Dat doen we in onze taal natuurlijk de hele tijd. Denk aan woorden zoals 'zij' of 'hij'.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom het geslacht berhaupt moet worden genoemd.
Dat is vreemd, ik heb nergens een post gezien waarin users stelden dat het normaal is om een baksteen bij een medeburger door de ruit te gooien. Linkje?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elke groep kent zijn extremen en da's heel normaal begreep ik uit de discussie hier.
Ik begrijp dat jij inmiddels al meer informatie hebt over de dader? Bij welke alt-right groepering zit deze? Daarnaast kan ik wel meer vlaggen bedenken die tot problemen zouden kunnen leiden. Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn, maar dat is helaas de realiteit waar we in leven. Het spreekt boekdelen over de huidige samenleving.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We zijn echt diep aan het zinken als een regenboogvlag al resulteert in een steen door je ruit en dat handhavers mensen adviseren om geen regenboogvlag op te hangen..
Maar verder is dat alt-right geen bedreiging hoor....

Klopt, maar eigenlijk is dat gewoon overbodig.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doen we in onze taal natuurlijk de hele tijd. Denk aan woorden zoals 'zij' of 'hij'.
[..]
Nee, ik vind deze draai veel te leuk.quote:Dat is vreemd, ik heb nergens een post gezien waarin users stelden dat het normaal is om een baksteen bij een medeburger door de ruit te gooien. Linkje?
[..]
Waarom zou een regenboogvlag tot problemen kunnen leiden? Wat is er met die vlag aan de hand dan?quote:Ik begrijp dat jij inmiddels al meer informatie hebt over de dader? Bij welke alt-right groepering zit deze? Daarnaast kan ik wel meer vlaggen bedenken die tot problemen zouden kunnen leiden. Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn, maar dat is helaas de realiteit waar we in leven. Het spreekt boekdelen over de huidige samenleving.

Als je andermans woorden telkens moet verdraaien, blijf dan gewoon weg. Discussiren heeft op die manier weinig zin.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar eigenlijk is dat gewoon overbodig.
Waarom onderscheid maken.
[..]
Nee, ik vind deze draai veel te leuk.
Dus ik laat het erbij.
[..]
Waarom zou een regenboogvlag tot problemen kunnen leiden? Wat is er met die vlag aan de hand dan?

Wou je serieus ontkennen dat alt-right de haat tegen de lhbti gemeenschap, flink aan het opstoken is?quote:Op donderdag 20 april 2023 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp dat jij inmiddels al meer informatie hebt over de dader? Bij welke alt-right groepering zit deze? Daarnaast kan ik wel meer vlaggen bedenken die tot problemen zouden kunnen leiden. Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn, maar dat is helaas de realiteit waar we in leven. Het spreekt boekdelen over de huidige samenleving.

Ik verdraai andermans woorden niet,quote:Op donderdag 20 april 2023 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je andermans woorden telkens moet verdraaien, blijf dan gewoon weg. Discussiren heeft op die manier weinig zin.
Dat soort zaken inderdaad.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wou je serieus ontkennen dat alt-right de haat tegen de lhbti gemeenschap, flink aan het opstoken is?

Een wedervraag is geen antwoord op de vragen die ik stelde. Jij claimt hier bepaalde dingen, onderbouw dat dan ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wou je serieus ontkennen dat alt-right de haat tegen de lhbti gemeenschap, flink aan het opstoken is?

Die groep is inmiddels zo uitgebreid dat iedereen, behalve blanke hetero mensen, eronder valtquote:Op donderdag 20 april 2023 16:21 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom vallen drag queens eigenlijk onder de 'lhbti' gemeenschap? Als het niks te maken heeft met seksualiteit of geslacht. Wat mij betreft een totaal ander onderwerp.

Die kunnen zichzelf tegenwoordig queer of 'non-binair' noemen om toch mee te doen.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:51 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Die groep is inmiddels zo uitgebreid dat iedereen, behalve blanke hetero mensen, eronder valt

Ik zeg nergens dat een alt-right idioot die steen heeft gegooid, alleen dat de haat die ze kweken resulteert wel in dit soort acties.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een wedervraag is geen antwoord op de vragen die ik stelde. Jij claimt hier bepaalde dingen, onderbouw dat dan ook.

Hij kan zichzelf niet zijn zonder de woorden van een ander te verdraaienquote:Op donderdag 20 april 2023 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je andermans woorden telkens moet verdraaien, blijf dan gewoon weg. Discussiren heeft op die manier weinig zin.

Alt-right begon ergens in 2016, had zijn piek in 2018. En is sindsdien uitgestorven. Al jaren niet relevant meer, des te vreemder is het dat je er telkens op terug blijft komenquote:Op donderdag 20 april 2023 12:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]

Lol ik gebruik het hier zover ik weet voor de eerste keer, en alt-right is gewoon nog steeds levend.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alt-right begon ergens in 2016, had zijn piek in 2018. En is sindsdien uitgestorven. Al jaren niet relevant meer, des te vreemder is het dat je er telkens op terug blijft komen

'Scholars and activists'. Alsof dit nog twee groepen zijn, de grenzen tussen beide zijn al tijden vervaagd.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:13 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben een nieuwe woke term: trans genocide
[ twitter ]
Die mensen op de achtergrond ook. Wat een clowneske vertoning.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:21 schreef Ali_boo het volgende:
Meer Orwelliaans nieuws uit Canada
[ twitter ]
Dat zo'n individu ook op zo'n quasi billboard wordt vertoond. Het zegt genoeg over de huidige samenleving.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Automutilatie moet nooit gepromoot worden![]()
[ twitter ]

Wat versta je onder de huidige samenleving?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Scholars and activists'. Alsof dit nog twee groepen zijn, de grenzen tussen beide zijn al tijden vervaagd.
[..]
Die mensen op de achtergrond ook. Wat een clowneske vertoning.
[..]
Dat zo'n individu ook op zo'n quasi billboard wordt vertoond. Het zegt genoeg over de huidige samenleving.

Wat is dan de automutilatie in dit bericht?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Automutilatie moet nooit gepromoot worden![]()
[ twitter ]

Sommige mensen zijn nu eenmaal volledig geobsedeerd door het onderwerp.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een manier om het topic te verpesten, kap eens met die spam van domme tweets.

Valt onder het kopje genderexpressiequote:Op donderdag 20 april 2023 16:21 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom vallen drag queens eigenlijk onder de 'lhbti' gemeenschap? Als het niks te maken heeft met seksualiteit of geslacht. Wat mij betreft een totaal ander onderwerp.

Iets met pot en ketel. Je lijkt immers zelf anders ook behoorlijk bezig met dit onderwerp.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal volledig geobsedeerd door het onderwerp.
Die komen zelfs met een pamflet van een jeugdtheater uit Canada, waar geen mens hier ooit van gehoord heeft.
Het is natuurlijk maar net hoe je je tijd wil besteden. De een gaat een eindje fietsen, de ander doorspit het internet op zoek naar LGBTwhatever...

Dit.. Het zou nog te pruimen zijn als ze de discussie er mee ondersteunen.. Maar dit is gewoon linkjes dumpen en hard weglopen voor de discussie zelf.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een manier om het topic te verpesten, kap eens met die spam van domme tweets.

Nou, laat eens zien wat voor tweets ik hier heb gedumpt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Iets met pot en ketel. Je lijkt immers zelf anders ook behoorlijk bezig met dit onderwerp.

Dit raakt wat mij betreft wel de kern van een probleem, want als ik dit lees heeft het niets met lhbt te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Valt onder het kopje genderexpressie
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Genderexpressie
Dat lijkt over iedereen te gaan, het artikel suggereert dat iedereen aan 'genderexpressie' doet. Wat dat dan ook mag zijn. De vraag blijft bij mij wat dat dan te maken heeft met mensen die onder 'lhbt' zouden kunnen vallen.quote:Genderexpressie hoeft niet samen te hangen met het geslacht, de genderidentiteit, de verwachte genderrol[1] en de seksuele orintatie.

Vaak zijn het mensen uit de lhbti gemeenschap die zich uitdrukken in drag.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit raakt wat mij betreft wel de kern van een probleem, want als ik dit lees heeft het niets met lhbt te maken.
[..]
Dat lijkt over iedereen te gaan, het artikel suggereert dat iedereen aan 'genderexpressie' doet. Wat dat dan ook mag zijn. De vraag blijft bij mij wat dat dan te maken heeft met mensen die onder 'lhbt' zouden kunnen vallen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |