Zeker. Hoogtijd om die tent te dekoloniseren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:15 schreef Wantie het volgende:
Anyway, het Rijksmuseum heeft ook een regenboog vlag, in de commentsectie wordt die geassocieerd met pedofilie..
Ook heel normaal natuurlijk. Daar vraag je als museum toch om?
Nog nooit kola tegen gekomen daar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zeker. Hoogtijd om die tent te dekolaniseren.
quote:
Ik zie Wilders vooral pro homo zijn als hij kritiek uit op de islam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:12 schreef Slayage het volgende:
Ik vind deze posts wel opvallend van Wilders die altijd pro homo is, naar mijn weten. Wilders probeert zoals vvd (zie uitlatingen yeşil göz over "woke") zich af te zetten tegen "woke", omdat links "woke" is? Moet ik dat zo zien?
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Tja, populisme.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:12 schreef Slayage het volgende:
Ik vind deze posts wel opvallend van Wilders die altijd pro homo is, naar mijn weten. Wilders probeert zoals vvd (zie uitlatingen yeşil göz over "woke") zich af te zetten tegen "woke", omdat links "woke" is? Moet ik dat zo zien?
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Klopt, hij gebruikt het alleen in zijn eigen voordeel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie Wilders vooral pro homo zijn als hij kritiek uit op de islam.
En stemmen kosten ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, populisme.
Hij ziet een verschuiving in de acceptatie, dus waait hij mee. Dat gaat weer stemmen opleveren.
Ik neem hier afstand vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je krijgt hiervan toch spontaan zin in het plegen belastingsfraude.
Het lijkt wel iemand die in de politiek zitquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, hij gebruikt het alleen in zijn eigen voordeel.
Terecht punt van kritiekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:35 schreef Ali_boo het volgende:
Belastingdienst is gay
Maar dat winsten we natuurlijk allemaal al
[ twitter ]
Nee, aanstellerij.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Terecht punt van kritiek
[ twitter ]
[ twitter ]
Nee, de verslaggever verandert de context.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:57 schreef Ali_boo het volgende:
Tja, daar sta je dan met je gekke kop
[ twitter ]
Uitgeluld heet zoiets.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:57 schreef Ali_boo het volgende:
Tja, daar sta je dan met je gekke kop
[ twitter ]
Kijk eens beter...quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie allemaal maar blanke mensen![]()
[ twitter ]
Nou nee, eerst zegt ze nog dat ze geen grens trekt, en op de vraag of er dan ook pedo's mogen meelopen antwoord ze nee, ze trekt dus wel degelijk een grens.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de verslaggever verandert de context.
Er moet wel een grens komen, maar dan wel zolang het mij niet raakt, zo komt het wel op neer als je zegt dat alles zou moeten kunnen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, eerst zegt ze nog dat ze geen grens trekt, en op de vraag of er dan ook pedo's mogen meelopen antwoord ze nee, ze trekt dus wel degelijk een grens.
Ja, het is heel treurig om mee te maken. Gisteren sprak ik een man die - voor het eerst sinds jaren - de regenboogvlag niet uit had hangen tijdens de Amsterdam Pride, omdat hij geen zin had in gedoe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:20 schreef Panthera. het volgende:
Wilders vaart gewoon mee op de in de afgelopen paar jaar opgestoken gure wind van conservatief rechts. Zijn we verrast dat hij populist is?
Het zegt minder over Wilders dan over Nederland. Wat een regressie is er de afgelopen jaren zichtbaar in onze maatschappij
Wat voor gedoe? Ik weet het echt niet. Woonde die man ook in Amsterdam?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, het is heel treurig om mee te maken. Gisteren sprak ik een man die - voor het eerst sinds jaren - de regenboogvlag niet uit had hangen tijdens de Amsterdam Pride, omdat hij geen zin had in gedoe.
Horen BDSM-ers eigenlijk wel bij de lgbtqia+?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de verslaggever verandert de context.
Daar is vanuit de anti Pride nogal veel kritiek op dat die meelopen bij Pride optochten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:32 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Horen BDSM-ers eigenlijk wel bij de lgbtqia+?
Ja, dat had ik ook gelezen, daarom vroeg ik het me af. Die waren op de Tilburgse kermis bij rose maandag ook niet welkom. Daar waren "human puppy's." (doggy fetish)quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar is vanuit de anti Pride nogal veel kritiek op dat die meelopen bij Pride optochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |