Heel misschien omdat die Refo's zelf ook van alles roepen over anderen? Er is niks zo veroordelend als een orthodoxe Refo naja misschien een orthodoxe Moslim...quote:Op zondag 16 april 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn orthodox gereformeerden ook; over die club mag men echter alles zeggen en roepen. En laten we wel zijn, die radicale wokies zien die 'paradijsvogels' ook heel graag verdwijnen.

Waar word ik woest om een regenboogvlag?quote:Op maandag 17 april 2023 19:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat die mensen die een regenboogvlag belangrijk vinden dat toch vooral vinden, het brengt absoluut geen schade toe, maar maakt vooral mensen boos die denken dat homoseksualiteit aangepraat kan worden, verspreid door mensen die niet eens weten wanneer meisjes ongesteld kunnen worden. Ik ben het bijna altijd met je eens, maar de manier waarop je dagelijks woest wordt om een regenboogvlag, is eigenlijk een beetje triest. Jij gaat daar ook veel te ver in en daarmee kom je echt over als een van die mensen waar je juist tegen probeert te ageren.
En ik vind het echt oprecht vreemd dat iets zelf niet prettig vindt, maar dan ook van een ander gaat verwachten dat die het dan ook niet prettig moet vinden. Veel mensen hebben zich nog nooit zo prettig gevoeld met die vlaggen of de aandacht voor het probleem. Het probleem is dan ook nog steeds dat die mensen hunzelf niet zeggen te kunnen zijn, elkaar ergens in vinden en dan alsnog worden weggewezen.
'Je mag er niet bij'
'Oké, dan beginnen we ons eigen clubje'
'Dat mag ook niet'.
Juist het toestaan van LHBTQI en het deel dat zich graag uit hun ding laten doen, nergens vallen ze je lastig. Laten we elkaar vooral niet gaan limiteren omdat je voor een ander gaat bepalen of ze daar nu wel of niet populairder mee worden. Laat ze lekker gaan.

Nou, bijvoorbeeld de een is een paradijsvogel die voor diens rechten op komt, de ander is iemand die de rechten juist wil inperken.quote:Op maandag 17 april 2023 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je dit ook verder onderbouwen?

En welke specifieke rechten hebben we het hier dan precies over? In Nederland is iedereen voor de wet namelijk gelijk, daar doet het samenkomen van deze twee groepen radicalen niets aan veranderen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld de een is een paradijsvogel die voor diens rechten op komt, de ander is iemand die de rechten juist wil inperken.

Wetgeving staat daar los van hequote:Op maandag 17 april 2023 19:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En welke specifieke rechten hebben we het hier dan precies over? In Nederland is iedereen voor de wet namelijk gelijk, daar doet het samenkomen van deze twee groepen radicalen niets aan veranderen.

Kortom, je kunt dus niet benoemen over welke rechten het zou gaan. Opvallend, het begint wel een patroon te worden dat mensen die het hardst schreeuwen over 'rechten' dit nooit concreet kunnen maken.quote:

quote:Op maandag 17 april 2023 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, je kunt dus niet benoemen over welke rechten het zou gaan. Opvallend, het begint wel een patroon te worden dat mensen die het hardst schreeuwen over 'rechten' dit nooit concreet kunnen maken.

Dus eigenlijk vind je dat vrouwen geen verhalen voor kinderen mogen voorlezen, want er zijn mannen die opgewonden raken van vrouwen...quote:Op maandag 17 april 2023 21:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ik ben voor het homohuwelijk maar vind het aanmoedigen van jonge kinderen om transitie in te gaan van jongen naar meisje of meisje naar jongen niet goed. Zon procedure moet voorzichting bewaakt worden vind ik. Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.
ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt. ik vind dat deze mensen dat verder moeten kunnen doen maar dus niet met verhaaltjes voorlezen aan kidneren.
Autogynefilie
Autogynefilie betreft een parafilie waarbij een man seksueel opgewonden raakt van het idee om zelf een vrouw te zijn en wordt zodoende ook vermeld in de laatste editie van de DSM: hét standaard handboek in de psychiatrie. Volgens Ray Blanchard – de naamgever van deze stoornis – zijn er vier vormen van autogynefilie te onderscheiden (Milner et al., 2008):
-Transvestische autogynefilie (crossdressing): seksueel opgewonden raken van het dragen van typisch vrouwelijke kleding
– Gedragsmatige autogynefilie: seksueel opgewonden raken van iets te doen dat als vrouwelijk wordt beschouwd
– Fysiologische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van lichaamsfuncties die specifiek zijn voor vrouwen
– Anatomische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van een vrouwenlichaam, of delen daarvan
ik ben voor het homo huwelijk dus maar ben ik toch extreemrechts nu?

Toen was met name Berlijn best wel woke.quote:Op maandag 17 april 2023 21:46 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
In 1937 namen ze er minder aanstoot aan dan nu.

Is al het geval, te voorzichtig/te veel wachttijd somsquote:Op maandag 17 april 2023 21:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ik ben voor het homohuwelijk maar vind het aanmoedigen van jonge kinderen om transitie in te gaan van jongen naar meisje of meisje naar jongen niet goed. Zon procedure moet voorzichtig bewaakt worden vind ik.
Minder dan 1%quote:Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.
Nee. Drag is een kunstvorm.quote:ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt.
Ik wel: Contact met een grote diversiteit aan mensen kan kinderen helpen om te ontwikkelen in de richting die zij willenquote:ik vind dat deze mensen dat verder moeten kunnen doen maar dus niet met verhaaltjes voorlezen aan kinderen.
Drogredenatie: A is 'fout' en doet B. Iedereen die B doet is nu 'fout'?quote:Autogynefilie
Autogynefilie betreft een parafilie waarbij een man seksueel opgewonden raakt van het idee om zelf een vrouw te zijn en wordt zodoende ook vermeld in de laatste editie van de DSM: hét standaard handboek in de psychiatrie. Volgens Ray Blanchard – de naamgever van deze stoornis – zijn er vier vormen van autogynefilie te onderscheiden (Milner et al., 2008):
-Transvestische autogynefilie (crossdressing): seksueel opgewonden raken van het dragen van typisch vrouwelijke kleding
– Gedragsmatige autogynefilie: seksueel opgewonden raken van iets te doen dat als vrouwelijk wordt beschouwd
– Fysiologische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van lichaamsfuncties die specifiek zijn voor vrouwen
– Anatomische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van een vrouwenlichaam, of delen daarvan
Niet per se, onwetend misschien.quote:ik ben voor het homo huwelijk dus maar ben ik toch extreemrechts nu?

ah, ze moeten een richting op...quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Is al het geval, te voorzichtig/te veel wachttijd soms
[..]
Minder dan 1%
[..]
Nee. Drag is een kunstvorm.
[..]
Ik wel: Contact met een grote diversiteit aan mensen kan kinderen helpen om te ontwikkelen in de richting die zij willen
[..]
Drogredenatie: A is 'fout' en doet B. Iedereen die B doet is nu 'fout'?
[..]
Niet per se, onwetend misschien.

Voorlezen aan kinderen doe je fatsoenlijk in normale kleding niet in lingerie.quote:Op zondag 16 april 2023 18:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tegenstanders tegen een voorlees middag voor kinderen.
Hoe laag kun je zinken

Nee dat is volgens mij niet waar. Het aantal transgenders is juist enorm gegroeid volgens de statistiek in de recente jaren. Het aantal zelfmoorden onder die transgenders met spijt, is ook nogeens 80%. Voornamelijk meisjes naar jongens trans. Toch niet zo trans als ze zelf dachten dus. Het gaat dus juist niet voorzichtig genoeg!quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Is al het geval, te voorzichtig/te veel wachttijd soms

Waar haal je lingerie vandaan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:39 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Voorlezen aan kinderen doe je fatsoenlijk in normale kleding niet in lingerie.

Bron?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:44 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij niet waar. Het aantal transgenders is juist enorm gegroeid volgens de statistiek in de recente jaren. Het aantal zelfmoorden onder die transgenders met spijt, is ook nogeens 80%. Voornamelijk meisjes naar jongens trans. Toch niet zo trans als ze zelf dachten dus. Het gaat dus juist niet voorzichtig genoeg!

quote:

Geen lingerie maar visnetquote:

Ik zal het aan Kees doorgevenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Er stonden letterlijk mensen met Nazi vlaggen Hans
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |