangrijk als je wil voetballen zoals Bosz.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lang lijkt me ook wel zo'n type dat dan in de JC-schaal meteen rood pakt.
Ik neem aan dat er nog wel wat bij komt, anders had Bosz niet getekend lijkt mij. Die zal hier ook geen zin in hebben, met of zonder Simons.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij staan de meeste PSVers er ook wel in zo (al denk ik dat je geldtechnisch niet veel aan hem overhoudt ivm salaris en wat bonusjes hier en daar)
Het is verder wel frustrerend dat de rest van de selectie vrij kwaliteitsarm is.
Ik mag het hopen ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog wel wat bij komt, anders had Bosz niet getekend lijkt mij. Die zal hier ook geen zin in hebben, met of zonder Simons.
Zal toch niet de eerste trainer zijn die wat beloofd is dat niet waar gemaakt wordt, denk dat Ruud en Roger hier wel over mee kunnen praten.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog wel wat bij komt, anders had Bosz niet getekend lijkt mij. Die zal hier ook geen zin in hebben, met of zonder Simons.
Dan moeten wel echt nog neer risicos nemen of huren. Het geld uitgeven houdt een x opquote:Op zondag 16 juli 2023 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bosz is al lang blij dat er überhaupt weer iemand in is getrapt en het met hem gaat proberen die doe je geen toezeggingen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lang, Veerman, Vranckx en als PSV Charles de Ketelaere daadwerkelijk bij Milan zou weten los te peuteren ga je daar ten opzichte van Simons niet per definitie op achteruit. Ik zou achterin er nog wel wat fatsoenlijks bij willen als ik Bosz zou zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij staan de meeste PSVers er ook wel in zo (al denk ik dat je geldtechnisch niet veel aan hem overhoudt ivm salaris en wat bonusjes hier en daar)
Het is verder wel frustrerend dat de rest van de selectie vrij kwaliteitsarm is.
Roger mag echt nergens over klagen wat betreft spelers, die hebben we meer dan genoeg gepaaid met spelers. Ruud is genaaid ja, maar je hoopt toch ergens dat zelfs PSV leert van zulke situaties als met Ruud en nu weer die hele soap over clausule ja/nee met Xavi.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal toch niet de eerste trainer zijn die wat beloofd is dat niet waar gemaakt wordt, denk dat Ruud en Roger hier wel over mee kunnen praten.
Er is wel geld opzich na het verkopen van Gakpo, Madueke, Guti en waarschijnlijk Sangare. Je kunt niet niemand terug halen als je zoveel spelers verkoopt omdat het 'een risico' is. Iedere transfer is een risico, want ze kunnen altijd mislukken.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dan moeten wel echt nog neer risicos nemen of huren. Het geld uitgeven houdt een x op
Weet je dat, of doe je nu maar een loze aanname?quote:Op zondag 16 juli 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal toch niet de eerste trainer zijn die wat beloofd is dat niet waar gemaakt wordt, denk dat Ruud en Roger hier wel over mee kunnen praten.
Nee want Schmidt heeft daar openlijk over geklaagd in z'n 2e seizoen en Ruud hebben we allemaal kunnen zien met het vertrek van John en vervolgens Gakpo plus Madueke.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet je dat, of doe je nu maar een loze aanname?
Of na een goal tegen Almere met een vinger voor zn mondquote:Op zondag 16 juli 2023 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lang lijkt me ook wel zo'n type dat dan in de JC-schaal meteen rood pakt.
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en daar hebben ze Feyenoord nu ook een beetje last van sinds de magiër meer verdient dan de beste speler.
Dat Schmidt daarover gaat lopen klagen maakt het nog geen feit dat er afspraken over gemaakt zijn die niet zijn nagekomen? Schmidt kan zoveel roepen, denk dat er voldoende spelers uit zijn pen kwamen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee want Schmidt heeft daar openlijk over geklaagd in z'n 2e seizoen en Ruud hebben we allemaal kunnen zien met het vertrek van John en vervolgens Gakpo plus Madueke.
Of Ruud een goeie trainer is/was blijft een andere discussie maar het is toch geen geheim dat De Jong de boel bij elkaar wilde houden en na zijn ontslag 2 spelers zijn verkocht halverwege het seizoen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat Schmidt daarover gaat lopen klagen maakt het nog geen feit dat er afspraken over gemaakt zijn die niet zijn nagekomen? Schmidt kan zoveel roepen, denk dat er voldoende spelers uit zijn pen kwamen.
En ook wat van Nistelrooij betreft, jij en ik weten niet wat daar is afgesproken. Een trainer die roept dat hij niet het gewenste materiaal heeft is hetzelfde als een F1 coureur die roept dat z’n auto niet vooruit te branden is. Van Nistelrooij heeft NOOIT z’n stempel op de selectie weten te drukken. Natuurlijk leverde hij kwaliteit in met het vertrek van Gakpo en Madueke (maar ook met die spelers was het spel ondermaats).
Laat het los.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en daar hebben ze Feyenoord nu ook een beetje last van sinds de magiër meer verdient dan de beste speler.
Als een trainer niet levert, kan hij dat natuurlijk altijd als excuus gebruiken.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of Ruud een goeie trainer is/was blijft een andere discussie maar het is toch geen geheim dat De Jong de boel bij elkaar wilde houden en na zijn ontslag 2 spelers zijn verkocht halverwege het seizoen.
Ik denk niet dat John hem dit beloofd heeft toen hij hem overtuigde trainer te worden.
Dan zal PSV hem wel voor 20 miljoen daar kopen.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 12:37 schreef superniger het volgende:
Lekker banken smerig veel geld vangen in Parijs.
Ik las net iets van de top 5 hun mvp kwijt, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:36 schreef F.M.D. het volgende:
Jammer voor de voetballiefhebber dat zo een smaakmaker vertrekt. Je hoopt toch op een zo sterk mogelijke eredivisie. De huidige selecties van de 'traditionele' top 3 behoren tot de zwakste in jaren. Zit werkelijk geen speler meer bij die iets speciaals heeft of het moet Noa Lang zijn...
hangt ervan af. Brobbey kon het volgas voetbal van Rasenball niet aan, Simons geef ik toch iets meer kans (minder spiermassa om mee te slepen).quote:Op zondag 16 juli 2023 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal PSV hem wel voor 20 miljoen daar kopen.
Zo gaat dat met spelers die naar Leipzig gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |