abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2023 @ 22:19:42 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209125836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of ze vinden dat deze mensen niet helemaa 100 zijn.
Dit heeft niks te maken met acceptatie natuurlijk.
Mensen met het syndroom van Down zijn ook niet helemaal 100, maar dat betekent niet dat ze niet worden geaccepteerd.

Je kunt best iemand accepteren zonder dat je ze begrijpt. Laat je leven nou niet zo leiden door de media.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209126234
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vroeger sprak men van transseksueel, nu van transgender.
Ik zie niet in waarom dat verwarrend zou zijn.
Waarom lees je niet gewoon mijn post? Daar staat het letterlijk. :)
pi_209127465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Waarom lees je niet gewoon mijn post? Daar staat het letterlijk. :)
Jij valt over woordspelletjes, terwijl anno nu de term transgender gewoon heel gebruikelijk is.
Wat is dan het spelletje.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209127584
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 00:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij valt over woordspelletjes, terwijl anno nu de term transgender gewoon heel gebruikelijk is.
Wat is dan het spelletje.
Als je niet kunt lezen houdt het op.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 00:36:46 #205
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_209127605
Ik weet niet welke debiel bedacht heeft dat homo en lesbi iets met transgenders te maken heeft, want dat heeft het totaal niet en snap ook niet waarom dit onder hetzelfde groepje wordt geschaard.

Een voetbalclub doet ook niet aan golf.

Het COC is ook lekker ingepikt tegenwoordig. Heeft ook helemaal niks meer te maken met waarvoor het ooit is opgericht.

Dat wilde ik hier even kwijt.
pi_209128122
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Dit heeft niks te maken met acceptatie natuurlijk.
Mensen met het syndroom van Down zijn ook niet helemaal 100, maar dat betekent niet dat ze niet worden geaccepteerd.

Je kunt best iemand accepteren zonder dat je ze begrijpt. Laat je leven nou niet zo leiden door de media.
Ik luisterde laatst een gesprek af tussen mijn zusje en de vriendin van mijn vader (no worries, ze zaten gewoon naast me :P )

Mijn zusje vind het 'hele gedoe' maar raar en de vriendin van mijn vader zat trots te vertellen dat ze ergens waren geweest waarbij de toiletten de opdruk hadden: 'Deze toilet is voor piemels en deze is voor vagina's' Terwijl je na je transitie ook gewoon een piemel of vagina hebt maar soit. Dichterbij als dit krijg je het niet hoor.
pi_209900369
https://nos.nl/artikel/24(...)e-operaties-verbiedt

quote:
Het Russische parlement heeft een wet aangenomen die geslachtsaanpassende operaties verbiedt. Het is een nieuwe inperking van de toch al zeer bescheiden lhbti-rechten in Rusland. Tegelijk met deze wet nam de Doema ook een resolutie aan waarbij transseksualiteit, travestie en pedofilie als ziektes worden bestempeld
pi_209936053
pi_210072364
Een post uit de Pride thread die beter hier past:

quote:
17s.gif Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is inmiddels 40% hoor

Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010

https://nypost.com/2023/0(...)o-nearly-40-percent/
Dat is een opmerkelijk hoog aantal.
Zie chart in link.
pi_210077385
Zojuist een stukje interview gelezen van een acteur die gay is. Hij stelt dat het uit de kast moeten komen nergens op slaat. Ik kan niet anders dan hem gelijk geven. Waarom moeten queer mensen een gesprek aan gaan om te vertellen wie zie zijn en hetero mensen niet?

Ik vertelde mijn zus dat mijn dochter laatst had verteld dat ze niet wist of ze bi of hetero was. Ze was toen eind 8. Mijn zus reageerde daar negatief op. Ze is pas 8 en nog te jong om zich daar mee bezig te houden enz. Maar dat mijn nichtje in de kleuterklas een vriendje had dat is dan wel helemaal schattig en cute enzo.

Ik zie dat wel vaker. Van die foto's van kleine meisjes en jongetjes die hand in hand samen lopen. Waarom wordt de regenboogvlag gezien als het hersenspoelen van kinderen en wordt kinderen in een hetero hoek drukken als normaal gezien?

[ Bericht 9% gewijzigd door Sunshine1982 op 29-07-2023 08:56:52 ]
pi_210080185
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:11 schreef Za het volgende:
Een post uit de Pride thread die beter hier past:
[..]
Dat is een opmerkelijk hoog aantal.
Zie chart in link.
Het is maar net hoe dat gemeten is.
Als het gros van de heteros niet mee heeft gedaan met de enquête, dan kom je gauw op een heel hoog percentage.

Verder zie ik het probleem niet echt, wat maakt het uit wat de sexuele oriëntatie is van de studenten?
pi_210080250
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist een stukje interview gelezen van een acteur die gay is. Hij stelt dat het uit de kast moeten komen nergens op slaat. Ik kan niet anders dan hem gelijk geven. Waarom moeten queer mensen een gesprek aan gaan om te vertellen wie zie zijn en hetero mensen niet?

Ik vertelde mijn zus dat mijn dochter laatst had verteld dat ze niet wist of ze bi of hetero was. Ze was toen eind 8. Mijn zus reageerde daar negatief op. Ze is pas 8 en nog te jong om zich daar mee bezig te houden enz. Maar dat mijn nichtje in de kleuterklas een vriendje had dat is dan wel helemaal schattig en cute enzo.

Ik zie dat wel vaker. Van die foto's van kleine meisjes en jongetjes die hand in hand samen lopen. Waarom wordt de regenboogvlag gezien als het hersenspoelen van kinderen en wordt kinderen in een hetero hoek drukken als normaal gezien?
Het komt vanuit de gedachtengang dat homoseksualiteit is aangeleerd.

Daarom wordt ook zo fel gereageerd op lesmateriaal en boeken over dit onderwerp op scholen.

Niet alleen conservatieve heteros vallen daar over, ook een categorie zelfhatende homo's is voorstander van censuur op scholen.
Dat bleek vooral uit de discussie over Hongarije, waar alleen nog het traditionele gezin mag worden uitgedragen op scholen en in de media tot 23.00 u savonds.
pi_210087583
https://eenvandaag.avrotr(...)ti-ers-in-nederland/

quote:
COC-voorzitter Oosenbrug: "Iedereen doet alsof het allemaal wel meevalt in Nederland. Dat iedereen zichzelf mag zijn en er niks aan de hand is, maar we zijn wel gezakt naar de veertiende plaats in de Rainbow Index (Europese ranglijst over lhbti+-rechten in elk land, red.). Je zou toch wel weer willen dat Nederland een gidsland wordt."
pi_210146480
twitter

Dit gaat wel heel erg de verkeerde kant op.
pi_210146592
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]

Ben ineens heel bleek. Wel goede reactie van dat ziekenhuis.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 3 augustus 2023 @ 17:37:21 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210146675
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ben ineens heel bleek. Wel goede reactie van dat ziekenhuis.
Ja geweldig. In een ander topic wordt constant beweerd dat LGBH etc je NIET opgedrongen wordt hoor.

Maar je moet meelopen in de trans-pas anders moet je naar een "heropvoedingskamp".

Ze heeft verdomme kanker maar je trans-cult gaat voor. Zo komt er wel acceptatie hoor.

De sovjet unie zou wat kunnen leren van deze manier van indoctrinatie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 3 augustus 2023 @ 17:41:58 #217
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210146752
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
Mag ik als O-gender identificatie hier ook posten?
Dat je jezelf een Otto voelt

Ik ken een Otto, nou laat dan maar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210148553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]

In Oregon...

Anyway, niemand kent het hele verhaal, en de brief spreekt haar ook aan op haar gedrag richting het personeel in de kliniek.
Het gaat dus niet alleen om de regenboogvlag die volgens haar als een Nazivlag in de lobby hangt..
pi_210149065
https://www.washingtonpos(...)btq-gay-transgender/

De media is gek geworden, en dit bericht is daar het bewijs van, wordt elders op dit forum gesteld.

Dit artikel van Washington Post beschrijft hoe machthebbers in het Midden Oosten de afname van de LGBTwhatever acceptatie in onder andere de VS en Rusland gebruiken om nog repressiever op te treden tegen LGBTwhatever in hun eigen land.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 20:30:29 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210149157
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef Wantie het volgende:

De media is gek geworden, en dit bericht is daar het bewijs van, wordt elders op dit forum gesteld.

Dit artikel van Washington Post beschrijft hoe machthebbers in het Midden Oosten de afname van de LGBTwhatever acceptatie in onder andere de VS en Rusland gebruiken om nog repressiever op te treden tegen LGBTwhatever in hun eigen land.
Propaganda slik jij echt als zoete koek he?

Dit is een zielige poging om de linkse spagaat, voor LGBTQ of voor de Islam zijn, beide kan niet, toch op de een of andere manier goed proberen te lullen.

Ja, moslims zijn dan wel tegen onze LGBTQ+ kameraden, maar dat is eigenlijk ook weer de schuld van de conservatieven, die hebben dat aan de moslims onderwezen!

Te doorzichtig voor woorden, maar ja :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210149233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 20:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Propaganda slik jij echt als zoete koek he?

Dit is een zielige poging om de linkse spagaat, voor LGBTQ of voor de Islam zijn, beide kan niet, toch op de een of andere manier goed proberen te lullen.

Ja, moslims zijn dan wel tegen onze LGBTQ+ kameraden, maar dat is eigenlijk ook weer de schuld van de conservatieven, die hebben dat aan de moslims onderwezen!

Te doorzichtig voor woorden, maar ja :').
Ik vind het bewonderingswaardig hoe jij er in slaagt om het artikel te verdraaien.

Maar het past wel in het straatje van je Twitter post van criminele hetero's die zich als vrouw verkleden om gemakkelijker bij hun prooi te komen.
Dat is volgens jou de schuld van transgenders.
pi_210149307
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef Wantie het volgende:

Wat een dom artikel. Wat men in het Midden Oosten doet heeft totaal niets te maken met wat er in het Westen gebeurt. Dat zeggen de mensen die aan het woord komen zelf.

Een wanhopige poging van de redacteur, dit.
pi_210149619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een dom artikel. Wat men in het Midden Oosten doet heeft totaal niets te maken met wat er in het Westen gebeurt. Dat zeggen de mensen die aan het woord komen zelf.

Een wanhopige poging van de redacteur, dit.
Uit het artikel:

[/quote]Russian videos with Turkish subtitles were proliferating on social media, promoting a new law in Russia that makes it illegal to spread “LGBT propaganda.”[quote]

Dit onderwerp op Fok laat heel goed zien hoe de invloed van onder andere de VS doorklinkt in de rest van de wereld.
In de LGBTwhatever topics is het overgrote deel van de broninformatie afkomstig uit de VS.

En dan toch ontkennen dat gebeurtenissen in de VS een weerslag hebben op het midden oosten.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 21:21:07 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210150036
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uit het artikel:

Russian videos with Turkish subtitles were proliferating on social media, promoting a new law in Russia that makes it illegal to spread “LGBT propaganda.”
quote:
Dit onderwerp op Fok laat heel goed zien hoe de invloed van onder andere de VS doorklinkt in de rest van de wereld.
In de LGBTwhatever topics is het overgrote deel van de broninformatie afkomstig uit de VS.

En dan toch ontkennen dat gebeurtenissen in de VS een weerslag hebben op het midden oosten.
Want tolerantie voor LGBTQ was in het Midden-Oosten voor deze 'conservatieve reactie' in de VS uiteraard helemaal geweldig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210150729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Russian videos with Turkish subtitles were proliferating on social media, promoting a new law in Russia that makes it illegal to spread “LGBT propaganda.”
[..]
Want tolerantie voor LGBTQ was in het Midden-Oosten voor deze 'conservatieve reactie' in de VS uiteraard helemaal geweldig.
Die intolerantie stond onder druk door het westen.
En dan is intolerant geluid in het westen een dankbare scapegoat om de teugels flink aan te trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')