Misschien een beetje lullige vraag, maar heb jij hem zelf ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef Elan het volgende:
Philips Airfryer XL
https://www.blokker.nl/ph(...)3Qecj_caAmg6EALw_wcB
Is dezelfdequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Misschien een beetje lullige vraag, maar heb jij hem zelf ook?
Zo ja, is dit hetzelfde model? https://www.saturn.de/de/(...)ryer-xl-2716529.html
Er zijn ook XXL en XXXL varianten, maar weet niet of je voor de XL onderling verschillende modellen hebt. Die van Saturn is de HD9270 maar die van Blokker is de HD9270/70. Geen idee waar die /70 voor staat.
Ben ook zoekende naar een airfryer, wil hem hier in NL of straks gewoon daar halen. Hoe nieuwer, hoe beter
Er zijn heel veel varianten van de HD9270 (60/60R1/66/70/90/93/93R196/96R1 etc). Zonder het getal achter de slash bij Saturn kan je niet meteen zien welke apparaatversie het is:quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo ja, is dit hetzelfde model? https://www.saturn.de/de/(...)ryer-xl-2716529.html
Er zijn ook XXL en XXXL varianten, maar weet niet of je voor de XL onderling verschillende modellen hebt. Die van Saturn is de HD9270 maar die van Blokker is de HD9270/70. Geen idee waar die /70 voor staat.
Ben ook zoekende naar een airfryer, wil hem hier in NL of straks gewoon daar halen. Hoe nieuwer, hoe beter
Heb die XXL eigenlijk met name omdat je daar net wat makkelijker broodjes in kan pleuren op een brakke zondagmiddag.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Is dezelfde
Gewoon gaan kaufen bij de saturn hoppa
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er zijn heel veel varianten van de HD9270 (60/60R1/66/70/90/93/93R196/96R1 etc). Zonder het getal achter de slash bij Saturn kan je niet meteen zien welke apparaatversie het is:
https://www.philips.nl/c-(...)ype_key%3C%3Eproduct
Thanks voor de info, ga er even induiken. Ik vroeg mij al waar die /xx voor stond achter het modelnummer.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb die XXL eigenlijk met name omdat je daar net wat makkelijker broodjes in kan pleuren op een brakke zondagmiddag.
https://www.philips.nl/c-p/HD9650_90/premium
Volgens mij staat dat /70 voor de variant qua accessoires of zo, want je hebt ook de HD9270/96 en dan is de machine hetzelfde maar zit er een of ander nutteloos klote rekje bij.
Je hebt ook nieuwe modellen hoor, die je bijvoorbeeld met een app kunt bedienen en eentje met slimme sensoren of zo. Premium XXL en Essential XL Connectedquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks voor de info, ga er even induiken. Ik vroeg mij al waar die /xx voor stond achter het modelnummer.
Bij zo'n investering wil ik namelijk dan het nieuwste model hebben (qua technologie lopen wij 20 jaar vooruit, ook qua airfryers), niet eentje die er al jaren ligt om vervolgens aan de verkeerde verwachtingen voldoen. Dan koop ik het liever lekker in eigen land en pleur ik 'm in de kofferbak.
Ik haal mijn electronica sowieso in NL.
Nou ja, heb op zich al een smart home maar een airfryer met een app bedienen, weet nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook nieuwe modellen hoor, die je bijvoorbeeld met een app kunt bedienen en eentje met slimme sensoren of zo. Premium XXL en Essential XL Connected
Je kunt je afvragen of het wat toevoegt aan je leven maar hey als het je ding is om het nieuwste van het nieuwste te hebben
Ik heb onlangs een CREATE 1,5 L gekocht, op Bol.com. 60 á 70 euro. Het design is fraai, in meerdere kleuren. Het mooiste is, het past in een standaard afmeting keukenkastje na gebruik qua hoogte. Wat voor mij een must was. Je wilt zo'n ding niet op het aanrecht hebben staan (lijkt mij) en ook niet elke dag gebruiken (lijkt mij ook). Het apparaat is goed voor maximaal twee personen aan patat.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:00 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zoek de allerbeste airfryer (prijs het liefst maximaal 150 euro) die het liefste wat stiller is (vanwege huisgenoten) weinig rook en walm uitkomt en waarin ik lekker veel vlees enzo in kan bereiden.
Ik heb hem ook liever ietsjes groter dan kleiner… zodat er veel in kan en ik voor gasten iets kan maken.
Hij komt op mijn kamer te zitten, dus tips??
Zou je mij de link ervan kunnen doorsturen? Want ik kan hem niet vinden..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:28 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een CREATE 1,5 L gekocht, op Bol.com. 60 á 70 euro. Het design is fraai, in meerdere kleuren. Het mooiste is, het past in een standaard afmeting keukenkastje na gebruik qua hoogte. Wat voor mij een must was. Je wilt zo'n ding niet op het aanrecht hebben staan (lijkt mij) en ook niet elke dag gebruiken (lijkt mij ook). Het apparaat is goed voor maximaal twee personen aan patat.
Die is wel 195 euro.. ken je er ook eentje van onder de 150 en heb je die air fryer zelf?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef Elan het volgende:
Philips Airfryer XL
https://www.blokker.nl/ph(...)3Qecj_caAmg6EALw_wcB
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_25.28.ProductTitlequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Zou je mij de link ervan kunnen doorsturen? Want ik kan hem niet vinden..
De Philips essentials zijn het stilste. Je hebt een large variant (heb ik zelf) en een XL variant. De XL is wat groter, heeft meer vermogen en is nog stiller. Die zou dan het meest geschikt voor je zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Die is wel 195 euro.. ken je er ook eentje van onder de 150 en heb je die air fryer zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze video op 5:42 wordt hij nog een keer besproken. Het model is uit 2021 en Pim laat in deze video zijn voorgangers zien.
Ik heb hem nog een keer bekeken en het blijkt dat die XL toch nog 2000 watt is. Ik dacht zelf minder maar dat is dus niet zo, De topmodellen en daarmee onbetaalbare modellen van Philips zijn 2100 watt dus dat scheelt eigenlijk niks. En laat je niks wijs maken, zo'n apparaat is eigenlijk niks anders dan een verwarmingselement en een fan. Samen met wat besturingstechnologie via een microprocessor en een warmtesensor stelt het verder weinig voor. Wat wel belangrijk is is dat de circulatie van de hete lucht in de Philips airfryers vanwege het starfish ontwerp gunstiger is dan in andere airfryers.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 23-10-2022 20:09:48 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
uhh jawel, die trommel kan er ook uit, en dan een normaal roostertje erin schuivenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:10 schreef Sorella het volgende:
Maar bitterballen en kroketten erin doen lijkt me niet echt verstandig en een tostie zal ook wel niet gaan.
Maar het lijkt mij voor patatjes en alles wat rond gedraaid kan worden wel idealer als een airfryer..
Dan lijkt het gewoon een heteluchtoven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
uhh jawel, die trommel kan er ook uit, en dan een normaal roostertje erin schuiven
[ afbeelding ]
is dat in principe niet elke airfryer?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan lijkt het gewoon een heteluchtoven.
Wel de heteluchttechniek. Niet in de zin dat er ook altijd roosters in kunnen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat in principe niet elke airfryer?
tijden kloppen nooit op de producten, ik doe meestal bij alles +5 a 10minuten, en meestal ook 10graden hoger dan de instructies zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:31 schreef Sorella het volgende:
Net 450 gr. krieltjes gebakken, paste makkelijk in 1 bak (had nog meer bij gekund) tijd en temp klopte niet met wat er op het zakje van de aardappeltjes staat maar dat klopte met de philips airfryer toch ook al niet dus dat is even uitzoeken.
Maar het gemak van het schoonmaken van 1 bak vergeleken met de philips is 10x prettiger.
Wat raar dat ze de kip bovenin leggen. Ik zou zeggen, onderop want uit kip druipt nog vet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
uhh jawel, die trommel kan er ook uit, en dan een normaal roostertje erin schuiven
[ afbeelding ]
Dat vet maakt de groente of aardappelen nog lekkerderquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:16 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Wat raar dat ze de kip bovenin leggen. Ik zou zeggen, onderop want uit kip druipt nog vet.
Jij snapt hetquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:33 schreef Sorella het volgende:
Dat vet maakt de groente of aardappelen nog lekkerder
Da's een mooie!quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:34 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_14.30.ProductTitle
Ik heb deze, kan fucking veel in, zit een soort wasmachine trommel bij die je erin kan doen, je stopt daar je patat in en dan gaat die trommel draaien, zodat je patat overal goed gaar word (superoptie)
Verder is het een rotisserie, kan je eigen rotisserie kip maken.
Ding is supersnel warm.
Enige minpuntjes die ik heb over dit ding, je moet hem goed schoonhouden van binnen, anders ziet ie er niet uit.
En de menu-piep die eruit komt is TERINGHARD
[ afbeelding ]
Nee, het druipt op de rest. Voor de groente geen probleem maar wat denk je van patat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat vet maakt de groente of aardappelen nog lekkerder
Ja ik kwam er later ook achterquote:
Ik zeg: laten we geen kip in een airfryer doen. En alleen gebruiken voor troep, zoals patat.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik kwam er later ook achtermaar ik dacht laat maar staan dat heeft toch niemand door
Maar ik zou de patat dan boven doen, dan de kip en de groenten onderop. Maar als de hitte van boven komt weet ik niet of de patat dan niet verbrand en de kip en groenten niet al te gaar worden. Ik ben zo'n ding niet gewend. Ik hou er zelf niet zo van om veel verschillende dingen in die airfryer te doen. Dan moet je wel heel goed weten wat je doet lijkt mij.
Als je een beetje handig bent kun je dat nog een beetje aanpassen. Moet je hem wel open maken. Ik heb ook een magnetron en werd helemaal gek van die piep. Met iedere toets die ik aanraakte kreeg ik een keiharde piepquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:34 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_14.30.ProductTitle
Ik heb deze, kan fucking veel in, zit een soort wasmachine trommel bij die je erin kan doen, je stopt daar je patat in en dan gaat die trommel draaien, zodat je patat overal goed gaar word (superoptie)
Verder is het een rotisserie, kan je eigen rotisserie kip maken.
Ding is supersnel warm.
Enige minpuntjes die ik heb over dit ding, je moet hem goed schoonhouden van binnen, anders ziet ie er niet uit.
En de menu-piep die eruit komt is TERINGHARD
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 25-10-2022 14:31:01 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ja, best wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet een stroomvreter als dat ding elke dag, laat zeggen 30 minuten gebruikt?
Vergelijkbaar met een stofzuiger qua wattage. Maar goed je gebruikt geen gas en een oven verbruikt waarschijnlijk meer stroom. En het gaat afhankelijk van je tarieven vermoedelijk over 10/20 cent per keerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet een stroomvreter als je dat ding elke dag, laat zeggen 30 minuten gebruikt?
Ik denk het niet. Stofzuigers zijn max. 900 watt. Je moet wel een mini-airfyer hebben om dat te halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een stofzuiger qua wattage. Maar goed je gebruikt geen gas en een oven verbruikt waarschijnlijk meer stroom. En het gaat afhankelijk van je tarieven vermoedelijk over 10/20 cent per keer
Mijn stofzuiger is 2000 watt,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Stofzuigers zijn max. 900 watt. Je moet wel een mini-airfyer hebben om dat te halen.
Daarnaast: je gebruikt alleen geen gas als je je complete maaltijd in de airfryer maakt. Het is vaker en-en.
Ik heb mijn stroomverbruik wel zien toenemen nadat ik net een airfryer had en ‘m natuurlijk vaak wilde uitproberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger is 2000 watt,
maar toegegeven is wel een oudje
Geloof dat een beetje airfryer op maximaal 3,0 kWh per uur uit komt. Dat is dus onder de huidige tarieven gemiddeld ca een eurootje per uur. En wanneer heb je een airfryer nou een heel uur aan op vol vermogen, toch ook niet vaak?
Nee is niet zuinig, maar je oven/frituurpan hebben een soortgelijk verbruik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb mijn stroomverbruik wel zien toenemen nadat ik net een airfryer had en ‘m natuurlijk vaak wilde uitproberen.
2000 W is op zich niet echt zuinig. En waar ik voorheen bijv. nooit patat in de oven maakte, gooi ik nu wel verse patat in de airfryer.
Ja, en als je de airfryer vaker gebruikt dan een van die apparaten dan verbruik je dus meer stroom.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee is niet zuinig, maar je oven/frituurpan hebben een soortgelijk verbruik.
Ligt er dus aan, gebruik je hem veelal voor afbakbroodjes of verse patat. Een normale oven moet veel langer voorverwarmen maar een frituurpan bakt je patat sneller gaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en als je de airfryer vaker gebruikt dan een van die apparaten dan verbruik je dus meer stroom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |