abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210036509
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:32 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Je maakt je er anders ook wel makkelijk vanaf om alles onder haat en fobie te scharen. Succes met het uitdragen van je mening maar ik denk niet dat je er veel mee bereikt verder.
Oh, ik bereik er genoeg mee.
Dit soort discussies maakt veel duidelijk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210038508
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 06:10 schreef Wantie het volgende:

Yup, de homohaat gaat gewoon verder.
Het nieuwe normaal, kind ook in het hok bij hondman:

twitter
pi_210038576
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 20:49 schreef Za het volgende:

[..]
Het nieuwe normaal, kind ook in het hok bij hondman:

[ twitter ]
Ik voel je pijn :*
pi_210038856
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 20:55 schreef Wantie het volgende:

Ik voel je pijn :*
Ik vind het mooi dat je zo ruimdenkend bent vwb deze hond fetisjisten die kinderen betrekken in hun gedoe.
pi_210038875
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:22 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind het mooi dat je zo ruimdenkend bent vwb deze hond fetisjisten die kinderen betrekken in hun gedoe.
Ik vind het schattig hoe jij dat framed als het nieuwe normaal O+
  dinsdag 25 juli 2023 @ 21:34:42 #56
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210038999
Op de NPO zie je ook allemaal programma's wat over 'gender identiteit' gaat, het word hier in West Europa gewoon actief aangemoedigd, om je vooral de opereren of als halve man / halve vrouw over straat te gaan.

Oost Europa is de enige plek waar men nog helder kan denken.
pi_210039396
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef BMW1993 het volgende:
Op de NPO zie je ook allemaal programma's wat over 'gender identiteit' gaat, het word hier in West Europa gewoon actief aangemoedigd, om je vooral de opereren of als halve man / halve vrouw over straat te gaan.

Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels. Niet zo gek dus dat er steeds meer geslachtsoperaties plaatsvinden. De kracht van propaganda op de kanalen moet niet onderschat worden, kijk maar naar dictatoriale regimes waar bepaalde denkwijzen en normen er met de paplepel ingegoten worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_210039426
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels. Niet zo gek dus dat er steeds meer geslachtsoperaties plaatsvinden. De kracht van propaganda op de kanalen moet niet onderschat worden, kijk maar naar dictatoriale regimes waar bepaalde denkwijzen en normen er met de paplepel ingegoten worden.
Dus LHBTwhatever wordt veroorzaakt door de aandacht in de media...

Het wordt steeds gekker in de argumentatie...
pi_210039439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef BMW1993 het volgende:

Dat een programma over een bepaald onderwerp gaat wil niet zeggen dat iets wordt aangemoedigd.
pi_210039492
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus LHBTwhatever wordt veroorzaakt door de aandacht in de media...

Het wordt steeds gekker in de argumentatie...
Het is de normalisering die aan het plaatsvinden is. Je kunt kinderen wijsmaken dat een aardappel een kiwi is, herhaal het vaak genoeg en ze gaan het vanzelf geloven. Je kunt kinderen dus ook wijsmaken op jonge leeftijd dat er meerdere genders bestaan, dan vindt er een normalisering plaats en gaan ze zich ernaar gedragen.
pi_210040868
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het is de normalisering die aan het plaatsvinden is. Je kunt kinderen wijsmaken dat een aardappel een kiwi is, herhaal het vaak genoeg en ze gaan het vanzelf geloven. Je kunt kinderen dus ook wijsmaken op jonge leeftijd dat er meerdere genders bestaan, dan vindt er een normalisering plaats en gaan ze zich ernaar gedragen.
En je kunt het bestaan ervan wegstoppen.

En dan moeten personen als Nikkie dus een verborgen leven leiden.

Want stel je voor dat bekend wordt dat transgenders bestaan.

En dat die normaal geaccepteerd worden.
pi_210040991
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er is werkelijk niemand hier die stelt dat Nikkie een verborgen leven moet leiden.
Dat overgedramatiseer is echt exact wat zo cringe is. Alsof ze allemaal in een klein kastje zitten te grienen want de samenleving wijst ze af.
Ze kunnen gewoon hun leven leiden. Nikkie is huge en verdient tonnen op haar kanaal, terecht overigens want ze is een kei. Ze is geaccepteerd maar daar is Wantie om je met een regenboogvlag in je nek te knuppelen dat we ze niet accepteren.

Zo klaar met dat hysterische gezeik. "Accepteer ons!!" Iedereen:"Ok."
"Halllllloooooo, hier zijn we!! Zie ons!! Zie ons eens lekker onszelf zijn. Accepteer het!!" Iedereen:'Ok."

En dat moet dan een leer worden en kinderen moeten hier educatie in krijgen. Daar moet een maand aandacht voor zijn. Daar moeten bedrijven hun auto's voor overspuiten en er moet kleding gemaakt worden met regenboogjes en iedereen denkt nog steeds:"ok."

Ga lekker moeilijk doen in Amerika of Teheran ofzo.
Go hard or go home
  woensdag 26 juli 2023 @ 10:36:11 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210042574
Hmm. Een multimiljonair die wereldberoemd is via YouTube maar een 'verborgen leven' moet leiden, haha. Okee, sure.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210042989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 07:23 schreef Noek het volgende:

[..]
Er is werkelijk niemand hier die stelt dat Nikkie een verborgen leven moet leiden.
Dat overgedramatiseer is echt exact wat zo cringe is. Alsof ze allemaal in een klein kastje zitten te grienen want de samenleving wijst ze af.
Ze kunnen gewoon hun leven leiden. Nikkie is huge en verdient tonnen op haar kanaal, terecht overigens want ze is een kei. Ze is geaccepteerd maar daar is Wantie om je met een regenboogvlag in je nek te knuppelen dat we ze niet accepteren.

Zo klaar met dat hysterische gezeik. "Accepteer ons!!" Iedereen:"Ok."
"Halllllloooooo, hier zijn we!! Zie ons!! Zie ons eens lekker onszelf zijn. Accepteer het!!" Iedereen:'Ok."

En dat moet dan een leer worden en kinderen moeten hier educatie in krijgen. Daar moet een maand aandacht voor zijn. Daar moeten bedrijven hun auto's voor overspuiten en er moet kleding gemaakt worden met regenboogjes en iedereen denkt nog steeds:"ok."

Ga lekker moeilijk doen in Amerika of Teheran ofzo.
Klopt, dat is precies mijn punt.
Er wordt een enorm drama van gemaakt als kinderen op jonge leeftijd gewend raken aan het bestaan van personen als Nikkie.
Alsof ze dan massaal denken van 'dat wil ik ook!'.
En zich vervolgens massaal op hun 12e laten ombouwen...

Dat Nikkie een normaal leven kan leiden, dat is nog maar heel kort mogelijk.

Ze is gedwongen ge-out en gelukkig heeft dat geen effect gehad op haar carrière.

Maar die acceptatie is niet vanzelf gekomen, en zoals uit de discussies blijkt op Fok, ook nog lang niet afgerond.

En je ziet elders in Europa en de wereld dat die acceptatie ook weer kan worden teruggedraaid.

En die ergernis aan een Pride month in de VS, of de Pride week (nu 2 weken) in Amsterdam, dat zegt ook iets over de acceptatie.

Ik hoor niemand over de Love Parade in Duitsland klagen, maar filmpjes over de Pride komen regelmatig langs en iedereen vindt dat schandalig. Het wordt je door de strot gedrukt.

Zelfde met de pride.
We hebben allerlei evenementen elk jaar, waar een deel van het land van in de ban kan zijn.
WK, olympische spelen, carnaval, noem maar op.
Dan hebben we 2 weken pride eind juli, begin augustus, en dat is dan een groot probleem?
  woensdag 26 juli 2023 @ 11:52:16 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210043537
Leef je fetishes lekker uit in de slaapkamer of je SM-kelder, maar val de rest van de maatschappij er niet mee lastig.
pi_210043562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leef je fetishes lekker uit in de slaapkamer of je SM-kelder, maar val de rest van de maatschappij er niet mee lastig.
Ze zijn aan het proberen hoe ver ze kunnen gaan en ieder ander geeft aan dat ze met kinderen erbij te betrekken over de lijn zijn gegaan. Ze zijn alleen niet in staat om dat door te hebben.
pi_210043881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:54 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ze zijn aan het proberen hoe ver ze kunnen gaan en ieder ander geeft aan dat ze met kinderen erbij te betrekken over de lijn zijn gegaan. Ze zijn alleen niet in staat om dat door te hebben.
En naar wie refereer je dan?
pi_210044080
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
En naar wie refereer je dan?
TQ+ers en hun aanhang.
pi_210044170
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:43 schreef ReplaR het volgende:

[..]
TQ+ers en hun aanhang.
Dus we hebben de volgende situatie:
Ouders nemen hun dochter naar de Pride, daar komen ze een groep tegen met een dog fetish, dat contact mondt uit in dat dochter mee gaat in de hondenkooi, en jij rekent dat gedrag een hele groep aan.

En toen ik in het begin van de discussie precies dit aangaf, toen was dat absoluut niet zo en werd alleen deze personen dit aangerekend.

Maar uiteindelijk komt dan toch de aap uit de mouw.
pi_210044224
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus we hebben de volgende situatie:
Ouders nemen hun dochter naar de Pride, daar komen ze een groep tegen met een dog fetish, dat contact mondt uit in dat dochter mee gaat in de hondenkooi, en jij rekent dat gedrag een hele groep aan.

En toen ik in het begin van de discussie precies dit aangaf, toen was dat absoluut niet zo en werd alleen deze personen dit aangerekend.

Maar uiteindelijk komt dan toch de aap uit de mouw.
Als jij als ouders dat toe laat ben je deel van de groep.
pi_210044267
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dit heeft helemaal niks meer met informeren te maken.

Alsof voordat al dat activisme begon transgenders moesten onderduiken omdat ze anders werden opgejaagd met hooivorken. Het kan 95% van Nederland helemaal niets schelen hoe je er bij loopt of wat je seksuele voorkeur is. Er is inmiddels wel een grens overschreden door het betrekken van de kinderen in deze door activisme geleide "voorlichting" en "bewustzijn" door o.a. lesprogramma's op scholen en tv-series met verborgen boodschappen. Alles erop gericht om kinderen maar zoveel mogelijk in de war te maken en ook te nudgen naar het ondergaan van een geslachtsoperatie. En dat is mogelijk want kinderen zijn zeer beïnvloedbaar en je kunt ze alles wijsmaken.
pi_210044425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Er is inmiddels wel een grens overschreden door het betrekken van de kinderen in deze door activisme geleide "voorlichting" en "bewustzijn" door o.a. lesprogramma's op scholen en tv-series met verborgen boodschappen. Alles erop gericht om kinderen maar zoveel mogelijk in de war te maken en ook te nudgen naar het ondergaan van een geslachtsoperatie. En dat is mogelijk want kinderen zijn zeer beïnvloedbaar en je kunt ze alles wijsmaken.
zE BeDoelEn hEt NiEt zO
pi_210044579
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels.
Deze redenatie :+

Toen ik jong was zag ik ook alleen maar hetero's op tv. Ben zelf dus ook hetero ''geworden''. Puur door de media.

Oh, wacht. Ik ben homo.

De seksualiteit van mensen; of hoe mensen zich van binnen voelen, wordt niet veroorzaakt door de media. Het is altijd al een onderdeel van ze geweest. In verreweg de meeste situaties althans. Ik zou eerder zeggen dat de media mensen kan laten zien dat het oké is om anders te zijn. Juist fijn dat er meer diversiteit is op tv als dat betekent dat meer mensen de boodschap te zien krijgen dat het oké is om transgender te zijn. Of om lesbisch te zijn.

Niemand die er last van heeft ook. Dus waar maak je je druk om. Jouw leven veranderd niet omdat er wat meer mensen zijn die zich om laten bouwen.
pi_210044633
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 11:54 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ze zijn met marketing ook te ver gegaan, dat heeft Budweiser tot zijn schade en schande kunnen ondervinden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210044672
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2023 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Deze redenatie :+

Toen ik jong was zag ik ook alleen maar hetero's op tv. Ben zelf dus ook hetero ''geworden''. Puur door de media.

Oh, wacht. Ik ben homo.

De seksualiteit van mensen; of hoe mensen zich van binnen voelen, wordt niet veroorzaakt door de media. Het is altijd al een onderdeel van ze geweest. In verreweg de meeste situaties althans. Ik zou eerder zeggen dat de media mensen kan laten zien dat het oké is om anders te zijn. Juist fijn dat er meer diversiteit is op tv als dat betekent dat meer mensen de boodschap te zien krijgen dat het oké is om transgender te zijn. Of om lesbisch te zijn.

Niemand die er last van heeft ook. Dus waar maak je je druk om. Jouw leven veranderd niet omdat er wat meer mensen zijn die zich om laten bouwen.
In de sportwereld zijn er anders genoeg vrouwen die er wel last van hebben. Die staan met lede ogen toe te kijken hoe omgebouwde kerels er met hun tak van sport aan de haal gaan. Maar we moeten het allemaal heel normaal vinden hoor. 8)7
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')