Hij kan zichzelf niet zijn zonder de woorden van een ander te verdraaienquote:Op donderdag 20 april 2023 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je andermans woorden telkens moet verdraaien, blijf dan gewoon weg. Discussiëren heeft op die manier weinig zin.
Alt-right begon ergens in 2016, had zijn piek in 2018. En is sindsdien uitgestorven. Al jaren niet relevant meer, des te vreemder is het dat je er telkens op terug blijft komenquote:Op donderdag 20 april 2023 12:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wou je serieus ontkennen dat alt-right de haat tegen de lhbti gemeenschap, flink aan het opstoken is?
Lol ik gebruik het hier zover ik weet voor de eerste keer, en alt-right is gewoon nog steeds levend.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alt-right begon ergens in 2016, had zijn piek in 2018. En is sindsdien uitgestorven. Al jaren niet relevant meer, des te vreemder is het dat je er telkens op terug blijft komen
'Scholars and activists'. Alsof dit nog twee groepen zijn, de grenzen tussen beide zijn al tijden vervaagd.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:13 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben een nieuwe woke term: trans genocide
[ twitter ]
Die mensen op de achtergrond ook. Wat een clowneske vertoning.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:21 schreef Ali_boo het volgende:
Meer Orwelliaans nieuws uit Canada
[ twitter ]
Dat zo'n individu ook op zo'n quasi billboard wordt vertoond. Het zegt genoeg over de huidige samenleving.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Automutilatie moet nooit gepromoot worden![]()
[ twitter ]
Wat versta je onder de huidige samenleving?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Scholars and activists'. Alsof dit nog twee groepen zijn, de grenzen tussen beide zijn al tijden vervaagd.
[..]
Die mensen op de achtergrond ook. Wat een clowneske vertoning.
[..]
Dat zo'n individu ook op zo'n quasi billboard wordt vertoond. Het zegt genoeg over de huidige samenleving.
Wat is dan de automutilatie in dit bericht?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Automutilatie moet nooit gepromoot worden![]()
[ twitter ]
Sommige mensen zijn nu eenmaal volledig geobsedeerd door het onderwerp.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een manier om het topic te verpesten, kap eens met die spam van domme tweets.
Valt onder het kopje genderexpressiequote:Op donderdag 20 april 2023 16:21 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom vallen drag queens eigenlijk onder de 'lhbti' gemeenschap? Als het niks te maken heeft met seksualiteit of geslacht. Wat mij betreft een totaal ander onderwerp.
Iets met pot en ketel. Je lijkt immers zelf anders ook behoorlijk bezig met dit onderwerp.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal volledig geobsedeerd door het onderwerp.
Die komen zelfs met een pamflet van een jeugdtheater uit Canada, waar geen mens hier ooit van gehoord heeft.
Het is natuurlijk maar net hoe je je tijd wil besteden. De een gaat een eindje fietsen, de ander doorspit het internet op zoek naar LGBTwhatever...
Dit.. Het zou nog te pruimen zijn als ze de discussie er mee ondersteunen.. Maar dit is gewoon linkjes dumpen en hard weglopen voor de discussie zelf.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een manier om het topic te verpesten, kap eens met die spam van domme tweets.
Nou, laat eens zien wat voor tweets ik hier heb gedumpt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Iets met pot en ketel. Je lijkt immers zelf anders ook behoorlijk bezig met dit onderwerp.
Dit raakt wat mij betreft wel de kern van een probleem, want als ik dit lees heeft het niets met lhbt te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Valt onder het kopje genderexpressie
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Genderexpressie
Dat lijkt over iedereen te gaan, het artikel suggereert dat iedereen aan 'genderexpressie' doet. Wat dat dan ook mag zijn. De vraag blijft bij mij wat dat dan te maken heeft met mensen die onder 'lhbt' zouden kunnen vallen.quote:Genderexpressie hoeft niet samen te hangen met het geslacht, de genderidentiteit, de verwachte genderrol[1] en de seksuele oriëntatie.
Vaak zijn het mensen uit de lhbti gemeenschap die zich uitdrukken in drag.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit raakt wat mij betreft wel de kern van een probleem, want als ik dit lees heeft het niets met lhbt te maken.
[..]
Dat lijkt over iedereen te gaan, het artikel suggereert dat iedereen aan 'genderexpressie' doet. Wat dat dan ook mag zijn. De vraag blijft bij mij wat dat dan te maken heeft met mensen die onder 'lhbt' zouden kunnen vallen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vaak zijn het mensen uit de lhbti gemeenschap die zich uitdrukken in drag.
Daardoor wordt het daarmee geassocieerd.
Waren drags altijd heteroseksuele cis mannen geweest, dan had je er nooit ophef over gehoord.
De fuck zeg je hier nou weer.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waren drags altijd heteroseksuele cis mannen geweest, dan had je er nooit ophef over gehoord.
Een vogel zonder vleugels is nog steeds een vogel.quote:Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De fuck zeg je hier nou weer.
Als vogels geen vleugels hadden gehad waren het geen vogels.
quote:Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een vogel zonder vleugels is nog steeds een vogel.
Welke ideologie ? Woke-ideologie bestaat niet. Het is een demoniserende uitvinding van conservatief rechtsquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
. Dit benadrukt enkel eens te meer waar deze ideologie allemaal toe kan leiden.
Het is natuurlijk ook nogal kansloos om een vlag in de brand te gaan steken. Het incident stond uiteraard ook al op de voorpagina van de NOS afgelopen weekend. 'Vlag van lhbti+-vereniging in brand gestoken'. Het blijft bijzonder dat sommige in de media dit zo belangrijk achten dat het volgens hen landelijke aandacht moet krijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef Bluesdude het volgende:
https://nos.nl/artikel/2474479-man-die-vlag-van-delftse-lhbti-vereniging-in-brand-stak-zegt-spijt-te-hebben
Tot inkeer komen wbt homohaat, wokehaat ... dat zouden meer mensen moeten doen.
Pluimpje voor deze man![]()
Ik vind het juist goed dat dit meteen de kop wordt ingedrukt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook nogal kansloos om een vlag in de brand te gaan steken. Het incident stond uiteraard ook al op de voorpagina van de NOS afgelopen weekend. 'Vlag van lhbti+-vereniging in brand gestoken'. Het blijft bijzonder dat sommige in de media dit zo belangrijk achten dat het volgens hen landelijke aandacht moet krijgen.
Spijt hebben... ja hoor.... spijt dat ie gepakt is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef Bluesdude het volgende:
https://nos.nl/artikel/2474479-man-die-vlag-van-delftse-lhbti-vereniging-in-brand-stak-zegt-spijt-te-hebben
Tot inkeer komen wbt homohaat, wokehaat ... dat zouden meer mensen moeten doen.
Pluimpje voor deze man![]()
NOS schrijft dat hij zich zelf gemeld heeft bij de politie.... dus dat maakt zijn spijt meer geloofwaardigerquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:21 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Spijt hebben... ja hoor.... spijt dat ie gepakt is.
Ja, in de hoop op beperking van de straf ja.... (had hij er ook spijt van gehad en een excuusbrief aan het COC geschreven als hij niet gepakt was?.. ik gok van niet)
Oh ja, verrek. Dat valt nog niet tegen dan. (of heeft de politie gedreigd 'bewakingsbeelden openbaar te maken'?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
NOS schrijft dat hij zich zelf gemeld heeft bij de politie.... dus dat maakt zijn spijt meer geloofwaardiger
Acceptatie? Welke acceptatie? Er zijn nog steeds heel veel mensen die het allemaal maar flauwekul vinden. Of ze vinden dat deze mensen niet helemaa 100 zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:07 schreef Wantie het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)erklaring-is-er-niet
Explosieve groei in vraag naar transgenderzorg in Nederland.
Enerzijds kunnen transgenders door de grotere zichtbaarheid en acceptatie gemakkelijker uitkomen voor hun genderidentiteit, maar anderzijds is er ook sprake van verharding vanuit conservatieve kringen.
Vroeger sprak men van transseksueel, nu van transgender.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:26 schreef MoreDakka het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)indt-duitse-regering
Het is goed dat de NOS ook de kritiek eens een kaar aan het woord laat, maar wat betekent het woord 'gender'? In het Duits heet waar het over gaat 'Sex' en in het Nederlands hebben we geslacht en sekse. Dat is ook wat er in de documenten staat waar het artikel over gaat. De NOS speelt dus weer onnodige taalspelletjes die alleen maar tot meer verwarring leiden.
Dit heeft niks te maken met acceptatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of ze vinden dat deze mensen niet helemaa 100 zijn.
Waarom lees je niet gewoon mijn post? Daar staat het letterlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vroeger sprak men van transseksueel, nu van transgender.
Ik zie niet in waarom dat verwarrend zou zijn.
Jij valt over woordspelletjes, terwijl anno nu de term transgender gewoon heel gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom lees je niet gewoon mijn post? Daar staat het letterlijk.
Als je niet kunt lezen houdt het op.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij valt over woordspelletjes, terwijl anno nu de term transgender gewoon heel gebruikelijk is.
Wat is dan het spelletje.
Ik luisterde laatst een gesprek af tussen mijn zusje en de vriendin van mijn vader (no worries, ze zaten gewoon naast mequote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met acceptatie natuurlijk.
Mensen met het syndroom van Down zijn ook niet helemaal 100, maar dat betekent niet dat ze niet worden geaccepteerd.
Je kunt best iemand accepteren zonder dat je ze begrijpt. Laat je leven nou niet zo leiden door de media.
quote:Het Russische parlement heeft een wet aangenomen die geslachtsaanpassende operaties verbiedt. Het is een nieuwe inperking van de toch al zeer bescheiden lhbti-rechten in Rusland. Tegelijk met deze wet nam de Doema ook een resolutie aan waarbij transseksualiteit, travestie en pedofilie als ziektes worden bestempeld
Dat is een opmerkelijk hoog aantal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is inmiddels 40% hoor
Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010
https://nypost.com/2023/0(...)o-nearly-40-percent/
Het is maar net hoe dat gemeten is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:11 schreef Za het volgende:
Een post uit de Pride thread die beter hier past:
[..]
Dat is een opmerkelijk hoog aantal.
Zie chart in link.
Het komt vanuit de gedachtengang dat homoseksualiteit is aangeleerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist een stukje interview gelezen van een acteur die gay is. Hij stelt dat het uit de kast moeten komen nergens op slaat. Ik kan niet anders dan hem gelijk geven. Waarom moeten queer mensen een gesprek aan gaan om te vertellen wie zie zijn en hetero mensen niet?
Ik vertelde mijn zus dat mijn dochter laatst had verteld dat ze niet wist of ze bi of hetero was. Ze was toen eind 8. Mijn zus reageerde daar negatief op. Ze is pas 8 en nog te jong om zich daar mee bezig te houden enz. Maar dat mijn nichtje in de kleuterklas een vriendje had dat is dan wel helemaal schattig en cute enzo.
Ik zie dat wel vaker. Van die foto's van kleine meisjes en jongetjes die hand in hand samen lopen. Waarom wordt de regenboogvlag gezien als het hersenspoelen van kinderen en wordt kinderen in een hetero hoek drukken als normaal gezien?
quote:COC-voorzitter Oosenbrug: "Iedereen doet alsof het allemaal wel meevalt in Nederland. Dat iedereen zichzelf mag zijn en er niks aan de hand is, maar we zijn wel gezakt naar de veertiende plaats in de Rainbow Index (Europese ranglijst over lhbti+-rechten in elk land, red.). Je zou toch wel weer willen dat Nederland een gidsland wordt."
Ben ineens heel bleek. Wel goede reactie van dat ziekenhuis.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat wel heel erg de verkeerde kant op.
Ja geweldig. In een ander topic wordt constant beweerd dat LGBH etc je NIET opgedrongen wordt hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ben ineens heel bleek. Wel goede reactie van dat ziekenhuis.
Dat je jezelf een Otto voeltquote:Op zondag 16 april 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
Mag ik als O-gender identificatie hier ook posten?
In Oregon...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat wel heel erg de verkeerde kant op.
Propaganda slik jij echt als zoete koek he?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef Wantie het volgende:
https://www.washingtonpos(...)btq-gay-transgender/
De media is gek geworden, en dit bericht is daar het bewijs van, wordt elders op dit forum gesteld.
Dit artikel van Washington Post beschrijft hoe machthebbers in het Midden Oosten de afname van de LGBTwhatever acceptatie in onder andere de VS en Rusland gebruiken om nog repressiever op te treden tegen LGBTwhatever in hun eigen land.
Ik vind het bewonderingswaardig hoe jij er in slaagt om het artikel te verdraaien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Propaganda slik jij echt als zoete koek he?
Dit is een zielige poging om de linkse spagaat, voor LGBTQ of voor de Islam zijn, beide kan niet, toch op de een of andere manier goed proberen te lullen.
Ja, moslims zijn dan wel tegen onze LGBTQ+ kameraden, maar dat is eigenlijk ook weer de schuld van de conservatieven, die hebben dat aan de moslims onderwezen!
Te doorzichtig voor woorden, maar ja.
Wat een dom artikel. Wat men in het Midden Oosten doet heeft totaal niets te maken met wat er in het Westen gebeurt. Dat zeggen de mensen die aan het woord komen zelf.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef Wantie het volgende:
https://www.washingtonpos(...)btq-gay-transgender/
De media is gek geworden, en dit bericht is daar het bewijs van, wordt elders op dit forum gesteld.
Dit artikel van Washington Post beschrijft hoe machthebbers in het Midden Oosten de afname van de LGBTwhatever acceptatie in onder andere de VS en Rusland gebruiken om nog repressiever op te treden tegen LGBTwhatever in hun eigen land.
Uit het artikel:quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een dom artikel. Wat men in het Midden Oosten doet heeft totaal niets te maken met wat er in het Westen gebeurt. Dat zeggen de mensen die aan het woord komen zelf.
Een wanhopige poging van de redacteur, dit.
Russian videos with Turkish subtitles were proliferating on social media, promoting a new law in Russia that makes it illegal to spread “LGBT propaganda.”quote:
Want tolerantie voor LGBTQ was in het Midden-Oosten voor deze 'conservatieve reactie' in de VS uiteraard helemaal geweldig.quote:Dit onderwerp op Fok laat heel goed zien hoe de invloed van onder andere de VS doorklinkt in de rest van de wereld.
In de LGBTwhatever topics is het overgrote deel van de broninformatie afkomstig uit de VS.
En dan toch ontkennen dat gebeurtenissen in de VS een weerslag hebben op het midden oosten.
Die intolerantie stond onder druk door het westen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Russian videos with Turkish subtitles were proliferating on social media, promoting a new law in Russia that makes it illegal to spread “LGBT propaganda.”
[..]
Want tolerantie voor LGBTQ was in het Midden-Oosten voor deze 'conservatieve reactie' in de VS uiteraard helemaal geweldig.
Die intolerantie was er al, en is ook nooit weggeweest. Dat krijg je in theocratieën.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die intolerantie stond onder druk door het westen.
En dan is intolerant geluid in het westen een dankbare scapegoat om de teugels flink aan te trekken.
quote:Geen enkele transgender heeft zich aangemeld voor de open categorie bij de wereldbekerwedstrijden zwemmen in Berlijn. Het was bedoeld als pilot, zodat zwemmers die door de mondiale zwemfederatie World Aquatics geweerd worden van de vrouwencategorie toch zouden kunnen deelnemen.
Dat betekent volgens de mondiale zwemfederatie niet dat daarmee direct een einde komt aan de pilot. "Zelfs als er momenteel geen vraag is op eliteniveau, is de werkgroep van plan om te kijken naar de mogelijkheid om in de toekomst opencategorieraces op te nemen in Masters-evenementen."
https://nos.nl/artikel/24(...)r-nul-inschrijvingen
Veranderde mening van NSCquote:NSC trekt stekker uit wijziging transgenderwet: geslacht veranderen ‘moet niet te makkelijk zijn’
Als het aan NSC ligt, gaat het niet gemakkelijker worden voor mensen om hun geslacht te wijzigen in hun paspoort. Die verandering in de transgenderwet hing al aan een zijden draadje, maar de partij van Pieter Omtzigt lijkt nu een Kamermeerderheid te mobiliseren om het wetsvoorstel definitief te schrappen. Dat de partij in een andere zaal nog voor de wet leek te pleiten, was een ‘foutje’.
https://www.ad.nl/politie(...)elijk-zijn~a087d59f/
quote:Transgender met penis wil douchen in vrouwensportschool: ‘Ik houd me aan de regels’
Iemand met een penis, die geen man wil zijn, eist een lidmaatschap van een vrouwensportschool in het Duitse Beieren. De directeur weigert, maar daar is de federale anti-discriminatiecommissaris Ferda Ataman het niet mee eens. Zij eist een schadevergoeding van 1000 euro.
Lady's First
Laura H. heeft nog geen geslachtsveranderende operatie ondergaan als ze bij Lady’s First in Erlangen aanklopt voor een proeftraining en lidmaatschap. H. stelt vanwege de nog niet uitgevoerde operatie voor om een zwembroek te dragen onder de douche.
De sportschoolbaas, Doris Lange, vertelt aan Bild dat hij daar niet mee akkoord kon gaan. ‘’Een dag later heb ik vriendelijk gezegd dat we geen enkele biologische man kunnen toelaten in onze ruimte, die echt alleen bestemd is voor vrouwen die ook biologisch vrouw zijn. ‘’
Schadevergoeding
Laura H. is het oneens met die beslissing, en besloot daarom naar de federale anti-discriminatiecommissaris te stappen. Ze wordt gediscrimineerd vanwege haar geslachtsdeel, stelt ze. De sportschool ontving later een brief waarin een boete van 1000 euro werd geëist ‘’voor het persoonlijk opgelopen letsel’’.
Als de fitnessstudio weigert, valt er een nieuwe brief op de mat waarin een schadevergoeding van 2500 euro wordt geëist. De sportschoolbaas is het oneens met de eis en besloot daarom naar de Duitse krant te stappen. ‘’Ik heb me aan mijn eigen huisregels gehouden. Er zijn nu veilige plekken voor vrouwen in een vrouwensportschool. Er mogen geen mensen in die biologisch nog steeds man zijn. Anders zou mijn bedrijfsmodel absurd zijn.’’
De sportschool is van plan om juridische stappen te ondernemen.
https://www.nieuwnieuws.n(...)aan-de-regels/144523
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |