Tja het is niet de meest snuggere jongen natuurlijk, en vrijwel iedere moderne speler valt voor het geld.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker voor die schamele 6 miljoen die je krijgt een vervanger halen. Hoe dan?
Vreemde keuze ook van hem. Vorig seizoen daar weggaan omdat hij geen kansen krijgt en hij zich wilde ontwikkelen. Natuurlijk gaat hij daar enorm veel geld verdienen, maar dat had hij over een jaartje ook bij een grote Engelse club kunnen verdienen.
Die excuses zijn meer dan terecht. Je komt met grote ambities binnen en dan vertrekt veruit je beste speler. Ook de enige speciale speler die je in de selectie hebt.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja het is niet de meest snuggere jongen natuurlijk, en vrijwel iedere moderne speler valt voor het geld.
Een ramp verder voor PSV, ik voel de excuses van Peter B. nu alweer aankomen.
Kan hij nog teruggehuurd worden?quote:Op zondag 16 juli 2023 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die excuses zijn meer dan terecht. Je komt met grote ambities binnen en dan vertrekt veruit je beste speler. Ook de enige speciale speler die je in de selectie hebt.
Lijkt me dat PSV zich aardig genaaid voelt en hier geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan hij nog teruggehuurd worden?
Voor het Nederlands Elftal zijn dit soort transfers wel de doodsteek ja, tenzij hij daar onverwacht veel gaat spelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Weer een smaakmaker weg uit de eredivisie, alleen maar voor de poen, nu al, zonde.
Genaaid over een clausule waar ze zelf mee instemmen? Niks mis mee om het beste te hopen. Maar laten we niet net doen alsof die iets verplicht is. Het levert jullie nog 6 miljoen op ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me dat PSV zich aardig genaaid voelt en hier geen zin meer in heeft.
Denk dat Lang nu vooral om zich heen kijkt en zich afvraagt in wat voor nachtmerrie hij terecht is gekomen.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:00 schreef Enawh het volgende:
Als Lang nou kon wachten met tekenen had hij nr. 10 shirt kunnen eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |