Ik zoek nog een nieuwe, klein want geen ruimte en niet te duurquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:02 schreef Donna het volgende:
Ik ga een nieuwe airfryer kopen, dus ik lees hier mee.
Wat is niet te duur?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik zoek nog een nieuwe, klein want geen ruimte en niet te duur
Iemand tips ?
Ik heb een Princess XXL, die was 85 euro, dus een kleinere van dat merk is nog minder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iemand tips ?
< 50 euroquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Erasmus het volgende:
Wat is niet te duur?
Da's voor iedereen anders natuurlijk.
Zal eens proberen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:30 schreef Gimmick het volgende:
Hebben jullie wel eens geprobeerd om er groente mee klaar te maken?![]()
Bijvoorbeeld bloemkool:
- bloemkool, in kleine roosjes
- olie
- zout
- kruiden naar smaak (bijvoorbeeld gerookte paprikapoeder, knoflookpoeder, peper)
Mix de bloemkool, olie, zout en specerijen. Zet airfryer op 200 graden. Bak de bloemkool voor 8 minuten, schut alles even om halverwege. Er mogen best een aantal zwarte puntjes aan zitten. Doe de airfryer niet te vol.
Erg lekker!
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt=price0&rating=allquote:
Bekijk Instant Pot Vortex Mini Airfyer (zwart) - 2 liter - compact - supersnel : tot 20% sneller dan andere heteluchtfriteuses! - bakken grillen verwarmen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneappquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iemand tips ?
Ik gok eigenlijk altijd 200 graden. Zou eerst eens 8 minuten doen en dan 1 checken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe lang doen jullie diepvries chickenwings van de supermarkt in de airfryer?
Op de verpakking staat niks over de airfryer (iig die van de Lidl).
En op internet kom ik uiteenlopende dingen tegen, van 16-18 minuten op 200 graden, 10 minuten op 200 graden, en zelfs 6-8 minuten op 120 en daarna 6-8 minuten op 180
Kippenvleugels worden pas krokant bij > 180 graden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
En op internet kom ik uiteenlopende dingen tegen, van 16-18 minuten op 200 graden, 10 minuten op 200 graden, en zelfs 6-8 minuten op 120 en daarna 6-8 minuten op 180
25 minuten op 200 graden, om de 7-8 minuten omdraaien en aanvoelen. Vaak is het voor die 25 minuten al gaar en krokant.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dan is 200 graden op 25 minuten prima, dan is het vaak al na een kwartier wel klaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als het goed is zijn die diepvries wings uit de supermarkt al 'voorgebakken' ja.
Dat komt overeen met wat mijn broer zei, met exact dezelfde airfryer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
De regel met airfryer t.o.v. oven is 20 graden en 1/3 van de tijd er af geloof ik.
Die kip hoeft alleen maar opgewarmd te worden. Daar kan je nauwelijks iets fout aan doen, zeker niet wat voedselveiligheid betreft. Ik zou een minuut of 12 op 180 doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |