Dan had hij er spectaculair uit moeten gaan, met een rode kaart en flinke boetequote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Jeff het expres verloren heeft om naar huis te kunnen ( zegt mij gevoel)
Hoezo extra?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat `Jeff extra verloren heeft?
Zegt mijn gevoel ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Jeff het expres verloren heeft om naar huis te kunnen ( zegt mij gevoel)
Geplayedquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Judiwi het volgende:
Ja Babet daar zit je dan. Ruzie met je beste vriendin. Je weet niet als je gepland wordt. Straks sta je er alleen voor. Geen Wendy, Zoë.
Ik ook niet, daar is zijn ego te groot voor. En het spel leende zich daar niet echt voor.quote:
Bijna 24 uur per dagquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef danaqui het volgende:
Babs:" zij mag niet zo over mij praten met andere erbij" de tering wat doe je zelf dan Babs
Het is een spel waarbij je een klein beetje gevoel nodig hebt en vooral ook genoeg geluk. Jeff was toch echt wel op die vakjes aan het mikken maar Sasha had meer geluk. Zijn reactie daarna was wel sportief.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar is zijn ego te groot voor. En het spel leende zich daar niet echt voor.
Ik ben nog altijd zo blij dat iemand met een grote bek, en die kan bedreigen, eruit moest.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een spel waarbij je een klein beetje gevoel nodig hebt en vooral ook genoeg geluk. Jeff was toch echt wel op die vakjes aan het mikken maar Sasha had meer geluk. Zijn reactie daarna was wel sportief.
Wie wel daar?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette heeft totaal geen zelfreflectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |