abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2023 @ 19:24:07 #101
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208804839
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zijn orthodox gereformeerden ook; over die club mag men echter alles zeggen en roepen. En laten we wel zijn, die radicale wokies zien die 'paradijsvogels' ook heel graag verdwijnen.
Heel misschien omdat die Refo's zelf ook van alles roepen over anderen? Er is niks zo veroordelend als een orthodoxe Refo naja misschien een orthodoxe Moslim...
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 17 april 2023 @ 19:26:14 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208804866
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, laat die mensen die een regenboogvlag belangrijk vinden dat toch vooral vinden, het brengt absoluut geen schade toe, maar maakt vooral mensen boos die denken dat homoseksualiteit aangepraat kan worden, verspreid door mensen die niet eens weten wanneer meisjes ongesteld kunnen worden. Ik ben het bijna altijd met je eens, maar de manier waarop je dagelijks woest wordt om een regenboogvlag, is eigenlijk een beetje triest. Jij gaat daar ook veel te ver in en daarmee kom je echt over als een van die mensen waar je juist tegen probeert te ageren.

En ik vind het echt oprecht vreemd dat iets zelf niet prettig vindt, maar dan ook van een ander gaat verwachten dat die het dan ook niet prettig moet vinden. Veel mensen hebben zich nog nooit zo prettig gevoeld met die vlaggen of de aandacht voor het probleem. Het probleem is dan ook nog steeds dat die mensen hunzelf niet zeggen te kunnen zijn, elkaar ergens in vinden en dan alsnog worden weggewezen.

'Je mag er niet bij'

'Oké, dan beginnen we ons eigen clubje'

'Dat mag ook niet'.

Juist het toestaan van LHBTQI en het deel dat zich graag uit hun ding laten doen, nergens vallen ze je lastig. Laten we elkaar vooral niet gaan limiteren omdat je voor een ander gaat bepalen of ze daar nu wel of niet populairder mee worden. Laat ze lekker gaan.
Waar word ik woest om een regenboogvlag?

Die vlaggen zijn voor mij gewoon een hype.

Waar ik tegen ageer heb ik denk ik luid en duidelijk omschreven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208805006
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2023 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je dit ook verder onderbouwen?
Nou, bijvoorbeeld de een is een paradijsvogel die voor diens rechten op komt, de ander is iemand die de rechten juist wil inperken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 17 april 2023 @ 19:58:41 #104
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208805421
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 19:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, bijvoorbeeld de een is een paradijsvogel die voor diens rechten op komt, de ander is iemand die de rechten juist wil inperken.
En welke specifieke rechten hebben we het hier dan precies over? In Nederland is iedereen voor de wet namelijk gelijk, daar doet het samenkomen van deze twee groepen radicalen niets aan veranderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208806452
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2023 19:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En welke specifieke rechten hebben we het hier dan precies over? In Nederland is iedereen voor de wet namelijk gelijk, daar doet het samenkomen van deze twee groepen radicalen niets aan veranderen.
Wetgeving staat daar los van he ;)
  maandag 17 april 2023 @ 21:18:13 #106
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208806648
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wetgeving staat daar los van he ;)
Kortom, je kunt dus niet benoemen over welke rechten het zou gaan. Opvallend, het begint wel een patroon te worden dat mensen die het hardst schreeuwen over 'rechten' dit nooit concreet kunnen maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208806656
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2023 21:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, je kunt dus niet benoemen over welke rechten het zou gaan. Opvallend, het begint wel een patroon te worden dat mensen die het hardst schreeuwen over 'rechten' dit nooit concreet kunnen maken.
:Z
pi_208806839
ik ben voor het homohuwelijk maar vind het aanmoedigen van jonge kinderen om transitie in te gaan van jongen naar meisje of meisje naar jongen niet goed. Zon procedure moet voorzichting bewaakt worden vind ik. Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.

ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt. ik vind dat deze mensen dat verder moeten kunnen doen maar dus niet met verhaaltjes voorlezen aan kidneren.

Autogynefilie
Autogynefilie betreft een parafilie waarbij een man seksueel opgewonden raakt van het idee om zelf een vrouw te zijn en wordt zodoende ook vermeld in de laatste editie van de DSM: hét standaard handboek in de psychiatrie. Volgens Ray Blanchard – de naamgever van deze stoornis – zijn er vier vormen van autogynefilie te onderscheiden (Milner et al., 2008):

-Transvestische autogynefilie (crossdressing): seksueel opgewonden raken van het dragen van typisch vrouwelijke kleding

– Gedragsmatige autogynefilie: seksueel opgewonden raken van iets te doen dat als vrouwelijk wordt beschouwd

– Fysiologische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van lichaamsfuncties die specifiek zijn voor vrouwen

– Anatomische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van een vrouwenlichaam, of delen daarvan

ik ben voor het homo huwelijk dus maar ben ik toch extreemrechts nu?
pi_208806971
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 21:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ik ben voor het homohuwelijk maar vind het aanmoedigen van jonge kinderen om transitie in te gaan van jongen naar meisje of meisje naar jongen niet goed. Zon procedure moet voorzichting bewaakt worden vind ik. Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.

ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt. ik vind dat deze mensen dat verder moeten kunnen doen maar dus niet met verhaaltjes voorlezen aan kidneren.

Autogynefilie
Autogynefilie betreft een parafilie waarbij een man seksueel opgewonden raakt van het idee om zelf een vrouw te zijn en wordt zodoende ook vermeld in de laatste editie van de DSM: hét standaard handboek in de psychiatrie. Volgens Ray Blanchard – de naamgever van deze stoornis – zijn er vier vormen van autogynefilie te onderscheiden (Milner et al., 2008):

-Transvestische autogynefilie (crossdressing): seksueel opgewonden raken van het dragen van typisch vrouwelijke kleding

– Gedragsmatige autogynefilie: seksueel opgewonden raken van iets te doen dat als vrouwelijk wordt beschouwd

– Fysiologische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van lichaamsfuncties die specifiek zijn voor vrouwen

– Anatomische autogynefilie: seksueel opgewonden raken van het hebben van een vrouwenlichaam, of delen daarvan

Dus eigenlijk vind je dat vrouwen geen verhalen voor kinderen mogen voorlezen, want er zijn mannen die opgewonden raken van vrouwen...
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:46:07 #110
236264 crew  capricia
pi_208807065

In 1937 namen ze er minder aanstoot aan dan nu.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208808910
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 21:46 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
In 1937 namen ze er minder aanstoot aan dan nu.
Toen was met name Berlijn best wel woke.
pi_208809014
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 21:31 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ik ben voor het homohuwelijk maar vind het aanmoedigen van jonge kinderen om transitie in te gaan van jongen naar meisje of meisje naar jongen niet goed. Zon procedure moet voorzichtig bewaakt worden vind ik.
Is al het geval, te voorzichtig/te veel wachttijd soms
quote:
Er zijn veel jongeren die begonnen zijn met transitie en hormoon therapie die er later spijt van krijgen.
Minder dan 1%
quote:
ook vind ik dat dragqueens geen verhaaltjes aan kinderen moeten voorlezen omdat verkleden als dragqueen ook seksueel opwindend is voor de man die zich verkleed dat is hoe drag werkt.
Nee. Drag is een kunstvorm.
quote:
ik vind dat deze mensen dat verder moeten kunnen doen maar dus niet met verhaaltjes voorlezen aan kinderen.
Ik wel: Contact met een grote diversiteit aan mensen kan kinderen helpen om te ontwikkelen in de richting die zij willen
quote:
Autogynefilie

Drogredenatie: A is 'fout' en doet B. Iedereen die B doet is nu 'fout'?
quote:
Niet per se, onwetend misschien.
  dinsdag 18 april 2023 @ 18:37:30 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208815633
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef DJKoster het volgende:

[..]
[..]
Minder dan 1%
[..]
Nee. Drag is een kunstvorm.
[..]
Ik wel: Contact met een grote diversiteit aan mensen kan kinderen helpen om te ontwikkelen in de richting die zij willen
[..]
Drogredenatie: A is 'fout' en doet B. Iedereen die B doet is nu 'fout'?
[..]
Niet per se, onwetend misschien.
ah, ze moeten een richting op...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208815650
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 18:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tegenstanders tegen een voorlees middag voor kinderen.
Hoe laag kun je zinken :N
Voorlezen aan kinderen doe je fatsoenlijk in normale kleding niet in lingerie.
pi_208815701
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Nee dat is volgens mij niet waar. Het aantal transgenders is juist enorm gegroeid volgens de statistiek in de recente jaren. Het aantal zelfmoorden onder die transgenders met spijt, is ook nogeens 80%. Voornamelijk meisjes naar jongens trans. Toch niet zo trans als ze zelf dachten dus. Het gaat dus juist niet voorzichtig genoeg!
pi_208816165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 18:39 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Voorlezen aan kinderen doe je fatsoenlijk in normale kleding niet in lingerie.
Waar haal je lingerie vandaan?
pi_208816172
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 18:44 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Nee dat is volgens mij niet waar. Het aantal transgenders is juist enorm gegroeid volgens de statistiek in de recente jaren. Het aantal zelfmoorden onder die transgenders met spijt, is ook nogeens 80%. Voornamelijk meisjes naar jongens trans. Toch niet zo trans als ze zelf dachten dus. Het gaat dus juist niet voorzichtig genoeg!
Bron?
pi_208816189
Tess hangt regenboogvlag voor het raam en krijgt paar uur later baksteen tegen de ruit: ‘Belachelijk’

https://www.ad.nl/binnenl(...)elachelijk~acb64e40/

quote:

maandag 17 april 2023 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je dit ook verder onderbouwen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Wantie op 18-04-2023 19:28:58 ]
pi_208816921
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208816945
Zelfs transgenders die hier niet op zitten te wachten moeten hun bek houden

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208817044
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar haal je lingerie vandaan?
Geen lingerie maar visnet :9

dinsdag 18 april 2023 @ 20:07:49 #122
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208817074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 20:01 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Er stonden letterlijk mensen met Nazi vlaggen Hans
  Moderator dinsdag 18 april 2023 @ 20:12:02 #123
5428 crew  miss_sly
pi_208817182
Voorleesoutfit

5664fe0064e1cb184f8e74c347549376ed8800bd.jpg?1681841505

Met eenhoornhoorn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208817198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Er stonden letterlijk mensen met Nazi vlaggen Hans
Ik zal het aan Kees doorgeven c_/
pi_208817278
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')