Maar snapt ze ook dat alles wat ze nu zegt bij Babette terecht komt en uitvergroot wordt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:41 schreef danaqui het volgende:
Het begint Wendy te dagen waarom iedere keer die rare vragen van Babs aan haareindelijk
Dat denk ik nog niet jammer genoeg maar het begin is er iig.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Maar snapt ze ook dat alles wat ze nu zegt bij Babette terecht komt en uitvergroot wordt.
Babette weer eens zonder microfoon
Het is denk ik wel te zien geweest maar ik had het geluid nog uit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, dat roepen heb ik wel gezien, en later gehoord op een filmpje
Is er gedoe zien we het gedoe niet
Het zal langzaam gaan dagen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat denk ik nog niet jammer genoeg maar het begin is er iig.
Voor Bepquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mar voor wie kiezen zij partij? Voor babbelloeder of voor Wendy.
Of heel erg tevreden dat er ergens gedoe is en geen aandacht op hem.quote:
it's pathetic.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Isaac draait zich om: De rug toekeren naar de loods.
waarom? Lekker blijven zitten en kijken of je nog kunt winnen, en anders die anderen goed dwarszittenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:52 schreef juul. het volgende:
Wendy moet lekker naar huis gaan, laat ze allemaal de rambam krijgen
Natuurlijk niet, Wendy gaat winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:52 schreef juul. het volgende:
Wendy moet lekker naar huis gaan, laat ze allemaal de rambam krijgen
Neequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan de schreeuwer niet even terug komen en wat harder roepen wat er gezegd is, nu maken ze er Wendy van, lekker makkelijk en ze stoken allemaal mee tegen Wendy. Walgelijke mensen![]()
![]()
Knap dat je Rupert verstond, ik versta die gast bijna nooitquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:54 schreef juul. het volgende:
Rupie ff doorvertellen wat Wendy allemaal heeft gezegd over Bep oa dat Bep een kronkel in haar hoofd heeft
Dat gaat haar voorlopig niet lukkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Babette is nogal verontwaardigd, "Waarom zegt ze dat ik een kronkel in mijn hoofd heb, ze heeft zelf een kronkel in d'r hoofd"
Ze moet rustig doen van Marciano.
Ja dat zou mooi zijn en dan wat duidelijker schreeuwenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan de schreeuwer niet even terug komen en wat harder roepen wat er gezegd is, nu maken ze er Wendy van, lekker makkelijk en ze stoken allemaal mee tegen Wendy. Walgelijke mensen![]()
![]()
Echt, ze is echt over de zeikquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat haar voorlopig niet lukkenze is opgefokt.
Dan valt de hagelslag er niet tussen vandaan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:57 schreef engine het volgende:
Wat is dat trouwens dat iedereen daar de boterhammen fijn duwt voordat ze gaan eten?
Ze wordt met de dag gekker/para..quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat haar voorlopig niet lukkenze is opgefokt.
Wie is nu weer de Playboy?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
Isaac ook mee lachen en de playboy stookt de boel op.
Tiano die denkt dat alle vrouwen hem willen en dat Wendy verliefd op hem isquote:
Marciano?quote:
Walgelijk gewoonquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef juul. het volgende:
Ze hebben de grootste lol in de keuken om de situatie met Wendy
Ja okay even aandrukken maar dit is niet de eerste die ik vandaag zo heb zien doen. En heb ik het begin nog gemist met cappen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt de hagelslag er niet tussen vandaan?
En ze maken ondertussen Mirthe ook belachelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef juul. het volgende:
Ze hebben de grootste lol in de keuken om de situatie met Wendy
Marciano moet maar iemand zoeken van zijn eigen lengtequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tiano die denkt dat alle vrouwen hem willen en dat Wendy verliefd op hem is
Zo dan, dit is geen normaal aandrukkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay even aandrukken maar dit is niet de eerste die ik vandaag zo heb zien doen. En heb ik het begin nog gemist met cappen.
[ afbeelding ]
Reken er maar wel opquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Ash het volgende:
kan me toch niet voorstellen dat 1 van die pesters dadelijk met de hoofdprijs er vandoor gaat ugh
daar zijn ze ook bang voor. Als ze tegen Mirthe komen te staan, is er een grote kans dat dat wordt verloren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze maken ondertussen Mirthe ook belachelijk.
Mogelijk, als 'de kijker' geen inspraak krijgtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Ash het volgende:
kan me toch niet voorstellen dat 1 van die pesters dadelijk met de hoofdprijs er vandoor gaat ugh
Daar ziet het wel naar uit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Ash het volgende:
Je staat alleen toch machteloos tegen die Babette/Isaac groepquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Strijd is echt nog niet gestreden hoor.
Ook die kunnen weggestemd worden...quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat alleen toch machteloos tegen die Babette/Isaac groep
quote:
En hij heeft een play boyquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tiano die denkt dat alle vrouwen hem willen en dat Wendy verliefd op hem is
of een eliminatie proef verliezenquote:
Kan, maar zie het niet snel gebeuren, ik zie juist degene die geen ‘ lid’. Zijn van dat clubje vertrekken.quote:
Ze heeft niet op Bern gestemdquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Judiwi het volgende:
Soms denk ik , dat alles een verhaallijn is. Dat ze een script hebben. Zo ook een Wendy.
Waarom moest ze zo nodig op Bern. Ze wist toch dat er problemen zouden komen met haar loyaliteit.
Daarvoor zou ze ook al gaan op Janet.
Jammer Wendy had je het wat tactische moeten spelen en lekker Zoë eruit moeten gooien.
Helaas... blijkt een Zoë uitgekookte te zijn.
Jaquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
of een eliminatie proef verliezen
Denk maar aan jeff tegen sas, dat was toch echt die hele sterke Jeff, die onoverwinnelijk leek tegen het kneusje van de andere groep
en dat kneusje won
Zelfs Morrie kreeg het voor elkaar iemand weg te spelen dus idd alles ligt open.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Denk maar aan jeff tegen sas, dat was toch echt die hele sterke Jeff, die onoverwinnelijk leek tegen het kneusje van de andere groep
en dat kneusje won
Maar door blijft het nog wel steeds een kneusje.....quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat kneusje won
1985 belde, ze willen hun trainingsbroek terugquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
En hij heeft een play boy
Trainingsbroek.
En toch heb ik het idee dat `Jeff extra verloren heeft?quote:
Maar ze zit nog wel in de loods.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar door blijft het nog wel steeds een kneusje.....
Wendy kan deze keer niet op de stip dus ze moeten toch een ander verzinnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Voor de andere bewoners komt deze fittie eigenlijk wel goed uit want er komt een eliminatie aan en dan zijn velen zelf niet het doelwit.
echt niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat `Jeff extra verloren heeft?
Voor de een iets langer dan de ander. En met die 'ander' bedoel ik een Bern en Sasha mede..quote:
Maar wel een Babette en een Zoë....quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wendy kan deze keer niet op de stip dus ze moeten toch een ander verzinnen.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd zal het lerenquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de een iets langer dan de ander. En met die 'ander' bedoel ik een Bern en Sasha mede..
Sterker nog. Ik heb al bij meerdere gezien dat ze kansen zien in deze fittie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Voor de andere bewoners komt deze fittie eigenlijk wel goed uit want er komt een eliminatie aan en dan zijn velen zelf niet het doelwit.
Dat Jeff het expres verloren heeft om naar huis te kunnen ( zegt mij gevoel)quote:
Maybe maar we gaan het voorlopig niet weten. Jeffrey heeft in een vragenuurtje laten merken dat hij geen vragen beantwoordt over kamer 5. Dus zoals men eigenlijk weet, hebben ze daarover geheimhoudingsplicht. Vrij logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Jeff het expres verloren heeft om naar huis te kunnen ( zegt mij gevoel)
Hoe dan ook, hij is weg en dus verloren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had hij er spectaculair uit moeten gaan, met een rode kaart en flinke boetequote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo extra?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt mijn gevoel ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geplayedquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Judiwi het volgende:
Ja Babet daar zit je dan. Ruzie met je beste vriendin. Je weet niet als je gepland wordt. Straks sta je er alleen voor. Geen Wendy, Zoë.
Ik ook niet, daar is zijn ego te groot voor. En het spel leende zich daar niet echt voor.quote:
Bijna 24 uur per dagquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef danaqui het volgende:
Babs:" zij mag niet zo over mij praten met andere erbij" de tering wat doe je zelf dan Babs
Het is een spel waarbij je een klein beetje gevoel nodig hebt en vooral ook genoeg geluk. Jeff was toch echt wel op die vakjes aan het mikken maar Sasha had meer geluk. Zijn reactie daarna was wel sportief.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar is zijn ego te groot voor. En het spel leende zich daar niet echt voor.
Ik ben nog altijd zo blij dat iemand met een grote bek, en die kan bedreigen, eruit moest.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een spel waarbij je een klein beetje gevoel nodig hebt en vooral ook genoeg geluk. Jeff was toch echt wel op die vakjes aan het mikken maar Sasha had meer geluk. Zijn reactie daarna was wel sportief.
Wie wel daar?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette heeft totaal geen zelfreflectie.
Ik dacht even dat ie snode plannen had en een kruisboog aan het monteren wasquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:33 schreef engine het volgende:
Nog even weet ik veel wat fixen![]()
[ afbeelding ]
Precies wat ik zei, ze hebben nieuwe scriptsquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:27 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde babette tegen zoe zeggen. Jij moet natuurlijk ook je rol spelen
Klopt, bij de 1 is alles geblokkeerd op youtube en de ander is alles kwijt geraakt, kweet niet meer hoe.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
De filmpjes in t filmpjes topic doen t ook niet
whut?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:27 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde babette tegen zoe zeggen. Jij moet natuurlijk ook je rol spelen
wow wat naarquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, bij de 1 is alles geblokkeerd op youtube en de ander is alles kwijt geraakt, kweet niet meer hoe.
Gedoe allemaal.
Talpa die auteursrechten heeft dus dan kan inderdaad je account geblokkeerd worden en een ander heel veel filmpjes kwijt geraakt op een site, ik weet niet meer waarom. Hoe dan ook, zonde van al hun werk en zonde dat wij niet meer kunnen terug kijken.quote:
Nou, hopen dat we dit gesprek dan mogen volgen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:50 schreef engine het volgende:
Erik en Mirthe gaan even praten we er nu eigenlijk gaande is. Ze hebben allebei niet echt een idee zo te horen.
myrthe weet wel beetje heeft hele tijd met babelbox gepraatquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:50 schreef engine het volgende:
Erik en Mirthe gaan even praten we er nu eigenlijk gaande is. Ze hebben allebei niet echt een idee zo te horen.
En ze wil het zoooooooooooo graag vertellen aan Erik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:54 schreef engine het volgende:
of Mirthe nog een keer haar microfoon wil controleren
ja ergens wel heel jammerquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Talpa die auteursrechten heeft dus dan kan inderdaad je account geblokkeerd worden en een ander heel veel filmpjes kwijt geraakt op een site, ik weet niet meer waarom. Hoe dan ook, zonde van al hun werk en zonde dat wij niet meer kunnen terug kijken.
Hoempa en de goudenkooi bedankt. Hoe het bij de andere filmpjes makers momenteel gaat weet ik niet.
vind het moeilijk te volgen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
En ze mogen dus niet lullen over iets en krijgen iedere keer een zendermelding, babs net ook terwijl de microfoon het gewoon deed, Mirthe is ook prima te horen dus was een waarschuwing, Mirthe gaat wel door met hinten naar Erik maar Erik zegt dat ie het wel snapt.
En handig om dingen te controleren, met zijn allen 20 keer een filmpje luisteren van een schreeuwer, geinig toch.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ergens wel heel jammer
denk dat al die filmpjes het plezier juist vergroot om te kijken naar de streams!
Ik ook want raar en we krijgen niet alles te zien en horen en de regie die nu ineens wel kan ingrijpen iedere keer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vind het moeilijk te volgen eerlijk gezegd
Ja je lijkt Babbelette wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En handig om dingen te controleren, met zijn allen 20 keer een filmpje luisteren van een schreeuwer, geinig toch.
Of als je iets gemist heb door omstandigheden zoals werk en zo.
Afijn, ik dwaal weer af. Tis erg jammer iig.
Ik weet niet, maar in kamer 4 mogen ze gewoon zijn hoor...quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Zoë zegt dat zij, babs en marcia op kamer 4 zitten tegen Mirthe.
Kamer 4, wtf mogen ze daar ineens zijn, was geen foutje van Zoë
Wat is daar nog meer aan de hand
Oh wacht, mijn excuus, is kamer 3 die natuurlijk dicht is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar in kamer 4 mogen ze gewoon zijn hoor...
quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn excuus, is kamer 3 die natuurlijk dicht is.![]()
![]()
Ik ga ff wat anders doen, wordt ook helemaal para door die regie en mijn nieuwsgierigheid.
Mirthe zegt dat ze goed met Wendy kan maar niet te lang. En andersom ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:12 schreef juul. het volgende:
Mirthe snapt Bep en Zoë wel want Wendy kan een kreng zijn, Erik gaat daar in mee
Klopt maar ze zei ook duidelijk dat Wendy ook een kreng kan zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe zegt dat ze goed met Wendy kan maar niet te lang. En andersom ook nietMaar Wendy en Mirthe hebben geen problemen met elkaar.
Ja is maar goed dat Wendy een vrijstelling heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt maar ze zei ook duidelijk dat Wendy ook een kreng kan zjn
Dat kan ze ookquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt, dat was de discussie met de mosselen van Mirthe..Wendy reageerde daar niet echt leuk op...quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:15 schreef juul. het volgende:
[..]
En door haar (gedeeltelijke) doofheid ook vaak achterdochtig en dan heel fel in haar reacties, omdat ze het niet goed kan horen en dus wantrouwig wordtquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ze ookZe is soms erg fel in haar reacties.
Ja ze kan fel reageren als haar onrecht wordt aangedaan maar ik vind Wendy geen kreng.Een kreng is iemand die bewust begint met ruzie maken. Dat doet Wendy niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ze ookZe is soms erg fel in haar reacties.
Mijn man houdt ook heel erg veel van eten. Is niet zo raar hoor. En spreekwoord "de liefde van de man gaat door de maag" bestaat niet voor niets.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:29 schreef Judiwi het volgende:
En maar vreten. On gelooflijk. Vooral die Eric
Denk je dat t op tv komt wat nu in k4 gebeurd?quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar het tv materiaal wordt zorgvuldig uit beeld gehouden voor de rest van de avond. Jammer voor ons.
Dat weet ik niet want ik weet niet wat daar gebeurt. Meer uit voorzorgsmaatregel dat de regie even wat gesprekken niet op de streams laat zien wat erg geschikt is voor tv of juist het tegenovergestelde, een te erge ruzie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:38 schreef woxxel het volgende:
[..]
Denk je dat t op tv komt wat nu in k4 gebeurd?
Zag je eerder vanaaf de bro s en babette ook niet extra uitgebreid happen??quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:29 schreef Judiwi het volgende:
En maar vreten. On gelooflijk. Vooral die Eric
Nee denk ik nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, het zou mij niets verbazen als Wendy haar 24 uur heeft aangevraagd ...
Wendy heeft de eerstvolgende elmiminatie een vrijstelling, zo dicht bij de finale en dan weggaan, hoop het toch niet. Beter zet ze samen met anderen Babet of Tiano op de stipquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, het zou mij niets verbazen als Wendy haar 24 uur heeft aangevraagd ...
het zou mij verbazen als ze dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop ik ook. Maar zal lastig worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy heeft de eerstvolgende elmiminatie een vrijstelling, zo dicht bij de finale en dan weggaan, hoop het toch niet. Beter zet ze samen met anderen Babet of Tiano op de stip
Nou kan Ice beter hebben dan Babet. Enige voordeel is, die loopbaan als psychologe kan ze wel vergetenquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:06 schreef woxxel het volgende:
We weten hoe ice is.
Dat is de mannelijke babette
Neu, Ice verlaagt zich niet tot het niveau van Babette.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:06 schreef woxxel het volgende:
We weten hoe ice is.
Dat is de mannelijke babette
Als Babette buiten is, gun ik haar die loopbaan. Maar ik denk wel dat ze weinig kans maakt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou kan Ice beter hebben dan Babet. Enige voordeel is, die loopbaan als psychologe kan ze wel vergeten
Iemand heeft geklaagd en toen werd mijn site verwijderd. 3471 filmpjes wegquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:02 schreef woxxel het volgende:
Dgk zijn jou filmpjes ook allemaal off line?
Ne eik niet, zo iemand is niet te vertrouwen, dit is een spel en dat je figuurlijk over lijken gaat als het om zoveel geld gaat, maar hoe zij met mensen omgaat, is geen goed voorbeeld voor een psycholoog en zou me bij haar nooit veilig voelen of haar vertrouwenquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Als Babette buiten is, gun ik haar die loopbaan. Maar ik denk wel dat ze weinig kans maakt.
Wat een kl#te zooi!😡🤬quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iemand heeft geklaagd en toen werd mijn site verwijderd. 3471 filmpjes weg
Zieke geesten om te gaan klagen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat waardeloos voor je DGKquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze schijnen momenteel van alles 'vergeten' te zijn Moes....er gebeuren ineens zulke rare dingen daar...quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet likt zich echt bij iedereen in, echt bij iedereen en niemand die het ziet of doorheeft, de enige die ze aan de kant geschopt heeft is Wendy, mssn dat ze weet dat zij buiten heel populair is. Ik hoop echt dat Isaac zijn belofte aan Jeff niet vergeten is
Ja, 4-5 uur per dag, maar ik ben op zoek naar een veilige upload site, iemand een suggestie ?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
Wat waardeloos voor je DGKweer zoveel uren werk naar de .......
iemand gaf je gisteren een naam door, ben je daar nog achteraan gegaan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, 4-5 uur per dag, maar ik ben op zoek naar een veilige upload site, iemand een suggestie ?
Maar Bern is wel een eerlijker persoon dan imi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:09 schreef Judiwi het volgende:
O die Mirthe. Bern is een eerlijker persoon.
Dus Imi is een dief een crimineel pffffg
Zelf zit ze iedere avond ook in de keuken overal lepels uit te halen.
Veel te makkelijk om achteraf ineens te roepen dat het een act is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus we vonden dat Jeffrey een act deed, toch? Ik had dat ook door en is inmiddels zo gebleken dat dat klopte.
Waarom zou Babette in de loods niet anders zijn als in de buitenwereld?
Eenmaal buiten de loods, gun ik alle bewoners alle goeds. Ik geef ze buiten de loods het voordeel van de twijfel.
Dat vonden we niet, het was zijn tactiek en is er ver mee gekomen, na het vertrek van Kim had hij er niet veel zin meer in. Babet naait haar vriendin, zonder enige reden, dat zegt wel wat over hoe ze is. Jeff bleef trouw aan zijn vrienden, kan je van Babet niet zeggen, die hopt van de 1 naar de ander.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus we vonden dat Jeffrey een act deed, toch? Ik had dat ook door en is inmiddels zo gebleken dat dat klopte.
Eenmaal buiten de loods, gun ik alle bewoners alle goeds. Ik geef ze buiten de loods het voordeel van de twijfel.
Waaruit is dat gebleken dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hij beweert zelf dat hij die act opvoerde om de anderen bang te maken en dat bleek ook wel zo te zijn. Nu hij niet meer in het spel zit zie en hoor je een compleet andere Jeff.quote:
Ik vond Zoë geagiteerd. Tegen Babette: Ga je me nu negeren 2x en ze ging naar de slaapkamerquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:21 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin eet brood, Marciano foetert over tandpasta, Babette doucht en schettert, Zoë ook in de badkamer, heeft de grootste lol
Marciano nu tandenpoetsend onder de douche
Die Jeff zag je ook vaak genoeg in de loods, maar omdat sommigen zo'n pest aan hem hadden, wilden ze dat niet zien en zagen alleen de eikel die hij vaak genoeg wasquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij beweert zelf dat hij die act opvoerde om de anderen bang te maken en dat bleek ook wel zo te zijn.Nu hij niet meer in het spel zit zie en hoor je een compleet andere Jeff.
Dat kind moet serieus 24-7 geëntertaind worden geloof ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik vond Zoë geagiteerd. Tegen Babette: Ga je me nu negeren 2x en ze ging naar de slaapkamer
Af en toe zag ik Jeff inderdaad heel gewoon en aardig, zoals bij het trainen van Moraima.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die Jeff zag je ook vaak genoeg in de loods, maar omdat sommigen zo'n pest aan hem hadden, wilden ze dat niet zien en zagen alleen de eikel die hij vaak genoeg was
Ik verwacht dat de finale net zo'n deceptie zal zijn als het hele programmaquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:30 schreef xsaskiax het volgende:
Als dit is wat we de komende weken in beeld krijgen...nietszeggende gesprekken, kaartende en tafeltennis spelende mensen, slapende en etende bewoners...... en wanneer ze alle 'interessante' gesprekken buiten beeld gaan houden...... man man man, wat maken ze dan van zichzelf een lachertje... en slaan ze de plank volkomen mis.
Het afgelopen jaar was het vaak al een aanfluiting wat spelletjes en actie betreft (een enkele opdracht daargelaten), en iedereen lijkt toch te hopen op een spannender finale... maar helaas, als dit de voorbode is.....![]()
Hij beweert zelf...quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij beweert zelf dat hij die act opvoerde om de anderen bang te maken en dat bleek ook wel zo te zijn. Nu hij niet meer in het spel zit zie en hoor je een compleet andere Jeff.
Is dat niet via die deur waar de pakketjes en boodschappen altijd liggen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:30 schreef Feldie.g het volgende:
Wat ik me nou toch steeds afvraag is hoe ze naar ‘achter’ gaan. Via welke deur of ruimte komen ze daar?
Fijn DGK, want ik heb die dingen juist gemist!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben een paar fragmenten aan het monteren van vanavond, Wendy is echt woestboos ....
Hopen dat deze filmpjes wél blijven staan want ik was er altijd heel erg blij mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben een paar fragmenten aan het monteren van vanavond, Wendy is echt woestboos ....
Volgens mij is er een 'deur' naast de loods, niet aan de kant van het rokershok, maar aan de andere kant.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:30 schreef Feldie.g het volgende:
Wat ik me nou toch steeds afvraag is hoe ze naar ‘achter’ gaan. Via welke deur of ruimte komen ze daar?
Heb je ook t stukje van t begin. Dat Wendy tegen babette zei. Bedankt voor niks en de reactie daarop?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het niet. Ik zie daar nooit iemand doorheen gaan. Behalve idd voor pakketjes en boodschappen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat niet via die deur waar de pakketjes en boodschappen altijd liggen?
Nee, dat is de poort naar buiten, kamer 5 is naast de loodsquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:34 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zie daar nooit iemand doorheen gaan. Behalve idd voor pakketjes en boodschappen.
Dan geloof je het toch lekker niet, zal mij worst wezen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij beweert zelf...
En dan moet ik dat maar aannemen? Ik heb hem toch ook gezien op de stream.
Jawel, maar ik kan op dit moment nergens meer uploaden, IP adres lijkt ook geblokkeerd ....quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:34 schreef woxxel het volgende:
Heb je ook t stukje van t begin. Dat Wendy tegen babette zei. Bedankt voor niks en de reactie daarop?
Ja zag ik ook. Ik wou wat van gisteren terug kijken. Maar alles is weg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:33 schreef Feldie.g het volgende:
En weet iemand waar alle filmpjes zijn gebleven? Het youtube-kanaal lijkt weg te zijn waarnaar ze gekoppeld waren.
Laten we reëel zijn Engine, als je aan iemand een hekel hebt, kan je alleen het negatieve nog zien. Iedereen in deze RLS speelt een rol, de ene speelt het overduidelijk, de ander geniepig. Het gaat om heel veel geld, dus velen zullen er veel zo niet alles aan doen om dat geld te winnen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij beweert zelf...
En dat nadat hij net thuis is gekomen van zijn werk. Dikke pluim hoor!quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Fijn DGK, want ik heb die dingen juist gemist!!
VPN een optie?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan op dit moment nergens meer uploaden, IP adres lijkt ook geblokkeerd ....
Wat raar. Ik wist niet dat het verboden wasquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan op dit moment nergens meer uploaden, IP adres lijkt ook geblokkeerd ....
Even terug lezen als je dat wilt weten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:33 schreef Feldie.g het volgende:
En weet iemand waar alle filmpjes zijn gebleven? Het youtube-kanaal lijkt weg te zijn waarnaar ze gekoppeld waren.
Wat ontzettend lullig zeg!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Engine, we hebben het er al veel vaker over gehad.... na 'banjeren' zag je Jeffrey heel vaak in de keuken lachen en knipogen naar Isaac of zo.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij beweert zelf...
O ja, waar Kim zich even verstopte toen ze dat bericht kreeg over haar zieke vader?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is er een 'deur' naast de loods, niet aan de kant van het rokershok, maar aan de andere kant.
stelletjes hebben er ook weleens staan scharrelen (volgens mij Jasper en Wanda)
ook dat nog..... ze hebben je wel weer weten te vinden hequote:Op donderdag 6 juli 2023 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee, dat is de poort naar buiten, kamer 5 is naast de loods
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn hier ook wel foto's geplaatst waar je in de heg een 'deur' ziet zitten, geen idee of die in een bepaald topic staanquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O ja, waar Kim zich even verstopte toen ze dat bericht kreeg over haar zieke vader?
Jesus, wat kinderachtig allemaal zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Neequote:
Dus jij gelooft echt dat Jeffrey in het echt net zo een hufter is als dat hij kon zijn in de loods?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij beweert zelf...
quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt nu wel te lukken, even geduld ...
Het interesseert mij niet. Ik heb hem gezien in deze show en daar heb ik mijn mening over. Ik volg hem nergens en geef verder ook nergens commentaar op hem.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus jij gelooft echt dat Jeffrey in het echt net zo een hufter is als dat hij kon zijn in de loods?
Hele mooie verwoording.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laten we reëel zijn Engine, als je aan iemand een hekel hebt, kan je alleen het negatieve nog zien. Iedereen in deze RLS speelt een rol, de ene speelt het overduidelijk, de ander geniepig. Het gaat om heel veel geld, dus velen zullen er veel zo niet alles aan doen om dat geld te winnen.
Ik moet echt slapen nu, hoop dat de filmpjes er om 9.00 uur nog staanquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf er speciaal voor wakker, kan toch niet slapen van de stress (zoon zit vanaf vanmorgen half 8 al vast op Schiphol!).
ik werd ignoriert me kenntquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet. Ik heb hem gezien in deze show en daar heb ik mijn mening over. Ik volg hem nergens en geef verder ook nergens commentaar op hem.
Dat is de vraag inderdaad, welterusten .....quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:49 schreef Majoraan het volgende:
Ik moet echt slapen nu, hoop dat de filmpjes er om 9.00 uur nog staan
Jawel hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd ignoriert me kennt
niemand meer
We duimen! Welterusten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik moet echt slapen nu, hoop dat de filmpjes er om 9.00 uur nog staan
Dus het lukt je nu weer?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb moment dat Zoe Wendy vertelt over het schreeuwen buiten en daarna de reacties erop ....
O, jawel hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand meer
Weet het nog niet, wel geaccepteerd via VPN, nu converteren maar kreeg net weer foutmeldingen ...quote:
Morgen weer een dag joh.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet het nog niet, wel geaccepteerd via VPN, nu converteren maar kreeg net weer foutmeldingen ...
Fragment van 15 minuten uploaden kost 30 minuten, daarna pas na nog eens 30 minuten staat het online.
O, ik had al gekeken en zag het niet. Nog even geduld dus.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet het nog niet, wel geaccepteerd via VPN, nu converteren maar kreeg net weer foutmeldingen ...
Fragment van 15 minuten uploaden kost 30 minuten, daarna pas na nog eens 30 minuten staat het online.
Trusten Woxxel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:54 schreef woxxel het volgende:
Mijn wekker gaat om 6 uur. Kan echt niet langer wachten helaas.
Slaap lekker allemaal.
Ik zou het ook erg fijn vinden, als je weer wat kan posten. Kijk graag naar de filmjes om toch alles mee te krijgen. Kan nl maar weinig live kijken. Partner heeft bloedhekel aan EJVJL😁😁😁quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien dat je je partner dan maar op moet geven voor EJVJL volgend seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:59 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik zou het ook erg fijn vinden, als je weer wat kan posten. Kijk graag naar de filmjes om toch alles mee te krijgen. Kan nl maar weinig live kijken. Partner heeft bloedhekel aan EJVJL😁😁😁
🤣🤣🤣🤣, dan is ie er op de 1e dag al weer uit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat je je partner dan maar op moet geven voor EJVJL volgend seizoen.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:03 schreef Daana316 het volgende:
[..]
🤣🤣🤣🤣, dan is ie er op de 1e dag al weer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoi Mario, ik ken je nog wel hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand meer
quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waardeloos, door 1 eikel, die het voor iedereen verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
Bedankt voor alle moeite DGK, moed houden dat je een goed stekkie vindt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken en dat stel in die loods.... bekijkt het maar lekker!!![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze doet het .....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer DGK, maar bedankt voor alle tijd en moeite die je er voorheen hebt ingestoken. Heb je veel mensen blij mee gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten allemaal.quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bedankt voor alle moeite DGK, moed houden dat je een goed stekkie vindt!!![]()
ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken en dat stel in die loods.... bekijkt het maar lekker!!
Deze doet het .....![]()
O, ik ga meteen kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk, die Zoe. Grotere schijnheil bestaat er niet. Ze wil niet tussen Babs en Wendy in gaan staan!
[ Bericht 8% gewijzigd door Chea49 op 06-07-2023 01:39:19 ]
Deze doet het .....![]()
Nu ben ik verdrietig want Wendy heeft verdriet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten DGK en nogmaals dank voor je moeite!quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wil iemand openen ?
Duurt te lang denk ik, welterusten ...![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy gooit Marciano eruit als ze op de stip wint ....![]()
Dat zou mooi zijn. de cirkel om Babet moet kleiner wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Isaac en wie dan ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 05:30 schreef danaqui het volgende:
Laat de zoemer maar gaaneen dubbele eli, Babs en Zoë opzouten
![]()
Mogge![]()
Nu ff terug lezen
En Mirthe!quote:
Hoe Zoë ook bij Wendy slijmt en helaas trapt Wendy er in.quote:Op donderdag 6 juli 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Wat een smerig addergebroed die Babette en Zoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |