abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:19:34 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208849159
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal volledig geobsedeerd door het onderwerp.
Die komen zelfs met een pamflet van een jeugdtheater uit Canada, waar geen mens hier ooit van gehoord heeft.
Het is natuurlijk maar net hoe je je tijd wil besteden. De een gaat een eindje fietsen, de ander doorspit het internet op zoek naar LGBTwhatever...
Iets met pot en ketel. Je lijkt immers zelf anders ook behoorlijk bezig met dit onderwerp.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:02:41 #177
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208849643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een manier om het topic te verpesten, kap eens met die spam van domme tweets.
Dit.. Het zou nog te pruimen zijn als ze de discussie er mee ondersteunen.. Maar dit is gewoon linkjes dumpen en hard weglopen voor de discussie zelf.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_208850374
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Iets met pot en ketel. Je lijkt immers zelf anders ook behoorlijk bezig met dit onderwerp.
Nou, laat eens zien wat voor tweets ik hier heb gedumpt.
Ik wacht wel even.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208853906
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 07:11 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Valt onder het kopje genderexpressie
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Genderexpressie
Dit raakt wat mij betreft wel de kern van een probleem, want als ik dit lees heeft het niets met lhbt te maken.
quote:
Genderexpressie hoeft niet samen te hangen met het geslacht, de genderidentiteit, de verwachte genderrol[1] en de seksuele oriëntatie.
Dat lijkt over iedereen te gaan, het artikel suggereert dat iedereen aan 'genderexpressie' doet. Wat dat dan ook mag zijn. De vraag blijft bij mij wat dat dan te maken heeft met mensen die onder 'lhbt' zouden kunnen vallen.
pi_208862018
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 17:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit raakt wat mij betreft wel de kern van een probleem, want als ik dit lees heeft het niets met lhbt te maken.
[..]
Dat lijkt over iedereen te gaan, het artikel suggereert dat iedereen aan 'genderexpressie' doet. Wat dat dan ook mag zijn. De vraag blijft bij mij wat dat dan te maken heeft met mensen die onder 'lhbt' zouden kunnen vallen.
Vaak zijn het mensen uit de lhbti gemeenschap die zich uitdrukken in drag.
Daardoor wordt het daarmee geassocieerd.
Waren drags altijd heteroseksuele cis mannen geweest, dan had je er nooit ophef over gehoord.
pi_208870652
twitter

Laurens, het slachtoffer die het meppen niet kon laten
  zondag 23 april 2023 @ 11:30:39 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208871392
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 14:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vaak zijn het mensen uit de lhbti gemeenschap die zich uitdrukken in drag.
Daardoor wordt het daarmee geassocieerd.
Waren drags altijd heteroseksuele cis mannen geweest, dan had je er nooit ophef over gehoord.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208871429
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 14:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
De fuck zeg je hier nou weer.

Als vogels geen vleugels hadden gehad waren het geen vogels.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208871657
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
De fuck zeg je hier nou weer.

Als vogels geen vleugels hadden gehad waren het geen vogels.
Een vogel zonder vleugels is nog steeds een vogel.
pi_208871771
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een vogel zonder vleugels is nog steeds een vogel.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209006776
Trans teen died from vaginoplasty complications during landmark Dutch study used to justify child sex changes

A 2016 medical article documenting the tragic death of one of the participants in the linchpin Dutch study upon which the entire child sex change experiment is based indicates that puberty suppression was to blame for the young person’s death.

The case is that of an 18-year-old trans-identified male whose puberty was blocked by the Dutch researchers at a very early stage, meaning there wasn’t enough penile tissue for surgeons to use to create a “neo-vagina.” Therefore, a more risky procedure using a section of the patient’s bowel was necessary, which resulted in fatal necrotizing fasciitis.
https://thepostmillennial(...)fy-child-sex-changes
pi_209006846
‘Mature Enough’: Undercover Video Reveals Docs Routinely Approve Puberty Blockers for Kids as Young as Eight

An undercover video released Wednesday revealed that doctors in Texas and New York are routinely prescribing puberty blockers to children as young as eight years old.

“We do have patients who are starting as young as eight, nine,” a social worker at Dell Children’s Medical Center in Texas explained to one Veritas reporter who went undercover as a parent exploring transition services for his ten-year-old child. “We have a list of gender affirming therapists that we can provide.”

The social worker goes on to explain that, in some cases, puberty blockers are prescribed to young children after just one consultation with a doctor.

“In regards to prescribing [puberty blockers], that’s up to the prescriber’s discretion. And they might just require a couple of appointments just to see,” the social worker adds. “It might be appropriate after one. It’s not something that we want to gate-keep.”
https://www.nationalrevie(...)n-as-young-as-eight/

Vraagje aan de mensne hier: zouden jullie je kind van 12 n tatooage laten zetten? Een tattoo is zelf expressie niet?
  donderdag 4 mei 2023 @ 21:31:11 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209007190
Dat is belachelijk natuurlijk mocht dit allemaal kloppen, alhoewel je er wel op kunt rekenen dat men bij de National Review de bronnen goed checkt. Maar kom op zeg, puberteitsblokkers voor kinderen van acht jaar (!). Zulke' artsen' moet je direct aanklagen, dat is gewoon kindermishandeling. Dit benadrukt enkel eens te meer waar deze ideologie allemaal toe kan leiden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209077467
https://nos.nl/artikel/2474479-man-die-vlag-van-delftse-lhbti-vereniging-in-brand-stak-zegt-spijt-te-hebben

Tot inkeer komen wbt homohaat, wokehaat ... dat zouden meer mensen moeten doen.
Pluimpje voor deze man ^O^ w/
pi_209079398
quote:
13s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
. Dit benadrukt enkel eens te meer waar deze ideologie allemaal toe kan leiden.
Welke ideologie ? Woke-ideologie bestaat niet. Het is een demoniserende uitvinding van conservatief rechts
  dinsdag 9 mei 2023 @ 21:51:09 #191
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209079528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef Bluesdude het volgende:
https://nos.nl/artikel/2474479-man-die-vlag-van-delftse-lhbti-vereniging-in-brand-stak-zegt-spijt-te-hebben

Het is natuurlijk ook nogal kansloos om een vlag in de brand te gaan steken. Het incident stond uiteraard ook al op de voorpagina van de NOS afgelopen weekend. 'Vlag van lhbti+-vereniging in brand gestoken'. Het blijft bijzonder dat sommige in de media dit zo belangrijk achten dat het volgens hen landelijke aandacht moet krijgen.
pi_209080206
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook nogal kansloos om een vlag in de brand te gaan steken. Het incident stond uiteraard ook al op de voorpagina van de NOS afgelopen weekend. 'Vlag van lhbti+-vereniging in brand gestoken'. Het blijft bijzonder dat sommige in de media dit zo belangrijk achten dat het volgens hen landelijke aandacht moet krijgen.
Ik vind het juist goed dat dit meteen de kop wordt ingedrukt.
Voor je het weet zit je op een glijdende schaal.
pi_209081094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef Bluesdude het volgende:

Spijt hebben... ja hoor.... spijt dat ie gepakt is.

Ja, in de hoop op beperking van de straf ja.... (had hij er ook spijt van gehad en een excuusbrief aan het COC geschreven als hij niet gepakt was?.. ik gok van niet)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209082222
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:21 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Spijt hebben... ja hoor.... spijt dat ie gepakt is.

Ja, in de hoop op beperking van de straf ja.... (had hij er ook spijt van gehad en een excuusbrief aan het COC geschreven als hij niet gepakt was?.. ik gok van niet)
NOS schrijft dat hij zich zelf gemeld heeft bij de politie.... dus dat maakt zijn spijt meer geloofwaardiger
pi_209085261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
NOS schrijft dat hij zich zelf gemeld heeft bij de politie.... dus dat maakt zijn spijt meer geloofwaardiger
Oh ja, verrek. Dat valt nog niet tegen dan. (of heeft de politie gedreigd 'bewakingsbeelden openbaar te maken'? :+ )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_209091166
https://nos.nl/artikel/24(...)erklaring-is-er-niet

Explosieve groei in vraag naar transgenderzorg in Nederland.

Enerzijds kunnen transgenders door de grotere zichtbaarheid en acceptatie gemakkelijker uitkomen voor hun genderidentiteit, maar anderzijds is er ook sprake van verharding vanuit conservatieve kringen.
pi_209123276
https://nos.nl/artikel/24(...)indt-duitse-regering

Het is goed dat de NOS ook de kritiek eens een kaar aan het woord laat, maar wat betekent het woord 'gender'? In het Duits heet waar het over gaat 'Sex' en in het Nederlands hebben we geslacht en sekse. Dat is ook wat er in de documenten staat waar het artikel over gaat. De NOS speelt dus weer onnodige taalspelletjes die alleen maar tot meer verwarring leiden.
pi_209123414
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:07 schreef Wantie het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)erklaring-is-er-niet

Explosieve groei in vraag naar transgenderzorg in Nederland.

Enerzijds kunnen transgenders door de grotere zichtbaarheid en acceptatie gemakkelijker uitkomen voor hun genderidentiteit, maar anderzijds is er ook sprake van verharding vanuit conservatieve kringen.
Acceptatie? Welke acceptatie? Er zijn nog steeds heel veel mensen die het allemaal maar flauwekul vinden. Of ze vinden dat deze mensen niet helemaa 100 zijn.

Zelf heb ik er niks tegen. Het is niet dat je een keus hebt bij je geboorte en ik kan best snappen dat je je heel anders kan voelen dan waarin en waarmee je geboren bent.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 19:43:54 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209123543
-

[ Bericht 100% gewijzigd door HowardRoark op 12-05-2023 19:44:11 ]
pi_209125443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:26 schreef MoreDakka het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)indt-duitse-regering

Het is goed dat de NOS ook de kritiek eens een kaar aan het woord laat, maar wat betekent het woord 'gender'? In het Duits heet waar het over gaat 'Sex' en in het Nederlands hebben we geslacht en sekse. Dat is ook wat er in de documenten staat waar het artikel over gaat. De NOS speelt dus weer onnodige taalspelletjes die alleen maar tot meer verwarring leiden.
Vroeger sprak men van transseksueel, nu van transgender.
Ik zie niet in waarom dat verwarrend zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')