abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209800410
NIET MIJN OP

Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.

Pride is a protest
De officile opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.

Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.

Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek

Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:

Daarna:

Heden:

https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share

De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.

Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.

Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.

Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
pi_209800441
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 18:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij hebt onderzoek gedaan daarnaar? Ken jij er zovelen dan?

Het gaat om iets van 60%-80% blijkt uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken.
Tja, dat herken ik totaal niet. 80% die 'gewoon' gay blijkt te zijn?
pi_209800820
quote:
Vreselijke verhalen die ze vertellen. Bijvoorbeeld dat ze vernederd en verstoten worden door die oh zo inclusieve supporters als ze aangeven dat ze twijfels hebben.

Net als we in het verleden geen goed beeld hadden van hoeveel homo's er daadwerkelijk waren omdat ze niet uit de kast durfden te komen, vindt hetzelfde plaats met hoeveel mensen spijt hebben van een transitie.

Ze worden uitgekotst, bedreigd, raken van het ene op het andere moment een groot deel van hun sociale omgeving kwijt.
pi_209800901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 18:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is ook heel onfatsoenlijk om dat niet te vertellen. De reactie is natuurlijk een misdrijf.

Maar dit is nu precies wat er mis is met 'transvrouwen zijn ook vrouwen'. Dat is leuk gezegd en er wordt allemaal gedaan alsof iedereen mee moet doen met deze leugen. Maar dat is het: een leugen.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het transfoob vinden van die man om geen seks te willen met een transvrouw. Maar dan snap je dus niets van hoe geaardheid werkt. Ik vind het verschrikkelijk dat er gelogen wordt over dat je een vrouw (of man) kan worden door transitie. Je kan het wettelijk worden, maar in de praktijk zul je nooit een vrouw worden. Natuurlijk willen mensen best jou behandelen als vrouw in normale interacties waarbij geslacht gewoon niet zo relevant is. Maar op het moment dat geslacht echt relevant is, dan loop je er gewoon tegenaan dat transvrouwen... toch eigenlijk mannen blijven.

En dat zal ongetwijfeld enorm pijnlijk zijn. Maar ik vind echt dat er een realistisch beeld geschapen moet worden.
Dat laatste ben ik zeker met je eens.
Dat het mannen blijven, dat niet.

Tja, wat is het dan wel?

Dat is eigenlijk de vraag. Het zullen nooit volledige vrouwen worden, en veel mannelijkheid is weggehaald. En in de 'normale' omgang kun je dan als vrouw leven, maar bij seksueel contact of in een relatie wordt dat toch een ander verhaal.
pi_209801174
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 19:25 schreef Wantie het volgende:
Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community
Er staat gelukkig geen P bij is toch ook wel positief gelukkig anders lopen er ook 11 jarige net uur daarvoor geneukte schandknaapjes mee en 11 jarige meisjes in lingerie en verslaafd aan de opium, Ewwww echt horor
pi_209801180
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 20:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens.
Dat het mannen blijven, dat niet.

Tja, wat is het dan wel?

Dat is eigenlijk de vraag. Het zullen nooit volledige vrouwen worden, en veel mannelijkheid is weggehaald. En in de 'normale' omgang kun je dan als vrouw leven, maar bij seksueel contact of in een relatie wordt dat toch een ander verhaal.
Dit is denk ik wel een heel belangrijk punt. Als mannelijkheid of vrouwelijkheid niet door je chromosomen bepaald wordt, dan is dit een onzinnige stelling, want hun baardgroei of penis maakte niet dat ze een man waren, volgens sommigen.

Maaar ook lijk je te zeggen dat een man zonder baardgroei minder man is dan een man met een volle baard. Want je zegt immers dat bij een man die in transitie naar een "vrouw" is gegaan, minder mannelijk is dan voor de transitie. Maar dat strookt weer niet met dat ze altijd al een vrouw waren.

Zodra je verdergaat in je mening dan "Ik wil een man die zichzelf een vrouw noemt best aanspreken met vrouwelijke voornaamwoorden, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een man" dan loop je tegen allerlei tegenstrijdigheden aan die gewoon logischerwijs niet met elkaar te verenigen zijn.
pi_209801402
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef Viezig het volgende:
Zodra je verdergaat in je mening dan "Ik wil een man die zichzelf een vrouw noemt best aanspreken met vrouwelijke voornaamwoorden, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een man" dan loop je tegen allerlei tegenstrijdigheden aan die gewoon logischerwijs niet met elkaar te verenigen zijn.
Gecastreerde kat noem je ook meestal een "Het"
pi_209801423
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef Viezig het volgende:

[..]
Dit is denk ik wel een heel belangrijk punt. Als mannelijkheid of vrouwelijkheid niet door je chromosomen bepaald wordt, dan is dit een onzinnige stelling, want hun baardgroei of penis maakte niet dat ze een man waren, volgens sommigen.
Klopt, grote vraag is dan wat er dan wel voor zorgt dat ze ondanks hun mannenlichaam toch geen man zijn .

Dat is te vergelijken met waarom sommige mannen niet op vrouwen vallen, maar op mannen.
Wat precies bepaalt dat.

quote:
Maaar ook lijk je te zeggen dat een man zonder baardgroei minder man is dan een man met een volle baard.
Nee, dat is gewoon verschil in uiterlijke kenmerken. De ene man heeft bijna geen lichaamsbeharing, terwijl de ander op een gorilla lijkt.
Beide zijn gewoon man.

quote:
Want je zegt immers dat bij een man die in transitie naar een "vrouw" is gegaan, minder mannelijk is dan voor de transitie. Maar dat strookt weer niet met dat ze altijd al een vrouw waren.
Lichamelijk gezien.
Een transgender is iemand die in het verkeerde lichaam is geboren.

Als je dmv hormoonbehandeling en operaties aan dat lichaam gaat sleutelen on het vrouwelijker te maken, kun je dan nog spreken van een volledig mannelijk lichaam?

quote:
Maar het gaat niet om mannen die zich vrouw noemen.
Het gaat om transgenders.
pi_209801494
Ummm de Coolsingel in Rdam , daar lopen ze alle 900 000, en dan breekt de ;lucht opeens open en de hemel open en er verschijnt opeens een pad dat omhoog loopt en richting een soort hemel gaat, althans een mega mega grote ufo, en die vervoert ze dan alle 900 000 naar een plek ver weg in de cosmos waar ze zich fijn voelen en zichzelf kunnen zijn en komen nooit meer terug!
pi_209801576
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, grote vraag is dan wat er dan wel voor zorgt dat ze ondanks hun mannenlichaam toch geen man zijn .

Dat is te vergelijken met waarom sommige mannen niet op vrouwen vallen, maar op mannen.
Wat precies bepaalt dat.
Dat is nou precies het lastige. Zij zeggen dat ze geen man zijn. Ik denk dat ze wel een man zijn maar gewoon een vrouw willen zijn.
quote:
Nee, dat is gewoon verschil in uiterlijke kenmerken. De ene man heeft bijna geen lichaamsbeharing, terwijl de ander op een gorilla lijkt.
Beide zijn gewoon man.
[..]
Lichamelijk gezien.
Een transgender is iemand die in het verkeerde lichaam is geboren.
Iemand die denkt in het verkeerde lichaam geboren te zijn. Er is geen objectieve manier om dit vast te stellen, het is niet eens bewezen dat er zoiets bestaat als in het verkeerde lichaam geboren worden, dus het is enkel hun gevoel.
quote:
Als je dmv hormoonbehandeling en operaties aan dat lichaam gaat sleutelen on het vrouwelijker te maken, kun je dan nog spreken van een volledig mannelijk lichaam?
Dat denk ik wel. Behalve als die operatie eruit bestaat dat je bijvoorbeeld donorborsten krijgt van een biologische vrouw. Voor mij is een man + vrouwelijke hormonen nog steeds een man.
quote:
[..]
Maar het gaat niet om mannen die zich vrouw noemen.
Het gaat om transgenders.
Ik zie het verschil niet.
pi_209803192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef realnice11 het volgende:
Ummm de Coolsingel in Rdam , daar lopen ze alle 900 000, en dan breekt de ;lucht opeens open en de hemel open en er verschijnt opeens een pad dat omhoog loopt en richting een soort hemel gaat, althans een mega mega grote ufo, en die vervoert ze dan alle 900 000 naar een plek ver weg in de cosmos waar ze zich fijn voelen en zichzelf kunnen zijn en komen nooit meer terug!
Dus stel je voor: op de Coolsingel in Rotterdam lopen plotseling 900.000 mensen rond. En opeens gebeurt er iets heel vreemds - de hemel scheurt open en er verschijnt een pad dat omhoog leidt naar een soort gigantische UFO die lijkt op een mega-mega ruimteschip!

Deze enorme UFO neemt dan alle 900.000 mensen mee naar ver weggelegen plekken in het universum waar ze zich gelukkig voelen en volledig zichzelf kunnen zijn. Ze worden nooit meer teruggebracht naar hun aardse bestaan.

Klinkt als sciencefiction avontuur van epische proporties, nietwaar? Dus eigenlijk gaat deze quote over miraculeuze ontsnapping uit onze alledaagse wereld richting grote mysteries buiten ons bereik... wie zou daar nu niet nieuwsgierig door worden?
pi_209805958
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef realnice11 het volgende:
Of ze kunnen gewoon hier zichzelf zijn.
pi_209808825
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 15:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Resultaat wat jij kennelijk liever niet ziet, zoals gezinnen waarin de ouders van hetzelfde geslacht zijn en liefdevol hun kinderen groot brengen.

Waarom wil jij dat niet zien als een gezin?
Wat een man is, is helder. Iets met een penis. Wat een vrouw is, is helder. Iets met een baarmoeder. Hier betreft het simpele biologie.

Wat een gezin is, is helder. Een man een vrouw en hun kroost. Hier betreft het een sociaal instituut. De ouders van het gezin kunnen niet van hetzelfde geslacht zijn.

Dat we tegenwoordig een succesvolle ideologie hebben dat predikt dat een man geen man is, een vrouw geen vrouw is, een gezin van alles kan zijn verandert niets aan de definitie van een man, vrouw of gezin is. Je kan wel doen alsof, maar daar blijft het bij, het is een stukje theater dat gespeeld wordt.

Ik kan er niet voor kiezen om een boom te zien als een auto. Of een tv te zien als een radio.

Iets wat mensen als jij geen enkele problemen mee hebben kennelijk.

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jazeker.

Seksuele orintatie stoelt op de binaire biologische realiteit bij de mens. Kortom, een erkenning van het menselijk geslacht is daarin essentieel. De genderideologie stelt dat eigenlijk een subjectieve beleving het biologische geslacht doet overstijgen, vandaar ook bijvoorbeeld een slogan als 'trans women are women'. Je ontwricht hiermee concepten als homoseksualiteit maar ook heteroseksualiteit. Nota bene Stonewall definieert homoseksualiteit tegenwoordig als volgt:
[..]
Dit klopt natuurlijk niet. Homoseksuele mannen voelen zich niet aangetrokken tot mensen die zich op basis van hun subjectieve gevoel identificeren als man, homoseksuele mannen voelen zich aangetrokken tot biologische mannen.

Tevens zie je dat kinderen en jongeren die op latere leeftijd homo of lesbisch blijken te zijn, disportioneel atypisch gedrag vertonen voor een jongen of meisje. Dit kan tegenwoordig worden genterpreteerd als het idee dat het desbetreffende kind eigenlijk in het verkeerde lichaam zit. Een meisje dat zou uitgroeien tot een lesbische vrouw is wellicht gewoon een trans man.

De kans is zeer groot dat je in de toekomst veel mannen en vrouwen gaat zien die tijdelijk een transitie naar het andere geslacht beginnen (met alle gevolgen van dien) en er daarna achterkomen eigenlijk gewoon homo of lesbisch te zijn.

Er werd op een website als PinkNews uitgebreid aandacht besteed aan de uitbreiding rondom medische zorg aan transgender mensen. Doodleuk negerende dat de reden dat men dit in een oerconservatief land als Pakistan doet zodat homoseksuele en lesbische mensen in een heteroseksueel keurslijf kunnen worden gestouwd.

Het benadrukt ook de onverenigbaarheid van homo of lesbisch zijn met de genderideologie. Dit staakt haaks op elkaar. Het ene stoelt op de realiteit, het andere op een subjectief fantasme dat we in de Westerse samenleving zowaar nog autoriteit hebben toegekend ook.
De gender ideologie staat lijnrecht tegenover homoseksualiteit dus is het homofoob. Okay. Dat neem even aan van je.

Maar wat ik je kort door de bocht hoor zeggen is:

Een man VOELT zich Aangetrokken tot een man dus is homoseksueel gedrag prima. (Realiteit)
Een man VOELT zich een vrouw, maar dat is niet prima. (Subjectieve fantasme)

Daarnaast ben je toch christelijk? Hoe rijm je dat met homoseksualiteit prima labelen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 juli 2023 @ 13:11:53 #16
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209809179
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 12:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
De gender ideologie staat lijnrecht tegenover homoseksualiteit dus is het homofoob. Okay. Dat neem even aan van je.

Een man VOELT zich Aangetrokken tot een man dus is homoseksueel gedrag prima. (Realiteit)

Daarnaast ben je toch christelijk? Hoe rijm je dat met homoseksualiteit prima labelen?
Nou, het heeft er niet zoveel mee te maken of iets prima is, maar meer wat de implicaties van de claim zijn. Seksuele aantrekkingskracht is altijd subjectief (ook bij hetero's), het menselijk geslacht is een objectieve kwestie.

Misschien is de omschrijving van homofobie trouwens wat overdreven. Ik ben in principe helemaal geen fan van -fobie termen. Negen van de tien keer worden deze onjuist gebruikt. Maar de genderideologie heeft zeker aspecten die haak staan op het idee van homoseksualiteit (en trouwens ook bi of heteroseksualiteit).

En nee, ik ben geen christen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209809399
Kinderen zoveel mogelijk hiervan weren. Niet in de buurt brengen, noch op televisie de beelden laten zien. Telefoons week lang in beslag nemen. Kinderen verdienen het niet om die halfnaakte wilde beesten hun seksistisch en satanistische praktijken zien te doen.
pi_209810904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 12:48 schreef Slayage het volgende:

[..]
Wat een man is, is helder. Iets met een penis. Wat een vrouw is, is helder. Iets met een baarmoeder. Hier betreft het simpele biologie.

Wat een gezin is, is helder. Een man een vrouw en hun kroost. Hier betreft het een sociaal instituut. De ouders van het gezin kunnen niet van hetzelfde geslacht zijn.

Dat we tegenwoordig een succesvolle ideologie hebben dat predikt dat een man geen man is, een vrouw geen vrouw is, een gezin van alles kan zijn verandert niets aan de definitie van een man, vrouw of gezin is. Je kan wel doen alsof, maar daar blijft het bij, het is een stukje theater dat gespeeld wordt.

Ik kan er niet voor kiezen om een boom te zien als een auto. Of een tv te zien als een radio.

Iets wat mensen als jij geen enkele problemen mee hebben kennelijk.
[..]

Wat ik uit jouw reacties begrijp is dat religie je motivatie is.

Vanuit religie is het niet te begrijpen dat zoiets als homoseksualiteit bestaat.
Daarom wordt het afgekeurd en vervolgd.
Dat is wat religie gevaarlijk maakt
pi_209810921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:27 schreef Werkperd het volgende:
Kinderen zoveel mogelijk hiervan weren. Niet in de buurt brengen, noch op televisie de beelden laten zien. Telefoons week lang in beslag nemen. Kinderen verdienen het niet om die halfnaakte wilde beesten hun seksistisch en satanistische praktijken zien te doen.
Wat heeft dat met verdienen te maken?
pi_209826023
Het nieuwe normaal, indien niet nu dan over een paar jaar.

twitter
pi_209827299
Welnee, over een aantal jaren lachen we om deze hysterie.
Go hard or go home
pi_209827958
Valt me op dat niemand valt over de Miss verkiezing :7
pi_209827974
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 16:26 schreef Za het volgende:

[ twitter ]
Kwam je er vaak?
pi_209828134
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
Nee, dit is een miljarden business.
Het zal allemaal steeds meer fluide worden, en normaal bevonden worden.
pi_209828793
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 17:51 schreef Za het volgende:

[..]
Nee, dit is een miljarden business.
Het zal allemaal steeds meer fluide worden, en normaal bevonden worden.
Alleen als het geld oplevert.
pi_209829366
Waarom is iedereen tegenwoordig Pride?

Madrid

twitter
pi_209829551
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:47 schreef Za het volgende:

Wat bedoel je met 'iedereen'?
pi_209829606
quote:

Madrid

[ twitter ]
Onze beschaving komt tot een einde.
Een kerel heeft de Miss Universe Nederland gewonnen (8>

twitter
pi_209830000
quote:

Madrid

[ twitter ]
Geen idee.

https://www.ad.nl/buitenl(...)kleren-aan~af97f9c4/

Duitse politie tegen bezoekers opvolger Love Parade: ‘Houd alsjeblieft je kleren aan
pi_209830121
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het weer werd voordat de VS volledig in progressief zijn werd. Dat heeft er alleen maar voor gezorgd dat al die grote bedrijven nu aan regenboogkapitalisme doen. En maar niet te spreken over al die freakshows die je op social media ziet.

En nu ik me toch kwetsbaar opstel, ik vind het soms best lastig om kritiek te geven, omdat ik bang ben voor het commentaar “Wees blij dat LGBTQ eindelijk geaccepteerd wordt.” En dat is ook wel zo, maar ik vind het gewoon geen fijn idee dat deze groep nu vertegenwoordigd worden door een stel aandachtshoeren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_209830663
quote:
15s.gif Op zondag 9 juli 2023 19:34 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Ik hoop eigenlijk dat het weer werd voordat de VS volledig in progressief zijn werd. Dat heeft er alleen maar voor gezorgd dat al die grote bedrijven nu aan regenboogkapitalisme doen. En maar niet te spreken over al die freakshows die je op social media ziet.

En nu ik me toch kwetsbaar opstel, ik vind het soms best lastig om kritiek te geven, omdat ik bang ben voor het commentaar “Wees blij dat LGBTQ eindelijk geaccepteerd wordt.” En dat is ook wel zo, maar ik vind het gewoon geen fijn idee dat deze groep nu vertegenwoordigd worden door een stel aandachtshoeren.
Wat je vooral ziet is de hysterie op social media.
Zoals een Catwalk ergens in Florida waar een transgender te zien is.
Geen hond die daarnaar gekraaid had als het niet op een Twitter account van een Brit was verschenen die kennelijk er zijn levensmissie van gemaakt heeft om zoveel mogelijk anti Pride berichten aan te maken.
pi_209831992
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat je vooral ziet is de hysterie op social media.
Zoals een Catwalk ergens in Florida waar een transgender te zien is.
Geen hond die daarnaar gekraaid had als het niet op een Twitter account van een Brit was verschenen die kennelijk er zijn levensmissie van gemaakt heeft om zoveel mogelijk anti Pride berichten aan te maken.
Dat die Oli London niet spoort, weet ik ook wel. Op YouTube veel over die gast te vinden.

Maar waar ik dus moeite mee heb is dat bedrijven niet transmodellen gebruiken, maar aandachtshoeren van social media. Ik ken die persoon natuurlijk niet persoonlijk, dus ik weet niet in hoeverre die persoon trans is. Ik had alleen een echt model gebruikt. Er zijn namelijk transvrouwen die ook model als beroep hebben.

Je ziet trouwens nu op TikTok het zelfde als het gaat om psychische problemen. Tieners en jong volwassen die zich debiel gedragen en dan zeggen dat ze bijvoorbeeld DID of autisme hebben. Kun je het checken? Nee, dus hun claims kunnen waar zijn. Echter door de populariteit van dit soort TikTok filmpjes zijn er een hoop die het faken. En dat weet ik, omdat inmiddels een aantal hebben toegegeven. Maar vervolgens zorgt het wel voor een negatiever imago voor dat soort aandoeningen.

Ik ben gewoon bang dat dit met LGBTQ hetzelfde gebeurt. En dan vooral bij trans of nonbinary. Die Oli beweerde eerst ook nonbinary te zijn. En toen was het “grapje, nee toch niet.” En hij is echt niet de enige. Want net als bij psychische problemen kun je niet controleren of iemand daadwerkelijk nonbinary is of gewoon graag aandacht wil hebben.
ROBODEMONS..................|:(
pi_210030395
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 00:23 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Yup, de homohaat gaat gewoon verder.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 06:52:24 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_210030488
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 16:26 schreef Za het volgende:

[ twitter ]
Niet mijn normaal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210030545
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 06:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niet mijn normaal.
Kwam je daar vaak?
pi_210030562
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 00:23 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
En Balenciaga werd gecanceld omdat er een kind een beer met leer vasthield. Maar dit is mooi en inclusief. Verbindend ook. Kan wel janken, zo mooi.
Go hard or go home
  dinsdag 25 juli 2023 @ 07:44:41 #38
117098 Hathor
Effe niet
pi_210030662
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 07:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kwam je daar vaak?
Ik zou niet weten wat ik daar zou moeten doen.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 07:50:17 #39
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210030675
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 07:17 schreef Noek het volgende:

[..]
En Balenciaga werd gecanceld omdat er een kind een beer met leer vasthield. Maar dit is mooi en inclusief. Verbindend ook. Kan wel janken, zo mooi.
Gat in de markt, vegan nep leer honden fetisj maskers gaan maken en verkopen *O*

-O- -O- -O-
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210031726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 07:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat ik daar zou moeten doen.
Waar maak je je dan druk over?
  dinsdag 25 juli 2023 @ 10:06:02 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210031730
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 06:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Homohaat? Wat heeft dit berhaupt met homoseksualiteit te maken? Helemaal niets dus. Of is het op straat rondlopen in een leren pakje met masker, terwijl je jezelf inbeeld een hond te zijn, volgens jou een onderdeel van homo zijn? Raar, ik doe dat namelijk nooit. En dat geldt voor ongeveer 99.9999% van de homo's en lesbiennes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 06:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niet mijn normaal.
Dat is het ook niet. Hier had men vroeger de dwangbuis voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210032857
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 10:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Homohaat? Wat heeft dit berhaupt met homoseksualiteit te maken? Helemaal niets dus. Of is het op straat rondlopen in een leren pakje met masker, terwijl je jezelf inbeeld een hond te zijn, volgens jou een onderdeel van homo zijn? Raar, ik doe dat namelijk nooit. En dat geldt voor ongeveer 99.9999% van de homo's en lesbiennes.
[..]
Dat is het ook niet. Hier had men vroeger de dwangbuis voor.
Jaa, dan komen we weer op het punt dat als iets niet alle homo's raakt, het dus geen discrimatie etc is ..
  dinsdag 25 juli 2023 @ 11:56:04 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210032868
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 11:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jaa, dan komen we weer op het punt dat als iets niet alle homo's raakt, het dus geen discrimatie etc is ..
Je ontwijkt de vraag nu. Kun je concreet maken wat dit gedrag met homoseksualiteit te maken heeft? En waarom zou het homohaat zijn als dit gedrag wordt bekritiseerd?
  dinsdag 25 juli 2023 @ 12:12:00 #44
117098 Hathor
Effe niet
pi_210033085
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 10:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar maak je je dan druk over?
Ik maak me niet druk, volgens mij ben jij juist diegene die hier constant loopt te steigeren.
pi_210033102
quote:

[..]
Stop eens met alles haat te noemen dramaqueer.
pi_210033826
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 11:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je ontwijkt de vraag nu. Kun je concreet maken wat dit gedrag met homoseksualiteit te maken heeft? En waarom zou het homohaat zijn als dit gedrag wordt bekritiseerd?
Dat is je al vele malen uitgelegd..
Het is zinloos om dat keer op keer te herhalen. Want jij vernauwt de situatie dan toch weer om daar onderuit te komen.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 13:32:08 #47
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_210033997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is zinloos om dat keer op keer te herhalen. Want jij vernauwt de situatie dan toch weer om daar onderuit te komen.
Je maakt je er anders ook wel makkelijk vanaf om alles onder haat en fobie te scharen. Succes met het uitdragen van je mening maar ik denk niet dat je er veel mee bereikt verder.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 14:13:13 #48
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210034535
quote:

[..]
Dat is nog nooit uitgelegd. Je kunt het waarschijnlijk niet eens uitleggen omdat het rare en onjuiste claims zijn. Homo of lesbisch zijn heeft namelijk niets te maken met mannen die in leren pakjes en een masker, al LARPend als hond over straat lopen. En dit gedrag bekritiseren betreft geen homofobie.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 14:19:13 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210034630
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 14:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is nog nooit uitgelegd. Je kunt het waarschijnlijk niet eens uitleggen omdat het rare en onjuiste claims zijn. Homo of lesbisch zijn heeft namelijk niets te maken met mannen die in leren pakjes en een masker, al LARPend als hond over straat lopen. En dit gedrag bekritiseren betreft geen homofobie.
Misschien ben jij wel geen chte homo (no true Scotsmen). Wantie weet van wanten en zegt dat je een honden masker op moet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_210035669
quote:

[..]
Jij verbreedt op jouw beurt weer iedere bevraging om het ongefundeerd onder homohaat te scharen.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tch blijft bestaan.
pi_210036509
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:32 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Je maakt je er anders ook wel makkelijk vanaf om alles onder haat en fobie te scharen. Succes met het uitdragen van je mening maar ik denk niet dat je er veel mee bereikt verder.
Oh, ik bereik er genoeg mee.
Dit soort discussies maakt veel duidelijk.
pi_210038508
quote:

Het nieuwe normaal, kind ook in het hok bij hondman:

twitter
pi_210038576
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 20:49 schreef Za het volgende:

[..]
Het nieuwe normaal, kind ook in het hok bij hondman:

[ twitter ]
Ik voel je pijn :*
pi_210038856
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 20:55 schreef Wantie het volgende:

Ik voel je pijn :*
Ik vind het mooi dat je zo ruimdenkend bent vwb deze hond fetisjisten die kinderen betrekken in hun gedoe.
pi_210038875
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:22 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind het mooi dat je zo ruimdenkend bent vwb deze hond fetisjisten die kinderen betrekken in hun gedoe.
Ik vind het schattig hoe jij dat framed als het nieuwe normaal O+
  dinsdag 25 juli 2023 @ 21:34:42 #56
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210038999
Op de NPO zie je ook allemaal programma's wat over 'gender identiteit' gaat, het word hier in West Europa gewoon actief aangemoedigd, om je vooral de opereren of als halve man / halve vrouw over straat te gaan.

Oost Europa is de enige plek waar men nog helder kan denken.
pi_210039396
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef BMW1993 het volgende:
Op de NPO zie je ook allemaal programma's wat over 'gender identiteit' gaat, het word hier in West Europa gewoon actief aangemoedigd, om je vooral de opereren of als halve man / halve vrouw over straat te gaan.

Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels. Niet zo gek dus dat er steeds meer geslachtsoperaties plaatsvinden. De kracht van propaganda op de kanalen moet niet onderschat worden, kijk maar naar dictatoriale regimes waar bepaalde denkwijzen en normen er met de paplepel ingegoten worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_210039426
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels. Niet zo gek dus dat er steeds meer geslachtsoperaties plaatsvinden. De kracht van propaganda op de kanalen moet niet onderschat worden, kijk maar naar dictatoriale regimes waar bepaalde denkwijzen en normen er met de paplepel ingegoten worden.
Dus LHBTwhatever wordt veroorzaakt door de aandacht in de media...

Het wordt steeds gekker in de argumentatie...
pi_210039439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef BMW1993 het volgende:

Dat een programma over een bepaald onderwerp gaat wil niet zeggen dat iets wordt aangemoedigd.
pi_210039492
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus LHBTwhatever wordt veroorzaakt door de aandacht in de media...

Het wordt steeds gekker in de argumentatie...
Het is de normalisering die aan het plaatsvinden is. Je kunt kinderen wijsmaken dat een aardappel een kiwi is, herhaal het vaak genoeg en ze gaan het vanzelf geloven. Je kunt kinderen dus ook wijsmaken op jonge leeftijd dat er meerdere genders bestaan, dan vindt er een normalisering plaats en gaan ze zich ernaar gedragen.
pi_210040868
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het is de normalisering die aan het plaatsvinden is. Je kunt kinderen wijsmaken dat een aardappel een kiwi is, herhaal het vaak genoeg en ze gaan het vanzelf geloven. Je kunt kinderen dus ook wijsmaken op jonge leeftijd dat er meerdere genders bestaan, dan vindt er een normalisering plaats en gaan ze zich ernaar gedragen.
En je kunt het bestaan ervan wegstoppen.

En dan moeten personen als Nikkie dus een verborgen leven leiden.

Want stel je voor dat bekend wordt dat transgenders bestaan.

En dat die normaal geaccepteerd worden.
pi_210040991
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er is werkelijk niemand hier die stelt dat Nikkie een verborgen leven moet leiden.
Dat overgedramatiseer is echt exact wat zo cringe is. Alsof ze allemaal in een klein kastje zitten te grienen want de samenleving wijst ze af.
Ze kunnen gewoon hun leven leiden. Nikkie is huge en verdient tonnen op haar kanaal, terecht overigens want ze is een kei. Ze is geaccepteerd maar daar is Wantie om je met een regenboogvlag in je nek te knuppelen dat we ze niet accepteren.

Zo klaar met dat hysterische gezeik. "Accepteer ons!!" Iedereen:"Ok."
"Halllllloooooo, hier zijn we!! Zie ons!! Zie ons eens lekker onszelf zijn. Accepteer het!!" Iedereen:'Ok."

En dat moet dan een leer worden en kinderen moeten hier educatie in krijgen. Daar moet een maand aandacht voor zijn. Daar moeten bedrijven hun auto's voor overspuiten en er moet kleding gemaakt worden met regenboogjes en iedereen denkt nog steeds:"ok."

Ga lekker moeilijk doen in Amerika of Teheran ofzo.
Go hard or go home
  woensdag 26 juli 2023 @ 10:36:11 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210042574
Hmm. Een multimiljonair die wereldberoemd is via YouTube maar een 'verborgen leven' moet leiden, haha. Okee, sure.
pi_210042989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 07:23 schreef Noek het volgende:

[..]
Er is werkelijk niemand hier die stelt dat Nikkie een verborgen leven moet leiden.
Dat overgedramatiseer is echt exact wat zo cringe is. Alsof ze allemaal in een klein kastje zitten te grienen want de samenleving wijst ze af.
Ze kunnen gewoon hun leven leiden. Nikkie is huge en verdient tonnen op haar kanaal, terecht overigens want ze is een kei. Ze is geaccepteerd maar daar is Wantie om je met een regenboogvlag in je nek te knuppelen dat we ze niet accepteren.

Zo klaar met dat hysterische gezeik. "Accepteer ons!!" Iedereen:"Ok."
"Halllllloooooo, hier zijn we!! Zie ons!! Zie ons eens lekker onszelf zijn. Accepteer het!!" Iedereen:'Ok."

En dat moet dan een leer worden en kinderen moeten hier educatie in krijgen. Daar moet een maand aandacht voor zijn. Daar moeten bedrijven hun auto's voor overspuiten en er moet kleding gemaakt worden met regenboogjes en iedereen denkt nog steeds:"ok."

Ga lekker moeilijk doen in Amerika of Teheran ofzo.
Klopt, dat is precies mijn punt.
Er wordt een enorm drama van gemaakt als kinderen op jonge leeftijd gewend raken aan het bestaan van personen als Nikkie.
Alsof ze dan massaal denken van 'dat wil ik ook!'.
En zich vervolgens massaal op hun 12e laten ombouwen...

Dat Nikkie een normaal leven kan leiden, dat is nog maar heel kort mogelijk.

Ze is gedwongen ge-out en gelukkig heeft dat geen effect gehad op haar carrire.

Maar die acceptatie is niet vanzelf gekomen, en zoals uit de discussies blijkt op Fok, ook nog lang niet afgerond.

En je ziet elders in Europa en de wereld dat die acceptatie ook weer kan worden teruggedraaid.

En die ergernis aan een Pride month in de VS, of de Pride week (nu 2 weken) in Amsterdam, dat zegt ook iets over de acceptatie.

Ik hoor niemand over de Love Parade in Duitsland klagen, maar filmpjes over de Pride komen regelmatig langs en iedereen vindt dat schandalig. Het wordt je door de strot gedrukt.

Zelfde met de pride.
We hebben allerlei evenementen elk jaar, waar een deel van het land van in de ban kan zijn.
WK, olympische spelen, carnaval, noem maar op.
Dan hebben we 2 weken pride eind juli, begin augustus, en dat is dan een groot probleem?
  woensdag 26 juli 2023 @ 11:52:16 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210043537
Leef je fetishes lekker uit in de slaapkamer of je SM-kelder, maar val de rest van de maatschappij er niet mee lastig.
pi_210043562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leef je fetishes lekker uit in de slaapkamer of je SM-kelder, maar val de rest van de maatschappij er niet mee lastig.
Ze zijn aan het proberen hoe ver ze kunnen gaan en ieder ander geeft aan dat ze met kinderen erbij te betrekken over de lijn zijn gegaan. Ze zijn alleen niet in staat om dat door te hebben.
pi_210043881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:54 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ze zijn aan het proberen hoe ver ze kunnen gaan en ieder ander geeft aan dat ze met kinderen erbij te betrekken over de lijn zijn gegaan. Ze zijn alleen niet in staat om dat door te hebben.
En naar wie refereer je dan?
pi_210044080
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
En naar wie refereer je dan?
TQ+ers en hun aanhang.
pi_210044170
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:43 schreef ReplaR het volgende:

[..]
TQ+ers en hun aanhang.
Dus we hebben de volgende situatie:
Ouders nemen hun dochter naar de Pride, daar komen ze een groep tegen met een dog fetish, dat contact mondt uit in dat dochter mee gaat in de hondenkooi, en jij rekent dat gedrag een hele groep aan.

En toen ik in het begin van de discussie precies dit aangaf, toen was dat absoluut niet zo en werd alleen deze personen dit aangerekend.

Maar uiteindelijk komt dan toch de aap uit de mouw.
pi_210044224
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ouders nemen hun dochter naar de Pride, daar komen ze een groep tegen met een dog fetish, dat contact mondt uit in dat dochter mee gaat in de hondenkooi, en jij rekent dat gedrag een hele groep aan.

En toen ik in het begin van de discussie precies dit aangaf, toen was dat absoluut niet zo en werd alleen deze personen dit aangerekend.

Als jij als ouders dat toe laat ben je deel van de groep.
pi_210044267
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dit heeft helemaal niks meer met informeren te maken.

Alsof voordat al dat activisme begon transgenders moesten onderduiken omdat ze anders werden opgejaagd met hooivorken. Het kan 95% van Nederland helemaal niets schelen hoe je er bij loopt of wat je seksuele voorkeur is. Er is inmiddels wel een grens overschreden door het betrekken van de kinderen in deze door activisme geleide "voorlichting" en "bewustzijn" door o.a. lesprogramma's op scholen en tv-series met verborgen boodschappen. Alles erop gericht om kinderen maar zoveel mogelijk in de war te maken en ook te nudgen naar het ondergaan van een geslachtsoperatie. En dat is mogelijk want kinderen zijn zeer benvloedbaar en je kunt ze alles wijsmaken.
pi_210044425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Er is inmiddels wel een grens overschreden door het betrekken van de kinderen in deze door activisme geleide "voorlichting" en "bewustzijn" door o.a. lesprogramma's op scholen en tv-series met verborgen boodschappen. Alles erop gericht om kinderen maar zoveel mogelijk in de war te maken en ook te nudgen naar het ondergaan van een geslachtsoperatie. En dat is mogelijk want kinderen zijn zeer benvloedbaar en je kunt ze alles wijsmaken.
zE BeDoelEn hEt NiEt zO
pi_210044579
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels.
Deze redenatie :+

Toen ik jong was zag ik ook alleen maar hetero's op tv. Ben zelf dus ook hetero ''geworden''. Puur door de media.

Oh, wacht. Ik ben homo.

De seksualiteit van mensen; of hoe mensen zich van binnen voelen, wordt niet veroorzaakt door de media. Het is altijd al een onderdeel van ze geweest. In verreweg de meeste situaties althans. Ik zou eerder zeggen dat de media mensen kan laten zien dat het ok is om anders te zijn. Juist fijn dat er meer diversiteit is op tv als dat betekent dat meer mensen de boodschap te zien krijgen dat het ok is om transgender te zijn. Of om lesbisch te zijn.

Niemand die er last van heeft ook. Dus waar maak je je druk om. Jouw leven veranderd niet omdat er wat meer mensen zijn die zich om laten bouwen.
pi_210044633
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:54 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ze zijn met marketing ook te ver gegaan, dat heeft Budweiser tot zijn schade en schande kunnen ondervinden.
pi_210044672
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Toen ik jong was zag ik ook alleen maar hetero's op tv. Ben zelf dus ook hetero ''geworden''. Puur door de media.

Oh, wacht. Ik ben homo.

De seksualiteit van mensen; of hoe mensen zich van binnen voelen, wordt niet veroorzaakt door de media. Het is altijd al een onderdeel van ze geweest. In verreweg de meeste situaties althans. Ik zou eerder zeggen dat de media mensen kan laten zien dat het ok is om anders te zijn. Juist fijn dat er meer diversiteit is op tv als dat betekent dat meer mensen de boodschap te zien krijgen dat het ok is om transgender te zijn. Of om lesbisch te zijn.

Niemand die er last van heeft ook. Dus waar maak je je druk om. Jouw leven veranderd niet omdat er wat meer mensen zijn die zich om laten bouwen.
In de sportwereld zijn er anders genoeg vrouwen die er wel last van hebben. Die staan met lede ogen toe te kijken hoe omgebouwde kerels er met hun tak van sport aan de haal gaan. Maar we moeten het allemaal heel normaal vinden hoor. 8)7
  woensdag 26 juli 2023 @ 13:47:16 #76
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210044724
@Wantie nog een puntje dat me opvalt in je post, dat Nikkie gedwongen ge-out is.. daar heb ik een beetje een probleem mee.
Nou heb ik nooit filmpjes van Nikkie gekeken maar nu ik foto’s zie valt het me wel op dat dit een transgender is. Wil je met je bezwaar tegen gedwongen ge-out worden nou beweren dat je niet zou mogen zeggen over iemand dat je denkt dat het iemand van een ander geslacht is dan wat je uit observatie kan afleiden wat de gender identiteit is die nagestreefd wordt?

Dat je dus met meegaan in het toneelstuk dat opgevoerd wordt? Moet dat dan alleen bij iemand zoals Nikkie die er heel veel moeite insteekt, of ook bijv bij iemand die met een baard in een jurk rond loopt?

Gewoon nieuwsgierig hoe je dat ziet? En of je niet denkt dat dat de vrijheid van degene die observeert bijvoorbeeld aan zou kunnen tasten.
pi_210044807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
In de sportwereld zijn er anders genoeg vrouwen die er wel last van hebben. Die staan met lede ogen toe te kijken hoe omgebouwde kerels er met hun tak van sport aan de haal gaan. Maar we moeten het allemaal heel normaal vinden hoor. 8)7
Oh ja, massa's. Allemaal omgebouwd vanwege de media.
pi_210045323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Als jij als ouders dat toe laat ben je deel van de groep.
En daarmee bekrachtig je mijn punt.
pi_210045808
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als er een demonstratie is van gematigd rechts, maar er lopen ook een boel mensen mee die openlijk neonazi zijn, maar de "gematigden" dansen wel vrolijk met die neonazi's en lijken het maar wat mooi te vinden, dan komt daar ook kritiek op.

Als jij als "normale" homo of transgender lekker met die hondmensen aan het dansen bent en er niets tegen doet of over zegt dat die hondmensen lekker met kleine kindjes in een hok gaan, ben je deel van het probleem.

Dat geldt natuurlijk niet voor alle homo's en transgenders die hier niet aan meedoen, maar als je als n groep lekker aan het feesten bent dan rekenen mensen dat natuurlijk die hele groep aan.
  woensdag 26 juli 2023 @ 15:54:41 #80
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210046167
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh, wacht. Ik ben homo.

Volwassen mensen inderdaad, niet kinderen. En helaas komt daar steeds meer de nadruk op te liggen, dit kan weer averechtse effecten hebben op de acceptatie van homo's en lesbiennes. Helemaal als dit hand in hand gaat met de genderideologie. Die moet je al helemaal niet aan kinderen voorschotelen.
pi_210046448
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volwassen mensen inderdaad, niet kinderen. En helaas komt daar steeds meer de nadruk op te liggen, dit kan weer averechtse effecten hebben op de acceptatie van homo's en lesbiennes. Helemaal als dit hand in hand gaat met de genderideologie. Die moet je al helemaal niet aan kinderen voorschotelen.
Juist kinderen moet je de boodschap mee geven dat het ok is om jezelf te zijn. Dat hoeft helemaal niet erg te zijn.

Als kind zag ik ook enkel hetero's. En toch ben ik geen hetero geworden. Het is echt onzin om te claimen dat de media massaal de seksualiteit (of hoe je kijkt naar je eigen geslacht) van kinderen veranderd.

Het komt vooral over als onderbuik gevoelens; er zijn totaal geen bronnen die bewijzen dat de media een stijging in transgenders/homo's/etc veroorzaakt. Er zal best een stijging zijn, maar dat heeft er dan meer mee te maken dat het makkelijker is geworden voor mensen om uit de kast te komen/zichzelf te kunnen zijn. Juist de media helpt daar enorm bij. Ik had heel wat minder moeite gehad om mijn seksualiteit te accepteren als ik vroeger had meegekregen dat er op zoveel plekken homo's rondlopen en dat dat helemaal ok is ook.
pi_210046997
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:47 schreef nixxx het volgende:
@:Wantie nog een puntje dat me opvalt in je post, dat Nikkie gedwongen ge-out is..
Klopt, en daar komt die foto met haar middelvinger vandaan. Die is richting degene die haar daarmee chanteerde.

quote:
daar heb ik een beetje een probleem mee.
Nou heb ik nooit filmpjes van Nikkie gekeken maar nu ik foto’s zie valt het me wel op dat dit een transgender is. Wil je met je bezwaar tegen gedwongen ge-out worden nou beweren dat je niet zou mogen zeggen over iemand dat je denkt dat het iemand van een ander geslacht is dan wat je uit observatie kan afleiden wat de gender identiteit is die nagestreefd wordt?

Dat je dus met meegaan in het toneelstuk dat opgevoerd wordt? Moet dat dan alleen bij iemand zoals Nikkie die er heel veel moeite insteekt, of ook bijv bij iemand die met een baard in een jurk rond loopt?

Gewoon nieuwsgierig hoe je dat ziet? En of je niet denkt dat dat de vrijheid van degene die observeert bijvoorbeeld aan zou kunnen tasten.
Tja, Nikkie gaf destijds aan gechanteerd te worden hierover. Dat heeft ze doorbroken door zelf uit de kast te komen.

Dat heeft gelukkig niet geleid tot problemen voor haar.
  woensdag 26 juli 2023 @ 17:10:04 #83
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210047062
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Juist kinderen moet je de boodschap mee geven dat het ok is om jezelf te zijn. Dat hoeft helemaal niet erg te zijn.
Drogredenen. Het stoelt op de aanname dat er dus eigenlijk allerlei opvattingen in het onderwijs zijn die het tegendeel zouden beweren. Dat is niet zo en kinderen zijn ook helemaal niet met dit soort dingen bezig. Daarnaast is de manier hoe het nu wordt gepresenteerd ook niet normaal, het is abnormaal. Homoseksualiteit wordt tot een exotisme verheven aan de hand van allerlei vlaggetjes, stereotypes en andere rare symboliek.
quote:
Als kind zag ik ook enkel hetero's. En toch ben ik geen hetero geworden. Het is echt onzin om te claimen dat de media massaal de seksualiteit (of hoe je kijkt naar je eigen geslacht) van kinderen veranderd.
Seksuele orintatie niet in letterlijke zin (wellicht wel tijdelijk), maar een kind echt verwarren over diens geslacht is zeker wel mogelijk, dat moet je niet willen. Geslacht is objectief en onveranderlijk en door de natuur bepaald. Kinderen aanmoedigen dat ze dit eigenlijk zelf kunnen kiezen of hun gevoel hierin leidend zou zijn is erg schadelijk.
quote:
Het komt vooral over als onderbuik gevoelens; er zijn totaal geen bronnen die bewijzen dat de media een stijging in transgenders/homo's/etc veroorzaakt. Er zal best een stijging zijn, maar dat heeft er dan meer mee te maken dat het makkelijker is geworden voor mensen om uit de kast te komen/zichzelf te kunnen zijn. Juist de media helpt daar enorm bij. Ik had heel wat minder moeite gehad om mijn seksualiteit te accepteren als ik vroeger had meegekregen dat er op zoveel plekken homo's rondlopen en dat dat helemaal ok is ook.
Dit betwijfel ik eigenlijk. Het is ook lastig om hier goede cijfers van te vinden, maar als we bijvoorbeeld kijken naar de VS is identificeert inmiddels ruim 20% zich van Gen Z zich als LGBTQ. Sorry, maar dit is echt totaal ongeloofwaardig. Het is zeker mogelijk dat veel jongeren tijdelijk zich op een bepaalde manier identificeren omdat dit een bepaalde status geeft. Zie bijvoorbeeld ook de enorme stijging onder 'biseksuelen'. Die is binnen n generatie verdrievoudigd? Haha, ja hoor.
pi_210047169
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Drogredenen. Het stoelt op de aanname dat er dus eigenlijk allerlei opvattingen in het onderwijs zijn die het tegendeel zouden beweren. Dat is niet zo en kinderen zijn ook helemaal niet met dit soort dingen bezig. Daarnaast is de manier hoe het nu wordt gepresenteerd ook niet normaal, het is abnormaal. Homoseksualiteit wordt tot een exotisme verheven aan de hand van allerlei vlaggetjes, stereotypes en andere rare symboliek.
[..]
Seksuele orintatie niet in letterlijke zin (wellicht wel tijdelijk), maar een kind echt verwarren over diens geslacht is zeker wel mogelijk, dat moet je niet willen. Geslacht is objectief en onveranderlijk en door de natuur bepaald. Kinderen aanmoedigen dat ze dit eigenlijk zelf kunnen kiezen of hun gevoel hierin leidend zou zijn is erg schadelijk.
[..]
Dit betwijfel ik eigenlijk. Het is ook lastig om hier goede cijfers van te vinden, maar als we bijvoorbeeld kijken naar de VS is identificeert inmiddels ruim 20% zich van Gen Z zich als LGBTQ. Sorry, maar dit is echt totaal ongeloofwaardig. Het is zeker mogelijk dat veel jongeren tijdelijk zich op een bepaalde manier identificeren omdat dit een bepaalde status geeft. Zie bijvoorbeeld ook de enorme stijging onder 'biseksuelen'. Die is binnen n generatie verdrievoudigd? Haha, ja hoor.
Diezelfde 20% was een paar jaar geleden nog gothic of emo.
pi_210047402
quote:

[..]
[..]
[..]
Nee, die aanname maak jij ervan.
pi_210047500
quote:

Het is inmiddels 40% hoor

Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010

https://nypost.com/2023/0(...)o-nearly-40-percent/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210047533
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:

Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010

Opmerkelijk.
pi_210047591
quote:

[..]
[..]
[..]
Jongeren ''worden'' LGBTQ omdat dat status geeft? Serieus? :D Ik zie nog steeds geen bronnen die laten zien dat de media ervoor zorgt dat er een enorme stijging is in LGBTQ. Onderbuik gevoelens dus, aangevuld met wat onderzoeken die laten zien dat er wat meer LGBTQ mensen rondlopen. Wat ik dan ook niet betwist. Ik denk alleen niet dat mensen het stoer vinden, of het leuk vinden om zich als LGBTQ te identificeren, vanwege de media.

Deze discussie hebben we overigens eerder gevoerd en toen kwamen we er ook niet uit, dus laten we maar zeggen: agree to disagree.
quote:

[..]

Op Brown alleen.

Elders in het artikel staat dat het gaat om 7.2% bij de hele Amerikaanse bevolking. Niet schokkend hoog of zo. En kan best zijn dat het voor jongeren makkelijker is om uit de kast te komen/zichzelf te zijn dan andere generaties in de samenleving.
pi_210047597
twitter

link naar het artikel:https://archive.ph/VSChW
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210047605
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 17:46 schreef Za het volgende:

[..]
Opmerkelijk.
Zal vast iets in het water zitten -O-
  woensdag 26 juli 2023 @ 17:56:07 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210047620
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2023 17:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

link naar het artikel:https://archive.ph/VSChW
Clownworld.
pi_210047771
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2023 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Jongeren ''worden'' LGBTQ omdat dat status geeft? Serieus? :D Ik zie nog steeds geen bronnen die laten zien dat de media ervoor zorgt dat er een enorme stijging is in LGBTQ. Onderbuik gevoelens dus, aangevuld met wat onderzoeken die laten zien dat er wat meer LGBTQ mensen rondlopen. Wat ik dan ook niet betwist. Ik denk alleen niet dat mensen het stoer vinden, of het leuk vinden om zich als LGBTQ te identificeren, vanwege de media.

Deze discussie hebben we overigens eerder gevoerd en toen kwamen we er ook niet uit, dus laten we maar zeggen: agree to disagree.
[..]
Op Brown alleen.

Elders in het artikel staat dat het gaat om 7.2% bij de hele Amerikaanse bevolking. Niet schokkend hoog of zo. En kan best zijn dat het voor jongeren makkelijker is om uit de kast te komen/zichzelf te zijn dan andere generaties in de samenleving.
Het is best een interessante gedachtengang.

Dus LHBTwhatever zijn is tegenwoordig aantrekkelijker dan gewoon hetero zijn.

En dus moeten kinderen hier tegen beschermd worden. Die mogen niet van het bestaan van LGBTwhatever afweten..

Ik vraag me daarbij af hoe zeker die lieden die dat beweren zijn van hun eigen geslacht, gender en seksuele voorkeur.
Want zo zeker van hun eigen identiteit zijn ze kennelijk niet.

Anders bedenk je ook niet dat 40% van de kinderen op school zomaar kunnen worden omgeturnd.
  woensdag 26 juli 2023 @ 18:38:10 #93
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210047969
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 17:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, en daar komt die foto met haar middelvinger vandaan. Die is richting degene die haar daarmee chanteerde.
[..]
Tja, Nikkie gaf destijds aan gechanteerd te worden hierover. Dat heeft ze doorbroken door zelf uit de kast te komen.

Dat heeft gelukkig niet geleid tot problemen voor haar.
Chantage is natuurlijk een strafbaar feit, hoop dat het justitiele systeem daar ook nog iets heeft kunnen doen.

Bij de meeste transgenders is het eigenlijk wel duidelijk dat er, om het even cru te zeggen, "iets niet klopt" .. Daar hoef je als omstander wat mij betreft echt geen fluwelen handschoentjes voor aan te doen en net te doen of je het niet ziet. In die gevallen is chantage nogal kansloos.. dat zou een beetje zijn alsof je mij wilt chanteren met het feit dat ik een man ben.. eeh ja, is het de baard die het weggaf of de bierpens?
pi_210048009
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dus dat kinderen weten dat transgenders bestaan is schadelijk voor ze.

Hoe werkt dat precies?
pi_210048251
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 15:19 schreef Viezig het volgende:

[..]
Als er een demonstratie is van gematigd rechts, maar er lopen ook een boel mensen mee die openlijk neonazi zijn, maar de "gematigden" dansen wel vrolijk met die neonazi's en lijken het maar wat mooi te vinden, dan komt daar ook kritiek op.
En daarom spreek je dus alle gematigden wereldwijd daar op aan.

quote:
Als jij als "normale" homo of transgender lekker met die hondmensen aan het dansen bent en er niets tegen doet of over zegt dat die hondmensen lekker met kleine kindjes in een hok gaan, ben je deel van het probleem.
Nee, dat is onzin.

quote:
Dat geldt natuurlijk niet voor alle homo's en transgenders die hier niet aan meedoen, maar als je als n groep lekker aan het feesten bent dan rekenen mensen dat natuurlijk die hele groep aan.
Je kunt een groep niet verantwoordelijk stellen voor de daden van een individu.
pi_210048552
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daarom spreek je dus alle gematigden wereldwijd daar op aan.
[..]
Ik snap je niet.
quote:
Nee, dat is onzin.
Als ik meedoe in een demonstratie tegen bijvoorbeeld het (hypotetisch?) toedienen van hormonen aan baby's waarvan de ouders denken dat ze transgender zijn, en er lopen mensen mee met spandoeken waarop staat dat alle homo's dood moeten en ik ga lekker met ze lopen dansen en feesten, is het dan onterecht dat ook ik geassocieerd wordt met die groep met die walgelijke spandoeken?
quote:
[..]
Je kunt een groep niet verantwoordelijk stellen voor de daden van een individu.
Wel als ze lekker met die persoon lopen te feesten en laten blijken dat ze het allemaal ok vinden.

Als er een aanslag plaatsvindt door moslims ga ik zeker niet zover dat ik zeg dat alle moslims verantwoordelijk zijn. Maar als een groep moslims met de aanslagplegers gaan feesten omdat het zo fijn is dat ze hun geloof hebben kunnen uitoefenen, dan is die groep inderdaad medeverantwoordelijk door het creren van een klimaat waarin dit verheerlijkt wordt.
pi_210048752
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 19:29 schreef Viezig het volgende:

[..]
Ik snap je niet.
[..]
Als ik meedoe in een demonstratie tegen bijvoorbeeld het (hypotetisch?) toedienen van hormonen aan baby's waarvan de ouders denken dat ze transgender zijn, en er lopen mensen mee met spandoeken waarop staat dat alle homo's dood moeten en ik ga lekker met ze lopen dansen en feesten, is het dan onterecht dat ook ik geassocieerd wordt met die groep met die walgelijke spandoeken?
[..]
Wel als ze lekker met die persoon lopen te feesten en laten blijken dat ze het allemaal ok vinden.

Als er een aanslag plaatsvindt door moslims ga ik zeker niet zover dat ik zeg dat alle moslims verantwoordelijk zijn. Maar als een groep moslims met de aanslagplegers gaan feesten omdat het zo fijn is dat ze hun geloof hebben kunnen uitoefenen, dan is die groep inderdaad medeverantwoordelijk door het creren van een klimaat waarin dit verheerlijkt wordt.
Je komt met de gekste voorbeelden.
Iemand in een hondkostuum vergelijken meg aanslagplegers.
pi_210048866
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 19:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je komt met de gekste voorbeelden.
Iemand in een hondkostuum vergelijken meg aanslagplegers.
Dat doe ik niet. Jij doet alsof ik dat doe omdat je dan niet meer op mijn argumenten in hoeft te gaan.

Mijn punt was dat als je toevallig tot eenzelfde groep behoort (lhbgt? of moslims) je niet verantwoordelijk gehouden hoeft te worden voor de daden van anderen uit die groep. Maar als je sAmen met ze aan het feesten bent, samen danst en je niet uitspreekt tegen dat ze op hetzelfde feest verheerlijkt worden, dat je dan zeker wel aangesproken mag worden op dat gedrag.

Als ik op een festival sta te dansen waar een flinke groep antisemitische uitspraken doet en ik ga daar gewoon vrolijk tussen staan dansen en er met geen enkele actie afstand van neem, dan vind ik het logisch dat mensen denken dat ik het er mee eens ben.

Er zijn opvallend weinig berichten te vinden van mensen die meededen aan die hele show, maar wel hun afschuw uitspraken over het in een kooi stoppen van een klein kind met een hondmens. Dan is het toch niet gek om te denken dat die mensen dat normaal vinden?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2023 20:01:47 ]
pi_210049022
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 19:56 schreef Viezig het volgende:

[..]
Dat doe ik niet. Jij doet alsof ik dat doe omdat je dan niet meer op mijn argumenten in hoeft te gaan.

Mijn punt was dat als je toevallig tot eenzelfde groep behoort (lhbgt? of moslims) je niet verantwoordelijk gehouden hoeft te worden voor de daden van anderen uit die groep. Maar als je sAmen met ze aan het feesten bent, samen danst en je niet uitspreekt tegen dat ze op hetzelfde feest verheerlijkt worden, dat je dan zeker wel aangesproken mag worden op dat gedrag.

Als ik op een festival sta te dansen waar een flinke groep antisemitische uitspraken doet en ik ga daar gewoon vrolijk tussen staan dansen en er met geen enkele actie afstand van neem, dan vind ik het logisch dat mensen denken dat ik het er mee eens ben.
Dat is totaal niet logisch

quote:
Er zijn opvallend weinig berichten te vinden van mensen die meededen aan die hele show, maar wel hun afschuw uitspraken over het in een kooi stoppen van een klein kind met een hondmens. Dan is het toch niet gek om te denken dat die mensen dat normaal vinden?
Nee, dat slaat gewoon nergens op.
pi_210049067
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 20:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is totaal niet logisch
[..]
Nee, dat slaat gewoon nergens op.
Wat je zegt klopt gewoon niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210049298
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 20:13 schreef Viezig het volgende:

[..]
Wat je zegt klopt gewoon niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, maar je hebt het tenminste geprobeerd ^O^
pi_210049671
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 20:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, maar je hebt het tenminste geprobeerd ^O^
Weet je, ik ben het totaal niet met je eens maar ik vind je wel een leuk persoon, voor zover ik kan beoordelen viaz het internet.
pi_210050649
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Viezig het volgende:

[..]
Weet je, ik ben het totaal niet met je eens maar ik vind je wel een leuk persoon, voor zover ik kan beoordelen viaz het internet.
Als iedereen het eens is met elkaar, wordt Fok natuurlijk erg saai...

Anyway, volgende week zaterdag is de Canal Parade in Amsterdam.
80 boten verwachten ze.
Moet je dan als boot nummer 80 precies weten wat boot 1 doet? Kun je daar verantwoordelijk voor gehouden worden?

Ik vind van niet.

Ik vind ook niet dat als op boot 1 iets gebeurt dat niet door de beugel kan, dat dan alle andere deelnemers van de Canal Parade op alle mogelijke kanalen daar expliciet afstand van moeten doen, omdat anders iemand uit Zuid Oost Duitsland zou kunnen stellen dat iedereen in de optocht hiervoor verantwoordelijk moet worden gehouden...
pi_210071959
"Waarom is blackface een misdaad en drag kunst?" https://www.trouw.nl/opin(...)drag-kunst~be95b60a/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210072227
quote:

Is dit niet een eigen thread waardig ipv een post in de Pride reeks?
pi_210072235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 17:46 schreef Slayage het volgende:
"Waarom is blackface een misdaad en drag kunst?" https://www.trouw.nl/opin(...)drag-kunst~be95b60a/
Na zwarte piet moet nu ook de travestiet in de ban ^O^

Anyway, het artikel slaat de plank finaal mis wat betreft black face.

Als je travestie aan banden wil leggen, doe dat dan wel op juiste gronden.
pi_210072249
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Za het volgende:

[..]
Is dit niet een eigen thread waardig ipv een post in de Pride reeks?
Meer iets voor het centrale topic over LGBTwhatever.
pi_210072270
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:02 schreef Wantie het volgende:

Meer iets voor het centrale topic over LGBTwhatever.
Ik wist niet dat daar een centrale thread voor was, of ga jij die openen?

Dan post ik dat van die studenten er wel in (plus een artikel uit Itali, gerelateerd).
pi_210072327
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:04 schreef Za het volgende:

[..]
Ik wist niet dat daar een centrale thread voor was, of ga jij die openen?

Dan post ik dat van die studenten er wel in (plus een artikel uit Itali, gerelateerd).
NWS / Centraal lhbtitopic

Nadeel van centrale topics is dat ze niet bovenaan staan.
pi_210072392
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nadeel van centrale topics is dat ze niet bovenaan staan.
Ik heb het artikel daar gepost, maar de thread blijft onzichtbaar.

pi_210072697
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 21:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als iedereen het eens is met elkaar, wordt Fok natuurlijk erg saai...

Anyway, volgende week zaterdag is de Canal Parade in Amsterdam.
80 boten verwachten ze.
Moet je dan als boot nummer 80 precies weten wat boot 1 doet? Kun je daar verantwoordelijk voor gehouden worden?

Ik vind van niet.

Ik vind ook niet dat als op boot 1 iets gebeurt dat niet door de beugel kan, dat dan alle andere deelnemers van de Canal Parade op alle mogelijke kanalen daar expliciet afstand van moeten doen, omdat anders iemand uit Zuid Oost Duitsland zou kunnen stellen dat iedereen in de optocht hiervoor verantwoordelijk moet worden gehouden...
Ligt eraan
Op welke boot staat Gordon?
Go hard or go home
pi_210073065
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:33 schreef Noek het volgende:

[..]
Ligt eraan
Op welke boot staat Gordon?
De eerste natuurlijk :Y
pi_210161183
Belastingdienst is gay
Maar dat winsten we natuurlijk allemaal al

twitter
pi_210161219
We staan voor inclusiviteit en diversiteit O+

twitter

Daarom sluiten we de comment section _O_
pi_210162313
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 18:37 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]

Ja, begrijpelijk.
Het mag hier niet gezegd worden, maar de haat tegen de Pride is nog steeds erg groot in Nederland.

Ik heb al eerder gemeld wat voor reacties de regenboogvlag van onze organisatie oproept op facebook.

Maar dat vond men hier kennelijk terecht.

Dat zal in dit geval ook wel zo zijn.
pi_210162349
quote:

[ twitter ]

Je krijgt hiervan toch spontaan zin in het plegen belastingsfraude.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210162404
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat soort sentiment dus...
pi_210162479
Dubbel
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210162480
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat soort sentiment dus...
Ongebreideld aan het groeien. :s)
pi_210162555
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ongebreideld aan het groeien. :s)
Misschien is dit iets voor je.

NWS / Autonome en soevereine mensen #2 - grote geldzorgen op komst

Anyway, het Rijksmuseum heeft ook een regenboog vlag, in de commentsectie wordt die geassocieerd met pedofilie..

Ook heel normaal natuurlijk. Daar vraag je als museum toch om?
pi_210162585
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:15 schreef Wantie het volgende:
Anyway, het Rijksmuseum heeft ook een regenboog vlag, in de commentsectie wordt die geassocieerd met pedofilie..

Ook heel normaal natuurlijk. Daar vraag je als museum toch om?
Zeker. Hoogtijd om die tent te dekoloniseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 04-08-2023 20:27:57 ]
pi_210162706
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zeker. Hoogtijd om die tent te dekolaniseren.
Nog nooit kola tegen gekomen daar.
pi_210162785
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nog nooit kola tegen gekomen daar.
:D!
pi_210171094
Ik vind deze posts wel opvallend van Wilders die altijd pro homo is, naar mijn weten. Wilders probeert zoals vvd (zie uitlatingen yeşil gz over "woke") zich af te zetten tegen "woke", omdat links "woke" is? Moet ik dat zo zien?

twitter

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210171640
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:12 schreef Slayage het volgende:
Ik vind deze posts wel opvallend van Wilders die altijd pro homo is, naar mijn weten. Wilders probeert zoals vvd (zie uitlatingen yeşil gz over "woke") zich af te zetten tegen "woke", omdat links "woke" is? Moet ik dat zo zien?

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik zie Wilders vooral pro homo zijn als hij kritiek uit op de islam.
pi_210171712
Tja na 20 jaar kankeren op moslims gelooft iedereen het wel een keertje natuurlijk, wat dat betreft is de keuze om nu op een andere minderheid te kankeren goed getimed
pi_210172226
Wilders vaart gewoon mee op de in de afgelopen paar jaar opgestoken gure wind van conservatief rechts. Zijn we verrast dat hij populist is?

Het zegt minder over Wilders dan over Nederland. Wat een regressie is er de afgelopen jaren zichtbaar in onze maatschappij ;(
pi_210172672
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:12 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Tja, populisme.
Hij ziet een verschuiving in de acceptatie, dus waait hij mee. Dat gaat weer stemmen opleveren.
pi_210172684
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 16:09 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Ik zie Wilders vooral pro homo zijn als hij kritiek uit op de islam.
Klopt, hij gebruikt het alleen in zijn eigen voordeel.
pi_210172705
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 18:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, populisme.
Hij ziet een verschuiving in de acceptatie, dus waait hij mee. Dat gaat weer stemmen opleveren.
En stemmen kosten ook.

Hij roept best zinnige dingen op het gebied van asiel, maar als hij zich nu ook al gaat richten op LGBTQ dan kijk ik toch echt verder.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:01:04 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210173933
Ik voel vooral enige opwinding wanneer ik over mijn lieflijke Brabant mijmer... Ik ben Braboseksueel.

Mag ik svp een rood-wit blokje op de pride-vlag?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210174668
Wie had dit ooit zien aankomen :D

twitter
pi_210174750
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik neem hier afstand van :6
pi_210176361
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, hij gebruikt het alleen in zijn eigen voordeel.
Het lijkt wel iemand die in de politiek zit :o
pi_210182729
We zijn bij de politie neutraal

Tenzij er iemand met heilige vlag wappert :D

twitter
pi_210182805

Ik zie allemaal maar blanke mensen :r

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 06-08-2023 13:58:52 ]
pi_210182844
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 18:35 schreef Ali_boo het volgende:
Belastingdienst is gay
Maar dat winsten we natuurlijk allemaal al

[ twitter ]
Terecht punt van kritiek

twitter

twitter
pi_210182894
Tja, daar sta je dan met je gekke kop

twitter
pi_210183614
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 13:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Terecht punt van kritiek

[ twitter ]

[ twitter ]
Nee, aanstellerij.
pi_210183623
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2023 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Nee, de verslaggever verandert de context.
  zondag 6 augustus 2023 @ 14:55:58 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_210183773
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2023 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Uitgeluld heet zoiets.
pi_210183790
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie allemaal maar blanke mensen :r

[ twitter ]
Kijk eens beter...
  zondag 6 augustus 2023 @ 14:57:13 #143
117098 Hathor
Effe niet
pi_210183791
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou nee, eerst zegt ze nog dat ze geen grens trekt, en op de vraag of er dan ook pedo's mogen meelopen antwoord ze nee, ze trekt dus wel degelijk een grens.
pi_210183919
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou nee, eerst zegt ze nog dat ze geen grens trekt, en op de vraag of er dan ook pedo's mogen meelopen antwoord ze nee, ze trekt dus wel degelijk een grens.
Er moet wel een grens komen, maar dan wel zolang het mij niet raakt, zo komt het wel op neer als je zegt dat alles zou moeten kunnen.
pi_210183934
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:20 schreef Panthera. het volgende:
Wilders vaart gewoon mee op de in de afgelopen paar jaar opgestoken gure wind van conservatief rechts. Zijn we verrast dat hij populist is?

Het zegt minder over Wilders dan over Nederland. Wat een regressie is er de afgelopen jaren zichtbaar in onze maatschappij ;(
Ja, het is heel treurig om mee te maken. Gisteren sprak ik een man die - voor het eerst sinds jaren - de regenboogvlag niet uit had hangen tijdens de Amsterdam Pride, omdat hij geen zin had in gedoe.
pi_210184096
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:07 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, het is heel treurig om mee te maken. Gisteren sprak ik een man die - voor het eerst sinds jaren - de regenboogvlag niet uit had hangen tijdens de Amsterdam Pride, omdat hij geen zin had in gedoe.
Wat voor gedoe? Ik weet het echt niet. Woonde die man ook in Amsterdam?

[ Bericht 2% gewijzigd door Jacy-Jacy op 06-08-2023 15:27:14 ]
pi_210184361

Volgende keer een regenboogsjaal omdoen dan is er niks aan de hand.
Plaats hier uw advertentie
pi_210184366
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Horen BDSM-ers eigenlijk wel bij de lgbtqia+?
pi_210184408
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:32 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Horen BDSM-ers eigenlijk wel bij de lgbtqia+?
Daar is vanuit de anti Pride nogal veel kritiek op dat die meelopen bij Pride optochten.
pi_210184504
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar is vanuit de anti Pride nogal veel kritiek op dat die meelopen bij Pride optochten.
Ja, dat had ik ook gelezen, daarom vroeg ik het me af. Die waren op de Tilburgse kermis bij rose maandag ook niet welkom. Daar waren "human puppy's." (doggy fetish)

Die mensen zijn eigenlijk nergens welkom, behalve in clubs die speciaal voor hen zijn.

Ik denk dat de maatschappij daar nog niet klaar voor is.
  zondag 6 augustus 2023 @ 15:38:34 #151
117098 Hathor
Effe niet
pi_210184511
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Gedoe zoals een steen door je ruit.
pi_210184584
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Oh, dat had ik in Amsterdam niet verwacht.
pi_210184904
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ja, dat had ik ook gelezen, daarom vroeg ik het me af. Die waren op de Tilburgse kermis bij rose maandag ook niet welkom. Daar waren "human puppy's." (doggy fetish)
Ik zag wel 2 jongeren op straat savonds met een hondenmasker in Amsterdam. Verder vrijwel niet. Maar ik zie niet alles natuurlijk.
In de optocht heb je elk jaar Mr B Leather and Rubber, met het cliche beeld van SM kleedstijl.

quote:
Die mensen zijn eigenlijk nergens welkom, behalve in clubs die speciaal voor hen zijn.

Ik denk dat de maatschappij daar nog niet klaar voor is.
Ja, dat bleek wel uit discussie op Fok hierover. Zichtbaarheid in de publieke ruimte wordt niet op prijs gesteld. Ik heb me zelf nog niet verdiept in deze fetish. Ik zag het voor het eerst savonds op de Tilburgse kermis van vorig jaar. Ik had toen het idee dat het een manier was om onherkenbaar te zijn. Op Gran Canaria zie je ze ook in het nachtleven, maar niet tijdens de Pride optocht.
pi_210184927
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:41 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Oh, dat had ik in Amsterdam niet verwacht.
Het is maar net waar je in Amsterdam woont.
Dat de overheid de commentsectie op facebook moet sluiten vanwege de stortvloed aan negatieve reacties op de Pride vlag zegt eigenlijk genoeg.
pi_210184971
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Blijft flauw.
De verslaggever weet heus wel wat wordt bedoeld.
pi_210185299
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat de overheid de commentsectie op facebook moet sluiten vanwege de stortvloed aan negatieve reacties op de Pride vlag zegt eigenlijk genoeg.
Dat zegt inderdaad genoeg: overheidsorganisaties moeten verre blijven van deze waanzin. Gewoon neutraal zijn en je taak uitvoeren.

Als het aan dat laatste nogal schort maar je hebt wel tijd om te laten zien hoe woke en deugend je bent, dan worden mensen daar terecht boos om.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210185318
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Blijft flauw.
De verslaggever weet heus wel wat wordt bedoeld.
Dat weet de verslaggever inderdaad. Maar weet de genterviewde dat ook? Blijkbaar niet want bij de eerste kritische vraag moet het antwoord worden bijgesteld.

Het is natuurlijk heel makkelijk om lekker deugend voor een camera te bleren dat iedereen mee mag lopen als je verder niet na hoeft te denken welke implicaties dat gratis gedeug precies heeft.

Verslaggever legt genadeloos bloot dat er geen doordachte ideologie achter zit, het is gratis en hypocriet deugen zonder doordacht plan.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 6 augustus 2023 @ 16:14:35 #158
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210185338
quote:

[ twitter ]

De meesten van dit soort overheidsinstanties zijn natuurlijk totaal 'gecaptured' door woke virtue signaling, dat is een bekend verhaal. De belastingdienst ook echt, haha. Die kunnen hun werk nog niet eens goed uitvoeren zonder talloze onschuldige burgers de financile afgrond in te werken. MAAR, men staat wel voor DIVERSITEIT en INCLUSIVITEIT! En afwijkende meningen op Twitter hierover zijn 'haat'.

🤡🤡🤡
pi_210185482
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat weet de verslaggever inderdaad. Maar weet de genterviewde dat ook? Blijkbaar niet want bij de eerste kritische vraag moet het antwoord worden bijgesteld.

Het is natuurlijk heel makkelijk om lekker deugend voor een camera te bleren dat iedereen mee mag lopen als je verder niet na hoeft te denken welke implicaties dat gratis gedeug precies heeft.

Verslaggever legt genadeloos bloot dat er geen doordachte ideologie achter zit, het is gratis en hypocriet deugen zonder doordacht plan.
Grappig, dus de verslaggever had een bepaalde agenda, en probeert die op die manier bevestigd te krijgen.

Klasse hoor....

Het bevestigt des te meer het anti Pride sentiment dat bij sommigen heerst.
pi_210185519
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De meesten van dit soort overheidsinstanties zijn natuurlijk totaal 'gecaptured' door woke virtue signaling, dat is een bekend verhaal. De belastingdienst ook echt, haha. Die kunnen hun werk nog niet eens goed uitvoeren zonder talloze onschuldige burgers de financile afgrond in te werken. MAAR, men staat wel voor DIVERSITEIT en INCLUSIVITEIT! En afwijkende meningen op Twitter hierover zijn 'haat'.

🤡🤡🤡
Wel grappig dat je dat een 'afwijkende mening ' noemt.
pi_210185561
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer een regenboogsjaal omdoen dan is er niks aan de hand.
Deden ze vroeger ook bij LGBTwhatever, en kennelijk mag de overheid daar geen afstand van nemen, of laten blijken dat ze daarin veranderd is.

Er zijn wel hogere prioriteiten bij de overheid dan dat natuurlijk.
pi_210185611
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

🤡🤡🤡
Dit idd.

Goh,
Waarom zijn toch veel mensen dit gedram een beetje zat?

Waarom?
Hm...
:')
pi_210185651
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ach, dat is gewoon het uiten van een andere mening.
Hoezo tolereert die man dat niet.
pi_210185675
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dit idd.

Goh,

Waarom?
Hm...
Omdat het feit dat ze het gedram vinden laat zien hoe flinterdun de tolerantie bij veel Nederlanders is.
Ze zeggen het te tolereren, maar o wee als het zichtbaar wordt.
pi_210185705
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat het feit dat ze het gedram vinden laat zien hoe flinterdun de tolerantie bij veel Nederlanders is.
Ze zeggen het te tolereren, maar o wee als het zichtbaar wordt.
Ja, dat zal het zijn idd.....

_O-
pi_210185861
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, dat zal het zijn idd.....

_O-
Klopt.

Als je gaat schelden op facebook omdat een organisatie over de overheid de regenboogvlag in hun logo heeft verwerkt, of stenen door de ruiten jaagt bij mensen die een regenboog vlag uit hangen, dan zit er een steekje los bij je.
Dan is er absoluut geen sprake van acceptatie of tolerantie.
Dan ga je dat soort dingen niet doen.
pi_210186573
pi_210186877
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, dus de verslaggever had een bepaalde agenda, en probeert die op die manier bevestigd te krijgen.

Klasse hoor....

Het bevestigt des te meer het anti Pride sentiment dat bij sommigen heerst.
De verslaggever stelt kritische vragen. Dat is zijn functie.

Ik begrijp dat je dat niet gewend bent want normaal wordt alle genderwaanzin door de media als zoete koek geslikt zonder kritische wedervraag.
pi_210187389
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Nee. Op de Veluwe. Ik woon zelf in Harderwijk en een vriend van me heeft jarenlang regenboogvlaggen buiten gehangen, maar die heeft hij sinds een paar maanden ook weggehaald. Erg jammer dat men dit voor hun eigen veiligheid doet.
pi_210187422
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:50 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Nee. Op de Veluwe. Ik woon zelf in Harderwijk en een vriend van me heeft jarenlang regenboogvlaggen buiten gehangen, maar die heeft hij sinds een paar maanden ook weggehaald. Erg jammer dat men dit voor hun eigen veiligheid doet.
Nou ik woon in Brabant, en ik zou hier ook geen vlag ophangen hoor.

Ik denk wel dat mensen in Amsterdam en andere grote steden daar veel toleranter in zijn.
pi_210187454
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mensen beseffen niet hoe kut dit soort comments overkomen. Vorige week was het plaatselijke regenboogzebrapad ondergekalkt en in de commentsectie van De Stentor en op facebook komen dan vooral negatieve reacties. Alsof we zoiets uitlokken of dat het verdiend is dat teksten als 'no homo' op het regenboogzebrapad staat.

Ik voelde me al rot toen ik las dat het regenboogzebrapad besmeurd was en dan lees je daarna ook nog zulke negatieve dingen, waar slaat dat nou weer op :/
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:09:53 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210187650
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is altijd het eufemisme bij figuren met mensonvriendelijke meningen. Dan zijn ze altijd het zielige slachtoffer als "andersdenkenden" en eisen ze dat iedereen aardig tegen ze is.
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:10:55 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210187668
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:26 schreef Toine51 het volgende:

Welk gedram eigenlijk? Af en toe een regenboogvlag ergens waar je je dan obsessief over gaat ergeren?
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:17:33 #174
117098 Hathor
Effe niet
pi_210187768
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Welk gedram eigenlijk? Af en toe een regenboogvlag ergens waar je je dan obsessief over gaat ergeren?
Dat gedoe rondom het voetbal waarbij ze spelers nog net niet verplichten een regenboogband om hun arm te dragen, en waarbij je vantevoren al kan vertellen dat spelers van islamitische komaf hier geen gehoor aan zullen geven, begint anders wel drammerige vormen aan te nemen. Blijf gewoon lekker weg uit de stadions met je identiteitspolitiek.
pi_210188004
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De verslaggever stelt kritische vragen. Dat is zijn functie.
Dat maak jij ervan.

quote:
Ik begrijp dat je dat niet gewend bent want normaal wordt alle genderwaanzin door de media als zoete koek geslikt zonder kritische wedervraag.
Resumerend: die 2 meiden zijn helemaal niet inclusief, want ze sluiten pedofielen uit.
Top staaltje kritisch journalisme ^O^

Wie had dat ooit verwacht....

Even los van het feit dat het meisje zich daarvoor corrigeerde door te stellen dat het wel binnen de wet moet vallen en l1os van dat het ging om nieuwe letters, dus nieuwe vormen, en dat is pedofilie niet.
Pedofilie is zo'n 40 jaar geleden al geweerd.

Maar mooi staaltje kritische journalistiek!.
2 meisjes zijn niet inclusief, want ze sluiten pedofielen uit. :R

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 06-08-2023 18:43:32 ]
pi_210188102
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat gedoe rondom het voetbal waarbij ze spelers nog net niet verplichten een regenboogband om hun arm te dragen, en waarbij je vantevoren al kan vertellen dat spelers van islamitische komaf hier geen gehoor aan zullen geven, begint anders wel drammerige vormen aan te nemen. Blijf gewoon lekker weg uit de stadions met je identiteitspolitiek.
Dat is dan gedram door de voetbalbond, die besluit dat de aanvoerders een regenboog band dragen.

En dat hij weigerde is geaccepteerd door Feijenoord en opgelost door een ander die band te laten dragen.

Beetje raar om het dan normaal te vinden dat de groep die de voetbalbond hiermee wilde steunen wordt afgekafferd op social media.
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:43:44 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210188197
quote:

[..]
Dat doen voetbalclubbesturen, niet de gays van de parade.
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:44:00 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210188202

OK, beetje trollerig, maar het kaart wel een valide punt aan, waarom wil je als drag "queen" zo graag voorlezen aan kleine kinderen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:47:40 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210188250
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Inderdaad. Niet iedere burger is het eens met dat zo'n instantie zich met dat soort dingen bezig zou moeten houden. Dan heb je dus te maken met meningen die afwijken van de identiteitspolitiek die men probeert te promoten.
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Mensen beseffen niet hoe kut dit soort comments overkomen. Vorige week was het plaatselijke regenboogzebrapad ondergekalkt en in de commentsectie van De Stentor en op facebook komen dan vooral negatieve reacties. Alsof we zoiets uitlokken of dat het verdiend is dat teksten als 'no homo' op het regenboogzebrapad staat.

Ik voelde me al rot toen ik las dat het regenboogzebrapad besmeurd was en dan lees je daarna ook nog zulke negatieve dingen, waar slaat dat nou weer op :/
Als er constant met de gevoelens van elk uniek individu rekening moet worden gehouden ga je richting een samenleving met een draconische censuur. Dat moet je gewoon niet willen. Als mensen kritiek hebben op dat de Belastingdienst aan dit soort virtue signaling doet en dat kwetst sommigen al, dan mag je ook echt wel eens een wat dikkere huid gaan kweken.
pi_210188299
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Niet iedere burger is het eens met dat zo'n instantie zich met dat soort dingen bezig zou moeten houden. Dan heb je dus te maken met meningen die afwijken van de identiteitspolitiek die men probeert te promoten.
[..]
Als er constant met de gevoelens van elk uniek individu rekening moet worden gehouden ga je richting een samenleving met een draconische censuur. Dat moet je gewoon niet willen. Als mensen kritiek hebben op dat de Belastingdienst aan dit soort virtue signaling doet en dat kwetst sommigen al, dan mag je ook echt wel eens een wat dikkere huid gaan kweken.
Dus dan zijn reacties geoorloofd die, als ze op dit forum geplaatst worden verwijderd worden en tot een ban kunnen leiden.
Want wie problemen heeft met dergelijk taalgebruik moet gewoon een dikkere huid kweken.

Het is niet zo dat de overheid gedragsregels mag hanteren ten aanzien van taalgebruik etc, zoals een forum dat wel doet stel je dus.

En dat zeg jij, nadat tijd geleden je in je wiek geschoten reageerde op iemand die nohomo zei.
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:58:20 #181
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210188425
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus dan zijn reacties geoorloofd die, als ze op dit forum geplaatst worden verwijderd worden en tot een ban kunnen leiden.
Want wie problemen heeft met dergelijk taalgebruik moet gewoon een dikkere huid kweken.

Het is niet zo dat de overheid gedragsregels mag hanteren ten aanzien van taalgebruik etc, zoals een forum dat wel doet stel je dus.

En dat zeg jij, nadat tijd geleden je in je wiek geschoten reageerde op iemand die nohomo zei.
Wat heeft FOK! te maken met wat een overheidsinstantie op Twitter plaatst en de reacties van burgers hierop?

En ik vind nohomo een rare term, ben ik er door gekwetst? Nee, waarom zou ik. Het is eerder lachwekkend dan kwetsend. Je bent hier weer eens in twee gevallen appels en peren aan het vergelijken.
pi_210188543
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat heeft FOK! te maken met wat een overheidsinstantie op Twitter plaatst en de reacties van burgers hierop?
Tja, dan heb je geen antwoord.
Waarom moet een overheid wel grof taalgebruik en scheld kannonades toelaten, onder het mom van vrijheid van meningsuiting, en een forum niet?

Sowieso raar dat uitgerekend jij daarvoor op komt.

Je sprak ook al eens afkeurend over het straatbeeld omdat iedereen zich kleed naar wat hij zelf leuk vindt, ipv dat daar net zoals in verloren tijden een soort gedragscode is van hoe je je kleedt.

Maar o wee als er een gedragscode is voor taalgebruik.

quote:
En ik vind nohomo een rare term, ben ik er door gekwetst? Nee, waarom zou ik. Het is eerder lachwekkend dan kwetsend. Je bent hier weer eens in twee situaties appels en peren aan het vergelijken.
Leuke poging, ik trap er niet in.
  zondag 6 augustus 2023 @ 19:29:34 #183
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210188846
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, dan heb je geen antwoord.
Waarom moet een overheid wel grof taalgebruik en scheld kannonades toelaten, onder het mom van vrijheid van meningsuiting, en een forum niet?

Sowieso raar dat uitgerekend jij daarvoor op komt.

Je sprak ook al eens afkeurend over het straatbeeld omdat iedereen zich kleed naar wat hij zelf leuk vindt, ipv dat daar net zoals in verloren tijden een soort gedragscode is van hoe je je kleedt.

Maar o wee als er een gedragscode is voor taalgebruik.
[..]
Leuke poging, ik trap er niet in.
Als je een serieuze discussie wilt is het misschien handig om te stoppen met het telkens verdraaien van andermans woorden. Ik heb het niet gehad over schelden, ik had het over kritiek, dat is iets heel anders. Ook Twitter heeft nog altijd een policy.

En heb je de reacties onder de oorspronkelijke tweet berhaupt wel gelezen? Bijvoorbeeld:
quote:
Domste idee ooit, gasten. Stel je neutraal op, ga geen politiek-ideologisch activisme staan uitventen.
quote:
Voor straf moeten jullie allemaal Gender Trouble van Judith Butler lezen. Wellicht krijgen jullie dan een beetje een idee van de bijl die deze politiek-activistische stroming in de samenleving wil zetten. Want ik neem aan dat jullie geen idee hebben, anders deden jullie dit niet.
quote:
De belastingdienst hoort een neutrale organisatie te zijn. Niet een organisatie die een vlag voert die staat voor
- afschaffen van vrouwenrechten
- mutilatie van minderjarigen
- afschaffen van exhibitionisme en voyeurisme als strafbare feiten voor mannen met ‘vrouwengevoelens’.
quote:
Schandalig om belastinggelden hier aan te besteden.
quote:
Hoort een overheidsdienst zich niet neutraal op te stellen?
quote:
Welke rechten hebben ze nu dan niet in Nederland?
quote:
Eens. Overheidsinstantie hoort neutraliteit uit te stralen
quote:
Jullie kunnen je nog zo uitspreken, maar jullie daden zeggen iets heel anders #toeslagenschandaal
quote:
Ook echt typisch een taak voor de belastingdienst natuurlijk🤡
quote:
Kunnen jullie anders een paar voorbeelden geven van rechten die lhgbti+’ers nu nog niet hebben en niet-letterbakkers wel. Ik ben maar een simpele belastingbetaler natuurlijk, heb het best druk met werk en zo, dus niet echt tijd om me daarin te verdiepen.
Dus waar is het grove taalgebruik en de scheldkanonnades? Het overgrote deel van de reacties bestaat uit dit soort kritiek.
  zondag 6 augustus 2023 @ 19:45:35 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210189105
Zelfde taktiek als de word cloud van Kaag, 0.1% van de posts cherry picken en doen alsof 99% van de posts zo zijn.
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 19:46:40 #185
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210189124
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:45 schreef HeatWave het volgende:
Zelfde taktiek als de word cloud van Kaag, 0.1% van de posts cherry picken en doen alsof 99% van de posts zo zijn.
Tijd om weer uit te loggen HW
Where law ends, tyrrany begins.
pi_210189136
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je een serieuze discussie wilt is het misschien handig om te stoppen met het telkens verdraaien van andermans woorden. Ik heb het niet gehad over schelden, ik had het over kritiek, dat is iets heel anders. Ook Twitter heeft nog altijd een policy.

En heb je de reacties onder de oorspronkelijke tweet berhaupt wel gelezen? Bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus waar is het grove taalgebruik en de scheldkanonnades? Het overgrote deel van de reacties bestaat uit dit soort kritiek.
De belastingdienst gooit de site dicht vanwege gescheld, om het plat uit te drukken. Niet omdat mensen het ergens niet mee eens zijn.
De commentsecties van de belastingdienst op facebook staan altijd bol van de mensen die een probleem hebben met de belastingdienst, of het er niet mee eens zijn.
Dat is ook niet de issue.

Heeft het weinig zin om te Cherry picken uit de commentsectie van Twitter.

Nohomo geeft fronsende wenkbrauwen, maar een tweet als deze citeer je niet:

quote:
Wat leuk
@Belastingdienst
, al die kleuren in jullie profielfoto. Jullie steunen ook volwassenen die op kinderen vallen, begrijp ik? Lichtblauw voor jongetjes lovers en roze voor meisjes lovers.

"Leuker kunnen we het niet maken. Wl ranziger."
  zondag 6 augustus 2023 @ 19:50:15 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210189178
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:46 schreef Gunner het volgende:

[..]
Tijd om weer uit te loggen HW
Ik log nooit uit B-).

Wat klopt er niet aan mijn post? Natuurlijk zitten er een paar debiele reacties tussen, het is twitter, maar over het algemeen valt het best mee. Net als bij de fake-Kaag-haat pakken ze er een paar extremen uit en doen alsof daadwerkelijk elke post doordrenkt was met haat en doodsverwensingen ofzo.

Dat is dus gewoonweg onwaar.
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 19:51:35 #188
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210189208
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik log nooit uit B-).
Ik zie je af en toe “zeemeeuwen” hier vandaar :*
  zondag 6 augustus 2023 @ 19:53:16 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210189252
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:51 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik zie je af en toe “zeemeeuwen” hier vandaar :*
Die term ken ik oprecht niet :).
Get woke, go broke!
pi_210189433
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik log nooit uit B-).

Wat klopt er niet aan mijn post? Natuurlijk zitten er een paar debiele reacties tussen, het is twitter, maar over het algemeen valt het best mee. Net als bij de fake-Kaag-haat pakken ze er een paar extremen uit en doen alsof daadwerkelijk elke post doordrenkt was met haat en doodsverwensingen ofzo.

Dat is dus gewoonweg onwaar.
Tja, jij post plaatjes van hetero's die vrouwen hebben verkracht, en dat is de schuld van transgenders.

Ik denk niet dat jouw perceptie leidend is bij het bepalen wat voor Kaag door de beugel zou moeten kunnen en wat niet
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:02:23 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210189448
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
OK, beetje trollerig, maar het kaart wel een valide punt aan, waarom wil je als drag "queen" zo graag voorlezen aan kleine kinderen?
Omdat je wilt dat die kinderen niet opgroeien met het idee dat dragqueens eng en raar zijn.
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:05:12 #192
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210189503
quote:
5s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die term ken ik oprecht niet :).
Beetje m'n eigen vertaling van "meeuwenmanagement" . Aan komen fladderen, de boel onderschijten, en weer verder vliegen. Omdat ik je verder niet zo veel zie, no offense :*
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:05:24 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210189511
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Omdat je wilt dat die kinderen niet opgroeien met het idee dat dragqueens eng en raar zijn.
Hmm... waarom niet beginnen met andere groepen die iets veel voorkomender zijn en waar ze zelf ook mee te maken kunnen gaan krijgen: eenzame en dementerende ouderen, om maar wat te noemen.

Nevermind, ik weet het al. Niet funky genoeg en weinig facebook-like-gehengel waardig
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:07:31 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210189539
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, jij post plaatjes van hetero's die vrouwen hebben verkracht, en dat is de schuld van transgenders.

Ik denk niet dat jouw perceptie leidend is bij het bepalen wat voor Kaag door de beugel zou moeten kunnen en wat niet
Nee, dat was mijn punt niet. Mijn punt was dat "men" door drammers als jij alles maar moet pikken omdat ze anders transfoob zouden zijn. En dat heeft dus als gevolg dat allerlei perverts overal mee wegkomen als ze maar zeggen dat ze trans zijn.

En jij zou ook moeten inzien dat dat op geen enkele wijze bijdraagt aan acceptatie van mensen die daadwerkelijk genderdysforie hebben..

Maar de "angst" die mensen als jij er bij henk en ingrid in rammen om maar geen foob genoemd te worden zorgt ervoor dat engerds overal mee wegkomen onder de paraplu van "inclusiviteit".
Get woke, go broke!
pi_210189562
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hmm... waarom niet beginnen met andere groepen die iets veel voorkomender zijn en waar ze zelf ook mee te maken kunnen gaan krijgen: eenzame en dementerende ouderen, om maar wat te noemen.
Ik zou zeggen, steek je handen uit en zorg ervoor dat demente bejaarden niet opgroeien met het idee dat drag queens eng en raar zijn..

quote:
Nevermind, ik weet het al. Niet funky genoeg en weinig facebook-like-gehengel waardig
Ja, dat is een goed excuus voor je om het niet te doen.

Vervelend, want die eenzame demente ouderen kunnen wel wat afleiding van je gebruiken..
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:09:52 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210189583
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, steek je handen uit en zorg ervoor dat demente bejaarden niet opgroeien met het idee dat drag queens eng en raar zijn..
[..]
Ja, dat is een goed excuus voor je om het niet te doen.

Vervelend, want die eenzame demente ouderen kunnen wel wat afleiding van je gebruiken..
Ik geloof niet dat je dementie helemaal begrijpt. :')

Of mijn post als zodanig, maar dat is geen nieuws
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210189699
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dat was mijn punt niet. Mijn punt was dat "men" door drammers als jij alles maar moet pikken omdat ze anders transfoob zouden zijn. En dat heeft dus als gevolg dat allerlei perverts overal mee wegkomen als ze maar zeggen dat ze trans zijn.
Oh, raar.
Die op dat plaatje waren allemaal opgepakt.

Hoezo kwamen ze er dan mee weg?

quote:
En jij zou ook moeten inzien dat dat op geen enkele wijze bijdraagt aan acceptatie van mensen die daadwerkelijk genderdysforie hebben..
Tja, als jouw argument is dat mannen ongestraft vrouwen mogen verkrachten onder het mom van transgender ideologie, dan lijkt me toch echt dat er een steekje bij je los zit.

quote:
Maar de "angst" die mensen als jij er bij henk en ingrid in rammen om maar geen foob genoemd te worden zorgt ervoor dat engerds overal mee wegkomen onder de paraplu van "inclusiviteit".
Slaat helemaal nergens op.

Ze zijn er niet mee weg gekomen.

Daarnaast moet je het probleem bij de kern aanpakken, en niet misbruiken om je eigen agenda erdoor te drukken.

En dat veroordeelde verkrachters voor te gebruiken is wel heel erg laag.
pi_210189723
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat je dementie helemaal begrijpt. :')

Of mijn post als zodanig, maar dat is geen nieuws
Oh, jawel, je gaat voor een ander bepalen hoe die zijn tijd moet besteden.

Als jij vindt dat demente bejaarden meer aandacht nodig hebben, besteedt daar dan je eigen tijd aan, ipv een ander te verwijten tijd aan iets anders te besteden.
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:19:28 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210189739
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, jawel, je gaat voor een ander bepalen hoe die zijn tijd moet besteden.

Als jij vindt dat demente bejaarden meer aandacht nodig hebben, besteedt daar dan je eigen tijd aan, ipv een ander te verwijten tijd aan iets anders te besteden.
Dat doe ik dan ook.

Misschien eens een vlag voor ontwerpen.

Ergens zou ik dat handboek 'inclusie, tolerantie en diversiteit' dat je in 67 uitgaven in je boekenkast hebt staan nog eens openslaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:20:03 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210189748
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom?
Drag is een prima uiting hoor, ik heb gewerkt met een chefkok die drag deed, enorm mee gelachen, heerlijk vals en campy etc.
Maar de dingen waar wij dubbel om lagen zou ik iemand kapot voor slaan als "we" het zouden doen waar mijn oppaskinderen bijwaren.

Waarom kunnen mensen de grens tussen kind- en volwassenzaken niet meer maken puur en alleen om maar een niche groep niet voor het hoofd te stoten?
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:24:31 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210189797
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, raar.
Die op dat plaatje waren allemaal opgepakt.

Hoezo kwamen ze er dan mee weg?
[..]
Tja, als jouw argument is dat mannen ongestraft vrouwen mogen verkrachten onder het mom van transgender ideologie, dan lijkt me toch echt dat er een steekje bij je los zit.
[..]
Slaat helemaal nergens op.

Ze zijn er niet mee weg gekomen.

Daarnaast moet je het probleem bij de kern aanpakken, en niet misbruiken om je eigen agenda erdoor te drukken.

En dat veroordeelde verkrachters voor te gebruiken is wel heel erg laag.
Omdat er inmiddels tig voorbeelden zijn van mannen die trans beweerden te zijn en dan werden opgesloten bij de vrouwen, soms zelfs met zwangere medegevangenen als gevolg.

Laag? Vast, maar gezien het zelfmoord percentage (41%) en de voorbeelden van "first transgender xyz" die totaal geflipt bleken is een totale vrijbrief imo gewoon geen goed plan. Veel transmensen zitten gewoon enorm in de knoop, en nee dat is geen reden om ze rechten te ontnemen, maar een beetje terughoudendheid is wel gepast.

Doorslaan met tolerantie is gewoon een hedendaagse ziekte.
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:26:54 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210189826
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die kunnen ook prima een initatief nemen voor voorleesmiddagen. Daar hebben dragqueens niks mee te schaften.
pi_210189843
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.

Als je gaat schelden op facebook omdat een organisatie over de overheid de regenboogvlag in hun logo heeft verwerkt, of stenen door de ruiten jaagt bij mensen die een regenboog vlag uit hangen, dan zit er een steekje los bij je.
Dan is er absoluut geen sprake van acceptatie of tolerantie.
Dan ga je dat soort dingen niet doen.
Denk je dat door bijv de Pride, dat "geduw" in de media en op tv, de mensen die nu een hekel hebben aan dat hele lhbqt gebeuren, er anders over gaan denken?

Ik denk zelf dat het er juist erger van wordt.

Heb zelf geen moeite met deze mensen, heb ze zelf ook in mijn vriendenkring, maar dat overdreven gedoe en gepush is gewoon overkill.
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:31:38 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210189866
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom?
Drag is een prima uiting hoor, ik heb gewerkt met een chefkok die drag deed, enorm mee gelachen, heerlijk vals en campy etc.
Maar de dingen waar wij dubbel om lagen zou ik iemand kapot voor slaan als "we" het zouden doen waar mijn oppaskinderen bijwaren.

Waarom kunnen mensen de grens tussen kind- en volwassenzaken niet meer maken puur en alleen om maar een niche groep niet voor het hoofd te stoten?
Ze lezen toch niet voor uit 50 shades of Grey? Uiteindelijk zijn het gewoon kinderboekjes. Dus in die zin geen grond om het maar te verbieden zo'n middag.
pi_210189893
quote:

[..]
Zoals de Franse voetbalbond, die wilde dat spelers een regenboogshirt gingen dragen.

Lekker deugen maar tegelijk wel naar Qatar gaan voor het WK..

Hoe hypocriet..
pi_210189903
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Serieus?
Al wel eens naar de tv gekeken en streamingsdiensten recent?
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:37:32 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210189933
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ze lezen toch niet voor uit 50 shades of Grey? Uiteindelijk zijn het gewoon kinderboekjes. Dus in die zin geen grond om het maar te verbieden zo'n middag.
Hier wellicht niet. Maar er zijn inmiddels genoeg voorbeelden te vinden uit de VS (waar deze trend vandaan komt) waar er enorm expliciet sexueel materiaal aan hele jonge kinderen wordt voorgeschoteld.

En ik weet dat je het niet gaat doen, maar kijk op twitter maar naar het account GaysAgainstGroomers, een organisatie van homo's tegen de seksualisering van kindereren, voorbeelden zat van Queens die hun genitalieen laten zien in allerlei posities etc.

Dat mag jij ook nog steeds enorm progressief vinden hoor, maar ik vind het nergens voor nodig, koters moeten het hebben over of Pikachu sterker is dan Charizard en niet of anaal of vaginaal lekkerder is.

Ieder zijn mening.
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:39:40 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210189959
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom?

Je snapt het gewoon niet Heatwave.

Voor het Woke-brein is het summum... de apex... het hoogst haalbare van acceptatie, tolerantie, inclusie en diversiteit niet het je kinderen in contact brengen met mensen uit andere klassen of culturen, het is niet het in gesprek gaan met mensen die van salarisstrook naar salarisstrook leven, niet de mensen die kampen met chronische psychische of lichamelijke aandoeningen... Eenzame ouderen... Bijstandsgerechtigden... Niet eens gewoon normaal opvoeden met de Gouden Regel, en aanleren dat je anderen dient te respecteren en te behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden... DE manier waarop je, vooral voor de buitenwereld, kunt shinen met je ber-progressieve medemenselijkheid en hart van goud, is het met je bakfiets afleveren van je kroost bij de plaatselijke bibliotheek die dankzij een gulle subsidie van de gemeente een drag queen heeft kunnen inhuren, zodat je kinderen de wonderbaarlijke wereld van travestie kunnen ontdekken en daarmee een waardevolle levensles leren. Namelijk, dat je mag zijn wie je bent en dat mensen anders zijn. Niet alleen is dat de BESTE manier om te voorkomen dat je kinderen uitgroeien tot dodenkampbewakers, je stijgt als 'betrokken opvoeders (m/v/they/them)' ook aanzienlijk in achting bij je gelijkgestemde buren en partijgenoten: Jan-Diederik en Roos zijn met Hidde en Sterre naar een DRAG QUEEN STORY HOUR geweest! Applaus en lauwerkransen vallen je ten deel, instagram, facebook en linkedin puilen uit met duimpjes en hartjes en "... was iedereen maar zo open-minded als jullie"-replies... De opkomst van het nieuwe Hitlerianisme is voorkomen, en dat dankzij de nobele inspanningen van mensen die durven, die lef hebben, die in de afgrijselijke intolerante natie die Nederland heet, een punt hebben willen maken: MENSEN ZIJN ANDERS, EN MOGEN ER ZIJN; en het enige wat daarvoor nodig was, was om in al je dapperheid je afstammelingen een half uur te parkeren in de lokale boekenhut, alwaar een drag queen ze het sprookje van Hans en Grietje - (met een inleidende disclaimer dat ondanks de naamgeving hun genderidentiteit niet bij voorbaat vaststaat en Grietje zich hoogstwaarschijnlijk als binaire genderflude panseksueel identificeerde) voorlas.

Snap dat dan. Intolerante nazi.

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 06-08-2023 20:57:57 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:57:17 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190207
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Serieus?
Jazeker, je ziet wel eens een niet hetero voorbijkomen ja. Maar geen reden om er dan maar een hekel aan te krijgen.
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:59:15 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190229
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jazeker, je ziet wel eens een niet hetero voorbijkomen ja. Maar geen reden om er dan maar een hekel aan te krijgen.
Ik heb geen hekel aan homo's, lesbo's, transgenders of wie dan ook.

Ik heb een hekel aan hypocrisie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210190259
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:28 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Denk je dat door bijv de Pride, dat "geduw" in de media en op tv, de mensen die nu een hekel hebben aan dat hele lhbqt gebeuren, er anders over gaan denken?

Ik denk zelf dat het er juist erger van wordt.

Heb zelf geen moeite met deze mensen, heb ze zelf ook in mijn vriendenkring, maar dat overdreven gedoe en gepush is gewoon overkill.
Maar is dat voor jou reden om dan te gaan schelden op social media, stenen door ramen te gooien etc?

Wat TV en media betreft, je bepaalt zelf waarnaar je kijkt etc.
Gewoon niet kijken naar programma's die ergernis opwekken.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:02:48 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210190276
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Goeie 2023 samenvatting idd :P.
Get woke, go broke!
pi_210190286
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Serieus?
Je bepaalt toch zelf wat je op een streamingdienst kijkt?

Verder ligt dan de schuld bij de streamingdienst.

Die bepaalt het aanbod, en niet Pride.
pi_210190300
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar is dat voor jou reden om dan te gaan schelden op social media, stenen door ramen te gooien etc?

Nee, dat zeg ik niet.
Ik wil zeggen dat figuren met zoveel haat cht niet anders gaan denken als je maar blijft herhalen dat ze toleranter moeten zijn tegen de lhbqt gemeenschap.
pi_210190323
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hekel?
Nee, irritatie borrelt wel op bij veel mensen.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:05:24 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190327
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Voor het Woke-brein is het summum... de apex... het hoogst haalbare van acceptatie, tolerantie, inclusie en diversiteit niet het je kinderen in contact brengen met mensen uit andere klassen of culturen, het is niet het in gesprek gaan met mensen die van salarisstrook naar salarisstrook leven, niet de mensen die kampen met chronische psychische of lichamelijke aandoeningen... Eenzame ouderen... Bijstandsgerechtigden... Niet eens gewoon normaal opvoeden met de Gouden Regel, en aanleren dat je anderen dient te respecteren en te behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden... DE manier waarop je, vooral voor de buitenwereld, kunt shinen met je ber-progressieve medemenselijkheid en hart van goud, is het met je bakfiets afleveren van je kroost bij de plaatselijke bibliotheek die dankzij een gulle subsidie van de gemeente een drag queen heeft kunnen inhuren, zodat je kinderen de wonderbaarlijke wereld van travestitie kunnen ontdekken en daarmee een waardevolle levensles leren. Namelijk, dat je mag zijn wie je bent en dat mensen anders zijn. Niet alleen is dat de BESTE manier om te voorkomen dat je kinderen uitgroeien tot dodenkampbewakers, je stijgt als 'betrokken opvoeders (m/v/they/them)' ook aanzienlijk in achting bij je gelijkgestemde buren en partijgenoten: Jan-Diederik en Roos zijn met Hidde en Sterre naar een DRAG QUEEN STORY HOUR geweest! Applaus en lauwerkransen vallen je ten deel, instagram, facebook en linkedin puilen uit met duimpjes en hartjes en "... was iedereen maar zo open-minded als jullie"-replies... De opkomst van het nieuwe Hitlerianisme is voorkomen, en dat dankzij de nobele inspanningen van mensen die durven, die lef hebben, die in de afgrijselijke intolerante natie die Nederland heet, een punt hebben willen maken: MENSEN ZIJN ANDERS, EN MOGEN ER ZIJN; en het enige wat daarvoor nodig was, was om in al je dapperheid je afstammelingen een half uur te parkeren in de lokale boekenhut, alwaar een drag queen ze het sprookje van Hans en Grietje - (met een inleidende disclaimer dat ondanks de naamgeving hun genderidentiteit niet bij voorbaat vaststaat en Grietje zich hoogstwaarschijnlijk als binaire genderflude panseksueel identificeerde) voorlas.

Tja een stapel opgekropte frustraties.

Maar waar gaat het nu eigenlijk om? Dragqueens organiseren een voorleesmiddag met kinderverhaaltjes omdat ze denken daarmee mee meer begrip voor hun levensstijl te krijgen. En ouders kunnen daar met hun kinderen naartoe of niet. Er wordt dus niks door je strot geduwd. Dus geen duidelijke reden om daar mensen tegenop te gaan zetten met allerlei verdachtmakingen zoals bijvoorbeeld de Roze Leeuw en de FvD dat doen.

En dragqueens gaan verwijten dat ze geen aandacht hebben voor groepen die jij zieliger vind zoals eenzame ouderen dat is ook onzin. In plaats van te zeuren over dragqueens had je ook een voorleesmiddag voor eenzame ouderen kunnen organiseren. Maar dat doe je ook niet.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:11:35 #217
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190401
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja een stapel opgekropte frustraties.

Maar waar gaat het nu eigenlijk om? Dragqueens organiseren een voorleesmiddag met kinderverhaaltjes omdat ze denken daarmee mee meer begrip voor hun levensstijl te krijgen. En ouders kunnen daar met hun kinderen naartoe of niet. Er wordt dus niks door je strot geduwd. Dus geen duidelijke reden om daar mensen tegenop te gaan zetten met allerlei verdachtmakingen zoals bijvoorbeeld de Roze Leeuw en de FvD dat doen.

En dragqueens gaan verwijten dat ze geen aandacht hebben voor groepen die jij zieliger vind zoals eenzame ouderen dat is ook onzin. In plaats van te zeuren over dragqueens had je ook een voorleesmiddag voor eenzame ouderen kunnen organiseren. Maar dat doe je ook niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210190436
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:34 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Zoals de Franse voetbalbond, die wilde dat spelers een regenboogshirt gingen dragen.

Lekker deugen maar tegelijk wel naar Qatar gaan voor het WK..

Hoe hypocriet..
Hypocrisie van die voetbalbond.

Dat valt me op in de discussie
Het is allemaal gedram en hypocrisie die mensen de keel uit komt, maar dat is niet afkomstig van LGBTwhatever, maar van allerlei andere bedrijven en organisaties.
En gedram in media vind ik een slecht excuus. De tijd dat iedereen naar Nederland 1 kijkt ligt ver achter ons. Je bepaalt zelf waarnaar je kijkt en wat je leest op internet.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:14:34 #219
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190439
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja je loopt bezoekers van dragqueen-voorleesmiddagen van hypocrisie te beschuldigen. Maar zelf doe je ook niet heel veel voor de groepen waarvan jij vind dat ze al hun aandacht op moeten richten.
pi_210190448
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Tja, confronterend natuurlijk.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:18:02 #221
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190499
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja je loopt bezoekers van dragqueen-voorleesmiddagen van hypocrisie te beschuldigen. Maar zelf doe je ook niet heel veel voor de groepen waarvan jij vind dat ze al hun aandacht op moeten richten.
Hoe zou de alwijze Hexagon dat precies weten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:21:23 #222
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190543
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, confronterend natuurlijk.
Licht dit eens toe. Zo uitgebreid mogelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:22:00 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190556
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat over dragqueens of ze bezoekers van hun voorleesmiddag?
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:22:15 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210190562
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geen idee, maar als hij zelf zou leven zoals hij post zou hij al 500 asielzoekers in huis hebben etc.

Maar het is zoals met al dat D66volk hetzelfde, deugen voor de bhne, op social media, maar IRL zo rechts leven als de pest waarschijnlijk zonder een moslim, kleurling, LGBTQ+persoon op 100 meter :').
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:23:02 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190577
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:05 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hekel?
Nee, irritatie borrelt wel op bij veel mensen.
En waarom dan precies?

En er zijn wel vaker irritante figuren op tv. Daar speelt geaardheid/gender niet echt een doorslaggevende rol.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:23:13 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190578
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat over dragqueens of ze bezoekers van hun voorleesmiddag?
Simpel. Lees je eigen reacties terug.

Ik zag zelfs weer het grote V-woord terugkomen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210190601
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:04 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik wil zeggen dat figuren met zoveel haat cht niet anders gaan denken als je maar blijft herhalen dat ze toleranter moeten zijn tegen de lhbqt gemeenschap.
Oh, ik ken verschillende die vroeger heel intolerant waren en dat nu niet meer zijn. En dat komt onder andere doordat het zichtbaarder gemaakt is in de maatschappij.

Verder zoeken mensen het zelf ook op
Dit topic notabene gaat eigenlijk geeneens over Pride week in Nederland, maar de Pride Month in de VS in juni.

En steeds komt naar voren dat er teveel gedram is, en allerlei voorbeelden uit de VS en andere landen worden aangehaald.
Dan denk ik bij mezelf: als dat LGBTwhatever teveel overkill is, hoezo weet je dan van allerlei zaken uit allerlei landen over LGBTwhatever.
Dat zoek je dan zelf op.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:24:55 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190607
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En waarom dan precies?

En er zijn wel vaker irritante figuren op tv. Daar speelt geaardheid/gender niet echt een doorslaggevende rol.
Omdat je D66-maatjes in hun hobbyisme het idee hebben gekregen dat de 'normale Nederlander', die burgerlul met ongetwijfeld blanke huid en heterofiele voorkeur, heropgevoed moet worden omdat deze inherent, gepredestineerd en a priori een botte intolerante hork is met een hekel aan buitenlanders, homo's en transgenders.

Daar zit de irritatie. Maar dat ga je never nooit begrijpen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:27:03 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190639
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Simpel. Lees je eigen reacties terug.

Ik ben geen dragqueen en was niet van plan een voorleesmiddag van ze te bezoeken.

Maar blijkbaar mogen anderen dat ook niet omdat ze dan geen aandacht zouden besteden aan groepen die jij zieliger vind. Maar ik zie de flyer van je voorleesmiddag graag tegemoet.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:27:45 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190647
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik ben geen dragqueen en was niet van plan een voorleesmiddag van ze te bezoeken.

Maar blijkbaar mogen anderen dat ook niet omdat ze dan geen aandacht zouden besteden aan groepen die jij zieliger vind. Maar ik zie de flyer van je voorleesmiddag graag tegemoet.
het is zo voorspelbaar
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:28:07 #231
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190652
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat je D66-maatjes in hun hobbyisme het idee hebben gekregen dat de 'normale Nederlander', die burgerlul met ongetwijfeld blanke huid en heterofiele voorkeur, heropgevoed moet worden omdat deze inherent, gepredestineerd en a priori een botte intolerante hork is met een hekel aan buitenlanders, homo's en transgenders.

Want iedere niet hetero en iedere tv-producent is lid van D66?
pi_210190706
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Licht dit eens toe. Zo uitgebreid mogelijk.
Nee, dat gaan we niet doen, dan wordt het straks een wedstrijdje wie het meest deugt en dan mag de winnaar zeker bepalen wat de ander met zijn tijd doet.

En dat mag die gewoon niet.
Je gaat niet voor een ander bepalen hoe die zijn tijd gebruikt. Dat bepaalt iedereen zelf. De een gaat gamen, de andere kinderen voorlezen en weer een ander demente bejaarden vermaken. Allemaal prima.
Moet iedereen zelf weten.
pi_210190716
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want iedere niet hetero en iedere tv-producent is lid van D66?
D66 is tegenwoordig het grote kwaad.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:34:10 #234
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190722
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat gaan we niet doen, dan wordt het straks een wedstrijdje wie het meest deugt en dan mag de winnaar zeker bepalen wat de ander met zijn tijd doet.

En dat mag die gewoon niet.
Je gaat niet voor een ander bepalen hoe die zijn tijd gebruikt. Dat bepaalt iedereen zelf. De een gaat gamen, de andere kinderen voorlezen en weer een ander demente bejaarden vermaken. Allemaal prima.
Moet iedereen zelf weten.
srsly?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210190733
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat inderdaad, en kennelijk ligt het er zo dik bovenop dat die conclusie vooraf te voorspellen was
pi_210190742
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
srsly?
Ja, die kant stuur jij op.
En dat is inderdaad best maf
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:35:47 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210190748
quote:

[..]
Je gooit het voorspelbaar op het belachelijk maken, maar idd, D66 en de aanhangers zijn daadwerkelijk de aanjagers van de meest polariserende issues in NL.
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:35:47 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190749
quote:

[..]
Vooral totaal wereldvreemd, waardoor het gelukkig ook niet heel lang meer zo groot zal zijn. Zeteltje of 10.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210190760
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou, ga je frustratie bij hun verlichten.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:39:53 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190794
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die kant stuur jij op.
En dat is inderdaad best maf
De kant die ik 'op stuur' is iets prozascher... heeft iets minder te maken met Martin Nelson Luther King Mandela aspiraties.

De kant die vertegenwoordig is die kant die het, op z'n zachts gezegd, uitermate frappant acht dat 'diversiteit' en 'inclusie' heden ten dage enkel en alleen nog gezocht wordt in zaken die seksualiteit, gender en ras betreffen.

Hetgeen niet vreemd is wanneer je weet dat deze hypocriete teringzooi uit de VS is overgewaaid, door a-historische en onbelezen types in Nederland is omarmd, en we thans al enkele jaren zuchten onder de tirannie van deze diversiteitsguru's die menen te weten wat daadwerkelijke diversiteit is, terwijl ze in concreto dat niet enkel niet weten, maar ook 'aansturen' op precies het tegenovergestelde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:40:09 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190800
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral totaal wereldvreemd, waardoor het gelukkig ook niet heel lang meer zo groot zal zijn. Zeteltje of 10.
Dat zal helaas voor je weinig invloed hebben op het aantal van dit soort uitingen.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:41:03 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190813
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat zal helaas voor je weinig invloed hebben op het aantal van dit soort uitingen.
Dat is dan ook de erfenis van een paar jaar D66: dat woke gezwam is overal doorgesijpeld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210190862
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Omdat er inmiddels tig voorbeelden zijn van mannen die trans beweerden te zijn en dan werden opgesloten bij de vrouwen, soms zelfs met zwangere medegevangenen als gevolg.
Die mannen op die prent van je zijn ontmaskerd als man. Die gaan heus de vrouwengevangenis niet in.
En als andere mannen daar wel in slagen, dan gaat er iets mis in het rechtssysteem.
Dat moet dan aangepakt worden, ipv transgenders de schuld te geven voor hetero's die daar misbruik van maken om vrouwen te verkrachten.

quote:
Laag? Vast, maar gezien het zelfmoord percentage (41%)
Van heteromannen die zich voordoen als transgender om vrouwen te kunnen verkrachten?

quote:
en de voorbeelden van "first transgender xyz" die totaal geflipt bleken
Ja, die andere neplijst van je.
Dat Snowden hals NSA op internet heeft gezet vind je geen probleem, want hetero, maar dat Bradley Mannings zoiets vergelijkbaars deed, dat is een midaad tegen de menselijkheid, want hij bleek transgender.

En die lijst met hetero's die vrouwen verkrachten, die zijn natuurlijk ook niet geglipt.

Transgenders. Die zijn geglipt. En gevaarlijk.

quote:
is een totale vrijbrief imo gewoon geen goed plan. Veel transmensen zitten gewoon enorm in de knoop, en nee dat is geen reden om ze rechten te ontnemen, maar een beetje terughoudendheid is wel gepast.

Doorslaan met tolerantie is gewoon een hedendaagse ziekte.
Wat voor terughoudendheid?

Je komt niet verder dan dat hetero's er misbruik van maken om vrouwen te verkrachten en dat er transgenders zijn die misdrijven hebben gepleegd...

Gosh...
pi_210190876
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is dan ook de erfenis van een paar jaar D66: dat woke gezwam is overal doorgesijpeld.
Zelfs in de VS schijnt het.
Onvoorstelbaar hoeveel invloed D66 op de wereld heeft gehad.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:46:14 #245
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190880
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik denk dat je de macht van politieke partijen nogal overschat.

Sowieso, de fanatiekste "woke"-aanhangers vinden D66 waarschijnlijk veel te rechts en bestuurlijk.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:47:37 #246
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190896
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zelfs in de VS schijnt het.
Onvoorstelbaar hoeveel invloed D66 op de wereld heeft gehad.
Zucht.

Dat bedoel ik met a-historisch. Hoewel, ook begrijpend lezen...

Het staat zelfs in die post... Het is uit de VS overgewaaid... Vanuit de VS... Als in: daar is het ontstaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210190905
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De kant die ik 'op stuur' is iets prozascher... heeft iets minder te maken met Martin Nelson Luther King Mandela aspiraties.

De kant die vertegenwoordig is die kant die het, op z'n zachts gezegd, uitermate frappant acht dat 'diversiteit' en 'inclusie' heden ten dage enkel en alleen nog gezocht wordt in zaken die seksualiteit, gender en ras betreffen.

Hetgeen niet vreemd is wanneer je weet dat deze hypocriete teringzooi uit de VS is overgewaaid, door a-historische en onbelezen types in Nederland is omarmd, en we thans al enkele jaren zuchten onder de tirannie van deze diversiteitsguru's die menen te weten wat daadwerkelijke diversiteit is, terwijl ze in concreto dat niet enkel niet weten, maar ook 'aansturen' op precies het tegenovergestelde.
Nee, je stuurt er op aan dat die mannen beter deugen als ze demente bejaarden helpen, ipv kinderen voorlezen.
En als gezegd wordt dat je dat dan zelf maar moet doen, dan stuur je bovendien er op aan dat je op dat gebied al deugt, om daarover ook nog eens een discussie uit te lokken.
pi_210190924
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zucht.

Het staat zelfs in die post... Het is uit de VS overgewaaid... Vanuit de VS... Als in: daar is het ontstaan.
Ja, precies.
En je ziet het nu bijna overal in het westen.
Hoezo is het dan de schuld van D66 dat we het in Nederland terug vinden..
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:49:42 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210190931
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, je stuurt er op aan dat die mannen beter deugen als ze demente bejaarden helpen, ipv kinderen voorlezen.
En als gezegd wordt dat je dat dan zelf maar moet doen, dan stuur je bovendien er op aan dat je op dat gebied al deugt, om daarover ook nog eens een discussie uit te lokken.
F
F
S

Doe je uberhaupt nog iets van moeite om posts van anderen te lezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:50:44 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210190948
quote:

[..]
Zucht.

Ja, maar daar heeft de politiek geen invloed op. Of D66 nou 3 of 24 zetels heeft, die woke-figuren waar je zo druk mee bent zijn daar totaal niet van afhankelijk.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:52:02 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210190966
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
F
F
S

Doe je uberhaupt nog iets van moeite om posts van anderen te lezen?
Uiteraard niet, dat is een van de kenmerken van cultleden :').

Er is gewoon geen discussie mogelijk, het manifest is heilig en alle afwijkingen van het manifest zijn reden tot haat.
Get woke, go broke!
pi_210191411
Hier een aandoenlijk filmpje, wat imo duidelijk maakt waarom kinderen wellicht niet teveel met gender gedachten moeten worden "overstelpt":

twitter
pi_210192468
quote:

[..]
Zucht.

Wat?
pi_210192516
Tussen commercie en woke is mijn interesse in Pride wel goed aan gort gegaan.
  maandag 7 augustus 2023 @ 03:52:33 #255
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_210192932
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 00:48 schreef HiZ het volgende:
Tussen commercie en woke is mijn interesse in Pride wel goed aan gort gegaan.
Dat, en met de hoeveelheid erg rechts-conservatieve meningen op FOK! is het ook steeds minder leuk om hier rond te hangen, ik zie users die beter op de site van het Reformatorisch dagblad hun afschuw kunnen uiten dan hier en haast zwakzinnige opmerkingen van iemand die regelrecht homofoob gelul neerkwakt en dat zelf niet door heeft.
Het laat nog steeds zien waarvoor een pride nodig is, zichtbaar maken, en acceptatie verlangen, maar door de invloed van Woke en de hoofdlettermaffia is dat doel erg ver buiten zicht gedreven en is het weer als vanouds een bashtopic geworden.
Oh ja voor de lezers die er nog zin in hebben, het idee van Pedo's ( of eigenlijk MAP -minor attracted people) die erbij willen horen vindt z'n roots op 4Chan en heeft intussen stevig geworteld bij de vele criticasters van de pride, en over dat YT clipje met dat kind (geen verslaggever, een kind...) wat een 'interview' doet, als je niet door de conditionering van dat kind kan heenkijken mis je echt een reality call bij jezelf, geen enkel kind of jongere zal zo vragen stellen, niet zo drammend en opbouwend naar die ene vraag, die zoals ik je net uitlegde z'n basis op 4Chan vindt en dus op focking nonsens is gebaseerd.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_210193027
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2023 03:52 schreef YuckFou het volgende:

[..]
Dat, en met de hoeveelheid erg rechts-conservatieve meningen op FOK! is het ook steeds minder leuk om hier rond te hangen, ik zie users die beter op de site van het Reformatorisch dagblad hun afschuw kunnen uiten dan hier en haast zwakzinnige opmerkingen van iemand die regelrecht homofoob gelul neerkwakt en dat zelf niet door heeft.
Het laat nog steeds zien waarvoor een pride nodig is, zichtbaar maken, en acceptatie verlangen, maar door de invloed van Woke en de hoofdlettermaffia is dat doel erg ver buiten zicht gedreven en is het weer als vanouds een bashtopic geworden.
Oh ja voor de lezers die er nog zin in hebben, het idee van Pedo's ( of eigenlijk MAP -minor attracted people) die erbij willen horen vindt z'n roots op 4Chan en heeft intussen stevig geworteld bij de vele criticasters van de pride, en over dat YT clipje met dat kind (geen verslaggever, een kind...) wat een 'interview' doet, als je niet door de conditionering van dat kind kan heenkijken mis je echt een reality call bij jezelf, geen enkel kind of jongere zal zo vragen stellen, niet zo drammend en opbouwend naar die ene vraag, die zoals ik je net uitlegde z'n basis op 4Chan vindt en dus op focking nonsens is gebaseerd
Jij denkt dat als je continu overal regenboogvlaggen tegenkomt en prides georganiseerd worden de acceptatie dan toeneemt? En als mensen niet mee willen doen, zoals een aantal voetballers, je meteen gecanceld wordt. Dat ziet er meer uit als een verplichting wat door je strot wordt geduwd als vrijwillig accepteren. Gek he dat mensen daar moe van worden? Ook voor mensen die homo's al lang accepteren begint dit irritant te worden, over drammen gesproken.
pi_210193036
quote:

[..]
Oh ja voor de lezers die er nog zin in hebben, het idee van Pedo's ( of eigenlijk MAP -minor attracted people) die erbij willen horen vindt z'n roots op 4Chan en heeft intussen stevig geworteld bij de vele criticasters van de pride, en over dat YT clipje met dat kind (geen verslaggever, een kind...) wat een 'interview' doet, als je niet door de conditionering van dat kind kan heenkijken mis je echt een reality call bij jezelf, geen enkel kind of jongere zal zo vragen stellen, niet zo drammend en opbouwend naar die ene vraag, die zoals ik je net uitlegde z'n basis op 4Chan vindt en dus op focking nonsens is gebaseerd.
Ik kan je garanderen dat de huidige lhbgtiq beweging alles wat aan acceptatie is opgebouwd in rap tempo afbreekt en als je denkt dat meer drammen die trend doet keren heb je een enorme plaat beton voor je harses.

Ik heb niks tegen homoseksualiteit maar ik ben echt zo schijtziek van dat gedram, die vlaggen, de pathalogieen die worden genormaliseerd en het slachtoffergejank dat mijn verdraagzaamheid voor die beweging in circa 3 jaar is gedaald van gematigd positief/neutraal tot helemaal schijtziek van die lui.

Dat ligt natuurlijk aan mij, dus ga vooral door met je strijd, en concludeer volgend jaar dat "Pride nog steeds nodig is".
pi_210193072
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 06:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik kan je garanderen dat de huidige lhbgtiq beweging alles wat aan acceptatie is opgebouwd in rap tempo afbreekt en als je denkt dat meer drammen die trend doet keren heb je een enorme plaat beton voor je harses.

Ik heb niks tegen homoseksualiteit maar ik ben echt zo schijtziek van dat gedram, die vlaggen, de pathalogieen die worden genormaliseerd en het slachtoffergejank dat mijn verdraagzaamheid voor die beweging in circa 3 jaar is gedaald van gematigd positief/neutraal tot helemaal schijtziek van die lui.

Dat ligt natuurlijk aan mij, dus ga vooral door met je strijd, en concludeer volgend jaar dat "Pride nog steeds nodig is".
Dat ligt inderdaad aan jou.
Als je niets tegen homo's hebt sla je ook niet zo op tilt bij het zien van die vlaggen.
pi_210193104
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 06:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat ligt inderdaad aan jou.
Als je niets tegen homo's hebt sla je ook niet zo op tilt bij het zien van die vlaggen.
Jij leest niet. Jij geeft overal je eigen draai aan om je vervolgens in de slachtofferpositie te manoeuvreren. Overigens bestond homoseksualiteit al lang voordat een slimme zakenman die vlag bedacht. Die 2 zaken staan dus los van elkaar.

Maar blijf vooral die lijn vasthouden, over nog 3 jaar is echt iedereen schijtziek van jullie en is de hype voorbij en mag je weer in morsige darkrooms je hondenmasker op ipv op straat.
pi_210193214
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 06:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jij leest niet. Jij geeft overal je eigen draai aan om je vervolgens in de slachtofferpositie te manoeuvreren. Overigens bestond homoseksualiteit al lang voordat een slimme zakenman die vlag bedacht. Die 2 zaken staan dus los van elkaar.
Ja, homoseksualiteit is zo oud als de mensheid.
Goh wat vreemd dat die vlag nog niet zo oud is....

Verder probeer jij me in de hoek van het slachtoffer te drukken, terwijl je jammert over hoe erg al die aandacht voor LGBTwhatever wel niet is voor je ..

quote:
Maar blijf vooral die lijn vasthouden, over nog 3 jaar is echt iedereen schijtziek van jullie en is de hype voorbij en mag je weer in morsige darkrooms je hondenmasker op ipv op straat.
Ja, daar hoop je dus op.
Dat het allemaal weer onzichtbaar wordt.

Dat noem jij acceptatie.
pi_210193246
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:17 schreef Wantie het volgende:

Ja, daar hoop je dus op.

Dan zijn we wel van die opdringerigheid af dus zal voor een hoop mensen rustgevend zijn. Dit is nu het gevolg van allemaal zaken door je strot te duwen. Als je elke dag Jehova's getuigen aan je deur krijgt doe je uiteindelijk ook de deur niet meer open.
  maandag 7 augustus 2023 @ 07:36:47 #262
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210193285
quote:

[..]
Dat, en met de hoeveelheid erg rechts-conservatieve meningen op FOK! is het ook steeds minder leuk om hier rond te hangen
Dat is maatschappijbreed zo, dat dat toeneemt. Niet alleen hier.
pi_210193315
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:36 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat is maatschappijbreed zo, dat dat toeneemt. Niet alleen hier.
Alleen als Fok! een echokamer is is het leuk, zodra mensen met andere politieke ideen hier komen is het niet meer leuk?
  maandag 7 augustus 2023 @ 07:46:54 #264
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_210193326
quote:
Ja, daar hoop je dus op.

Dat noem jij acceptatie.
Jij wilt het gewoon niet begrijpen. Als iets steeds maar weer ongevraagd door de strot wordt geduwd, gaat dat op een gegeven moment afkeer opwekken. Zelfde als wanneer een bepaalde plaat continu op de radio gedraaid wordt. Op een gegeven moment ben je dat ook spuugzat. Dat is nu ook het geval met dit gedram.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_210193336
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dan zijn we wel van die opdringerigheid af dus zal voor een hoop mensen rustgevend zijn. Dit is nu het gevolg van allemaal zaken door je strot te duwen. Als je elke dag Jehova's getuigen aan je deur krijgt doe je uiteindelijk ook de deur niet meer open.
Krijg jij elke dag homo's aan je deur dan?

We hebben het hier over aandacht in de media.

Niemand verplicht je om artikelen over LGBTwhatever te lezen, programma's over dat onderwerp te bekijken, etc.
Mensen halen zelfs streaming platforms aan als bron van ergernis, terwijl juist streaming platformen bedoeld zijn om je eigen keuzes te maken.
Als je niks met scifi hebt, dan sla je alles op Netflix over van dat genre. Je hoort niemand jammeren dat scifi je door de strot wordt gedrukt.
Maar als er ook gay content op Netflix is, dan opeens is dat de reden dat men een hekel aan homo's heeft. Het wordt je door de strot gedrukt door Netflix.

Tja, dan is de echte vraag, waarom sla je op het ene onderwerp wl aan en op het andere niet.
Ik heb zelf niets met voetbal, maar ga niet topics over dat onderwerp volschijten met gejammer dat voetbal me door de strot wordt gedrukt. Ik kijk gewoon niet naar programma's met voetbal, negeer reclame met voetballers, ik ga niet lopen janken dat heel Nederland oranje kleurt als er weer eens een of ander voetbal event is, en loop niet rood aan als ik voetballers op tv zie, of in tv programma's weer een voetballer te zien is, of over voetbal gepraat wordt.

Terwijl ik dit typ verschijnt er buiten een regenboog.

Dat wordt mensen ook weer door de strot gedrukt.
Zelfs moeder natuur zorgt ervoor dat de acceptatie van LGBTwhatever afneemt.
pi_210193344
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Alleen als Fok! een echokamer is is het leuk, zodra mensen met andere politieke ideen hier komen is het niet meer leuk?
Grappig dat jij dat zegt, terwijl je mij herhaaldelijk hebt laten weten dat ik niets te zoeken heb op BNW.
pi_210193357
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig dat jij dat zegt, terwijl je mij herhaaldelijk hebt laten weten dat ik niets te zoeken heb op BNW.
Jij was aan het klagen dat er zoveel onzin in BNW wordt gepost, dan kan je daar beter niet komen nee. Of je dat doet moet je zelf weten natuurlijk.
pi_210193365
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]
Jij wilt het gewoon niet begrijpen. Als iets steeds maar weer ongevraagd door de strot wordt geduwd, gaat dat op een gegeven moment afkeer opwekken. Zelfde als wanneer een bepaalde plaat continu op de radio gedraaid wordt. Op een gegeven moment ben je dat ook spuugzat. Dat is nu ook het geval met dit gedram.
Alleen die term al.
Hoezo wordt het je door de strot geduwd.

Dat ligt toch echt aan jezelf. Je leeft in een vrij land. Er is niemand die je dwingt om bepaalde content tot je te nemen.
Je bent bijvoorbeeld zelf dit topic gaan lezen.
Niemand heeft je daartoe gedwongen.

Waarom dan toch die slachtofferpositie innemen
pi_210193368
quote:

[..]
Sorry maar je bent echt een enorme debiel als je denkt dat de oplossing voor acceptatie ligt in het doordrammen van meer vlaggen en uitingen in de strotten van mensen.
pi_210193370
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Jij was aan het klagen dat er zoveel onzin in BNW wordt gepost, dan kan je daar beter niet komen nee. Of je dat doet moet je zelf weten natuurlijk.
Dus volgens jou is BNW bedoeld om onzin te posten.
Ik dacht dat ONZ daarvoor bedoeld was
pi_210193371
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Krijg jij elke dag homo's aan je deur dan?

We hebben het hier over aandacht in de media.

Niemand verplicht je om artikelen over LGBTwhatever te lezen, programma's over dat onderwerp te bekijken, etc.
Mensen halen zelfs streaming platforms aan als bron van ergernis, terwijl juist streaming platformen bedoeld zijn om je eigen keuzes te maken.
Als je niks met scifi hebt, dan sla je alles op Netflix over van dat genre. Je hoort niemand jammeren dat scifi je door de strot wordt gedrukt.
Maar als er ook gay content op Netflix is, dan opeens is dat de reden dat men een hekel aan homo's heeft. Het wordt je door de strot gedrukt door Netflix.

Tja, dan is de echte vraag, waarom sla je op het ene onderwerp wl aan en op het andere niet.
Ik heb zelf niets met voetbal, maar ga niet topics over dat onderwerp volschijten met gejammer dat voetbal me door de strot wordt gedrukt. Ik kijk gewoon niet naar programma's met voetbal, negeer reclame met voetballers, ik ga niet lopen janken dat heel Nederland oranje kleurt als er weer eens een of ander voetbal event is, en loop niet rood aan als ik voetballers op tv zie, of in tv programma's weer een voetballer te zien is, of over voetbal gepraat wordt.

Terwijl ik dit typ verschijnt er buiten een regenboog.

Dat wordt mensen ook weer door de strot gedrukt.
Zelfs moeder natuur zorgt ervoor dat de acceptatie van LGBTwhatever afneemt.
Een serie met regenboogvlaggen is geen genre he? Dat komt in elk genre voor tegenwoordig. Ook kan je geen zebrapad overlopen die niet in de kleur van een regenboog is. En politie die op een boot staan te dansen voor wat? Als je aangifte doet hebben ze geen tijd. Je ontkomt er gewoon niet aan en iedereen moet doen wat ze zelf willen maar verwacht niet meer acceptatie maar minder.
pi_210193392
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sorry maar je bent echt een enorme debiel als je denkt dat de oplossing voor acceptatie ligt in het doordrammen van meer vlaggen en uitingen in de strotten van mensen.
Dus als ik een vlag buiten hang, dan ben ik aan het doordrammen.

Dat is toch te idioot voor woorden?

Hoezo mag iemand niet voor zichzelf bepalen of hij een vlag uithangt en welke dat is?

Als ik aan het toeren ben door Friesland en Groningen zie ik te pas en te onpas de provinciale vlag hangen..
Wordt mij dat dan door de strot geduwd?

Als ik dat zo ervaar, dan ligt dat toch bij mij?
En dan is het toch niet normaal dat ik ga dreigen om Friezen en Groningers niet meer te accepteren als ze zich op zo'n drammerige manier zichtbaar maken?
pi_210193450
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Een serie met regenboogvlaggen is geen genre he?
Oh, jawel.
Gay & Lesbian Dramas (500)

Best veel, 500 dramaseries.

quote:
Dat komt in elk genre voor tegenwoordig.
Ja, homo's kom je overal tegen.
Ik ben ook overal op Fok te vinden.
Andere fokkers vinden mij dan ook een drammer.

quote:
Ook kan je geen zebrapad overlopen die niet in de kleur van een regenboog is.
Geen enkel zebrapad heeft de kleur van de regenboog.

Maar zelfs kleuren op straat ervaar je als 'door je strot gedrukt '?

quote:
En politie die op een boot staan te dansen voor wat?
Nou, vraag het ze.

quote:
Als je aangifte doet hebben ze geen tijd.
Nooit last van gehad.
. verder doe je de aanname dat ze onder werktijd op die boot staan.

quote:
Je ontkomt er gewoon niet aan en iedereen moet doen wat ze zelf willen maar verwacht niet meer acceptatie maar minder.
Iedereen moet doen wat ze zelf willen, maar de acceptatie wordt minder.

Dat spreekt elkaar tegen.

Als er echt sprake is van acceptatie, dan mag iedereen zelf doen wat ze willen, zonder verdere consequenties...

Als de ander vind dat het door de strot wordt gedrukt, dan accepteert die het sowieso niet.

'Ik accepteer homo's, maar o wee als ik een regenboog zie, of een Homo op Netflix. Dan niet meer'.

Dat is geen acceptatie.
pi_210193654
quote:

[..]
Ja, homoseksualiteit is zo oud als de mensheid.
Goh wat vreemd dat die vlag nog niet zo oud is....

Verder probeer jij me in de hoek van het slachtoffer te drukken, terwijl je jammert over hoe erg al die aandacht voor LGBTwhatever wel niet is voor je ..
[..]
Ja, daar hoop je dus op.

Dat noem jij acceptatie.
Ik hoop inderdaad dat mensen die hun seksuele fetisjes praktiseren dat achter gesloten deuren doen en dat dat dus onzichtbaar is. Of je nu hetero of homo bent, seksuele fetisjes horen thuis in de slaapkamer of besloten feesten en niet op de openbare weg.

Als je denk dat acceptatie betekent dat je in het openbaar in je leren string je halfnaakte vriendje met hondenmasker uit mag laten haal je denk ik wat zaken door elkaar.

Het is fout gegaan met heel die lhbgtiq beweging toen ze de T en + binnen lieten want daarmee haalden ze ook de perverselingen en psychisch gestoorden binnen en dat kleeft nu aan heel de beweging. Wil je acceptatie moet je absurd gedrag niet accepteren binnen je gelederen.

Van hetero's accepteer ik het ook niet als ze hun perverse fantasien in het openbaar uitoefenen.
pi_210193704
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als ik een vlag buiten hang, dan ben ik aan het doordrammen.

Dat is toch te idioot voor woorden?

Hoezo mag iemand niet voor zichzelf bepalen of hij een vlag uithangt en welke dat is?

Als ik aan het toeren ben door Friesland en Groningen zie ik te pas en te onpas de provinciale vlag hangen..
Wordt mij dat dan door de strot geduwd?

Als ik dat zo ervaar, dan ligt dat toch bij mij?
En dan is het toch niet normaal dat ik ga dreigen om Friezen en Groningers niet meer te accepteren als ze zich op zo'n drammerige manier zichtbaar maken?
Het is natuurlijk makkelijker om alle kritiek die je krijgt (van mensen die zelf zeggen niks tegen homoseksualiteit te hebben) wegzetten als homofoob of extreem rechts, dan om eens serieus na te denken over die kritiek. Dan hoef je niet kritisch na te denken over je eigen gedrag want iedereen die zegt dat je daarmee een averechts effect bereikt is homofoob, bigot of extreem rechts.

Dat is prima, dan mag je gewoon doorgaan op de ingeslagen weg, maar verwacht dan niet meer maar juist minder acceptatie.

Het is klaar. Duik het bed in met wie je wilt maar laat ons en de kinderen met rust.
pi_210193750
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik hoop inderdaad dat mensen die hun seksuele fetisjes praktiseren dat achter gesloten deuren doen en dat dat dus onzichtbaar is. Of je nu hetero of homo bent, seksuele fetisjes horen thuis in de slaapkamer of besloten feesten en niet op de openbare weg.
Honderdduizenden mensen in Amsterdam gisteren, en ik heb welgeteld 2 jongeren gezien met zo'n masker in het nachtleven op straat, die verder normaal gekleed waren en zich normaal gedroegen.

En bij zo'n evenement val je precies daar over en projecteer je dat op mij, terwijl ik geen dog fetish heb.

quote:
Als je denk dat acceptatie betekent dat je in het openbaar in je leren string je halfnaakte vriendje met hondenmasker uit mag laten haal je denk ik wat zaken door elkaar.
Kijk, weer projectie.
Was dat te zien op straat in Amsterdam tijdens de Pride?

Ik heb het niet gezien. Jij wel?

quote:
Het is fout gegaan met heel die lhbgtiq beweging toen ze de T en + binnen lieten
De t van transgenders.

Wat heeft dat met dog fetish te maken?

quote:
want daarmee haalden ze ook de perverselingen en psychisch gestoorden binnen en dat kleeft nu aan heel de beweging.
Dus transgenders zijn psychisch gestoord en pervers?

Tot 50 jaar geleden zeiden ze dat van homo's.

Nu dus over transgenders.

Maar de acceptatie is verder prima in Nederland. Pride is achterhaald wordt steeds gezegd.

quote:
Wil je acceptatie moet je absurd gedrag niet accepteren binnen je gelederen.
Acceptatie betekent dat je mij niet aanrekent wat een ander doet.

Jij rekent mij persoonlijk aan dat er homo's zijn die met een hondenmasker op lopen.

Dat is geen acceptatie.
Dat is een vernislaagje tolerantie.

quote:
Van hetero's accepteer ik het ook niet als ze hun perverse fantasien in het openbaar uitoefenen.
Maar bij hetero's spreek je degenen er op aan die dat doen, en zeg je niet dat je acceptatie van hetero's afgenomen is omdat er hetero's zijn die op straat lopen in SM kleding.

Die dog fetish waar je het over hebt was niet aanwezig tijdens de Canal Parade.

Verder wordt er op dit forum moord en brand geschreeuwd omdat Pride een groep homo's heeft uitgesloten.

Sterker nog, er wordt hier op Fok gezegd dat het uitsluiten van pedofilie betekent dat Pride dus niet over inclusiviteit gaat.

Maar een dog fetish die niet te zien was op Amsterdam Pride zelf, dat is reden waarom de acceptatie afneemt...

En oh ja, de transgenders.
pi_210193772
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is natuurlijk makkelijker om alle kritiek die je krijgt (van mensen die zelf zeggen niks tegen homoseksualiteit te hebben) wegzetten als homofoob of extreem rechts, dan om eens serieus na te denken over die kritiek. Dan hoef je niet kritisch na te denken over je eigen gedrag want iedereen die zegt dat je daarmee een averechts effect bereikt is homofoob, bigot of extreem rechts.

Dat is prima, dan mag je gewoon doorgaan op de ingeslagen weg, maar verwacht dan niet meer maar juist minder acceptatie.

Het is klaar. Duik het bed in met wie je wilt maar laat ons en de kinderen met rust.
Ja, kinderen worden er ook steeds bij gesleept.

Homo's moeten onzichtbaar zijn.
Voor de rust van jou en je kinderen.

Maar je accepteert homoseksualiteit wel.

Sure...
pi_210193831
Ik had als kind een homo-vriendje maar toen wist ik dit niet.
pi_210193897
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sure...
Homo's hoeven niet onzichtbaar te zijn. Homo's mogen van mij hand in hand lopen en op straat zoenen.

Homo's n hetero's die hun bdsm/leather/dog fetish willen uitleven graag in de onzichtbaarheid inderdaad.

Je eerdere post ga ik niet op in want je vervalt weer in jezelf dom houden, verdraaien en spreken in vaagheden.
pi_210193968
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is fout gegaan met heel die lhbgtiq beweging toen ze de T en + binnen lieten want daarmee haalden ze ook de perverselingen en psychisch gestoorden binnen en dat kleeft nu aan heel de beweging. Wil je acceptatie moet je absurd gedrag niet accepteren binnen je gelederen.

Ze laten tegenwoordig in de VS waar dit uit over komt waaien kinderen kijken naar halfnaakte mannen in hun witte onderbroek die aan het twerken zijn tijdens hun pride optocht. I kid you not.

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2023 09:13:45 ]
pi_210193973
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sure...
Oja ze bedoelen het niet zo als ze zeggen "we are coming for your children".
pi_210194025
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze laten tegenwoordig in de VS waar dit uit over komt waaien kinderen kijken naar halfnaakte mannen in hun witte onderbroek die aan het twerken zijn tijdens hun pride optocht. I kid you not.

[ twitter ]
Dat is gewoon iemand die zijn exhibitionisme uitleeft ten overstaan van kinderen. En dat moet je dan normaal vinden en accepteren.

Ik kan je echt op een briefje geven dat een volwassen vent die besluit voor kinderen te gaan twerken in zijn onderbroek meer op zijn kerfstok heeft. Dit soort gedrag is een enorme red flag. Het zal me niks verbazen als die ook zijn potlood staat te venten in de buurt van een speeltuin.
pi_210194049
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Oja ze bedoelen het niet zo als ze zeggen "we are coming for your children".
"It's just a chant"

pi_210194958
Was wel leuk om even naar de bootjes te kijken op TV en probeerde er achter te komen welk gelijke rechten ze eigenlijk wilden. Einde van de dag weet ik dat nog niet, buiten een X in hun paspoort. Maar zorgt een X buiten een handje vol landen niet juist tot problemen.
pi_210195031
Dit topic laat zien dat we ons druk maken om niks, de acceptatie in NL is uitstekend ^O^ transgenders omschrijven als pervers en psychisch gestoord. Zo omschrijf ik de groepen die ik accepteer ook altijd!
pi_210195085
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit topic laat zien dat we ons druk maken om niks, de acceptatie in NL is uitstekend ^O^ transgenders omschrijven als pervers en psychisch gestoord. Zo omschrijf ik de groepen die ik accepteer ook altijd!
Kijk. Dit is precies waarom het nooit iets zal worden met die acceptatie.

Jullie kunnen geen onderscheid maken. Ik denk dat er heel weinig mensen een probleem hebben met echte transgenders. Maar de laatste jaren zie je een enorme toename van inderdaad psychiatrisch patinten en autogynefielen die het label transgender misbruiken om hun fetish te praktiseren.

Als je dat soort mensen omarmt in plaats van afstoot, ga je nooit de acceptatie van het grote publiek krijgen maar verklein je die acceptatie. Want kennelijk moet je dit dan ook normaal vinden:

twitter

twitter

Zolang je dit soort freaks die zelfs een baby gebruiken om hun gestoorde festish te bevredigen niet buiten je gelederen houdt maar omarmd ga je never nooit geaccepteerd worden als groep. Hou die gestoorden buiten, neem afstand.
pi_210195110
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jullie kunnen geen onderscheid maken. Ik denk dat er heel weinig mensen een probleem hebben met echte transgenders. Maar de laatste jaren zie je een enorme toename van inderdaad psychiatrisch patinten en autogynefielen die het label transgender misbruiken om hun fetish te praktiseren.

Als je dat soort mensen omarmt in plaats van afstoot, ga je nooit de acceptatie van het grote publiek krijgen maar verklein je die acceptatie. Want kennelijk moet je dit dan ook normaal vinden:

[ twitter ]

[ twitter ]

Zolang je dit soort freaks die zelfs een baby gebruiken om hun gestoorde festish te bevredigen niet buiten je gelederen houdt maar omarmd ga je never nooit geaccepteerd worden als groep. Hou die gestoorden buiten, neem afstand.
Dat is het probleem men is bang om ergens commentaar op te geven want dan worden ze zelf gecanceld.
pi_210195129
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat is het probleem men is bang om ergens commentaar op te geven want dan worden ze zelf gecanceld.
Inderdaad. Verstikkende woke cultuur. Met als gevolg dat er steeds bizardere freaks in het circus opgenomen worden en "normale" mensen zeggen: "dit gaat mij te ver, dan maar transfoob".

Ik ben nu op dat punt.
pi_210195149
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Homo's hoeven niet onzichtbaar te zijn. Homo's mogen van mij hand in hand lopen en op straat zoenen.

Homo's n hetero's die hun bdsm/leather/dog fetish willen uitleven graag in de onzichtbaarheid inderdaad.
Dat gebeurt ook niet, dus een nonargument.

quote:
Je eerdere post ga ik niet op in want je vervalt weer in jezelf dom houden, verdraaien en spreken in vaagheden.
Dat is jouw keuze..
pi_210195163
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Er wordt zoveel commentaar geleverd dat de belastingdienst de commentsectie sluit.

Hoezo is men bang.
pi_210195173
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

Ironisch dat diegene die in dit topic allerlei extremiteiten koppelt aan de canal parade andere beschuldigt geen onderscheid te maken
pi_210195182
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gebeurt ook niet, dus een nonargument.

Niet?

twitter

En ik snap het hoor. Die man is transfoob en of homofoob en heeft helemaal geen recht van spreken. Het is doodnormaal om in je seksfetish outfit in het OV te zitten.
pi_210195184
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Inderdaad. Verstikkende woke cultuur. Met als gevolg dat er steeds bizardere freaks in het circus opgenomen worden en "normale" mensen zeggen: "dit gaat mij te ver, dan maar transfoob".

Ik ben nu op dat punt.
Maar als gevraagd wordt hoe je op dat punt komt, dan volgen excessen die vrijwel niet voor komen.

Zoals dog fetish, hoe vaak heb je die in het echt gezien?
  maandag 7 augustus 2023 @ 11:09:16 #294
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210195202
quote:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

Onder hetero's zitten ook een hoop freaks.
pi_210195211
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Niet?

[ twitter ]

En ik snap het hoor. Die man is transfoob en of homofoob en heeft helemaal geen recht van spreken. Het is doodnormaal om in je seksfetish outfit in het OV te zitten.
Dat masker wordt op verschillende manieren toegepast. Dat hij die draagt wil niet zeggen dat hij een seksuele fetish uit draagt.
Verder is hij zelf verantwoordelijk voor zijn kleedstijl en gedrag, en niet een hele gemeenschap
pi_210195213
quote:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

En wanneer ben je ‘een echte transgender’? Wie maakt het onderscheid? Ik ontken niet dat er mensen zullen zijn die geestelijk wellicht niet helemaal in orde zijn, maar dat staat los van transgenders. Iemand wie wat steekjes los heeft zitten kan overal voorkomen. Het zou geen argument mogen zijn om dan lekker generaliserend transgenders weg te zetten als geestelijk gestoord of pervers.

Het zou mij overigens een worst wezen dat iemand geen acceptatie heeft voor bepaalde groepen. Met bepaalde bevolkingsgroepen heb ik ook wel eens moeite. Maar ga dan niet stoer lopen roepen dat de acceptatie zo goed is momenteel en dat aandacht voor die groepen die acceptatie enkel verkleind. Ik krijg in mijn dagelijkse leven eigenlijk nooit wat mee van transgenders. Ik let er ook niet specifiek op. Ja, af en toe zit er eentje in een serie, of zie je beelden van een parade die natuurlijk op de meest extravagante figuren focussen, maar dat zou ik niet omschrijven als: they’re pushing it down our throats’. En als ik er niks mee heb dan zet ik wat anders op. In plaats van te gaan ranten op social media. Om te laten zien hoe groot m’n acceptatie wel niet is.
pi_210195233
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Ironisch dat diegene die in dit topic allerlei extremiteiten koppelt aan de canal parade andere beschuldigt geen onderscheid te maken
Dat heb jij goed gezien. Want alle extremiteiten die ik noem hebben plaatsgevonden tijden de Canal parade en worden door de organisatie van de Canal parade kennelijk normaal gevonden. Ze hebben er geen afstand van genomen of boten verboden deel te nemen.

Als je lid bent van de roze leeuw en een verkeerde mening hebt mag je niet meevaren maar kontwapperend in je leren bdsm outfit rondvaren is dan weer geen probleem. Dan kan ik niet anders dan concluderen dat Pride Amsterdam de genoemde perversiteiten steunt en faciliteert en heb ik geen enkel idee waarom ik dat niet zou mogen benoemen.
pi_210195239
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er wordt zoveel commentaar geleverd dat de belastingdienst de commentsectie sluit.

Hoezo is men bang.
Heb je nog nooit van het woord cancelen gehoord?
pi_210195340
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
En wanneer ben je ‘een echte transgender’? Wie maakt het onderscheid? Ik ontken niet dat er mensen zullen zijn die geestelijk wellicht niet helemaal in orde zijn, maar dat staat los van transgenders. Iemand wie wat steekjes los heeft zitten kan overal voorkomen. Het zou geen argument mogen zijn om dan lekker generaliserend transgenders weg te zetten als geestelijk gestoord of pervers.

Transgenderisme is een zeer zeldzame aandoening waarbij mensen doorgaan veel moeite doen om zo onopvallend mogelijk te leven als het andere geslacht, al dan ondersteund door operaties en hormonen.

Mannen met een baard, oorbellen, make up en een jurk willen shockeren en zeker niet onopvallend als het vrouwelijke geslacht leven. Deze mannen willen opvallen, die willen starende blikken, die willen opmerkingen want daar raken ze opgewonden van.

Dan heb je ook nog een groep autogynefielen, lees het transitiedagboek van D66 politicus Lisa van Ginneken maar, die seksueel opgewonden raken van het idee seks te beleven als een vrouw. Die graag hun vrouwenlichaam willen tonen aan anderen. Dat zijn geen transgenders, dat zijn fetisjisten, autogynefielen.

twitter

Het gaat die mensen niet om in het juiste lichaam zitten, het gaat om uitvoering geven aan een geile fantasie.
pi_210195348
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ twitter ]
We zullen het maar niet hebben over de (al dan niet minderjarige) vrouwelijke cheerleaders die al decennia in ieder stadion in de VS, waar ook kinderen zitten, hun dansjes uitvoeren.

Het heeft allemaal niks met kinderen te maken, refereren naar kinderen is puur een legitimatie van het onderbuikgevoel richting iets wat men zelf niet aantrekkelijk of ‘gebruikelijk’ vind.
pi_210195350
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:20 schreef Panthera. het volgende:

[..]
We zullen het maar niet hebben over de (al dan niet minderjarige) schaarsgeklede vrouwelijke cheerleaders die al decennia in ieder stadion in de VS, waar ook kinderen zitten, hun dansjes uitvoeren.

Het heeft allemaal niks met kinderen te maken, refereren naar kinderen is puur een legitimatie van het onderbuikgevoel richting iets wat men zelf niet aantrekkelijk of ‘gebruikelijk’ vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')