Maar wil dat zeggen dat ze met die uitdossing aan het voorlezen was?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen lingerie maar visnet![]()
[ afbeelding ]
Dit is altijd zo, minderheden die zich niet laten lenen voor het gewenste narratief maken altijd veel los.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
Zelfs transgenders die hier niet op zitten te wachten moeten hun bek houden
[ twitter ]
Dat had ik in die filmpjes niet gezien, bizar. Linkje?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Er stonden letterlijk mensen met Nazi vlaggen Hans
Klopt, dus gaat er een steen door de ruit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is altijd zo, minderheden die zich niet laten lenen voor het gewenste narratief maken altijd veel los.
[..]
Lees maar terug.quote:Dat had ik in die filmpjes niet gezien, bizar. Linkje?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is altijd zo, minderheden die zich niet laten lenen voor het gewenste narratief maken altijd veel los.
[..]
Dat had ik in die filmpjes niet gezien, bizar. Linkje?
Er is je al in een eerder topic uitgelegd dat dit gewoonweg feitelijk onjuist is. Dit topic is er niet voor om nepnieuws te verspreiden.quote:
Als dit gaat over die shelters, die niet verplicht zijn de ouders in te lichten over de verblijfplaats van het kind (Bill 5599), dan ben jij voor de zoveelste keer bewust misinformatie aan het verspreiden.quote:
Maar doel bereikt, want het staat er toch maar weer en wordt weer gezien en gelezen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als dit gaat over die shelters, die niet verplicht zijn de ouders in te lichten over de verblijfplaats van het kind (Bill 5599), dan ben jij voor de zoveelste keer bewust misinformatie aan het verspreiden.
Bewust, omdat je al meerdere malen is uitgelegd wat 5599 precies inhoudt.
Het is verder wel erg cynïsch dat je zo bezig bent met 'op te komen' voor transgender kinderen, terwijl je moet kotsen op de rechten van terminale kinderen onder de 12 jaar. Laat die maar pijnlijk creperen, want anders voorzie jij, als 10 stappen vooruitdenkende kritische denker, een dystopie.
Oh, ik wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:23 schreef Aure het volgende:
Dit waren trouwens de voorleesoutfits van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
Helemaal niks om je zorgen over te maken dus, snap niet waarom de netjurkfoto er steeds bijgehaald wordt overal
Margreet Dolman liep er extravaganter bij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:23 schreef Aure het volgende:
Dit waren trouwens de voorleesoutfits van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
Helemaal niks om je zorgen over te maken dus, snap niet waarom de netjurkfoto er steeds bijgehaald wordt overal
En ik zou zeggen, laat maar staan ook, zodat iedereen kan zien hoe Ali_boo de kluit probeert te belazeren.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar doel bereikt, want het staat er toch maar weer en wordt weer gezien en gelezen.
Blanke alleenstaande huismoeders, wie andersquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar wil dat zeggen dat ze met die uitdossing aan het voorlezen was?
Edit:
Milkshake festival![]()
Ik zal maar geen fotos tonen van vriendinnen van mij die daar heen gaan.
Overdag keurige huismoeders, maar wacht maar tot de kids slapen en moeders op stap gaat![]()
Bijzondere vergelijking, ik vraag mij af wat deze onderwerpen met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:24 schreef OllieA het volgende:
Het is verder wel erg cynïsch dat je zo bezig bent met 'op te komen' voor transgender kinderen, terwijl je moet kotsen op de rechten van terminale kinderen onder de 12 jaar. Laat die maar pijnlijk creperen, want anders voorzie jij, als 10 stappen vooruitdenkende kritische denker, een dystopie.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is je al in een eerder topic uitgelegd dat dit gewoonweg feitelijk onjuist is. Dit topic is er niet voor om nepnieuws te verspreiden.
quote:Op woensdag 19 april 2023 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Elon Musk heeft vandaag extra rechten die transgenders moeten beschermen terug gedraaid. Zo'n impopulaire maatregel zie je tegenwoordig nog maar zelden. Zeker bij zo'n groot platform als Twitter. Maar Musk heeft de laatste tijd wel vaker controversiële maatregelen genomen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nen-beschermen-terug
Nou poehpoeh wat een ramp zegquote:Daarbij stond lange tijd ook dat het 'doelgericht gebruiker van het verkeerde gender of het gebruiken van een 'deadname' bij transgender-personen' verboden was, maar die zin is door Twitter uit het beleid weggehaald. Een deadname is de naam die iemand bij geboorte meekreeg, maar sinds transitie niet meer gebruikt.
Ik snap eigenlijk niet waarom het geslacht überhaupt moet worden genoemd.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
Qua naam vind ik dat je mensen altijd moet noemen bij de geprefereerde naam. Een naam is namelijk een subjectieve kwestie. Daarentegen bij geslacht zou de biologische realiteit altijd mogen worden benoemd. Het is overigens bijzonder dat dit soort dingen in principe onder een ''Hateful Conduct Policy' vallen. Dit heeft helemaal niets te maken met haat. Dat benadrukt eens te meer het bij dat soort termen tegenwoordig eerder om een ideologie gaat dan om de daadwerkelijke betekenis.
Nee, maar ik waardeer je poging.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blanke alleenstaande huismoeders, wie anders
Hoe krijg je het uit je strot als handhaver..quote:Vooral omdat ze twee jaar geleden al werd gewaarschuwd door handhavers. ,,Ze zeiden: ‘Die vlag moet naar binnen, anders krijg je straks een steen door je ruit.’ Dat vond ik toen heel raar, omdat ik dacht dat niemand zoiets zou doen”, zegt Schomper, die biseksueel is.
Elke groep kent zijn extremen en da's heel normaal begreep ik uit de discussie hier.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)elachelijk~acb64e40/
Premium artikel, maar wtf:
[..]
Hoe krijg je het uit je strot als handhaver..
We zijn echt diep aan het zinken als een regenboogvlag al resulteert in een steen door je ruit en dat handhavers mensen adviseren om geen regenboogvlag op te hangen..quote:Op woensdag 19 april 2023 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elke groep kent zijn extremen en da's heel normaal begreep ik uit de discussie hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |