Wat raar dat ze de kip bovenin leggen. Ik zou zeggen, onderop want uit kip druipt nog vet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
uhh jawel, die trommel kan er ook uit, en dan een normaal roostertje erin schuiven
[ afbeelding ]
Dat vet maakt de groente of aardappelen nog lekkerderquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:16 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Wat raar dat ze de kip bovenin leggen. Ik zou zeggen, onderop want uit kip druipt nog vet.
Jij snapt hetquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:33 schreef Sorella het volgende:
Dat vet maakt de groente of aardappelen nog lekkerder
Da's een mooie!quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:34 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_14.30.ProductTitle
Ik heb deze, kan fucking veel in, zit een soort wasmachine trommel bij die je erin kan doen, je stopt daar je patat in en dan gaat die trommel draaien, zodat je patat overal goed gaar word (superoptie)
Verder is het een rotisserie, kan je eigen rotisserie kip maken.
Ding is supersnel warm.
Enige minpuntjes die ik heb over dit ding, je moet hem goed schoonhouden van binnen, anders ziet ie er niet uit.
En de menu-piep die eruit komt is TERINGHARD
[ afbeelding ]
Nee, het druipt op de rest. Voor de groente geen probleem maar wat denk je van patat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat vet maakt de groente of aardappelen nog lekkerder
Ja ik kwam er later ook achterquote:
Ik zeg: laten we geen kip in een airfryer doen. En alleen gebruiken voor troep, zoals patat.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik kwam er later ook achtermaar ik dacht laat maar staan dat heeft toch niemand door
Maar ik zou de patat dan boven doen, dan de kip en de groenten onderop. Maar als de hitte van boven komt weet ik niet of de patat dan niet verbrand en de kip en groenten niet al te gaar worden. Ik ben zo'n ding niet gewend. Ik hou er zelf niet zo van om veel verschillende dingen in die airfryer te doen. Dan moet je wel heel goed weten wat je doet lijkt mij.
Als je een beetje handig bent kun je dat nog een beetje aanpassen. Moet je hem wel open maken. Ik heb ook een magnetron en werd helemaal gek van die piep. Met iedere toets die ik aanraakte kreeg ik een keiharde piepquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:34 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_14.30.ProductTitle
Ik heb deze, kan fucking veel in, zit een soort wasmachine trommel bij die je erin kan doen, je stopt daar je patat in en dan gaat die trommel draaien, zodat je patat overal goed gaar word (superoptie)
Verder is het een rotisserie, kan je eigen rotisserie kip maken.
Ding is supersnel warm.
Enige minpuntjes die ik heb over dit ding, je moet hem goed schoonhouden van binnen, anders ziet ie er niet uit.
En de menu-piep die eruit komt is TERINGHARD
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 25-10-2022 14:31:01 ]
Ja, best wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet een stroomvreter als dat ding elke dag, laat zeggen 30 minuten gebruikt?
Vergelijkbaar met een stofzuiger qua wattage. Maar goed je gebruikt geen gas en een oven verbruikt waarschijnlijk meer stroom. En het gaat afhankelijk van je tarieven vermoedelijk over 10/20 cent per keerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet een stroomvreter als je dat ding elke dag, laat zeggen 30 minuten gebruikt?
Ik denk het niet. Stofzuigers zijn max. 900 watt. Je moet wel een mini-airfyer hebben om dat te halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een stofzuiger qua wattage. Maar goed je gebruikt geen gas en een oven verbruikt waarschijnlijk meer stroom. En het gaat afhankelijk van je tarieven vermoedelijk over 10/20 cent per keer
Mijn stofzuiger is 2000 watt,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Stofzuigers zijn max. 900 watt. Je moet wel een mini-airfyer hebben om dat te halen.
Daarnaast: je gebruikt alleen geen gas als je je complete maaltijd in de airfryer maakt. Het is vaker en-en.
Ik heb mijn stroomverbruik wel zien toenemen nadat ik net een airfryer had en ‘m natuurlijk vaak wilde uitproberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger is 2000 watt,
maar toegegeven is wel een oudje
Geloof dat een beetje airfryer op maximaal 3,0 kWh per uur uit komt. Dat is dus onder de huidige tarieven gemiddeld ca een eurootje per uur. En wanneer heb je een airfryer nou een heel uur aan op vol vermogen, toch ook niet vaak?
Nee is niet zuinig, maar je oven/frituurpan hebben een soortgelijk verbruik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb mijn stroomverbruik wel zien toenemen nadat ik net een airfryer had en ‘m natuurlijk vaak wilde uitproberen.
2000 W is op zich niet echt zuinig. En waar ik voorheen bijv. nooit patat in de oven maakte, gooi ik nu wel verse patat in de airfryer.
Ja, en als je de airfryer vaker gebruikt dan een van die apparaten dan verbruik je dus meer stroom.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee is niet zuinig, maar je oven/frituurpan hebben een soortgelijk verbruik.
Ligt er dus aan, gebruik je hem veelal voor afbakbroodjes of verse patat. Een normale oven moet veel langer voorverwarmen maar een frituurpan bakt je patat sneller gaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en als je de airfryer vaker gebruikt dan een van die apparaten dan verbruik je dus meer stroom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |