Ben nu met mijn 2e airfryer bezig, en daar merk ik niet aan dat het vermogen afneemt, ook bij de vorige die ik had had ik dat probleem niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:07 schreef THEFXR het volgende:
hebben jullie er ervaring mee dat in de loop der jaren het vermogen van de airfryer afneemt en de baktijden langer duren?
Met mijn Philips niet. Die hebben we echt lang gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:07 schreef THEFXR het volgende:
hebben jullie er ervaring mee dat in de loop der jaren het vermogen van de airfryer afneemt en de baktijden langer duren?
Hoe heb je het gedaan, dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
Ik probeerde dus tosti te maken in aiefryer en dat ging finaal verkeerd, mijn boterhammen kwamen er stuk uit als chips
https://www.ah.nl/allerha(...)osti-uit-de-airfryerquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe heb je het gedaan, dan?
Hier laatst ook voor het eerst tosti’s gemaakt in de airfryer. Ging goed, al was het omdraaien even lastig.
Maar een tostiijzer is hiervoor toch veel gemakkelijkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)osti-uit-de-airfryer
Gewoon dit op airfryer stand
Wijkt niet zo af van hoe ik het deed. Maar ik had zeker ander brood. Dun witbrood gaat vast harder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)osti-uit-de-airfryer
Gewoon dit op airfryer stand
Dat lijkt me hier niet zo relevant.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar een tostiijzer is hiervoor toch veel gemakkelijker
Flauw hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand ervaring met water koken in een airfryer?
Ik had t een paar keer gecheckt maar het werd heel snel chips. Ik zal de volgende keer de extra bakjes die je erin kan zetten eruit laten en misschien lagere tempquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wijkt niet zo af van hoe ik het deed. Maar ik had zeker ander brood. Dun witbrood gaat vast harder.
Dat is in ieder geval een handige tip: zeker bij de eerste keer af en toe even checken hoe hard het gaat.
Platgedrukte uitgedroogde tosti's uit een tosiijzer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar een tostiijzer is hiervoor toch veel gemakkelijker
Als het goed is heb je je oliebollen bewaard in een plastic zak en zijn ze nog sappig cq hebben ze nog voldoende vocht vast gehouden. Als je ze in een schaal legt drogen ze alsmaar meer uit, net als brood. Oliebollendeeg is ook eigenlijk gewoon brooddeeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Dus dat moet met uitgedroogde oliebollen?
Wel met eieren koken, gaat perfect.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand ervaring met water koken in een airfryer?
Ik heb er een keer verse worst in 'gebakken'. En op een gegeven moment sprong dat velletje van de hitte open en spoot dat vocht tegen het verwarmingselement en stond mijn hele keuken vol rook. Was iets minderquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:21 schreef roos94 het volgende:
Nou ik heb gister dus frikandel en kroket (gewoon bedoeld voor de frituur, van Mora) in de airfryer gemieterd want die airfryer variant in de winkel is niet te nassen. Het ging prima. Kroket zo 11 min op 180 graden en frikandel ietsje langer 15 min, wel geregeld omdraaien. Eet smakelijk
Een mandje (met zeg maar gaas) blijft veel meer aan plakken en aanbakken en is lastig schoon te maken. En dat ontmoedigt het gebruik van zo'n apparaat uiteindelijk. Beter vermijd je dat type mandjes/airfryers tenzij je graag schoonmaakt.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:37 schreef THEFXR het volgende:
iemand hier ervaring met een fryer met mandje en met een plaatje erin (crisper plate)?
wat is er beter?
Ziet er uit als een groot log ding. De keren dat je twee airfryers tegelijkertijd gebruikt zal minder vaak zijn. En als dat ding stuk is, net zoals die van jou nu, moet je er 'twee' weggooien.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:46 schreef Its_Muppet het volgende:
Heeft iemand toevallig de Ninja Double Stack Airfryer SL300EU / SL400EU?
[ afbeelding ]
Mijn airfryer is dringen aan vervanging toe en ivm de ruimte lijkt me deze ideaal. Maar ik lees wisselende reviews. In dezelfde batch de ene helft rauw en de andere helft aangebrand en zo.
Daarom ben ik op zoek naar jullie ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |