abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2023 @ 15:38:34 #151
117098 Hathor
Effe niet
pi_210184511
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Wat voor gedoe? Ik weet het echt niet. Woonde die man ook in Amsterdam?
Gedoe zoals een steen door je ruit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210184584
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Oh, dat had ik in Amsterdam niet verwacht.
pi_210184904
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ja, dat had ik ook gelezen, daarom vroeg ik het me af. Die waren op de Tilburgse kermis bij rose maandag ook niet welkom. Daar waren "human puppy's." (doggy fetish)
Ik zag wel 2 jongeren op straat savonds met een hondenmasker in Amsterdam. Verder vrijwel niet. Maar ik zie niet alles natuurlijk.
In de optocht heb je elk jaar Mr B Leather and Rubber, met het cliche beeld van SM kleedstijl.

quote:
Die mensen zijn eigenlijk nergens welkom, behalve in clubs die speciaal voor hen zijn.

Ik denk dat de maatschappij daar nog niet klaar voor is.
Ja, dat bleek wel uit discussie op Fok hierover. Zichtbaarheid in de publieke ruimte wordt niet op prijs gesteld. Ik heb me zelf nog niet verdiept in deze fetish. Ik zag het voor het eerst savonds op de Tilburgse kermis van vorig jaar. Ik had toen het idee dat het een manier was om onherkenbaar te zijn. Op Gran Canaria zie je ze ook in het nachtleven, maar niet tijdens de Pride optocht.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210184927
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:41 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Oh, dat had ik in Amsterdam niet verwacht.
Het is maar net waar je in Amsterdam woont.
Dat de overheid de commentsectie op facebook moet sluiten vanwege de stortvloed aan negatieve reacties op de Pride vlag zegt eigenlijk genoeg.
pi_210184971
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 14:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou nee, eerst zegt ze nog dat ze geen grens trekt, en op de vraag of er dan ook pedo's mogen meelopen antwoord ze nee, ze trekt dus wel degelijk een grens.
Blijft flauw.
De verslaggever weet heus wel wat wordt bedoeld.
pi_210185299
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat de overheid de commentsectie op facebook moet sluiten vanwege de stortvloed aan negatieve reacties op de Pride vlag zegt eigenlijk genoeg.
Dat zegt inderdaad genoeg: overheidsorganisaties moeten verre blijven van deze waanzin. Gewoon neutraal zijn en je taak uitvoeren.

Als het aan dat laatste nogal schort maar je hebt wel tijd om te laten zien hoe woke en deugend je bent, dan worden mensen daar terecht boos om.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210185318
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Blijft flauw.
De verslaggever weet heus wel wat wordt bedoeld.
Dat weet de verslaggever inderdaad. Maar weet de geïnterviewde dat ook? Blijkbaar niet want bij de eerste kritische vraag moet het antwoord worden bijgesteld.

Het is natuurlijk heel makkelijk om lekker deugend voor een camera te bleren dat iedereen mee mag lopen als je verder niet na hoeft te denken welke implicaties dat gratis gedeug precies heeft.

Verslaggever legt genadeloos bloot dat er geen doordachte ideologie achter zit, het is gratis en hypocriet deugen zonder doordacht plan.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 6 augustus 2023 @ 16:14:35 #158
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210185338
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 18:37 schreef Ali_boo het volgende:
We staan voor inclusiviteit en diversiteit O+

[ twitter ]

Daarom sluiten we de comment section _O_
De meesten van dit soort overheidsinstanties zijn natuurlijk totaal 'gecaptured' door woke virtue signaling, dat is een bekend verhaal. De belastingdienst ook echt, haha. Die kunnen hun werk nog niet eens goed uitvoeren zonder talloze onschuldige burgers de financiële afgrond in te werken. MAAR, men staat wel voor DIVERSITEIT en INCLUSIVITEIT! En afwijkende meningen op Twitter hierover zijn 'haat'.

🤡🤡🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210185482
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat weet de verslaggever inderdaad. Maar weet de geïnterviewde dat ook? Blijkbaar niet want bij de eerste kritische vraag moet het antwoord worden bijgesteld.

Het is natuurlijk heel makkelijk om lekker deugend voor een camera te bleren dat iedereen mee mag lopen als je verder niet na hoeft te denken welke implicaties dat gratis gedeug precies heeft.

Verslaggever legt genadeloos bloot dat er geen doordachte ideologie achter zit, het is gratis en hypocriet deugen zonder doordacht plan.
Grappig, dus de verslaggever had een bepaalde agenda, en probeert die op die manier bevestigd te krijgen.

Klasse hoor....

Het bevestigt des te meer het anti Pride sentiment dat bij sommigen heerst.
pi_210185519
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De meesten van dit soort overheidsinstanties zijn natuurlijk totaal 'gecaptured' door woke virtue signaling, dat is een bekend verhaal. De belastingdienst ook echt, haha. Die kunnen hun werk nog niet eens goed uitvoeren zonder talloze onschuldige burgers de financiële afgrond in te werken. MAAR, men staat wel voor DIVERSITEIT en INCLUSIVITEIT! En afwijkende meningen op Twitter hierover zijn 'haat'.

🤡🤡🤡
Wel grappig dat je dat een 'afwijkende mening ' noemt.
pi_210185561
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer een regenboogsjaal omdoen dan is er niks aan de hand.
Deden ze vroeger ook bij LGBTwhatever, en kennelijk mag de overheid daar geen afstand van nemen, of laten blijken dat ze daarin veranderd is.

Er zijn wel hogere prioriteiten bij de overheid dan dat natuurlijk.
pi_210185611
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

🤡🤡🤡
Dit idd.

Goh,
Waarom zijn toch veel mensen dit gedram een beetje zat?

Waarom?
Hm...
:')
pi_210185651
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ach, dat is gewoon het uiten van een andere mening.
Hoezo tolereert die man dat niet.
pi_210185675
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dit idd.

Goh,

Waarom?
Hm...
:')
Omdat het feit dat ze het gedram vinden laat zien hoe flinterdun de tolerantie bij veel Nederlanders is.
Ze zeggen het te tolereren, maar o wee als het zichtbaar wordt.
pi_210185705
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat het feit dat ze het gedram vinden laat zien hoe flinterdun de tolerantie bij veel Nederlanders is.
Ze zeggen het te tolereren, maar o wee als het zichtbaar wordt.
Ja, dat zal het zijn idd.....

_O-
pi_210185861
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, dat zal het zijn idd.....

_O-
Klopt.

Als je gaat schelden op facebook omdat een organisatie over de overheid de regenboogvlag in hun logo heeft verwerkt, of stenen door de ruiten jaagt bij mensen die een regenboog vlag uit hangen, dan zit er een steekje los bij je.
Dan is er absoluut geen sprake van acceptatie of tolerantie.
Dan ga je dat soort dingen niet doen.
pi_210186573
Plaats hier uw advertentie
pi_210186877
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, dus de verslaggever had een bepaalde agenda, en probeert die op die manier bevestigd te krijgen.

Klasse hoor....

Het bevestigt des te meer het anti Pride sentiment dat bij sommigen heerst.
De verslaggever stelt kritische vragen. Dat is zijn functie.

Ik begrijp dat je dat niet gewend bent want normaal wordt alle genderwaanzin door de media als zoete koek geslikt zonder kritische wedervraag.
pi_210187389
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Wat voor gedoe? Ik weet het echt niet. Woonde die man ook in Amsterdam?
Nee. Op de Veluwe. Ik woon zelf in Harderwijk en een vriend van me heeft jarenlang regenboogvlaggen buiten gehangen, maar die heeft hij sinds een paar maanden ook weggehaald. Erg jammer dat men dit voor hun eigen veiligheid doet.
pi_210187422
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:50 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Nee. Op de Veluwe. Ik woon zelf in Harderwijk en een vriend van me heeft jarenlang regenboogvlaggen buiten gehangen, maar die heeft hij sinds een paar maanden ook weggehaald. Erg jammer dat men dit voor hun eigen veiligheid doet.
Nou ik woon in Brabant, en ik zou hier ook geen vlag ophangen hoor.

Ik denk wel dat mensen in Amsterdam en andere grote steden daar veel toleranter in zijn.
pi_210187454
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 15:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mensen beseffen niet hoe kut dit soort comments overkomen. Vorige week was het plaatselijke regenboogzebrapad ondergekalkt en in de commentsectie van De Stentor en op facebook komen dan vooral negatieve reacties. Alsof we zoiets uitlokken of dat het verdiend is dat teksten als 'no homo' op het regenboogzebrapad staat.

Ik voelde me al rot toen ik las dat het regenboogzebrapad besmeurd was en dan lees je daarna ook nog zulke negatieve dingen, waar slaat dat nou weer op :/
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:09:53 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210187650
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wel grappig dat je dat een 'afwijkende mening ' noemt.
Dat is altijd het eufemisme bij figuren met mensonvriendelijke meningen. Dan zijn ze altijd het zielige slachtoffer als "andersdenkenden" en eisen ze dat iedereen aardig tegen ze is.
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:10:55 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210187668
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:26 schreef Toine51 het volgende:

Welk gedram eigenlijk? Af en toe een regenboogvlag ergens waar je je dan obsessief over gaat ergeren?
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:17:33 #174
117098 Hathor
Effe niet
pi_210187768
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Welk gedram eigenlijk? Af en toe een regenboogvlag ergens waar je je dan obsessief over gaat ergeren?
Dat gedoe rondom het voetbal waarbij ze spelers nog net niet verplichten een regenboogband om hun arm te dragen, en waarbij je vantevoren al kan vertellen dat spelers van islamitische komaf hier geen gehoor aan zullen geven, begint anders wel drammerige vormen aan te nemen. Blijf gewoon lekker weg uit de stadions met je identiteitspolitiek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210188004
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De verslaggever stelt kritische vragen. Dat is zijn functie.
Dat maak jij ervan.

quote:
Ik begrijp dat je dat niet gewend bent want normaal wordt alle genderwaanzin door de media als zoete koek geslikt zonder kritische wedervraag.
Resumerend: die 2 meiden zijn helemaal niet inclusief, want ze sluiten pedofielen uit.
Top staaltje kritisch journalisme ^O^

Wie had dat ooit verwacht....

Even los van het feit dat het meisje zich daarvoor corrigeerde door te stellen dat het wel binnen de wet moet vallen en l1os van dat het ging om nieuwe letters, dus nieuwe vormen, en dat is pedofilie niet.
Pedofilie is zo'n 40 jaar geleden al geweerd.

Maar mooi staaltje kritische journalistiek!.
2 meisjes zijn niet inclusief, want ze sluiten pedofielen uit. :R

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 06-08-2023 18:43:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')