Tiano die denkt dat alle vrouwen hem willen en dat Wendy verliefd op hem isquote:
Marciano?quote:
Walgelijk gewoonquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef juul. het volgende:
Ze hebben de grootste lol in de keuken om de situatie met Wendy
Ja okay even aandrukken maar dit is niet de eerste die ik vandaag zo heb zien doen. En heb ik het begin nog gemist met cappen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt de hagelslag er niet tussen vandaan?
En ze maken ondertussen Mirthe ook belachelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef juul. het volgende:
Ze hebben de grootste lol in de keuken om de situatie met Wendy
Marciano moet maar iemand zoeken van zijn eigen lengtequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tiano die denkt dat alle vrouwen hem willen en dat Wendy verliefd op hem is
Zo dan, dit is geen normaal aandrukkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay even aandrukken maar dit is niet de eerste die ik vandaag zo heb zien doen. En heb ik het begin nog gemist met cappen.
[ afbeelding ]
Reken er maar wel opquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Ash het volgende:
kan me toch niet voorstellen dat 1 van die pesters dadelijk met de hoofdprijs er vandoor gaat ugh
daar zijn ze ook bang voor. Als ze tegen Mirthe komen te staan, is er een grote kans dat dat wordt verloren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze maken ondertussen Mirthe ook belachelijk.
Mogelijk, als 'de kijker' geen inspraak krijgtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Ash het volgende:
kan me toch niet voorstellen dat 1 van die pesters dadelijk met de hoofdprijs er vandoor gaat ugh
Daar ziet het wel naar uit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Ash het volgende:
Je staat alleen toch machteloos tegen die Babette/Isaac groepquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Strijd is echt nog niet gestreden hoor.
Ook die kunnen weggestemd worden...quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat alleen toch machteloos tegen die Babette/Isaac groep
quote:
En hij heeft een play boyquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tiano die denkt dat alle vrouwen hem willen en dat Wendy verliefd op hem is
of een eliminatie proef verliezenquote:
Kan, maar zie het niet snel gebeuren, ik zie juist degene die geen ‘ lid’. Zijn van dat clubje vertrekken.quote:
Ze heeft niet op Bern gestemdquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Judiwi het volgende:
Soms denk ik , dat alles een verhaallijn is. Dat ze een script hebben. Zo ook een Wendy.
Waarom moest ze zo nodig op Bern. Ze wist toch dat er problemen zouden komen met haar loyaliteit.
Daarvoor zou ze ook al gaan op Janet.
Jammer Wendy had je het wat tactische moeten spelen en lekker Zoë eruit moeten gooien.
Helaas... blijkt een Zoë uitgekookte te zijn.
Jaquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
of een eliminatie proef verliezen
Denk maar aan jeff tegen sas, dat was toch echt die hele sterke Jeff, die onoverwinnelijk leek tegen het kneusje van de andere groep
en dat kneusje won
Zelfs Morrie kreeg het voor elkaar iemand weg te spelen dus idd alles ligt open.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Denk maar aan jeff tegen sas, dat was toch echt die hele sterke Jeff, die onoverwinnelijk leek tegen het kneusje van de andere groep
en dat kneusje won
Maar door blijft het nog wel steeds een kneusje.....quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat kneusje won
1985 belde, ze willen hun trainingsbroek terugquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
En hij heeft een play boy
Trainingsbroek.
En toch heb ik het idee dat `Jeff extra verloren heeft?quote:
Maar ze zit nog wel in de loods.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar door blijft het nog wel steeds een kneusje.....
Wendy kan deze keer niet op de stip dus ze moeten toch een ander verzinnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Voor de andere bewoners komt deze fittie eigenlijk wel goed uit want er komt een eliminatie aan en dan zijn velen zelf niet het doelwit.
echt niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat `Jeff extra verloren heeft?
Voor de een iets langer dan de ander. En met die 'ander' bedoel ik een Bern en Sasha mede..quote:
Maar wel een Babette en een Zoë....quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wendy kan deze keer niet op de stip dus ze moeten toch een ander verzinnen.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd zal het lerenquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de een iets langer dan de ander. En met die 'ander' bedoel ik een Bern en Sasha mede..
Sterker nog. Ik heb al bij meerdere gezien dat ze kansen zien in deze fittie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Voor de andere bewoners komt deze fittie eigenlijk wel goed uit want er komt een eliminatie aan en dan zijn velen zelf niet het doelwit.
Dat Jeff het expres verloren heeft om naar huis te kunnen ( zegt mij gevoel)quote:
Maybe maar we gaan het voorlopig niet weten. Jeffrey heeft in een vragenuurtje laten merken dat hij geen vragen beantwoordt over kamer 5. Dus zoals men eigenlijk weet, hebben ze daarover geheimhoudingsplicht. Vrij logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Jeff het expres verloren heeft om naar huis te kunnen ( zegt mij gevoel)
Hoe dan ook, hij is weg en dus verloren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Jeff het expres verloren heeft om naar huis te kunnen ( zegt mij gevoel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |