Let een beetje op het schoonmaakgemak. De Philpsen (ik weet trouwens niet hoe het nu is) hadden manden van metalen gaas waar je de spullen in gooit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:02 schreef Donna het volgende:
Ik ga een nieuwe airfryer kopen, dus ik lees hier mee.
In een andere(metalen) schaal heb ik zoiets vorige week gedaan geloof zo’n 15-18 minuten op 180. Had het zelf gemaakt (aardappels, rozemarijn, zout en peter en knoflook) en ik weet niet wat hier nog in zit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:37 schreef Regilio_ het volgende:
Goed topic, heb sinds kort een nieuwe, dubbele airfryer.
Weet iemand of je een aluminium ovenschaal met aardappel etc in zijn geheel in de airfryer kunt doen, gaat dat goed? Zo ja hoe lang en op welke temperatuur?
Het gaat hierom: https://www.ah.nl/product(...)-knoflook-rozemarijn
Lees vaker dan men aluminiumfolie in de airfryer doet, dus zou denk ik wel moeten kunnen. En in m'n oven (gaat max tot 200 graden) duurt het zo kneiterlang voordat ze krokant zijn. Deze airfryer gaat tot 240.
Thanksquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In een andere(metalen) schaal heb ik zoiets vorige week gedaan geloof zo’n 15-18 minuten op 180. Had het zelf gemaakt (aardappels, rozemarijn, zout en peter en knoflook) en ik weet niet wat hier nog in zit.
Ik had trouwens teveel olijfolie gedaan dus het kookte in de olie, werd niet knapperig, les voor de volgende keerquote:
Ik heb die bovenste nu. Al sinds 2014. Je ziet wel dattie niet meer nieuw is, maar het mandje ziet er niet slecht uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Let een beetje op het schoonmaakgemak. De Philpsen (ik weet trouwens niet hoe het nu is) hadden manden van metalen gaas waar je de spullen in gooit.
[ afbeelding ]
Schijnt heel moeilijk schoon te maken zijn.
Ik heb er een met een "mand" van ander materiaal. Is heel goed schoon te maken.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar Philips airfryers nu mee geleverd worden, maar enkele jaren geleden was het moeilijke schoonmaken een punt van kritiek.
Dat onderste mandje is van een Philips Essential, daar heb je drie typen van, de goedkoopste analoge L (niet kopen), en een digitale L en XL. Fijne airfryers en super! stil; de stilste op de markt zelfs.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Let een beetje op het schoonmaakgemak. De Philpsen (ik weet trouwens niet hoe het nu is) hadden manden van metalen gaas waar je de spullen in gooit.
[ afbeelding ]
Schijnt heel moeilijk schoon te maken zijn.
Ik heb er een met een "mand" van ander materiaal. Is heel goed schoon te maken.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar Philips airfryers nu mee geleverd worden, maar enkele jaren geleden was het moeilijke schoonmaken een punt van kritiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook uit de airfryer. Puntpaprika, tomaten, rode ui, knoflook, rozemarijn, tijm, peper en een beetje zout en wat olijfolie in een bakblik. 18 minuten op 200 graden op roast. Daarna de staafmixer erdoor, nog wat meer kruiden en 2 eetlepels kruidenroomkaas. Smullen.
Volgende keer zou ik geen olijfolie doen, voegde niets toe volgens mij. Het kan natuurlijk ook zonder de kruidenroomkaas maar dat leek me nou lekker.
Had op instagram een filmpje gezien waar iemand zoiets deed en die werd neergesabeld in de commentaren, dat wilde ik zelf uitproberen. De paprika, ui en tomaat waren niet de nieuwste meer en zo kon ik ze goed gebruiken.Leuk idee. Daar kan ik wel wat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net bloemkoolroosjes (eigen tuin) 5 minuten gekookt en daarna 13 minuten op 200 graden in de airfryer gedaan. Ik strooide er geroosterd amandelschaafsel over en dipte de bloemkool in crème fraîche met kerriepoeder![]()
Spoilers!
Ook lekker. Maar deed je schaafsel voor of na roosteren erover? Ik zou er denk ik (hou niet van amandel) panko erover doen (met kruiden erdoor)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk idee. Daar kan ik wel wat mee.
Ik heb net bloemkoolroosjes (eigen tuin) 5 minuten gekookt en daarna 13 minuten op 200 graden in de airfryer gedaan. Ik strooide er geroosterd amandelschaafsel over en dipte de bloemkool in crème fraîche met kerriepoeder![]()
Ik deed het schaafsel er op het bord op.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook lekker. Maar deed je schaafsel voor of na roosteren erover? Ik zou er denk ik (hou niet van amandel) panko erover doen (met kruiden erdoor)
Ga nu ook een grotere schaal kopen. Wanneer ik nog een courgette of zo had gehad, had dat er ook nog in gekund, alleen niet meer erbij
Ben benieuwd hoe dat verwarmings element eruit ziet. Ik zou het niet aandurven. Heb wel een airfryer met een raampje 😀quote:
Je kan de popcorn ook in een frituur gooien man man manquote:
Ja patat ookquote:Op donderdag 20 juli 2023 06:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan de popcorn ook in een frituur gooien man man man
Ik bedoel meer dat hij de popcorn echt verzuipt in de boterquote:
Tja.. vast Brit of Amerikaanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij de popcorn echt verzuipt in de boter
Goede tip, dank jequote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:00 schreef Tengano het volgende:
Dit lijkt me wel een fijn channel om wat nieuwe ideeen op te doen. Geen idee of de recepten echt kloppen, maar het kan je wel helpen om eens iets anders met je airfryer uit te proberen.
Het prettige van dit kanaal vind ik dat de filmpjes niet veel langer dan een minuut kosten en het een keer in het Nederlands is. Dat kom je ook niet zo veel meer tegen op Joetjoep![]()
https://www.youtube.com/@:Airfryertotaal/videos
Leuk, wij gaan als eerste de kipcorn proberen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:00 schreef Tengano het volgende:
Dit lijkt me wel een fijn channel om wat nieuwe ideeen op te doen. Geen idee of de recepten echt kloppen, maar het kan je wel helpen om eens iets anders met je airfryer uit te proberen.
Het prettige van dit kanaal vind ik dat de filmpjes niet veel langer dan een minuut kosten en het een keer in het Nederlands is. Dat kom je ook niet zo veel meer tegen op Joetjoep![]()
De patat video is wel slecht, niet goed gedroog en dus bruine/zwarte patat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:00 schreef Tengano het volgende:
Ik zat ook naar die babi pangang video te kijken en daar leken de baktijden minder goed van te kloppen volgens iemand die dat daar postte. Maar ik zei al, van die kleine video's kun je wel inspiratie opdoen. Iets waardoor je zoiets hebt van " Hey, zoiets wil ik ook wel eens proberen."quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:28 schreef Managarm het volgende:
De patat video is wel slecht, niet goed gedroog en dus bruine/zwarte patat.
Die Soy Sauce Chicken ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:00 schreef Tengano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |