Ik snap de reactie wel, hoezo zou een vrouw niet comfi zijn in een gay bar?quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik word er echt wel een beetje moe van dat LGBTQ zo snel beledigd zijn. Ik snap het wel, met de haat waarmee ze te maken krijgen, maar het is niet eerlijk tegenover mensen die geen slechte bedoelingen hebben.
Gisteren las ik een post waarin een moeder vroeg voor een veilige plek waar haar 18 jarige dochter kon wachten voor de eerst rijdende ov als ze de laatste ov naar huis zou missen. Iemand opperde twee gaybars, waarop ik zei dat diegene wel even erbij moet vermelden dat het gaybars zijn, misschien voelt dat meisje zich niet echt comfi daar. Direct krijg ik een reactie terug waarom een vrouw zich daar niet comfortabel zou kunnen voelen, waarop ik zeg dat daar voornamelijk mannen zijn. Ik zag de bui al hangen en ik vermeldde erbij dat ik niet anti homo ben. Natuurlijk werd mij verteld dat ik wel zo over kom en ik vind het gewoon kut dat ze me een rotgevoel aanpraten. Alles wordt zo letterlijk genomen in plat van verder te kijken (dat ik niet bedoel dat vrouwen zich oncomfortabel voelen met gay mannen in de buurt, maar dat een vrouw daar zwaar in de minderheid is).
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een verkeerd beeld had van gay bars (maar ik ben bereid te leren) en dacht dat er voornamelijk mannen komen. Het ging mij niet om de gay bar, maar om de hoeveelheid mannen (wat nu blijkt dat er ook vrouwen komen) wat een vrouw alleen misschien niet ziet zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap de reactie wel, hoezo zou een vrouw niet comfi zijn in een gay bar?
En hoezo komen er voornamelijk mannen in een gay bar?
In een bepaald soort gay barren komen er ook alleen maar mannen en zijn vrouwen soms ook niet eens welkomquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een verkeerd beeld had van gay bars (maar ik ben bereid te leren) en dacht dat er voornamelijk mannen komen. Het ging mij niet om de gay bar, maar om de hoeveelheid mannen (wat nu blijkt dat er ook vrouwen komen) wat een vrouw alleen misschien niet ziet zitten.
Maargoed, ik zal het wel niet echt tactisch verwoord hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |