Mooizo!quote:Op zondag 3 september 2023 10:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dan kan het
Smaakte overigens prima
Om half 10 ook prima hoorquote:Op zondag 3 september 2023 10:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dan kan het
Smaakte overigens prima
quote:Op donderdag 21 september 2023 18:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Iemand nog een pannenset kopen?
Zelf maken, doet het wel goed.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zojuist p๚๚r als wetenschappelijk experiment2 frikandellen op.
1 geschikt voor de airfryer en 1 gewone frikandel.
Conclusie (moet nog frikandel peer reviewed worden):
De gewone frikandel is licht van kleur, harder van structuur en niet te vreten qua smaak.
Was getekend,
Drs ing Octavianus
Zelf maken als in uit de verpakking halen is voor mij al genoeg moeite.quote:
Philips XL of XXL. Digitaal.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:25 schreef het-is-mij het volgende:
Ik ben mij aan het ori๋nteren op een airfryer.
Ik hoor/lees zoveel verschillende dingen dus op zoek naar gebruikerservaringen.
De ้้n zegt dat bijv. een blokker huismerk volstaat, de ander zweert bij een Philips.
Mensen hier die zelf ervaring hebben met een A of B merk?
Ik lees verschillende ervaringen over draai/drukknoppen of digitaal.
Het is voor een huishouden met 1 volwassene en 2 pubers (die tzt dan ook met vrienden snacks willen maken 😉)
Mijn Philips kan gewoon in de vaatwasser, zowel de bak als het mandje. Hoeveel makkelijker moet het zijn?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:36 schreef Post-its het volgende:
Hier een van de eerste philips xxl airfryers gehad en nu een inventum. De philips was een stuk krachtiger, duurt nu veel langer voordat friet klaar is. Maar de philips airfryers zijn wel een stuk duurder. Weet niet of ik het er voor over zou hebben.
De invetum is wel een stuk makkelijker schoon te maken.
Ik doe dat, maar als je m een tijd hebt en intensief gebruikt krijgt de afwasmachine het rooster en de roosterhouder echt niet meer schoon hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn Philips kan gewoon in de vaatwasser, zowel de bak als het mandje. Hoeveel makkelijker moet het zijn?
Ik heb een instant pot AF. Vorig jaar tijdens Black Friday voor een habbekrats gekocht en in een jaar meer gebruikt dan de philips de 8 jaar ervoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:25 schreef het-is-mij het volgende:
De ้้n zegt dat bijv. een blokker huismerk volstaat, de ander zweert bij een Philips.
Het is voor een huishouden met 1 volwassene en 2 pubers (die tzt dan ook met vrienden snacks willen maken 😉)
Hier de Princess 182055 XXL, voor 80 of 85 euro.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:25 schreef het-is-mij het volgende:
De krokante frikandel van de Lidl.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:39 schreef dimmak het volgende:
Wat is de beste frikandel uit de airfryer?
Mora heeft goeie ovenfrikandellen en zijn de gemakkelijkste keuze. Maar die extra van Kern (Sligro) kunnen ook prima. Moet je wel ff checken hoe lang ze bij jou moeten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:39 schreef dimmak het volgende:
Wat is de beste frikandel uit de airfryer?
Dan koop ik wel de viandel van Mora.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De krokante frikandel van de Lidl.
De viandel zeg maar.
Die zijn 5 stuks voor 3,79 bij de Jumbo.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan koop ik wel de viandel van Mora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |