Ik vind het helemaal primaquote:Op zondag 16 april 2023 00:15 schreef bijdehand het volgende:
Gaat dit ook over alle andere gender gerelateerde zaken? Of alleen trans?
Ik ook, maar beetje een kader is altijd goed.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 16 april 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
Mag ik als O-gender identificatie hier ook posten?
👌quote:
En nerds voor 'you have lost the game'quote:
Ah, dank jequote:Op zondag 16 april 2023 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Gender%20O
Vermoed ik.
Als iets veel het NWS haalt, dan is er aandacht voor in de maatschappij. Is het de bedoeling dat ieder nieuws over transgenders (geweld, verandering wetgeving, bijzondere vermelingen, discriminatie of wat dan maar ook, wordt weggeveegd met dit topic?quote:Er is zo'n wildgroei aan topics over transgenders
quote:"Wij organiseren al jaren de serie Kleurrijke Verhalen", vertelt Hordijk tegen NU.nl. "Daarin laten wij verhalen voorlezen door mensen die zichzelf tot voor kort niet of nauwelijks terugzagen in boeken. Door zelf voor te lezen uit de boeken die zij graag hadden gezien in hun jeugd, help je kinderen die het gevoel hebben anders te zijn."
Welke standpunten en retoriek heb je het dan over?quote:Op zondag 16 april 2023 17:51 schreef Wantie het volgende:
Vraag is natuurlijk wel of drag onder trans valt.
Maar verder goed idee om het te centraliseren.
En het valt mij ook op dat de meeste topics verzanden in dezelfde standpunten en retoriek. Ben benieuwd hoe dat in deze zal gaan.
Kan, maar een vrouw die niet het vermogen heeft om kinderen te baren is nog steeds een vrouw.quote:Op zaterdag 15 april 2023 06:58 schreef Chadi het volgende:
Wat een bullshit allemaal. Vrouw kan normaal gesproken kinderen hebben. Alles wat dat niet kan is in mijn ogen lichamelijk defect of geestelijk defect.
Niet op de zaken vooruit lopen, ze komen vanzelf langs.quote:Op zondag 16 april 2023 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke standpunten en retoriek heb je het dan over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |