Nee, andersom. Net als bij Pepi en Veerman. Bij iedereen eigenlijk die Feyenoord wilde maar uiteindelijk naar PSV ging.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was zijn eerste keus. Alleen haakte PSV af op het laatst.
Wat zet jij jezelf consequent voor lul zegquote:Op maandag 10 juli 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon een vage verhuurconstructie met een verplichte optie tot koop over 10 jaar ofzo. Zo doet Juve het ook.quote:
Gohquote:Op maandag 10 juli 2023 19:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat zet jij jezelf consequent voor lul zeg
Dat is zo. Maar het is eigenlijk allemaal niks achterin. Stuk voor stuk spelers die leuk zijn om er in de breedte bij te hebben, maar geen basismateriaal. Of tenminste, dat zou het allemaal niet moeten zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 05:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV heeft al 10 verdedigers onder contract, slechts 4-5 middenvelders en een stuk of 6-7 aanvallers. Er zal eerst wat verkocht/verhuurd moeten worden in die laatste linie, anders bestaat straks de helft van je selectie uit verdedigers.
Het enige wat we weten is dat Feyenoord meer eurootjes af wilde tikkenquote:Op maandag 10 juli 2023 18:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee, andersom. Net als bij Pepi en Veerman. Bij iedereen eigenlijk die Feyenoord wilde maar uiteindelijk naar PSV ging.
Ja mijn bron is ook mijn eigen duim
Nu moet het nog lukken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:16 schreef tompsv18 het volgende:
PSV wil dus Sanchez halen. Schijnt ongeveer 9 miljoen te moeten kosten. Zou ik graag bij PSV zien. Bij Ajax was hij geweldig, vaste waarde bij Colombia en bij de Spurs ieder seizoen ook gewoon veel potjes meegedaan. 27 jaar, dus 2 jaar hier knallen en je kan hem nog wel kwijt aan een mooie Spaanse club oid.
Het klopt toch gewoon dat PSV niet meer wilde betalen dab geboden en daarom de deal is afgeketst?quote:Op maandag 10 juli 2023 19:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat zet jij jezelf consequent voor lul zeg
Maar dat @PSVCL zich continue voor lul zet is ook gewoon een feit. Een soort Pietje Puk van het PSV topicquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon dat PSV niet meer wilde betalen dab geboden en daarom de deal is afgeketst?
Het zal toch niet op een tonnetje zijn afgeketst en verder waar hebben we het over, het is geen Alex om maar de laatste behoorlijke CV van PSV te noemen. (tenminste die ik me kan herinneren)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon dat PSV niet meer wilde betalen dab geboden en daarom de deal is afgeketst?
Het gouden duo Bruma - Rekik (lol)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal toch niet op een tonnetje zijn afgeketst en verder waar hebben we het over, het is geen Alex om maar de laatste behoorlijke CV van PSV te noemen. (tenminste die ik me kan herinneren)
Ik vond Moreno ook niet verkeerd, geen Alex maar wel een stuk beter dan die kneuzen van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal toch niet op een tonnetje zijn afgeketst en verder waar hebben we het over, het is geen Alex om maar de laatste behoorlijke CV van PSV te noemen. (tenminste die ik me kan herinneren)
Karim REKIKIIIquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gouden duo Bruma - Rekik (lol)
Die waren toch ook niet heel matig ofzo toen? Ik bedoel in de eredivisie kan je ook gewoon kampioen worden met Botteghin en Jan Scharie achterin.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gouden duo Bruma - Rekik (lol)
Ik ken de bedragen niet. Kennelijk was PSV niet zo overtuigd van hem dat ze meer wilden betalen. Lijkt mij een gezonde manier. Anders krijg je wat Ajax vorig jaar deed. Voor absolute middelmaat de hoofdprijs betalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tsja echte topverdedigers spelen zelden in Nederland natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet heel matig ofzo toen? Ik bedoel in de eredivisie kan je ook gewoon kampioen worden met Botteghin en Jan Scharie achterin.
Dat is helemaal nergens gezegd, PSV wilde echter de vraagprijs niet betalen, dus dan houdt het opquote:Op maandag 10 juli 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de schuimbekkende reacties op de voorhoede van PSV. Begon gisteren alweer heerlijk met het uitvallen van Lang.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV wordt weer een leuke rubriek komend seizoen.
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet heel matig ofzo toen? Ik bedoel in de eredivisie kan je ook gewoon kampioen worden met Botteghin en Jan Scharie achterin.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV wordt weer een leuke rubriek komend seizoen.
Maar die voorhoede is toch niet beter dan het vorig seizoen was aan het begin?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de schuimbekkende reacties op de voorhoede van PSV. Begon gisteren alweer heerlijk met het uitvallen van Lang.
Dat maakt in deze toch ook niet uit? Ik kijk gewoon uit naar de schuimbekkende reacties die Lang/De Jong en Simons ongetwijfeld op gaan roepen. Je ziet het nu al overal op de socials en ook hier waren er alweer wat users die een blessuretje voor Lang wel lekker vonden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die voorhoede is toch niet beter dan het vorig seizoen was aan het begin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |