abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2023 @ 21:54:41 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209778429
Airfryer Happiness :)

Zoals je mag verwachten gaat dit topic over airfryers en wat voor fantastische dingen ^O^ je er allemaal mee kunt doen. De meeste huishoudens hebben al zo’n apparaat in de keuken staan dus er is een hele grote kans dat jij er ook een hebt en hem zelfs regelmatig gebruikt.

Sinds een jaar heb ik zelf nu inmiddels 3 Philips airfryers en ik ben bijzonder content met de mogelijkheden die zo’n apparaat biedt. Er zijn een tweetal topics geweest waarin ik wat ervaringen, recepten en tips heb gepost, maar die topics zie ik jammergenoeg nooit terugkomen in deze CUL rubriek ??? -O-

Zelf merkte ik dat dat specifieke topic nogal lastig terug te vinden is, maar @golfer heeft de link daarvan inmiddels in post #3 geplaatst en ik zal hem hier dus voor de volledigheid vermelden. Maar de bedoeling is dus dat dit het actieve airfryer topic wordt, want in die andere wordt dus nagenoeg nooit gepost. En dat het jammergenoeg geen actief en vindbaar topic is blijkt ook uit de 246 posts die zijn geplaatst in een periode van vijf jaar!!! waarin dat topic bestaat. Het topic is in 2018 door @Greys gestart en er staan absoluut nuttige dingen in en het is zeker de moeite waard om door te nemen. Hier is de link.

CUL / [AIRFRYER] Wat maak jij er allemaal mee?

Maar om die reden wil ik dus graag een nieuw en vooral actief! :) topic over airfryers starten. Een vergelijkbaar topic zoals dat er ook is voor slowcookers en pizza-ovens. En in dit topic kun je dus bij voorkeur al jouw nuttige ervaringen en vooral tips delen van hoe jij slim met jouw airfryer(s) omgaat. Wat werkt bijvoorbeeld wel goed en wat niet.

En dit is dus ook het goto topic als jij iets wilt ondernemen met je airfryer en je weet niet precies hoe je dat zou kunnen aanpakken of dat het uberhaupt wel kan. In dat geval kun je gewoon je vraag stellen en komen er vanzelf adviezen van airfyer gebruikers die daar ervaringen mee hebben en hoe dan precies.

En er is al een apart topic met welke airfryer je aan kunt schaffen en dat topic is een tijdje geleden nog geopend door @Medusa666 In dat topic kun je vooral aankoopervaringen, vragen en adviezen posten:

CUL / De beste airfryer!

Maar in dit topic zou het fijn zijn om te delen wat voor lekkere slimme dingen jij allemaal in jouw airfryer maakt. Zijn er bijvoorbeeld al mensen geweest die hun eigen chinees geroosterd buikspek :9~ hebben gemaakt waar de airfryer dus perfect!!! voor geschikt is...

Dus laat maar weten wat jij voor lekker recept hebt voor een snelle snack of voor een wat completere maaltijd.

En voordat ik vragen krijg waarom ik er drie heb, zal ik deze alvast beantwoorden. De eerste was een kleintje zodat ik eens kon uitproberen hoe het met zo'n airfryer ongeveer ging met een croisantje of een beetje friet etc. Tot ik er achter kwam dat ik voor wat grotere maaltijden met groente toch een groter mandje en dus grotere airfryer nodig had. Toen kwam er dus nog een XXL bij.

Later bleek die XXL toch wat lawaaiiger te zijn en heb ik nog een stille XL gekocht.

Maar zoals we ook pannen in verschillende groottes hebben, is dat ook met airfryers wel handig en kun je dus ook in twee airfryers tegelijk wat verschillende dingen maken voor je complete maaltijd.

Anyway, ik hoop op enthousiaste reacties aangaande jullie ervaringen en daarnaast zie ik heel graag smakelijke suggesties tegemoet :)

En vermeld svp ook op welke temperatuur en hoe lang je jouw culinaire vinding of favoriet bereidt zodat anderen er direct en gemakkelijk mee aan de slag :Y) kunnen (en het niet nog een keer hoeven uit te vragen).

Achtergrondinformatie en links:

https://airfryer-recept.nl/
https://www.eetnieuws.nl/(...)lees-rook-bovenkant/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 07-07-2023 00:17:30 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  woensdag 5 juli 2023 @ 21:58:48 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209778506
Tip zodat je kaas er niet 'afwaait'

Bij een snack zoals een pizza of een snel kaasbroodje die je met plakjes kaas belegt, heb je grote kans dat je kaas er afwaait tijdens het fryen. Steek simpleweg een paar kleine cocktailprikkertjes in de plakjes kaas, als een soort tentharingen in het broodje of de bodem en je hebt nergens last meer van.

Heb je geen cocktailprikkers, breek dan een sateprikker in wat kleinere stukjes en je kunt met die stukjes hetzelfde effect bereiken.

Natuurlijk haal je de prikkertjes er uit voordat je je snack gaat oppeuzelen :Y)
  woensdag 5 juli 2023 @ 22:14:35 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209778789
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_209778846
Wist je dat zelfgemaakte frikandellen wel bruin worden in airfryer.

Recept: https://zomaakjehetzelf.nl/zelf-frikandellen-maken/
  woensdag 5 juli 2023 @ 22:18:10 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209778853
quote:
Ja, klopt @golfer dankjewel, maar in dat topic is al 106 dagen niet gepost, omdat het simpelweg voor mensen niet terug te vinden is. Dat topic is in 2018, vijf jaar geleden dus gestart, en er zijn 246 posts in geplaatst. Het is in die vijf jaar dus nog niet eens vol gekomen. Ik zal de link in de OP opnemen en wil met dit topic een nieuwe poging doen om wel een actief Airfryer topic te starten.

Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die wel ontzettend veel plezier van hun airfryer hebben en er vaker iets over willen horen of posten.

Ik hoop dat je mijn keuze respecteert.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 05-07-2023 22:48:02 ]
pi_209778899
Jaa leuk. Ik heb een leuk boek met airfryer gerechten, maak er havermoutkoekjes en crumble voor in de yoghurt mee. Meer recepten altijd leuk.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_209778907
Wij koken onze eieren ook in de aifryer, dat apparaat staat elke dag aan.
  woensdag 5 juli 2023 @ 22:22:32 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209778915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 22:22 schreef Managarm het volgende:
Wij koken onze eieren ook in de aifryer, dat apparaat staat elke dag aan.
Whut???? :o

Vertel!
pi_209778931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 22:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Whut???? :o

Vertel!
Hahaha, een ei koken is zo simpel. 15 minuten op 120 graden. Eieren bij voorkeur op kamertemperatuur.
  woensdag 5 juli 2023 @ 22:30:17 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209779007
Ik doe eigenlijk vooral krieltjes in de Airfryer maar veel verder kom ik niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209779154
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juli 2023 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe eigenlijk vooral krieltjes in de Airfryer maar veel verder kom ik niet.
Gebakken aardappelen doen het ook goed, aardappels schillen, snijden en wat olie en eventueel kruiden. Wij eten een stuk minder gekookte aardappelen ;) .

Aardappels gaan 15 minuten op 180 graden, dan controleren we altijd of ze al goed zijn. Zo niet, dan nog iets langer. Heeft met type aardappel te maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Managarm op 06-07-2023 12:45:37 ]
pi_209779550
Ik doe alleen kipkrokantschnitsels erin, goede bite!!! Niet te zout _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_209780330
Als ik echt lui ben en de airfryer staat er toch dan maak ik een airfryer tosti, niet helemaal perfect maar het is eetbaar.
pi_209780354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 22:23 schreef Managarm het volgende:

[..]
Hahaha, een ei koken is zo simpel. 15 minuten op 120 graden. Eieren bij voorkeur op kamertemperatuur.
Dat is toch niet efficient? In een pannetje ben je met 5 min klaar?

Hier gaan er vooral afbakbroodjes in eigenlijk
pi_209780371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Tengano het volgende:

Bij een snack zoals een pizza of een snel kaasbroodje die je met plakjes kaas belegt, heb je grote kans dat je kaas er afwaait tijdens het fryen. Steek simpleweg een paar kleine cocktailprikkertjes in de plakjes kaas, als een soort tentharingen in het broodje of de bodem en je hebt nergens last meer van.

Heb je geen cocktailprikkers, breek dan een sateprikker in wat kleinere stukjes en je kunt met die stukjes hetzelfde effect bereiken.

Natuurlijk haal je de prikkertjes er uit voordat je je snack gaat oppeuzelen :Y)
Om deze reden maak ik voornamelijk pizza calzone :D
Ja prikkers gaat ook maar gewoon een laag deeg erover werkt ook.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209780603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 06:04 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat is toch niet efficient? In een pannetje ben je met 5 min klaar?

Hier gaan er vooral afbakbroodjes in eigenlijk
Een hard gekookt ei duurt minimaal 8 minuten en dan moet het water ook koken. In ons geval is het efficienter omdat we off-grid zijn qua elektriciteit (ik woon in Portugal), een ei koken met de aifryer is dus voor ons goedkoper. Gas moeten we betalen, de elektriciteit hebben we al voor betaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Managarm op 06-07-2023 12:45:59 ]
pi_209781225
-nvm- eerst het hele topic lezen.
pi_209781306
Wat ik regelmatig maak:
Aardappelen en wortels in stukken snijden. Even voorkoken in water met een bouillonblokje erbij. Afgieten. Klein beetje olie erover en dan in de airfryer ^O^

Temperatuur ergens tussen de 180 en 200 graden. En dan zo’n 10 a 15 minuten . (ligt aan de grote van de stukken)

[ Bericht 18% gewijzigd door valentijn101 op 06-07-2023 12:46:15 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_209781437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 07:43 schreef Managarm het volgende:

[..]
Een hard gekookt ei duurt minimaal 8 minuten en dan moet het water ook koken. In ons geval is het meer efficienter omdat we off-grid zijn qua elektriciteit (ik woon in Portugal), een ei koken met de aifryer is dus voor ons goedkoper. Gas moeten we betalen, de elektriciteit hebben we al voor betaald.
Ah ja helder :)
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:09:36 #20
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209782521
quote:

Oh, wij maken tosti's meestal in de Airfryer en dan waait de bovenste boterham er nog wel eens af. Dit ga ik proberen, dank je :)
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:21:18 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209782625
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 09:16 schreef valentijn101 het volgende:
Wat ik regelmatig maak:
Aardappelen en wortels in stukken snijden. Even voorkoken in water met een bouillonblokje erbij. Afgieten. Klein beetje olie erover en dan in de airfryer ^O^
Klinkt goed. Welke aardappelsoort? En wat voor vlees doe je erbij?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_209782720
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 09:16 schreef valentijn101 het volgende:
Wat ik regelmatig maak:
Waarom de aardappels voorkoken? Het hoeft niet, de airfryer krijgt ze wel gaar.
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:45:45 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209782916
Als we het over dat soort dingen hebben, laten we er dan ook concreet bij vermelden :lijstje: hoe lang en op welke temperatuur iets dan lukt.

Dat geldt wat mij betreft voor iedere culinaire suggestie, anders heb je nog niet zo veel aan zo'n tip of airfryer recept. En al helemaal niet voor mensen die te onbekend en onervaren zijn hoe ze hun airfryer eigenlijk kunnen gebruiken.

Een post als deze kun je dus eigenlijk niks mee en past beter in een General Chat:
quote:
"Ik doe er iedere vrijdagavond zoete aardappels ^O^ in en die worden echt Superrrrrr!!! krokant :9

Echt verrukkelijk :9~ en zeker een aanrader!

Moet je echt een keer proberen *O* "

Groetjes en eet smakelijk :Y)

Tengano
quote:
"Fuck me! What kind of advice is that supposed to be?"

Mesdames et messieurs, votre attention s'il vous plaît :Y)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 06-07-2023 17:34:52 ]
pi_209782933
Ik lees graag mee, ik doe er veel te weinig mee eigenlijk. Alleen af en toe een afbakbroodje of tosti en aardappeltjes. Veel verder dan dat ben ik nog niet gekomen.
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 12:02:27 #25
382129 crew  Donna
pi_209783052
Ik ga een nieuwe airfryer kopen, dus ik lees hier mee. :Y
pi_209783444
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:28 schreef Managarm het volgende:

[..]
Waarom de aardappels voorkoken? Het hoeft niet, de airfryer krijgt ze wel gaar.
Het koken in de bouillon geeft wat extra smaak.
pi_209783467
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Klinkt goed. Welke aardappelsoort? En wat voor vlees doe je erbij?
Geen idee, wat ik heb. Werkt tot nu toe met alle aardappelen, ook met zoete aardappelen.
Daarbij kan vanalles. Stukje vis, braadworstje, vleesvervanger.
pi_209783543
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Het koken in de bouillon geeft wat extra smaak.
Ah ja, ik heb hoge bloeddruk dus probeer dat soort dingen te vermijden.
pi_209783563
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:44 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ah ja, ik heb hoge bloeddruk dus probeer dat soort dingen te vermijden.
Een zoutarm blokje proberen? Of een kruidenbuiltje?
pi_209783584
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Een zoutarm blokje proberen? Of een kruidenbuiltje?
Nah, ze smaken zo best. We doen er kruiden op voordat ze in de airfryer gaan.
pi_209783616
Ik heb sinds een half jaar een nieuwe airfryer (instant pot vortex) en heb 'm al meer gebruikt dan de vorige (philips viva) in al die jaren.
Top recept is https://airfryer-recept.nl/gnocchi-airfryer/
Meestal gebruik ik 'm als kleine/snelle oven. oa voor frittata, gevulde paprika, gebakken aardappels, taybakes, vlees etc. Omdat deze groter is dan de vorige (en ja, ik weet dat Philips ook een xxl heeft) kan ik er een maaltijd voor 1 persoon (2 ook vast) in maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209901256
Afbakbroodjes met gesmolten kaas (5-6 min op 200 graden en je hebt verse afbakbroodjes)
Chickenwings (niet bevroren, 10 min op 200 graden en daarna 5 min op 180. Bij zulke dingen is het wel goed in de gaten houden of het niet te hard gaat).
Patat (zie verpakking, dat verschilt echt per product)
Buikspek, volgens dit recept:
Ik gebruik aluminiumfolie voor de broodjes en het vlees. De patatjes gooi ik zo in het mandje.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_209901308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:02 schreef Donna het volgende:
Let een beetje op het schoonmaakgemak. De Philpsen (ik weet trouwens niet hoe het nu is) hadden manden van metalen gaas waar je de spullen in gooit.

Schijnt heel moeilijk schoon te maken zijn.
Ik heb er een met een "mand" van ander materiaal. Is heel goed schoon te maken.
Zoiets:

Ik weet niet waar Philips airfryers nu mee geleverd worden, maar enkele jaren geleden was het moeilijke schoonmaken een punt van kritiek.
pi_209901492
Ik heb ook zo’n onderste inderdaad, gooi het hele handeltje in de vaatwasser en is weer schoon.
pi_209901897
Goed topic, heb sinds kort een nieuwe, dubbele airfryer.

Weet iemand of je een aluminium ovenschaal met aardappel etc in zijn geheel in de airfryer kunt doen, gaat dat goed? Zo ja hoe lang en op welke temperatuur? :s)

Het gaat hierom: https://www.ah.nl/product(...)-knoflook-rozemarijn

Lees vaker dan men aluminiumfolie in de airfryer doet, dus zou denk ik wel moeten kunnen. En in m'n oven (gaat max tot 200 graden) duurt het zo kneiterlang voordat ze krokant zijn. Deze airfryer gaat tot 240.
pi_209902184
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 12:37 schreef Regilio_ het volgende:
Goed topic, heb sinds kort een nieuwe, dubbele airfryer.

Weet iemand of je een aluminium ovenschaal met aardappel etc in zijn geheel in de airfryer kunt doen, gaat dat goed? Zo ja hoe lang en op welke temperatuur? :s)

Het gaat hierom: https://www.ah.nl/product(...)-knoflook-rozemarijn

Lees vaker dan men aluminiumfolie in de airfryer doet, dus zou denk ik wel moeten kunnen. En in m'n oven (gaat max tot 200 graden) duurt het zo kneiterlang voordat ze krokant zijn. Deze airfryer gaat tot 240.
In een andere(metalen) schaal heb ik zoiets vorige week gedaan geloof zo’n 15-18 minuten op 180. Had het zelf gemaakt (aardappels, rozemarijn, zout en peter en knoflook) en ik weet niet wat hier nog in zit.
pi_209902214
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In een andere(metalen) schaal heb ik zoiets vorige week gedaan geloof zo’n 15-18 minuten op 180. Had het zelf gemaakt (aardappels, rozemarijn, zout en peter en knoflook) en ik weet niet wat hier nog in zit.
pi_209902232
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 13:21 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik had trouwens teveel olijfolie gedaan dus het kookte in de olie, werd niet knapperig, les voor de volgende keer
  Moderator zaterdag 15 juli 2023 @ 13:26:57 #39
382129 crew  Donna
pi_209902261
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 11:43 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Let een beetje op het schoonmaakgemak. De Philpsen (ik weet trouwens niet hoe het nu is) hadden manden van metalen gaas waar je de spullen in gooit.
[ afbeelding ]

Zoiets:
[ afbeelding ]

Ik weet niet waar Philips airfryers nu mee geleverd worden, maar enkele jaren geleden was het moeilijke schoonmaken een punt van kritiek.
Ik heb die bovenste nu. Al sinds 2014. Je ziet wel dattie niet meer nieuw is, maar het mandje ziet er niet slecht uit.
Gewoon hoppa de vaatwasser in.
Geen idee wat voor mandje de nieuwe heeft, zit nog in de doos, maar het maakt voor mij ook niet zoveel uit.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 18:30:54 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209906229
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 11:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets:
[ afbeelding ]

Dat onderste mandje is van een Philips Essential, daar heb je drie typen van, de goedkoopste analoge L (niet kopen), en een digitale L en XL. Fijne airfryers en super! stil; de stilste op de markt zelfs.

Die Mandjes uit 1 stuk metaal zijn inderdaad wat fijner schoon te maken dan van die oudere Philips airfryers met die verschillende roostertjes er in. Die manden uit die oudere en ook die nieuwe XL versies hebben ook meer randjes, golfjes (voor de stevigheid vanwege dat model) en friemeltjes waardoor je er langer mee bezig bent om ze goed schoon te krijgen.

Siliconenmatjes

Waar ik in mijn mandjes of buitenpan trouwens wel gebruik van maak is van siliconenmatjes. Zo'n matje is prima bestand tegen hoge temperaturen en dan kan ik er met een gerust hart ook metalen vormen of hulpmiddelen in zetten. Die matjes koop je volgens mij bij de Action en je zou er ook een paar kunnen kopen en die of op maat kunnen knippen of in kleine vierkantjes waar je net een stukje vlees of een broodje oplegt om in je mandje te gebruiken. Hoe groter je matje in de binnenpan, hoe minder goed hij van onder bakt trouwens he.

Maar soms kan het wel eens handig zijn en je hebt ook vaak de mogelijkheid om iets halvewege om te draaien, maar niet met alles. Daarom doe ik broodjes, of broodjes met kaas gewoon in mijn binnenmandje en maak ik daarna gewoon het binnenmandje schoon. Dat geeft uiteindelijk wel de beste bakresultaten.

Sate airfryen

Als ik bijvoorbeeld sate ga schroeien >:) dan gooi ik onderin de buitenpan wel een siliconenmatje. (Zo heb ik dus de maximale ruimte voor wat ik wil gaan ondernemen.) Daar bovenop een rekje (kan dan in principe ook ieder rekje zijn zolang het maar in de buitenpan past en je tefal laag geen risico loopt, en daar leg ik mijn satespies op. Binnenmandjes blijft zo dus schoon alsook grotendeels mijn buitenpan. Alleen het rekje en het siliconenmatje moet ik dan schoonmaken.

Sate schroei ik altijd zo heet mogelijk om een een beetje char te krijgen, 200 graden dus. Totale baktijd richting ongeveer 10 tot 12 minuten en halverwege omkeren natuurlijk.

Baktijd is ook afhankeijk van de grootte van de stukjes vlees die je er aan doet. Mijn advies is, maak die stukjes niet te klein. Als je grote stukjes hebt, blijft de binnenkant malser en vooral sappiger (more juicy).

Daarnaast maak ik ook een sate 'pakket'. 3 of vier stokjes naast elkaar en dan ook even horizontaal aan elkaar rijgen. Dan rollen de stokjes niet altijd naar hetzelfde zwaartepunt (zodat ze maar aan 1 kant schroeien :( ) en draai ik ze dus precies 180 graden, en in 1 keer, als ik het complete pakket omdraai.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 15-07-2023 19:40:23 ]
pi_209906606
Ik mik die draaddingen in de afwasmachine en accepteer gewoon dat ze niet brandschoon worden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209923605
De buitenrand/wand van mijn airfryer was zo vies geworden dat ik maar een nieuwe heb gekocht.

Tip van Flip: leg er een stuk papieren keukenrol onder *O* Dus onderin, tussen de buitenmand en het draadmandje. Dat scheelt mijn zoveel werk met schoonmaken van die buitenmand, waar anders het vet en andere viezigheid in druipt.

En nee, je keukenrol verbrandt niet.

Sommigen zeggen dat je daarmee de luchtcirculatie van de fryer verstoort, ik merk er in mijn resultaten (vooral aardapppels bakken, brood roosteren/afbakken, snacks bakken) geen verschil in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209946610
Ook uit de airfryer. Puntpaprika, tomaten, rode ui, knoflook, rozemarijn, tijm, peper en een beetje zout en wat olijfolie in een bakblik. 18 minuten op 200 graden op roast. Daarna de staafmixer erdoor, nog wat meer kruiden en 2 eetlepels kruidenroomkaas. Smullen.
Volgende keer zou ik geen olijfolie doen, voegde niets toe volgens mij. Het kan natuurlijk ook zonder de kruidenroomkaas maar dat leek me nou lekker.
Had op instagram een filmpje gezien waar iemand zoiets deed en die werd neergesabeld in de commentaren, dat wilde ik zelf uitproberen. De paprika, ui en tomaat waren niet de nieuwste meer en zo kon ik ze goed gebruiken.
SPOILER
  dinsdag 18 juli 2023 @ 20:20:31 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209947119
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook uit de airfryer. Puntpaprika, tomaten, rode ui, knoflook, rozemarijn, tijm, peper en een beetje zout en wat olijfolie in een bakblik. 18 minuten op 200 graden op roast. Daarna de staafmixer erdoor, nog wat meer kruiden en 2 eetlepels kruidenroomkaas. Smullen.
Volgende keer zou ik geen olijfolie doen, voegde niets toe volgens mij. Het kan natuurlijk ook zonder de kruidenroomkaas maar dat leek me nou lekker.
Had op instagram een filmpje gezien waar iemand zoiets deed en die werd neergesabeld in de commentaren, dat wilde ik zelf uitproberen. De paprika, ui en tomaat waren niet de nieuwste meer en zo kon ik ze goed gebruiken.
SPOILER
Leuk idee. Daar kan ik wel wat mee.

Ik heb net bloemkoolroosjes (eigen tuin) 5 minuten gekookt en daarna 13 minuten op 200 graden in de airfryer gedaan. Ik strooide er geroosterd amandelschaafsel over en dipte de bloemkool in crème fraîche met kerriepoeder :9 :9
Spoilers!
pi_209947180
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Leuk idee. Daar kan ik wel wat mee.

Ik heb net bloemkoolroosjes (eigen tuin) 5 minuten gekookt en daarna 13 minuten op 200 graden in de airfryer gedaan. Ik strooide er geroosterd amandelschaafsel over en dipte de bloemkool in crème fraîche met kerriepoeder :9 :9
Ook lekker. Maar deed je schaafsel voor of na roosteren erover? Ik zou er denk ik (hou niet van amandel) panko erover doen (met kruiden erdoor)

Ga nu ook een grotere schaal kopen. Wanneer ik nog een courgette of zo had gehad, had dat er ook nog in gekund, alleen niet meer erbij _O-
  dinsdag 18 juli 2023 @ 20:27:45 #46
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209947220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook lekker. Maar deed je schaafsel voor of na roosteren erover? Ik zou er denk ik (hou niet van amandel) panko erover doen (met kruiden erdoor)

Ga nu ook een grotere schaal kopen. Wanneer ik nog een courgette of zo had gehad, had dat er ook nog in gekund, alleen niet meer erbij _O-
Ik deed het schaafsel er op het bord op.

Ik had nog een koekenpan op het vuur, het was net zo makkelijk om de amandel daarin te roosteren. Het kan vast ook in de airfryer, nooit geprobeerd.
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 juli 2023 @ 23:08:55 #47
22592 crew  Ole
pi_209963363
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_209963658
quote:
Ben benieuwd hoe dat verwarmings element eruit ziet. Ik zou het niet aandurven. Heb wel een airfryer met een raampje 😀
  donderdag 20 juli 2023 @ 06:36:16 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209964027
quote:
Je kan de popcorn ook in een frituur gooien man man man
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 juli 2023 @ 12:43:58 #50
22592 crew  Ole
pi_209980397
quote:
19s.gif Op donderdag 20 juli 2023 06:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Je kan de popcorn ook in een frituur gooien man man man
Ja patat ook
  vrijdag 21 juli 2023 @ 15:29:50 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209982790
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 12:43 schreef Ole het volgende:

[..]
Ja patat ook
Ik bedoel meer dat hij de popcorn echt verzuipt in de boter
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 juli 2023 @ 19:13:55 #52
22592 crew  Ole
pi_209985622
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik bedoel meer dat hij de popcorn echt verzuipt in de boter
Tja.. vast Brit of Amerikaan
  dinsdag 25 juli 2023 @ 17:00:30 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_210036175
Dit lijkt me wel een fijn channel om wat nieuwe ideeen op te doen. Geen idee of de recepten echt kloppen, maar het kan je wel helpen om eens iets anders met je airfryer uit te proberen.

Het prettige van dit kanaal vind ik dat de filmpjes niet veel langer dan een minuut kosten en het een keer in het Nederlands is. Dat kom je ook niet zo veel meer tegen op Joetjoep :P

https://www.youtube.com/@Airfryertotaal/videos
pi_210036781
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 17:00 schreef Tengano het volgende:
Dit lijkt me wel een fijn channel om wat nieuwe ideeen op te doen. Geen idee of de recepten echt kloppen, maar het kan je wel helpen om eens iets anders met je airfryer uit te proberen.

Het prettige van dit kanaal vind ik dat de filmpjes niet veel langer dan een minuut kosten en het een keer in het Nederlands is. Dat kom je ook niet zo veel meer tegen op Joetjoep :P

https://www.youtube.com/@:Airfryertotaal/videos
Goede tip, dank je
pi_210036817
quote:

Leuk, wij gaan als eerste de kipcorn proberen.
pi_210036935
quote:

De patat video is wel slecht, niet goed gedroog en dus bruine/zwarte patat.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 18:28:41 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_210036940
Het is trouwens bijna al weer Sinterklaas 8} tenminste, daar doet dit weer mij aan denken ^O^

En ik zou wel een keertje echte pepernoten in een airfyer willen maken. En even voor de duidelijkheid:

Dan heb ik het NIET over kruidnoten }:|

Ik weet dat je die dingen van deeg moet maken en dan kneden en in hompen in de oven moet doen. Dus in de airfryer zou dat ook moeten lukken. Bovendien als ik er maar een beperkt aantal maak voor mezelf lijkt het me ook een beetje inefficient om daar een hele oven voor aan te kletsen.

Ik keek dus al even op bovengenoemd kanaal, maar kon daar niks vinden. Sowieso niet op Youtube, want ik had al gezocht. En zo kwam ik dus op dat kanaal hierboven terecht ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 25-07-2023 18:37:49 ]
  dinsdag 25 juli 2023 @ 18:31:53 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_210036971
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 18:28 schreef Managarm het volgende:
De patat video is wel slecht, niet goed gedroog en dus bruine/zwarte patat.
Ik zat ook naar die babi pangang video te kijken en daar leken de baktijden minder goed van te kloppen volgens iemand die dat daar postte. Maar ik zei al, van die kleine video's kun je wel inspiratie opdoen. Iets waardoor je zoiets hebt van " Hey, zoiets wil ik ook wel eens proberen."

En daarna zoek ik zelf altijd wel een paar andere recepten of video's op om uiteindelijk voor een recept te kiezen wat mij het meest iets lijkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 25-07-2023 18:37:02 ]
pi_210038245
quote:

Die Soy Sauce Chicken ziet er goed uit :9~ Bedankt voor het delen, dit kanaal ga ik opslaan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:15:24 #60
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_210122123
Mijn collega uit Engeland maakt een biefstuk in de Airfryer. Ik vind dat echt een vloek voor de gastronomie.
pi_210122287
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:15 schreef rosita1 het volgende:
Mijn collega uit Engeland maakt een biefstuk in de Airfryer. Ik vind dat echt een vloek voor de gastronomie.
Ik heb ooit lamskoteletjes gemaakt in de AF, perfect gelukt (helaas is het maar 1x gelukt :D , maar ze waren perfect)
pi_210467093
Omdat friet uit de oven elke keer zo'n gekut is met de frietjes omdraaien, enorm lange baktijden (hier 35 minuten voordat ze enigszins goed zijn) net een airfryer besteld.
Komt morgen binnen :Y)
pi_210467131
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:15 schreef rosita1 het volgende:
Waarom? Als het goed lukt is het toch geen probleem? Tijden veranderen, ik denk dat een airfryer een goede aanvulling kan zijn in een professionele keuken.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:49:43 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210472629
quote:
Paar opmerkingen hierover
1. De hoeveelheid zout die hij gebruikt is ongelofelijk veel
2. Het resultaat van de gepopte corn staat niet in verhouding tot de hoeveelheid mais die hij er in gooit, veel te weinig pop.
3. Boter gooi je gesmolten over de popcorn na het poffen, anders verbrand die
Het is duidelijk zwaar ge-edit, fake en onzin.
pi_210473122
Als het goed is komt ie vandaag binnen, en ondanks dat je er, volgens mijn broer althans, werkelijk van alles mee kunt maken, wil ik met friet beginnen.

Hoewel gewone friet er in kan, schijnt speciale airfryer/ovenfriet beter/lekkerder te zijn.

Feit of fabel?

En, hoe lang moeten ze bakken?
  Moderator woensdag 30 augustus 2023 @ 10:38:38 #66
382129 crew  Donna
pi_210473129
quote:
11s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als het goed is komt ie vandaag binnen, en ondanks dat je er, volgens mijn broer althans, werkelijk van alles mee kunt maken, wil ik met friet beginnen.

Hoewel gewone friet er in kan, schijnt speciale airfryer/ovenfriet beter/lekkerder te zijn.

Feit of fabel?

En, hoe lang moeten ze bakken?
Ja dat is een feit en de bereidingstijd staat op de zak van de friet die je hebt gekocht.
pi_210473160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dat is een feit en de bereidingstijd staat op de zak van de friet die je hebt gekocht.
Thanks, vanmiddag maar eens kijken in de supermarkt, naar airfryer friet :9
  Moderator woensdag 30 augustus 2023 @ 11:22:16 #68
382129 crew  Donna
pi_210473481
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Heel veel standaard huismerk is ook geschikt voor de airfryer. Als de bereidingswijze voor airfryer op de verpakking staat, kan het.
Als het er niet op staat, kan het wel, maar blijven de producten bleek enzo. Vind ik persoonlijk niks.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 14:22:07 #69
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210475296
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Dit is de beste airfryer patat
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210476300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 11:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Heel veel standaard huismerk is ook geschikt voor de airfryer. Als de bereidingswijze voor airfryer op de verpakking staat, kan het.
Als het er niet op staat, kan het wel, maar blijven de producten bleek enzo. Vind ik persoonlijk niks.
Nooit problemen gehad met het bleek blijven van patat. Wij gebruiken als we lui zijn de patat van de Lidl, komt er goed uit (in Portugal, ken de Nederlandse niet).
pi_210477835
Ik heb de ovenfriet van de Lidl gehaald, is ook voor de airfryert.

Nu staat er op de verpakking 200 graden voorverwarmen en dan 12-15 minuten bakken (ff schudden tussendoor).

De airfryert zelf heeft een eigen friet programma, en volgens de gebruiksaanwijzing duurt dat programma 20 minuten.

Even verderop staat dat als de voorverwarm functie gebruikt is, er 3 minuten van de baktijd afgehaald kan worden.

Maar moet ik nou de verpakking aanhouden (12-15)?
Het frietprogramma (de volle 20 minuten)?
Of, omdat er voorverwarmd moet worden volgens de frietverpakking, 20-3 minuten?
pi_210477977
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 18:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik heb de ovenfriet van de Lidl gehaald, is ook voor de airfryert.

Nu staat er op de verpakking 200 graden voorverwarmen en dan 12-15 minuten bakken (ff schudden tussendoor).

De airfryert zelf heeft een eigen friet programma, en volgens de gebruiksaanwijzing duurt dat programma 20 minuten.

Even verderop staat dat als de voorverwarm functie gebruikt is, er 3 minuten van de baktijd afgehaald kan worden.

Maar moet ik nou de verpakking aanhouden (12-15)?
Het frietprogramma (de volle 20 minuten)?
Of, omdat er voorverwarmd moet worden volgens de frietverpakking, 20-3 minuten?
Wij doen altijd 12 minuten, dan kijken we (en schuddden) en gaat het naar gelang de kleur nog een aantal minuten (meestal negen).
pi_210477979
Voor eerst friet gebakken in de airfryer. Wel goed warm, maar ik had het liever knapperig gehad. Dus iets langere baktijd aanhouden dan wat op de verpakking staat.

Ik heb ook gelijk airfryer accessoires bij bol.com besteld.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210478023
Ik hou eerst wel gewoon de verpakking aan dan ^O^

Maar vandaag niet, want uitgerekend nu ben ik misselijk :')
pi_210478035
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Beterschap :*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210478053
Ik ben nooit ziek of misselijk, en uitgerekend op het moment dat ik voor het eerst een airfryert heb opeens wel :') :') :')

Ach ja :P
pi_210478108
Zat ook een recepten boek bij van zo'n 135 pagina's ^O^

Princess 182055 XXL overigens.

Mijn broer heeft dezelfde en die is er laaiend enthousiast over, gebruikt hem overal voor, maakt lekker eten, dus ben maar voor dezelfde gegaan.

Momenteel 85 euro bij Bol.
  Moderator woensdag 30 augustus 2023 @ 19:24:54 #78
382129 crew  Donna
pi_210478176
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Beterschap!
  Moderator woensdag 30 augustus 2023 @ 19:26:28 #79
382129 crew  Donna
pi_210478193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 16:33 schreef Managarm het volgende:

[..]
Nooit problemen gehad met het bleek blijven van patat. Wij gebruiken als we lui zijn de patat van de Lidl, komt er goed uit (in Portugal, ken de Nederlandse niet).
Ja sorry met de meeste patat valt dat wel mee idd. Gepaneerde snacks blijven meestal bleek en worden niet knapperig. Maar heel veel huismerk producten kunnen er tegenwoordig gewoon in, dus vooral uit proberen idd. :Y
pi_210478205
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:26 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja sorry met de meeste patat valt dat wel mee idd. Gepaneerde snacks blijven meestal bleek en worden niet knapperig. Maar heel veel huismerk producten kunnen er tegenwoordig gewoon in, dus vooral uit proberen idd. :Y
Ja, die opgeblazen frikandellen zijn niet echt lekker :) .
pi_210481297
quote:
15s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 14:22 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
[ [url=https://lambweston.eu/_ipx/_/https://api.lambweston.eu(...)g%3Fv=1-0]afbeelding[/url] ]

Dit is de beste airfryer patat
Behalve als je kinderen geen krullen motten, dan eet je Aviko supercrunch friet. Ik geloof dat ik die zelfs lekkerder vind dan die van de snackbar hier het dichtst bij.

Altijd 2 min langer dan aangegeven uiteraard ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210481334
Voorverwarmen in de airfryer :{w
  woensdag 30 augustus 2023 @ 22:15:28 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210481388
Bleke zut :N

Alles moet altijd langer dan aangegeven :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210484901
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 22:15 schreef Molo het volgende:
Bleke zut :N

Alles moet altijd langer dan aangegeven :B
Ook weer niet te lang, anders krijg je donkere zut 😱
  donderdag 31 augustus 2023 @ 10:50:29 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210484931
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 10:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ook weer niet te lang, anders krijg je donkere zut 😱
Ja cremeren hoeft idd ook weer niet
pi_210484962
Gecremeerde kroket 😱
pi_210484982
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Dit. Is onzin
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_210485427
Weet niet of het zin heeft maar ik doe wel voor verwarmen als er geraspte kaas of iets op ligt. Heb het idee dat het minder snel weggeblazen wordt dan.

Om dezelfde reden maak ik pizza calzones meestal. Probleem ook opgelost.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210485930
Ik wil een airfryer gaan aanschaffen maar heb geen idee welke. Wil wel een xl maar zou verder echt niet weten wat een goede is. Iemand advies?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  donderdag 31 augustus 2023 @ 12:59:51 #90
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210486090
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
Ik wil een airfryer gaan aanschaffen maar heb geen idee welke. Wil wel een xl maar zou verder echt niet weten wat een goede is. Iemand advies?
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.13.ProductTitle

ik heb deze, erg blij mee, supersnel opgewarmt (maar dat doen ze allemaal wel) en die ronddraai trommel die je erin kan hangen is superhandig en zorgt dat alles even gaar word.
en ik heb ook een auto.
pi_210486105
quote:
Heb zelf gisteren de Princess 182055 XXL gekocht.
Op aanraden van mijn broer, goede prijs kwaliteit verhouding.
Hij gebruikt die overal voor.

Nu 85 euro bij Bol.
pi_210486112
Ben nu voor het eerst friet aan het bakken.
Je ruikt echt bijna niks _O_
pi_210486132
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Van wat ik, als volkomen leek, dat wel, begrepen heb is dat vooral bij de hoogvermogen airfryers van Philips niet nodig.

Met minder vermogen blijkbaar wel.
pi_210486201
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Van wat ik, als volkomen leek, dat wel, begrepen heb is dat vooral bij de hoogvermogen airfryers van Philips niet nodig.

Met minder vermogen blijkbaar wel.
Die van Philips hoeven dat inderdaad niet. Dat is een fijn apparaat.
pi_210486259
quote:
Philips xxl werkt heel goed. Heb hem al wat langer en zie dat die van mij niet meer gemaakt wordt.
Gebruik hem zelf niet vaak omdat ik het schoonmaken ook gedoe vind.
pi_210486297
Eerste portie friet was niet verkeerd.
Gewoon de verpakking aangehouden: voorverwarmen op 200 graden en 12 tot 15 minuten.

Na 12 minuten waren ze eigenlijk al goudbruin en ze smaakten goed :9

Volgende keer het speciale friet programma zonder voorverwarmen eens proberen.

En je ruikt echt vrijwel niets *O*
pi_210486441
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:19 schreef NotSourButSweet het volgende:

[..]
Philips xxl werkt heel goed. Heb hem al wat langer en zie dat die van mij niet meer gemaakt wordt.
De XL's van Philips beginnen zo rond de 140 euro, de XXL's zijn nog veel duurder.
Dat vond ik persoonlijk wat te gortig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gajes_Octavianus op 31-08-2023 13:45:29 ]
pi_210486472
quote:
15s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 12:59 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

ik heb deze, erg blij mee, supersnel opgewarmt (maar dat doen ze allemaal wel) en die ronddraai trommel die je erin kan hangen is superhandig en zorgt dat alles even gaar word.
Ziet er makkelijk uit voor gebruik. Een heel ander soort model als wat je meestal ziet.
pi_210486505
quote:
15s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 12:59 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Die is wel gaaf.
Daar kun je ook de lotto mee spelen met die trommel :D
  donderdag 31 augustus 2023 @ 13:44:11 #100
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210486507
quote:
Het ligt er ook aan wat je ermee wil doen.
Ik heb zelf een Philips XL en ik gebruik 'm meestal voor twee personen.
Frietjes etc. kan prima, maar je kan er geen hele maaltijd voor 2 personen in 'laagjes' mee maken.
Dus achteraf had ik toch liever een XXL gehad.
pi_210486521
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Heb zelf gisteren de Princess 182055 XXL gekocht.
Op aanraden van mijn broer, goede prijs kwaliteit verhouding.
Hij gebruikt die overal voor.

Nu 85 euro bij Bol.
Mooie prijs ook en goede recensies ^O^
pi_210486577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:19 schreef NotSourButSweet het volgende:

[..]
Heb ik ook naar gekeken maar moet zeggen dat ik die best duur vind. Weet ook niet of ik er veel mee zal doen. Waarschijnlijk ga ik er alleen maar wat worstenbroodjes en broodjes in afbakken en eventueel een keer frietjes en wat snacks.

Ik heb een oven die ik bijna dagelijks gebruik voor van alles maar die gebruikt veel meer stroom en daarom wil ik een airfryer zodat ik dit soort dingen daar dan in kan doen.

Nog maar even over nadenken :@
  Moderator donderdag 31 augustus 2023 @ 13:54:16 #103
382129 crew  Donna
pi_210486593
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:12 schreef NotSourButSweet het volgende:

[..]
Die van Philips hoeven dat inderdaad niet. Dat is een fijn apparaat.
Ik heb dus een nieuwe Philips en mijn oude moest wel voorverwarmen. De nieuwe niet. Was echt verward want kon die optie niet vinden. (8>
pi_210486605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:44 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Het ligt er ook aan wat je ermee wil doen.
Ik heb zelf een Philips XL en ik gebruik 'm meestal voor twee personen.
Frietjes etc. kan prima, maar je kan er geen hele maaltijd voor 2 personen in 'laagjes' mee maken.
Dus achteraf had ik toch liever een XXL gehad.
Ik heb hem ook nodig voor twee personen en het is voor simpele dingen zoals broodjes frietjes en snacks. Ik gebruik echt voor andere dingen mijn oven.

Dus ik heb niet echt een hele grote nodig.
pi_210486655
De Princess valt voor mij af want de losse accessoires zijn niet vaatwasbestendig. Dat is voor mij wel een must :D
  Moderator donderdag 31 augustus 2023 @ 14:04:20 #106
382129 crew  Donna
pi_210486707
Goed idee. Ik gooi er een kroketje in.
pi_210486709
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:00 schreef lojanda het volgende:
De Princess valt voor mij af want de losse accessoires zijn niet vaatwasbestendig. Dat is voor mij wel een must :D
Volgens de verpakking wel.
Staat dishwasher safe op.

Mijn broer gooit het ook altijd in de vaatwasser.
pi_210486714
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:

[..]
Heb ik ook naar gekeken maar moet zeggen dat ik die best duur vind. Weet ook niet of ik er veel mee zal doen. Waarschijnlijk ga ik er alleen maar wat worstenbroodjes en broodjes in afbakken en eventueel een keer frietjes en wat snacks.

Ik heb een oven die ik bijna dagelijks gebruik voor van alles maar die gebruikt veel meer stroom en daarom wil ik een airfryer zodat ik dit soort dingen daar dan in kan doen.

Ik gebruik de oven nu ook een stuk minder. Heb een instant pot vortex clearcook. Die was vorig jaar tijdens Black Friday 99 euro ipv de 150+ normaal. Gebruik m ook veel vaker dan de philips die ik ervoor had. Ik vind voornamelijk de lade veel handiger
pi_210486722
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Volgens de verpakking wel.
Staat dishwasher safe op.

Mijn broer gooit het ook altijd in de vaatwasser.
Ik vond het al zo raar dat je het niet in de vaatwasser kan doen.
pi_210486738
pi_210486776
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik gebruik de oven nu ook een stuk minder. Heb een instant pot vortex clearcook. Die was vorig jaar tijdens Black Friday 99 euro ipv de 150+ normaal. Gebruik m ook veel vaker dan de philips die ik ervoor had. Ik vind voornamelijk de lade veel handiger
Nu kost hij 116,95. Het is ook wel een handig apparaat zo te zien ^O^
pi_210486794
quote:
Het staat idd op de doos :D raar dat het dan bij de beschrijving op Bol staat dat het niet in de vaatwasser kan.
pi_210486802
Nou ik ga me er maar eens in verdiepen wat het gaat worden.

Bedankt allemaal voor de tips ^O^
pi_210486865
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:13 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het staat idd op de doos :D raar dat het dan bij de beschrijving op Bol staat dat het niet in de vaatwasser kan.
Ik zou er vanuit gaan dat de fabrikant het het beste weet :D
pi_210487269
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ik zou er vanuit gaan dat de fabrikant het het beste weet :D
Dat denk ik ook idd :D
pi_210487403
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat denk ik ook idd :D
De Inventum GF500HLD kwam overigens als Beste Koop uit de test van augustus.
Kost ook rond de 85 euro oid.

https://www.bol.com/nl/nl(...)vs/9200000114032192/

Maar dat is geen XL of XXL.

Ik woon in mijn eentje en ik was voor die gegaan als mijn broer geen praktijk ervaring zou hebben gehad voor de Princess.
pi_210488022
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:

[..]

Ik heb hem met een hele flinke korting kunnen kopen voor 140 euro :@
Als je voor een airfyrer gaat is wellicht een xxl wel fijn.
In de grote bak kun je een scheidingsmandje zetten, dan bak je onderin de frietjs en bovenop dat mandje de snacks. Dan is alles in een keer klaar.
pi_210488076
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 15:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
De Inventum GF500HLD kwam overigens als Beste Koop uit de test van augustus.
Kost ook rond de 85 euro oid.

https://www.bol.com/nl/nl(...)vs/9200000114032192/

Maar dat is geen XL of XXL.

Ik woon in mijn eentje en ik was voor die gegaan als mijn broer geen praktijk ervaring zou hebben gehad voor de Princess.
Zoveel keus dat ik het niet meer weet :D deze lijkt me ook wel een goeie ^O^
pi_210488085
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 16:20 schreef NotSourButSweet het volgende:

[..]
Ik heb hem met een hele flinke korting kunnen kopen voor 140 euro :@
Als je voor een airfyrer gaat is wellicht een xxl wel fijn.
In de grote bak kun je een scheidingsmandje zetten, dan bak je onderin de frietjs en bovenop dat mandje de snacks. Dan is alles in een keer klaar.
Dat je het niet apart hoeft te bakken is idd wel een voordeel.
pi_210488448
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat je het niet apart hoeft te bakken is idd wel een voordeel.
Ja dat is het fijne van zo'n xxl airfryer.
Dat rekje moet je wel weer apart bijbestellen (natuuuurlijk).
pi_210492578
De aangeschafte airfryers passen niet in de mand. Ik heb een Inventum 350GLD. Weten jullie geschikte accessoires set die wel in de airfryer past.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 31 augustus 2023 @ 21:42:07 #122
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210492778

dat luikje _O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210493245
https://www.bol.com/nl/nl(...)5a-9028-d66448d40508

Deze accessoires set besteld. Hopelijk past deze wel in mijn airfryer
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210493338
Ik heb er geen, een magnetron heb ik ook niet. Ik houd van pannen op het vuur.

Maargoed, is Fred (rip zij met hem) er aardig van binnengelopen?
  donderdag 31 augustus 2023 @ 22:13:53 #125
296595 foodlover
live and learn
pi_210493491
Hier een Philips Airfryert aangeschaft tweedehands toen de olie echt duur was vorig jaar. Gebruik hem soms voor aardappel blokjes, frietjes als bijgerecht. Zou er wat meer mee moeten/mogen doen eigenlijk maar het komt er maar niet van. Voorkeur voor "echt" frituren.
pi_210493714
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 22:13 schreef foodlover het volgende:
Hier een Philips Airfryert aangeschaft tweedehands toen de olie echt duur was vorig jaar. Gebruik hem soms voor aardappel blokjes, frietjes als bijgerecht. Zou er wat meer mee moeten/mogen doen eigenlijk maar het komt er maar niet van. Voorkeur voor "echt" frituren.
Groenten erin roosteren, niet al te grote fritatta, kippedij, gepofte aardappel
  vrijdag 1 september 2023 @ 09:22:45 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210495891
Ik heb dat ding dus nu 3 weken en heb m bijna elke dag wel gebruikt _O-
Man is inmiddels ook om en zei gisteren 'waarom hebben we dat ding niet al jaren geleden gekocht eigenlijk?' _O-

Gisteren rozemarijnkrieltjes in gemaakt en gebraden kippenbouten opgepiept. Ideaal
pi_210496541
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Groenten erin roosteren, niet al te grote fritatta, kippedij, gepofte aardappel
Hoe werkt dat met groentes in de airfryert?

In het mandje of juist in dat pannetje aka bakblik?
En moet daar wel olie bij of niet?
pi_210496551
Diepvries lekkerbekjes 10-12 minuten op 180 graden :9~
pi_210496612
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Hoe werkt dat met groentes in de airfryert?

In het mandje of juist in dat pannetje aka bakblik?
En moet daar wel olie bij of niet?
Ik doe (een voorbeeld) wortels gemengd met wat honing, olijfolie en tijm in het ding. Maar kijk eens op de app NutriU van philips, heel veel airfryer recepten. Gemaakt voor een Philips AF, maar beetje omrekenen en het werkt bij iedere AF.
Ik heb niet zo’n los mandje in de AF dus meestal gewoon in de bak (met wat kipdij en krieltjes heb je binnen 15 min een lekker makkelijk maaltje
pi_210496636
Thanks ^O^
pi_210496664
Heb die app geopend en nu honger gekregen :9~
pi_210496685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik doe (een voorbeeld) wortels gemengd met wat honing, olijfolie en tijm in het ding. Maar kijk eens op de app NutriU van philips, heel veel airfryer recepten. Gemaakt voor een Philips AF, maar beetje omrekenen en het werkt bij iedere AF.
Ik heb niet zo’n los mandje in de AF dus meestal gewoon in de bak (met wat kipdij en krieltjes heb je binnen 15 min een lekker makkelijk maaltje
Wordt dat niet een teringzooi in de opvangbak?

Ik snap het principe wel, maar ik heb en paar jaar geleden zo'n goedkoop ding gekocht, puur om voor de zondag broodjes af te bakken. Dat is droog spul.

Zit te denken om die Princess te halen, maar eerst dan maar kijken wat voor een recepten je erin kan maken.
pi_210496712
Je kunt er in principe werkelijk van alles mee maken.

Er zijn talloze kook/receptenboeken speciaal voor de airfryer en ook talloze apps vol recepten.

De hierboven genoemde NutriU app heb ik net geopend en het water liep me letterlijk in de mond.

En je hebt maar 1 bak schoon te maken.
pi_210496853
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Je kunt er in principe werkelijk van alles mee maken.

Er zijn talloze kook/receptenboeken speciaal voor de airfryer en ook talloze apps vol recepten.

De hierboven genoemde NutriU app heb ik net geopend en het water liep me letterlijk in de mond.

En je hebt maar 1 bak schoon te maken.
2 bakken toch? De bak (met hendel eraan) waar je het eten in doet en de opvangbak die eromheen zit.
pi_210496976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]
2 bakken toch? De bak (met hendel eraan) waar je het eten in doet en de opvangbak die eromheen zit.
Ik heb een bak met een los rooster, heb dus geen Philips . De bak is heel makkelijk schoon te maken. Rooster ook. En ik gooi ze regelmatig in de vaatwasser
pi_210497153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een bak met een los rooster, heb dus geen Philips . De bak is heel makkelijk schoon te maken. Rooster ook. En ik gooi ze regelmatig in de vaatwasser
Welke heb jij dan? Want de Princess die hierboven wordt aangeraden heeft ook twee bakken.

Dat neemt best veel ruimte in mijn vaatwasser. Heb namelijk een kleintje. Gedoe. ;(
pi_210497184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:58 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Welke heb jij dan? Want de Princess die hierboven wordt aangeraden heeft ook twee bakken.

Dat neemt best veel ruimte in mijn vaatwasser. Heb namelijk een kleintje. Gedoe. ;(
Ik heb een Instant Pot vortex Clearcook. Volgens mij heeft Instant Pot nu ook een kleiner formaat AF met allemaal dezelfde programma's.
pi_210497359
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Ja klopt.
De grote bak, en de los te maken mand.

Zit, bij mijn Princess althans, ook nog een extra bakblik bij.
  vrijdag 1 september 2023 @ 14:35:41 #140
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210499138
8 inch airfryer pannetje besteld bij aliexpress, 11euro, die zat namelijk niet bij mijn airfryer en ik wil die bourcin pastasaus maken :9
en ik heb ook een auto.
pi_210501835
Wel handig zo'n pannetje.
Bij mijn airfryer zat er wel een bij.

Letterlijk zojuist gebruikt om een lekkerbekje in te maken, die ik nu aan het oppeuzelen ben :9

Smaakt goed, en amper een druppeltje vet van de vis in de pan.

Waarom heb ik niet veel eerder zo'n ding gekocht _O_
pi_210502000
Ik heb een klein inloop keukentje van letterlijk 2 bij 2 meter, zonder raam, zonder afzuigkap.

Maar je ruikt echt vrijwel niks _O_

Morgen maar eens spruitjes proberen.
pi_210502029
Straks ga ik 'koken' nog leuk vinden :D

Heb er altijd een hekel aan gehad, kan het ook slecht, en was meer van de kant en klaar dingen en dat soort meuk.
Maar dit vind ik leuk :D

Gr gr Gajes Ramsay
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 19:58:43 #144
382129 crew  Donna
pi_210502567
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 18:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wel handig zo'n pannetje.
Bij mijn airfryer zat er wel een bij.

Letterlijk zojuist gebruikt om een lekkerbekje in te maken, die ik nu aan het oppeuzelen ben :9

Smaakt goed, en amper een druppeltje vet van de vis in de pan.

Waarom heb ik niet veel eerder zo'n ding gekocht _O_
Hahaha wat leuk om te lezen dit allemaal.
  zaterdag 2 september 2023 @ 01:52:50 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210505379
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef junkiesietze het volgende:
8 inch airfryer pannetje besteld bij aliexpress, 11euro, die zat namelijk niet bij mijn airfryer en ik wil die bourcin pastasaus maken :9
Wat voor pannetje is dat?
  zaterdag 2 september 2023 @ 02:16:39 #146
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210505428
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 01:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat voor pannetje is dat?
https://a.aliexpress.com/_EJUpu1H
en ik heb ook een auto.
  zaterdag 2 september 2023 @ 23:10:40 #147
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210514494
Had gewone kroketten gehaald en getest in de airfryer, qua kleur ziet het er wat witjes uit maar de knapperigheid en smaak is in principe gelijk oven variant
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210515319
Ik gooi zo 2 krokante frikandellen van de Lidl er in :9
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 09:25:24 #149
382129 crew  Donna
pi_210516347
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 01:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik gooi zo 2 krokante frikandellen van de Lidl er in :9
Ik wilde zeggen dat het nog geen eens half 10 is. Maar het was vannacht. :P
pi_210516763
Dan kan het :D

Smaakte overigens prima :9
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 11:49:25 #151
382129 crew  Donna
pi_210517400
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 10:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Mooizo!
pi_210517607
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 10:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Om half 10 ook prima hoor ^O^
pi_210517623
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 12:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Om half 10 ook prima hoor ^O^
Koude Schultenbrau erbij, in de voortuin uiteraard *O*
  maandag 18 september 2023 @ 08:40:22 #154
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210670329

nagemaakt:

alles in de pan

na 15min @ 200graden

Roeren

eten.

Was best te doen, ik miste alleen wat vlees dus nog een varkenshaasje erbij gebakken.
en ik heb ook een auto.
pi_210670519
Grappig recept. Ook van het soort ‘er komt onverwacht iemand eten en dit heb ik in huis zonder weg te moeten’.
Misschien spekblokjes erdoor
pi_210707339
Waar ik tot op heden de airfryer alleen gebruikt heb voor frietjes en snacks heb ik zojuist mijn eerste volledige maaltijd erin bereid *O*

Viel me absoluut niks tegen, sterker nog het smaakte mij beter dan een regulier bereide maaltijd (al zegt dat vooral wat over mijn kookkunsten, die abominabel zijn :@

Geen gedoe meer met pannen en alles in 12 minuten klaar _O_

Ik had van die aardappeldobbelsteentjes van Aviko, wat gerookte spek blokjes en een Thaise roerbak mix en een scheutje olijfolie.

Omdat de aardappeljes 12 minuten op 200 graden moeten dat maar aangehouden.
Was an sich prima, alleen de uitjes waren wat donker geworden, dus de volgende keer de groenten en zo na 2 minuten toevoegen.

Waarom heb ik dit apparaat niet eerder gekocht :D
pi_210707342
Iemand nog een pannenset kopen?
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 19:01:47 #158
382129 crew  Donna
pi_210707574
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Iemand nog een pannenset kopen?
_O-
pi_210786960
Zojuist púúr als wetenschappelijk experiment O-) 2 frikandellen op.
1 geschikt voor de airfryer en 1 gewone frikandel.

Conclusie (moet nog frikandel peer reviewed worden):

De gewone frikandel is licht van kleur, harder van structuur en niet te vreten qua smaak.

Was getekend,

Drs ing Octavianus
pi_210787551
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zojuist púúr als wetenschappelijk experiment O-) 2 frikandellen op.
1 geschikt voor de airfryer en 1 gewone frikandel.

Conclusie (moet nog frikandel peer reviewed worden):

De gewone frikandel is licht van kleur, harder van structuur en niet te vreten qua smaak.

Was getekend,

Drs ing Octavianus
Zelf maken, doet het wel goed.
pi_210787689
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 14:38 schreef Managarm het volgende:

[..]
Zelf maken, doet het wel goed.
Zelf maken als in uit de verpakking halen is voor mij al genoeg moeite.

Zelf die dingen in elkaar knutselen is voor mij veel te veel moeite :D
pi_211320151
Ik ben mij aan het oriënteren op een airfryer.
Ik hoor/lees zoveel verschillende dingen dus op zoek naar gebruikerservaringen.
De één zegt dat bijv. een blokker huismerk volstaat, de ander zweert bij een Philips.
Mensen hier die zelf ervaring hebben met een A of B merk?
Ik lees verschillende ervaringen over draai/drukknoppen of digitaal.
Het is voor een huishouden met 1 volwassene en 2 pubers (die tzt dan ook met vrienden snacks willen maken 😉)
  vrijdag 17 november 2023 @ 07:34:40 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211320176
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 07:25 schreef het-is-mij het volgende:
De één zegt dat bijv. een blokker huismerk volstaat, de ander zweert bij een Philips.
Het is voor een huishouden met 1 volwassene en 2 pubers (die tzt dan ook met vrienden snacks willen maken 😉)
Philips XL of XXL. Digitaal.

App ondersteuning niet nodig.

Smakelijk :Y)
pi_211320569
Hier een van de eerste philips xxl airfryers gehad en nu een inventum. De philips was een stuk krachtiger, duurt nu veel langer voordat friet klaar is. Maar de philips airfryers zijn wel een stuk duurder. Weet niet of ik het er voor over zou hebben.

De invetum is wel een stuk makkelijker schoon te maken.
  vrijdag 17 november 2023 @ 08:40:20 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211320606
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:36 schreef Post-its het volgende:
Hier een van de eerste philips xxl airfryers gehad en nu een inventum. De philips was een stuk krachtiger, duurt nu veel langer voordat friet klaar is. Maar de philips airfryers zijn wel een stuk duurder. Weet niet of ik het er voor over zou hebben.

De invetum is wel een stuk makkelijker schoon te maken.
Mijn Philips kan gewoon in de vaatwasser, zowel de bak als het mandje. Hoeveel makkelijker moet het zijn?
pi_211320758
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Mijn Philips kan gewoon in de vaatwasser, zowel de bak als het mandje. Hoeveel makkelijker moet het zijn?
Ik doe dat, maar als je m een tijd hebt en intensief gebruikt krijgt de afwasmachine het rooster en de roosterhouder echt niet meer schoon hoor.
pi_211320783
Ik heb tegenwoordig een Instant Pot Duo Crisp Ultimate, die onder andere ook een airfryer functie bevat. Ik moet zeggen, dat bevalt best wel.

Tot nu toe in bereid:
• Buffalo wings
• Kapsalon
• Patat
• Viandel
• Mora loempia
• Crispy chicken (voor door een gerecht)
• Kipburger (zelfgemaakt)

Best wel veelzijdig. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_211321191
quote:
Ik heb een instant pot AF. Vorig jaar tijdens Black Friday voor een habbekrats gekocht en in een jaar meer gebruikt dan de philips de 8 jaar ervoor :D. Vind de philips ook prachtig en die kunnen heel veel maar zijn ook enorm groot en enorm duur. De IP heeft een flink aantal modellen van klein tot groot en dubbele bak
pi_211321637
quote:
Hier de Princess 182055 XXL, voor 80 of 85 euro.
Zit standaard een pannetje bij.

Zeer gebruiksvriendelijk en je kunt er echt van alles in bereiden.

De onderdelen kunnen in de afwasmachine.
pi_211321652
Gooi er straks met de lunch een lekkerbekje in :9
pi_211322747
Wat is de beste frikandel uit de airfryer?
pi_211322973
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:39 schreef dimmak het volgende:
De krokante frikandel van de Lidl.
De viandel zeg maar.
  vrijdag 17 november 2023 @ 11:56:32 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211323031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:39 schreef dimmak het volgende:
Mora heeft goeie ovenfrikandellen en zijn de gemakkelijkste keuze. Maar die extra van Kern (Sligro) kunnen ook prima. Moet je wel ff checken hoe lang ze bij jou moeten.
pi_211324754
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
De krokante frikandel van de Lidl.
De viandel zeg maar.
Dan koop ik wel de viandel van Mora. :9~
pi_211325371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:50 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dan koop ik wel de viandel van Mora. :9~
Die zijn 5 stuks voor 3,79 bij de Jumbo.
Die van de Lidl zitten er 8 in, voor minder geld.
pi_211325760
Bedankt voor jullie reacties 👍🏻
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:30:55 #177
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_211337891
Hebben jullie wel eens geprobeerd om er groente mee klaar te maken? :@

Bijvoorbeeld bloemkool:
- bloemkool, in kleine roosjes
- olie
- zout
- kruiden naar smaak (bijvoorbeeld gerookte paprikapoeder, knoflookpoeder, peper)

Mix de bloemkool, olie, zout en specerijen. Zet airfryer op 200 graden. Bak de bloemkool voor 8 minuten, schut alles even om halverwege. Er mogen best een aantal zwarte puntjes aan zitten. Doe de airfryer niet te vol.

Erg lekker!
I am a black hole shitting into the void
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:35:32 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211337955
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:02 schreef Donna het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe, klein want geen ruimte en niet te duur
Iemand tips ?
pi_211338114
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Iemand tips ?
Wat is niet te duur?

Da's voor iedereen anders natuurlijk.
pi_211338143
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Iemand tips ?
Ik heb een Princess XXL, die was 85 euro, dus een kleinere van dat merk is nog minder.
Ben er erg tevreden over.
pi_211338168
Centimeter of 32 in diameter op het breedste punt, centimeter of 38 hoog.
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:49:32 #182
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211338176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Erasmus het volgende:
Wat is niet te duur?
Da's voor iedereen anders natuurlijk.
< 50 euro ;)
pi_211338200
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:30 schreef Gimmick het volgende:
Hebben jullie wel eens geprobeerd om er groente mee klaar te maken? :@

Bijvoorbeeld bloemkool:
- bloemkool, in kleine roosjes
- olie
- zout
- kruiden naar smaak (bijvoorbeeld gerookte paprikapoeder, knoflookpoeder, peper)

Mix de bloemkool, olie, zout en specerijen. Zet airfryer op 200 graden. Bak de bloemkool voor 8 minuten, schut alles even om halverwege. Er mogen best een aantal zwarte puntjes aan zitten. Doe de airfryer niet te vol.

Erg lekker!
Zal eens proberen.
Zelf alleen ervaring met roerbakgroenten in de airfryer, ook lekker.

Enorm veelzijdig apparaat _O_
pi_211338247
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
< 50 euro ;)
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt=price0&rating=all

Voor rond en iets boven de 50 zijn ze al te koop.
pi_211342274
quote:

[..]
Iemand tips ?
Bekijk Instant Pot Vortex Mini Airfyer (zwart) - 2 liter - compact - supersnel : tot 20% sneller dan andere heteluchtfriteuses! - bakken grillen verwarmen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
  zondag 19 november 2023 @ 01:20:15 #186
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211342862
^O^ thanks
pi_211367679
Hoe lang doen jullie diepvries chickenwings van de supermarkt in de airfryer?

Op de verpakking staat niks over de airfryer (iig die van de Lidl).

En op internet kom ik uiteenlopende dingen tegen, van 16-18 minuten op 200 graden, 10 minuten op 200 graden, en zelfs 6-8 minuten op 120 en daarna 6-8 minuten op 180 :')
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 13:09:25 #188
382129 crew  Donna
pi_211367715
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 13:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

En op internet kom ik uiteenlopende dingen tegen, van 16-18 minuten op 200 graden, 10 minuten op 200 graden, en zelfs 6-8 minuten op 120 en daarna 6-8 minuten op 180 :')
Ik gok eigenlijk altijd 200 graden. Zou eerst eens 8 minuten doen en dan 1 checken. :Y
pi_211367727
quote:

Kippenvleugels worden pas krokant bij > 180 graden.
pi_211367741
De ellende met kip is dat het ellendige nacht kan opleveren 🐔
pi_211367820
quote:

25 minuten op 200 graden, om de 7-8 minuten omdraaien en aanvoelen. Vaak is het voor die 25 minuten al gaar en krokant.
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 13:20:05 #192
382129 crew  Donna
pi_211367842
Oh wacht. Deze zijn niet al 'voorgebakken'?
Dan 20 minstens denk ik?
pi_211367877
Als het goed is zijn die diepvries wings uit de supermarkt al 'voorgebakken' ja.
pi_211367896
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 13:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als het goed is zijn die diepvries wings uit de supermarkt al 'voorgebakken' ja.
Dan is 200 graden op 25 minuten prima, dan is het vaak al na een kwartier wel klaar.
pi_211367909
Voorgegaard volgens de verpakking.
pi_211367933
Dan zal ik vanavond eens 16-18 minuten op 200 aanhouden voor de test kip :9
En indien nodig langer voor de rest.
  dinsdag 21 november 2023 @ 14:03:44 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211368365
Altijd eerst safe wat korter instellen. Je kan makkelijker de timer verlengen als het nog koud is, dan verkorter als het verbrand is.
pi_211369295
De regel met airfryer t.o.v. oven is 20 graden en 1/3 van de tijd er af geloof ik.

Die kip hoeft alleen maar opgewarmd te worden. Daar kan je nauwelijks iets fout aan doen, zeker niet wat voedselveiligheid betreft. Ik zou een minuut of 12 op 180 doen.
Spoilers!
pi_211376329
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
De regel met airfryer t.o.v. oven is 20 graden en 1/3 van de tijd er af geloof ik.

Die kip hoeft alleen maar opgewarmd te worden. Daar kan je nauwelijks iets fout aan doen, zeker niet wat voedselveiligheid betreft. Ik zou een minuut of 12 op 180 doen.
Dat komt overeen met wat mijn broer zei, met exact dezelfde airfryer.

Ze gaan er nu in :9
pi_211376528
Conclusie van dit puur wetenschappelijke experiment O-) burp:

Buitenkant wat donker en net te krokant (hou van vette druipende kip :9~ ).

Binnenkant had wat witter mogen zijn.

Dus, aan de ene kant net te lang, aan de andere kant net te kort.

Morgen het, puur wetenschappelijke O-) , experiment maar herhalen op 200 en 12 minuten ipv 180 en 12 minuten.

En anders voortaan de kip maar op zolder klaarmaken* :D

*mijn inloopkeuken is slechts 2 bij 2 meter, dus met én de airfryer én het Dolce Gusto koffie apparaat is er geen plek meer op het aanrecht _O- :@
pi_211376913
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 00:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Morgen het, puur wetenschappelijke O-) , experiment maar herhalen op 200 en 12 minuten ipv 180 en 12 minuten.

*mijn inloopkeuken is slechts 2 bij 2 meter, dus met én de airfryer én het Dolce Gusto koffie apparaat is er geen plek meer op het aanrecht _O- :@
^O^

Vleugels worden niet wit, dat is wat ze lekker maakt ;)
Spoilers!
pi_211378031
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 00:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Als ze op 180-12 al te krokant waren, zou ik zeker niet verhogen bij gelijke tijd. Doe dan eerder 200 bij 10 ofzo. Na 8 checken of dit echt is wat je wil
pi_211378919
quote:

Als je van vette druipende kip houdt, kan je ze ook in de magnetron opwarmen. :D
  woensdag 22 november 2023 @ 11:08:30 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_211379083
Wij hebben sinds gisteren een Instantpot vortex clearcook airfryer. Onze oude philips xl was versleten en nu met black friday korting voor een leuke prijs.
pi_211380416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben sinds gisteren een Instantpot vortex clearcook airfryer. Onze oude philips xl was versleten en nu met black friday korting voor een leuke prijs.
Die heb ik vorig jaar tijdens bf gekocht, heel fijn apparaat
pi_211403841
Ik heb veel maaltijden van de Deli hier in de vriezer, dat zijn dus maaltijden die ik overdag laat ontdooien en 's avonds 4 minuten in de magnetron te gooien (op max). Ik vermoed dat dat lekkerder is uit de oven, maar daar heb natuurlijk helemaal niemand tijd voor. Morgen haal ik mijn airfryer op... Hoe lang zouden jullie zo'n kant-en-klaar-maaltijd die alleen maar doorgewarmd hoeft te worden aanpakken in de airfryer?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 23 november 2023 @ 21:20:52 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211403901
Ligt er helemaal aan wat voor maaltijd het is

Knapperige shizzle kan hoog en kort, iets anders waarschijnlijk zachter en langer
pi_211403915
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:20 schreef Molo het volgende:
Ligt er helemaal aan wat voor maaltijd het is

Knapperige shizzle kan hoog en kort, iets anders waarschijnlijk zachter en langer
Ja was ik al bang voor :')

Ben door TGTG de afgelopen paar jaar zo schandalig ontCuld :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211404123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja was ik al bang voor :')

Ben door TGTG de afgelopen paar jaar zo schandalig ontCuld :@
Ik doe een appelbeignet al liefst minstens 5 min zodat ie door en door warm is.
pi_211404130
Daarna grom en scheld ik dan dat ik mijn muil verbrand.
pi_211404173
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik doe een appelbeignet al liefst minstens 5 min zodat ie door en door warm is.
Je snapt dat ik je elke maaltijd ga appen wat ik moet doen.
  donderdag 23 november 2023 @ 21:59:26 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211404339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
We zijn er voor je 🫶
pi_211404349
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:59 schreef Molo het volgende:

[..]
We zijn er voor je 🫶
* DancingPhoebe met handen hartje maakt
pi_211405092
Dit is zooo lekker uit de airfryer

https://airfryer-recept.nl/gnocchi-airfryer/
pi_211406171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
^O^
pi_211411371
Hoe lang en hoe hoog moet een kouwe oliebol in de airfryer om weer lekker warm en knapperig te worden?
Clap your hands if you're working too hard
pi_211411583
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef Snolkelderij het volgende:
Hoe lang en hoe hoog moet een kouwe oliebol in de airfryer om weer lekker warm en knapperig te worden?
Google is your friend
Oliebollen in de airfryer
Niet voor het maken van oliebollen (hier komt toch echt vet bij kijken), maar om ze op te warmen. Dit doe je door de oliebollen in de Airfryer te stoppen op 150 graden voor 3 minuten.
pi_211411674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Google is your friend
Google geeft vaak uiteenlopende resultaten, kwam ik recent zelf achter toen in zicht op chickenwings in de airfryer.
pi_211411695
Net een bakje kippenhartjes en kippenlevertjes gekocht voor als avondsnack :9
pi_211411736
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:57 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Google geeft vaak uiteenlopende resultaten, kwam ik recent zelf achter toen in zicht op chickenwings in de airfryer.
Google heeft algemeen advies. Ieder AF merk is anders. En het is echt testen. Hoe koud is de oliebol (net uit de koelkast of een tijdje op het aanrecht) hoe dik is de oliebol etc.
Ik gebruik mij AF erg vaak, maar iedere keer is het anders. Maak je een fritatta met 3 eieren, de ene keer na 10 minuten gaar de andere keer nog lang niet. Ligt ook aan formaat eieren en wat je er nog meer instopt.
pi_211412926
Ik heb mijn airfryer ook in huis. Vanavond uit eten om het te vieren *O*
pi_211413040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Google heeft algemeen advies. Ieder AF merk is anders. En het is echt testen. Hoe koud is de oliebol (net uit de koelkast of een tijdje op het aanrecht) hoe dik is de oliebol etc.
Ik gebruik mij AF erg vaak, maar iedere keer is het anders. Maak je een fritatta met 3 eieren, de ene keer na 10 minuten gaar de andere keer nog lang niet. Ligt ook aan formaat eieren en wat je er nog meer instopt.
Je vergeet echt het belangrijkste.
Hoe wil ik m.

Mijn oliebol brengt niet dezelfde tijd die in de airfryer dan die van de Mrs of kinderen.
pi_211413054
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoe wil ik m.

Mijn oliebol brengt niet dezelfde tijd die in de airfryer dan die van de Mrs of kinderen.
Ook dat nog (ik eet niet eens oliebollen :D )
  vrijdag 24 november 2023 @ 18:29:32 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211413081
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoe wil ik m.

Knapperig van buiten en goed plakkerig van binnen jonguhhhh _O_
pi_211414170
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
150 graden voor 3 minuten
Kijk, daar heb ik wat aan. Dank.
Clap your hands if you're working too hard
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 20:13:00 #226
382129 crew  Donna
pi_211414193
Doosje mini snacks bakken. :9
pi_211441994
quote:

Dan beter op een iets lagere temperatuur en dan een aantal minuten langer ^O^
pi_211443382
Ik maak alles in de airfryer.

Heilig apparaat.
Werewolf
pi_211443406
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 12:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik maak alles in de airfryer.

Heilig apparaat.
Dat _O_
pi_211443418
Bij deze promoveer ik Sint Philip tot beschermheilige van de airfryer *O* <O)
pi_211443435
We richten een kerkgenootschap op _O_
Met airfryers op het altaar *O*
En bitterballen ipv tosti's hosti's *O*
pi_211444486
Gister wilde zeebaars uit de airfryer. Was goddelijk.
pi_211444510
Een tamme gaat makkelijker het pannetje in :s)
pi_211452567
quote:
oppeuzelen
opeten.
pi_211455492
Ik heb gisteren kwarten pompoen bestreken met mosterd en ahornsiroop en 25 minuten op 180 graden in de airfryer gebakken. Ze waren perfect :9

En net lunchte ik met een meatball sub. 3 ballen uit de AF op een broodje met tomatensaus en kaas. De ballen gingen 11 minuten op 200 graden en kwamen er precies goed uit.
Spoilers!
  dinsdag 28 november 2023 @ 15:47:53 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211455528
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren kwarten pompoen bestreken met mosterd en ahornsiroop en 25 minuten op 180 graden in de airfryer gebakken. Ze waren perfect :9

En net lunchte ik met een meatball sub. 3 ballen uit de AF op een broodje met tomatensaus en kaas. De ballen gingen 11 minuten op 200 graden en kwamen er precies goed uit.
Welke ballen had je gehaald?
pi_211455598
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2023 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Welke ballen had je gehaald?
Zelf rundergehaktballen gemaakt ;)
Spoilers!
  dinsdag 28 november 2023 @ 17:24:32 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211456219
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zelf rundergehaktballen gemaakt ;)
Dat recept mag je ook delen :9
pi_211456483
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2023 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Dat recept mag je ook delen :9
Oh, niets bijzonders eigenlijk. Het vlees voor de balletjes van vandaag was over van afgelopen zondag. We hebben toen een broodje hamburger met pulled pork, raclettekaas, augurk en mosterd bbq saus gegeten. We hebben het vlees van de hamburgers express niet te veel gekruid: paprikapoeder, een mespunt cayennepoeder, peper en zout.
Spoilers!
pi_211461982
Gister zelfgemaakt cordon bleu uit de airfryer. Dat was ook wel een groot succes.
pi_211463998
Vanavond of morgen eens spruitjes met honing proberen :Y
Wat spekjes en aardappelblokjes erbij.
pi_211464690
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Vanavond of morgen eens spruitjes met honing proberen :Y
Wat spekjes en aardappelblokjes erbij.
Heb je een recept daarvoor? Wil die ook eens proberen. :)
pi_211464706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Heb je een recept daarvoor? Wil die ook eens proberen. :)
Ik kwam deze link als eerste tegen _O-

https://www.weightwatcher(...)fccc716e3b10a21b7be4
pi_211464717
Had van de week kippenlevertjes met honing op en dat beviel me zo goed dat ik ben gaan zoeken op andere dingen met honing.
pi_211464726
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Lekker, azijn! :D
  woensdag 29 november 2023 @ 14:38:55 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211464769
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Had van de week kippenlevertjes met honing op en dat beviel me zo goed dat ik ben gaan zoeken op andere dingen met honing.
Thee!
pi_211464787
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:34 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Lekker, azijn! :D
Dat is andere azijn als die men doorgaans pist :s)
  woensdag 29 november 2023 @ 14:47:48 #248
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_211464840
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Dit is idd een prima recept, je kunt ook maple syrup gebruiken ipv honing (en op het laatst nog wat pecan noten toevoegen). Mooi bijgerecht voor kerst ook.
pi_211464983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:47 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Dit is idd een prima recept, je kunt ook maple syrup gebruiken ipv honing (en op het laatst nog wat pecan noten toevoegen). Mooi bijgerecht voor kerst ook.
Niet alleen voor Kerst :9~
pi_211476419
Ik lees hier trouwens wel eens iets over het schoonmaken.
Zelf heb ik een Philips airfryer met een gaasmandje.
Op de bodem van het mandje leg ik altijd een stuk bakpapier en zo blijft alles mooi schoon.

Als je iets kleins opwarmt, leg er dan een kleiner stuk bakpapier in. Anders door de luchtwerveling kan het tegen de ventilator / verwarmingselement aan komen
pi_211476427
Ik leg er nooit wat in, behalve eten natuurlijk :7
Gewoon even schoonmaken.
  donderdag 30 november 2023 @ 15:59:36 #252
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211476500
Ik heb van dat herbruikbare bakpapier, die kun je op maat vouwen en onderin leggen. Inderdaad na het voorverwarmen, anders waait ie weg.
Of de bodem van een kleine springvorm, ingevet.
En er zijn ook speciale siciliconen herbruikbare bakjes voor die in veel soorten Airfryers passen.
pi_211476519
Bij mijn airfryer zat zo'n speciaal pannetje, daar maak ik in principe alles in, behalve friet en snacks, die gaan gewoon in het mandje.
pi_211477157
quote:

[..]

Zojuist op.
Nondeju wat was dat lekker :9~

En ik heb nog een halve zak spruitjes over, en en bak spekjes.
Dus ja, morgenavond nog een keer :9
pi_211557095
Zag vanmiddag bij de aftiteling van een of ander programma de volgende naam voorbij komen: Claire Fryer _O_

Moest toen wel even lachen :D
  donderdag 4 januari 2024 @ 19:15:36 #256
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_211918612
Heeft iemand een recept voor zoete aardappel patat uit de airfryer? Deze batch was te zacht -O-
  dinsdag 23 januari 2024 @ 21:44:03 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_212146504
Een airfryer lijkt me ook wel wat, zeker nadat ik gezien heb hoeveel mijn schoonmoeder 'm gebruikt. Die heeft zo'n ninja met 2 pannen.

Die zijn ook meteen vrij prijzig. Maar ik heb ook geen zin om iets te kopen waar ik achteraf spijt van heb. Ik gok dat ik 'm voornamelijk ga gebruiken voor het bereiden van groente/vlees & wellicht afbakbroodjes? Verder heb ik er vooralsnog geen grote plannen mee.

Heeft hier iemand de gouden tip welke ik moet nemen? Voornamelijk gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel.

[ Bericht 14% gewijzigd door kanovinnie op 23-01-2024 21:51:25 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_212146601
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 19:15 schreef Gimmick het volgende:
Heeft iemand een recept voor zoete aardappel patat uit de airfryer? Deze batch was te zacht -O-
Ze worden niet echt knapperig. Heb wel eens zoete aardappel blokje gehad (volgens mij verse van AH) en die waren beter
  dinsdag 23 januari 2024 @ 21:52:58 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212146634
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 19:15 schreef Gimmick het volgende:
Ik plukte een recept uit de comments bij een YouTubefilmpje.

Je doet 1 kg zelfgesneden frieten 30 minuten in koud water met twee eetlepels maizena.

Afgieten, droogmaken, 10 minuten op 120 graden.

Dan husselen met olie en kruiden en weer twee eetlepels maizena.

30 minuten op 170 graden. Uiteraard af en toe even schudden.

Ik vond het wel voor herhaling vatbaar
The love you take is equal to the love you make.
pi_212146991
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 21:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je doet 1 kg zelfgesneden frieten 30 minuten in koud water met twee eetlepels maizena.

Klinkt plausibel. Ik heb afgelopen weekend maizena gebruikt om kort gekookte en afgekoelde zoete aardappel in te coaten alvorens twee keer te frituren. Recept uit het frituurkookboek van Wateetons. Was heerlijk. Zeker het proberen waard in de airfryer.
Spoilers!
  dinsdag 23 januari 2024 @ 22:19:50 #261
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_212147134
Dank voor de zoete aardappel tips. Wat bij mij redelijk werkte was zorgen dan het echt maar een laag is en dat de patatten elkaar niet raken. Maar dan past er niet zoveel in, dat is wel een nadeel. Wel binnen 10 minuten klaar (niet voorgekookt). Op 190 geloof ik.

Ik had de zoete aardappel ook bestrooid met zetmeel (tapioca geloof ik, maïs was op). Plus knoflookpoeder, gerookte paprika en olie. Dat was een succes en gaat de rotatie in *O*
  dinsdag 23 januari 2024 @ 22:22:21 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212147180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:19 schreef Gimmick het volgende:
Dank voor de zoete aardappel tips. Wat bij mij redelijk werkte was zorgen dan het echt maar een laag is en dat de patatten elkaar niet raken. Maar dan past er niet zoveel in, dat is wel een nadeel. Wel binnen 10 minuten klaar (niet voorgekookt). Op 190 geloof ik.

Ik had de zoete aardappel ook bestrooid met zetmeel (tapioca geloof ik, maïs was op). Plus knoflookpoeder, gerookte paprika en olie. Dat was een succes en gaat de rotatie in *O*
Ik had wel wat meer dan alleen een laag, maar dat duurde dus langer. Ik had gerookte paprika en gemalen komijn. Komijn combineert wel goed met zoete aardappel.

Beetje sriracha door wat mayo erbij.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 23:27:06 #263
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_212148000
Dit is overigens ook een fantastisch gerecht met zoete aardappel uit de oven. Naar veel barbecueën meegenomen, altijd een succes.

Zoete aardappel / rode ui / zwarte boon / rode paprika / koriander
Dressing: groene chilipeper / limoen / knoflook

Lekker gedateerd filmpje:
pi_212157241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
Een airfryer lijkt me ook wel wat, zeker nadat ik gezien heb hoeveel mijn schoonmoeder 'm gebruikt. Die heeft zo'n ninja met 2 pannen.

Die zijn ook meteen vrij prijzig. Maar ik heb ook geen zin om iets te kopen waar ik achteraf spijt van heb. Ik gok dat ik 'm voornamelijk ga gebruiken voor het bereiden van groente/vlees & wellicht afbakbroodjes? Verder heb ik er vooralsnog geen grote plannen mee.

Heeft hier iemand de gouden tip welke ik moet nemen? Voornamelijk gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel.
Ik wilde ook een airfryer en er niet teveel geld aan uit geven.
Heb in november (vlgs mij n.a.v. tip van hier) een Princess XL 182244 gekocht en blij mee.
Handig schoon te maken (geen draadmand) en heb er o.a. aardappeltjes, vis, broodjes en snacks mee gemaakt en ben erg tevreden.
Makkelijk in gebruik ook.
pi_212348199
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 21:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

30 min?? voor een air fryer vind ik dat wel erg lang?

de eerste keer maizena doe je in het water?

ben wel benieuwd :)
  donderdag 8 februari 2024 @ 16:52:44 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212348260
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 16:45 schreef fespo het volgende:

[..]
30 min?? voor een air fryer vind ik dat wel erg lang?

de eerste keer maizena doe je in het water?

ben wel benieuwd :)
Ja, in het water.

Zo lang is kennelijk nodig. Ik denk vooral om ze knapperig te krijgen.
pi_212348678
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 16:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, in het water.

Zo lang is kennelijk nodig. Ik denk vooral om ze knapperig te krijgen.
ik ga het morgen proberen, ben benieuwd :)
  donderdag 8 februari 2024 @ 17:45:22 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212348921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:27 schreef fespo het volgende:

[..]
ik ga het morgen proberen, ben benieuwd :)
DISCLAIMER

Wel tussendoor even checken. :9 ;)
pi_212441548
Net de airfryer gebruikt om bevroren visfilet te ontdooien en meteen voor te drogen.
Waar je normaal met bergen keukenrol de ontdooide vis moet droogdeppen zodat ie enigzins bakt waren de filets na 25 minuten op 85 graden helemaal droog (en nog stevig) en binnen 5 minuten mooi bruin gebakken in de koekenpan.
Wie dit leest is gek
pi_212503382
Dit kwam ik net tegen. Nog niet gekeken dus ik weet niet of het iets is.

https://www.philips.nl/c-e/philips-chef.html
  donderdag 11 april 2024 @ 11:22:17 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213168093
Ik had twee zakken waspeen. Aanbieding bij de Lidl, man had de boodschappen gedaan met gezamenlijk boodschappenbriefje. Ik dacht dat het winterpeen was. :+

Ik ben niet zo’n fan van gewone worteltjes. Toen maar eens gegoogeld en het bleek verrassend simpel om van de waspeen ‘patat’ te maken in de airfryer. Beetje bijsnijden tot gelijkwaardige diktes, eetlepel olie, eetlepel maizena, wat specerijen (ik had uienpoeder, knoflookpoeder, cayennepeper en gerookte paprikapoeder). Goed mengen. 20 minuten op 200 graden, tusendoor paar keer schudden. :9
pi_213168752
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik had twee zakken waspeen. Aanbieding bij de Lidl, man had de boodschappen gedaan met gezamenlijk boodschappenbriefje. Ik dacht dat het winterpeen was. :+

Ik ben niet zo’n fan van gewone worteltjes. Toen maar eens gegoogeld en het bleek verrassend simpel om van de waspeen ‘patat’ te maken in de airfryer. Beetje bijsnijden tot gelijkwaardige diktes, eetlepel olie, eetlepel maizena, wat specerijen (ik had uienpoeder, knoflookpoeder, cayennepeper en gerookte paprikapoeder). Goed mengen. 20 minuten op 200 graden, tusendoor paar keer schudden. :9
misschien nog een leuke tip.
in salade's wortelslierten met een dunschiller maken.
je hebt dan hele luchtige / zachte slierten i.p.v. harde stukjes.

edit.
aangezien dit een airfryer topic is, je kunt natuurlijk ook experimenteren met de slierten bloemem en/of oliën en in de airfryer gooien.
dit frituren is namelijk ook erg lekker als garnituur.

[ Bericht 3% gewijzigd door fespo op 11-04-2024 14:34:55 ]
  donderdag 11 april 2024 @ 13:01:06 #273
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_213168956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef kanovinnie het volgende:

deze was toen goed
https://www.waymadi.nl/2019/10/20/montana-airfryer/
pi_214837751
Flinke schop. Sinds vandaag kookt Jamie Oliver met de airfryer op 24 kitchen. Zie leuke tips langskomen
pi_215983156
ik kwam deze toevallig tegen voor mensen ,die nog veel capaciteit zoeken bij de Lidl.

.
pi_216145463
hebben jullie er ervaring mee dat in de loop der jaren het vermogen van de airfryer afneemt en de baktijden langer duren?
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:13:01 #277
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216146940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 12:07 schreef THEFXR het volgende:
hebben jullie er ervaring mee dat in de loop der jaren het vermogen van de airfryer afneemt en de baktijden langer duren?
Ben nu met mijn 2e airfryer bezig, en daar merk ik niet aan dat het vermogen afneemt, ook bij de vorige die ik had had ik dat probleem niet.

Bij mijn oven heb ik dat overigens wel, die moet altijd 10graden warmer ingesteld worden en kwa tijd altijd 10min langer
en ik heb ook een auto.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:15:11 #278
367000 roos94
pi_216146955
Ik probeerde dus tosti te maken in aiefryer en dat ging finaal verkeerd, mijn boterhammen kwamen er stuk uit als chips :?
pi_216147043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 12:07 schreef THEFXR het volgende:
Met mijn Philips niet. Die hebben we echt lang gehad.
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:44:43 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216147228
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Ik probeerde dus tosti te maken in aiefryer en dat ging finaal verkeerd, mijn boterhammen kwamen er stuk uit als chips :?
Hoe heb je het gedaan, dan?

Hier laatst ook voor het eerst tosti’s gemaakt in de airfryer. Ging goed, al was het omdraaien even lastig.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 15:56:26 #281
367000 roos94
pi_216148019
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hoe heb je het gedaan, dan?

Hier laatst ook voor het eerst tosti’s gemaakt in de airfryer. Ging goed, al was het omdraaien even lastig.
https://www.ah.nl/allerha(...)osti-uit-de-airfryer

Gewoon dit op airfryer stand
  donderdag 2 januari 2025 @ 15:59:57 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216148053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:56 schreef roos94 het volgende:

[..]

Maar een tostiijzer is hiervoor toch veel gemakkelijker :')
  donderdag 2 januari 2025 @ 16:30:42 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216148378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:56 schreef roos94 het volgende:

[..]

Wijkt niet zo af van hoe ik het deed. Maar ik had zeker ander brood. Dun witbrood gaat vast harder.

Dat is in ieder geval een handige tip: zeker bij de eerste keer af en toe even checken hoe hard het gaat.
  donderdag 2 januari 2025 @ 16:37:45 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216148436
quote:
19s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Dat lijkt me hier niet zo relevant.
  donderdag 2 januari 2025 @ 16:50:13 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216148560
Heeft iemand ervaring met water koken in een airfryer?
  donderdag 2 januari 2025 @ 17:02:29 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216148658
quote:
15s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flauw hoor.
  Miss 200.000.000! vrijdag 3 januari 2025 @ 10:10:24 #287
367000 roos94
pi_216157987
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wijkt niet zo af van hoe ik het deed. Maar ik had zeker ander brood. Dun witbrood gaat vast harder.

Dat is in ieder geval een handige tip: zeker bij de eerste keer af en toe even checken hoe hard het gaat.
Ik had t een paar keer gecheckt maar het werd heel snel chips. Ik zal de volgende keer de extra bakjes die je erin kan zetten eruit laten en misschien lagere temp :?. M'n tostis vlogen ook omhoog omdat ik geen cocktailprikker had dus dat valt ook nog te proberen. Ik ga straks in de herkansing
pi_216158534
quote:
19s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Platgedrukte uitgedroogde tosti's uit een tosiijzer. :')

Pantosti's FTW en volgens mij komt het uit de airfryer er ook zou uit als ik het zo zie.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:09:40 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216378141
Oliebollen 'reviven' in de airfryer

Voor wie nog oliebollen in de vriezer heeft liggen, de airfryertip om ze weer smakelijk te krijgen.

• Laat de oliebollen in een plasticzak rustig helemaal! ontdooien. De plastic zak is belangrijk om te voorkomen dat je oliebollen uitdrogen.
• Klets je airfryer aan op 200 graden en laat hem minimaal even 3 a 4 minuten voorverwarmen; ook als je nooit voorverwarmt!!!
• Vul je mandje met oliebollen en stapel ze bij voorkeur niet (zoals op de foto) op elkaar, zodat ze lekker de ruimte hebben.
• Fik ze in 3 minuten af op 200 graden.

Het eindresultaat wat je zoekt is een oliebol die aan de buitenkant weer een beetje knapperig is en van binnen lauw/warm en zeg maar 'sappig'. Pas op: heet aan de binnenkant is niet lekker!

De korte frytijd is dus belangrijk om
• te zorgen dat de oliebol niet uitdroogt, want dan is ie te droog en niet lekker;
• te voorkomen dat je oliebol aan de binnenkant te warm of zelfs heet wordt; ook niet lekker.

En de hoge temperatuur, en je airfryer voorverwarmen en al op temperatuur brengen, is bedoeld om de oliebol in hele korte tijd knapperig te kunnen krijgen.

De genoemde tijden zijn natuurlijk ook afhankelijk van de prestaties van jouw airfryer.

Manger :Y) want ik heb er nog een aantal in de vriezer liggen c_/

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 22-01-2025 12:48:33 ]
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:16:11 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216378203
Dus dat moet met uitgedroogde oliebollen?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:18:48 #291
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216378235
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Dus dat moet met uitgedroogde oliebollen?
Als het goed is heb je je oliebollen bewaard in een plastic zak en zijn ze nog sappig cq hebben ze nog voldoende vocht vast gehouden. Als je ze in een schaal legt drogen ze alsmaar meer uit, net als brood. Oliebollendeeg is ook eigenlijk gewoon brooddeeg.

Maar als je ze tijdig in de vriezer in een plasticzak hebt gedaan, zijn ze dus nog sappig genoeg, net als met brood wat je op tijd in de vriezer doet.

Broodje 'oppiepen'

Als je trouwens een croisantje of een ander broodje oppiept, uit de vriezer of zo uit een verpakking dan kun je hem bliksemsnel onder de kraan houden zodat hij aan de buitenkant net even nat geworden is. Daarna doe je hem in de airfryer en wordt je broodje weer sappig aan de binnenkant en lekker gebakken aan de buitenkant. Hou daarbij deze standen aan:

200 graden/ 6 a 7 minuten

:! Ik heb dat met oliebollen nog nooit geprobeerd, maar dat zou zomaar eens ook goed kunnen werken. Immers oliebollen zijn ook maar gewoon brood, alleen gebakken in de olie. Vroeger heetten het dan ook oliekoeken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 21-01-2025 13:41:03 ]
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:21:34 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216378260
Goeie tips!

[ Bericht 33% gewijzigd door Lienekien op 21-01-2025 13:34:37 ]
  Miss 200.000.000! woensdag 29 januari 2025 @ 09:21:08 #293
367000 roos94
pi_216466921
Nou ik heb gister dus frikandel en kroket (gewoon bedoeld voor de frituur, van Mora) in de airfryer gemieterd want die airfryer variant in de winkel is niet te nassen. Het ging prima. Kroket zo 11 min op 180 graden en frikandel ietsje langer 15 min, wel geregeld omdraaien. Eet smakelijk
pi_216466939
quote:
15s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel met eieren koken, gaat perfect.
  woensdag 29 januari 2025 @ 23:36:17 #295
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216478868
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:21 schreef roos94 het volgende:
Nou ik heb gister dus frikandel en kroket (gewoon bedoeld voor de frituur, van Mora) in de airfryer gemieterd want die airfryer variant in de winkel is niet te nassen. Het ging prima. Kroket zo 11 min op 180 graden en frikandel ietsje langer 15 min, wel geregeld omdraaien. Eet smakelijk
Ik heb er een keer verse worst in 'gebakken'. En op een gegeven moment sprong dat velletje van de hitte open en spoot dat vocht tegen het verwarmingselement en stond mijn hele keuken vol rook. Was iets minder :{

#AirfryerDisasters
  maandag 3 februari 2025 @ 21:37:34 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_216541899
iemand hier ervaring met een fryer met mandje en met een plaatje erin (crisper plate)?
wat is er beter?
  maandag 3 februari 2025 @ 23:43:52 #297
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216543040
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:37 schreef THEFXR het volgende:
iemand hier ervaring met een fryer met mandje en met een plaatje erin (crisper plate)?
wat is er beter?
Een mandje (met zeg maar gaas) blijft veel meer aan plakken en aanbakken en is lastig schoon te maken. En dat ontmoedigt het gebruik van zo'n apparaat uiteindelijk. Beter vermijd je dat type mandjes/airfryers tenzij je graag schoonmaakt.

Let dus heel goed op of het apparaat redelijk gemakkelijk schoon te maken is, anders zul je hem waarschijnlijk veel minder vaak gebruiken omdat je:

1 opziet tegen het schoonmaken daarna
2 of het schoonmaken wat je nog moet doen van de vorige keer omdat je hem zo hebt weggezet

Plaatstalen mandjes met gaten erin met zo min mogelijk uitsteeksels of golvende vormen in je mandje zijn daarom het meest aan te raden.

Je vraag ging trouwens over die crispy plate en die heb ik ook, maar ik gebruik hem bijna nooit omdat ik de meerwaarde er niet van ondervond tijdens het gebruik. Had hem speciaal separaat aangekocht, maar ik was niet onder de indruk.
  woensdag 23 april 2025 @ 14:46:05 #298
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_217447066
Heeft iemand toevallig de Ninja Double Stack Airfryer SL300EU / SL400EU?

Mijn airfryer is dringen aan vervanging toe en ivm de ruimte lijkt me deze ideaal. Maar ik lees wisselende reviews. In dezelfde batch de ene helft rauw en de andere helft aangebrand en zo.

Daarom ben ik op zoek naar jullie ervaringen.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  woensdag 23 april 2025 @ 21:04:13 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_217451174
ik heb zelf geen double stack, in de basis geldt voor die dubbele dingen het aantal watts.
een gemiddelde airfryer is 1700 watt, zo'n double moet dan rond de 3000 watt zitten.
  donderdag 24 april 2025 @ 10:42:13 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217454338
quote:
5s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:46 schreef Its_Muppet het volgende:
Heeft iemand toevallig de Ninja Double Stack Airfryer SL300EU / SL400EU?
[ afbeelding ]

Mijn airfryer is dringen aan vervanging toe en ivm de ruimte lijkt me deze ideaal. Maar ik lees wisselende reviews. In dezelfde batch de ene helft rauw en de andere helft aangebrand en zo.

Daarom ben ik op zoek naar jullie ervaringen.
Ziet er uit als een groot log ding. De keren dat je twee airfryers tegelijkertijd gebruikt zal minder vaak zijn. En als dat ding stuk is, net zoals die van jou nu, moet je er 'twee' weggooien.

Ik zou er dus twee kopen (ik heb er zelf drie). Mocht je dan een tweede nodig hebben dan pak je die even vanuit een plek waar je hem hebt opgeborgen en heb je er 1 standaard op je aanrecht oid.

Ik heb drie maten, net als met pannen, en dat bevalt me erg goed.

Zou niet moeten denken aan zo'n kneiter van een apparaat :X omdat je in de meeste keukens altijd te weinig ruimte hebt.

Eerder nog zou ik dan een goeie royale heteluchtoven scoren. Maar daarnaast zou ik nooit meer zonder airfryer willen en hem net als mijn magnetron niet meer kunnen missen.
  donderdag 24 april 2025 @ 10:45:01 #301
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217454369
vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')