Dit heeft niks te maken met acceptatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of ze vinden dat deze mensen niet helemaa 100 zijn.
Waarom lees je niet gewoon mijn post? Daar staat het letterlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vroeger sprak men van transseksueel, nu van transgender.
Ik zie niet in waarom dat verwarrend zou zijn.
Jij valt over woordspelletjes, terwijl anno nu de term transgender gewoon heel gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom lees je niet gewoon mijn post? Daar staat het letterlijk.
Als je niet kunt lezen houdt het op.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij valt over woordspelletjes, terwijl anno nu de term transgender gewoon heel gebruikelijk is.
Wat is dan het spelletje.
Ik luisterde laatst een gesprek af tussen mijn zusje en de vriendin van mijn vader (no worries, ze zaten gewoon naast mequote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met acceptatie natuurlijk.
Mensen met het syndroom van Down zijn ook niet helemaal 100, maar dat betekent niet dat ze niet worden geaccepteerd.
Je kunt best iemand accepteren zonder dat je ze begrijpt. Laat je leven nou niet zo leiden door de media.
quote:Het Russische parlement heeft een wet aangenomen die geslachtsaanpassende operaties verbiedt. Het is een nieuwe inperking van de toch al zeer bescheiden lhbti-rechten in Rusland. Tegelijk met deze wet nam de Doema ook een resolutie aan waarbij transseksualiteit, travestie en pedofilie als ziektes worden bestempeld
Dat is een opmerkelijk hoog aantal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is inmiddels 40% hoor
Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010
https://nypost.com/2023/0(...)o-nearly-40-percent/
Het is maar net hoe dat gemeten is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:11 schreef Za het volgende:
Een post uit de Pride thread die beter hier past:
[..]
Dat is een opmerkelijk hoog aantal.
Zie chart in link.
Het komt vanuit de gedachtengang dat homoseksualiteit is aangeleerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist een stukje interview gelezen van een acteur die gay is. Hij stelt dat het uit de kast moeten komen nergens op slaat. Ik kan niet anders dan hem gelijk geven. Waarom moeten queer mensen een gesprek aan gaan om te vertellen wie zie zijn en hetero mensen niet?
Ik vertelde mijn zus dat mijn dochter laatst had verteld dat ze niet wist of ze bi of hetero was. Ze was toen eind 8. Mijn zus reageerde daar negatief op. Ze is pas 8 en nog te jong om zich daar mee bezig te houden enz. Maar dat mijn nichtje in de kleuterklas een vriendje had dat is dan wel helemaal schattig en cute enzo.
Ik zie dat wel vaker. Van die foto's van kleine meisjes en jongetjes die hand in hand samen lopen. Waarom wordt de regenboogvlag gezien als het hersenspoelen van kinderen en wordt kinderen in een hetero hoek drukken als normaal gezien?
quote:COC-voorzitter Oosenbrug: "Iedereen doet alsof het allemaal wel meevalt in Nederland. Dat iedereen zichzelf mag zijn en er niks aan de hand is, maar we zijn wel gezakt naar de veertiende plaats in de Rainbow Index (Europese ranglijst over lhbti+-rechten in elk land, red.). Je zou toch wel weer willen dat Nederland een gidsland wordt."
Ben ineens heel bleek. Wel goede reactie van dat ziekenhuis.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat wel heel erg de verkeerde kant op.
Ja geweldig. In een ander topic wordt constant beweerd dat LGBH etc je NIET opgedrongen wordt hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ben ineens heel bleek. Wel goede reactie van dat ziekenhuis.
Dat je jezelf een Otto voeltquote:Op zondag 16 april 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
Mag ik als O-gender identificatie hier ook posten?
In Oregon...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat wel heel erg de verkeerde kant op.
Propaganda slik jij echt als zoete koek he?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef Wantie het volgende:
https://www.washingtonpos(...)btq-gay-transgender/
De media is gek geworden, en dit bericht is daar het bewijs van, wordt elders op dit forum gesteld.
Dit artikel van Washington Post beschrijft hoe machthebbers in het Midden Oosten de afname van de LGBTwhatever acceptatie in onder andere de VS en Rusland gebruiken om nog repressiever op te treden tegen LGBTwhatever in hun eigen land.
Ik vind het bewonderingswaardig hoe jij er in slaagt om het artikel te verdraaien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Propaganda slik jij echt als zoete koek he?
Dit is een zielige poging om de linkse spagaat, voor LGBTQ of voor de Islam zijn, beide kan niet, toch op de een of andere manier goed proberen te lullen.
Ja, moslims zijn dan wel tegen onze LGBTQ+ kameraden, maar dat is eigenlijk ook weer de schuld van de conservatieven, die hebben dat aan de moslims onderwezen!
Te doorzichtig voor woorden, maar ja.
Wat een dom artikel. Wat men in het Midden Oosten doet heeft totaal niets te maken met wat er in het Westen gebeurt. Dat zeggen de mensen die aan het woord komen zelf.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef Wantie het volgende:
https://www.washingtonpos(...)btq-gay-transgender/
De media is gek geworden, en dit bericht is daar het bewijs van, wordt elders op dit forum gesteld.
Dit artikel van Washington Post beschrijft hoe machthebbers in het Midden Oosten de afname van de LGBTwhatever acceptatie in onder andere de VS en Rusland gebruiken om nog repressiever op te treden tegen LGBTwhatever in hun eigen land.
Uit het artikel:quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een dom artikel. Wat men in het Midden Oosten doet heeft totaal niets te maken met wat er in het Westen gebeurt. Dat zeggen de mensen die aan het woord komen zelf.
Een wanhopige poging van de redacteur, dit.
Russian videos with Turkish subtitles were proliferating on social media, promoting a new law in Russia that makes it illegal to spread “LGBT propaganda.”quote:
Want tolerantie voor LGBTQ was in het Midden-Oosten voor deze 'conservatieve reactie' in de VS uiteraard helemaal geweldig.quote:Dit onderwerp op Fok laat heel goed zien hoe de invloed van onder andere de VS doorklinkt in de rest van de wereld.
In de LGBTwhatever topics is het overgrote deel van de broninformatie afkomstig uit de VS.
En dan toch ontkennen dat gebeurtenissen in de VS een weerslag hebben op het midden oosten.
Die intolerantie stond onder druk door het westen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Russian videos with Turkish subtitles were proliferating on social media, promoting a new law in Russia that makes it illegal to spread “LGBT propaganda.”
[..]
Want tolerantie voor LGBTQ was in het Midden-Oosten voor deze 'conservatieve reactie' in de VS uiteraard helemaal geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |