Ik ook want raar en we krijgen niet alles te zien en horen en de regie die nu ineens wel kan ingrijpen iedere keer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vind het moeilijk te volgen eerlijk gezegd
Ja je lijkt Babbelette wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En handig om dingen te controleren, met zijn allen 20 keer een filmpje luisteren van een schreeuwer, geinig toch.
Of als je iets gemist heb door omstandigheden zoals werk en zo.
Afijn, ik dwaal weer af. Tis erg jammer iig.
Ik weet niet, maar in kamer 4 mogen ze gewoon zijn hoor...quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Zoë zegt dat zij, babs en marcia op kamer 4 zitten tegen Mirthe.
Kamer 4, wtf mogen ze daar ineens zijn, was geen foutje van Zoë
Wat is daar nog meer aan de hand
Oh wacht, mijn excuus, is kamer 3 die natuurlijk dicht is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar in kamer 4 mogen ze gewoon zijn hoor...
quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn excuus, is kamer 3 die natuurlijk dicht is.![]()
![]()
Ik ga ff wat anders doen, wordt ook helemaal para door die regie en mijn nieuwsgierigheid.
Mirthe zegt dat ze goed met Wendy kan maar niet te lang. En andersom ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:12 schreef juul. het volgende:
Mirthe snapt Bep en Zoë wel want Wendy kan een kreng zijn, Erik gaat daar in mee
Klopt maar ze zei ook duidelijk dat Wendy ook een kreng kan zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe zegt dat ze goed met Wendy kan maar niet te lang. En andersom ook nietMaar Wendy en Mirthe hebben geen problemen met elkaar.
Ja is maar goed dat Wendy een vrijstelling heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt maar ze zei ook duidelijk dat Wendy ook een kreng kan zjn
Dat kan ze ookquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt, dat was de discussie met de mosselen van Mirthe..Wendy reageerde daar niet echt leuk op...quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:15 schreef juul. het volgende:
[..]
En door haar (gedeeltelijke) doofheid ook vaak achterdochtig en dan heel fel in haar reacties, omdat ze het niet goed kan horen en dus wantrouwig wordtquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ze ookZe is soms erg fel in haar reacties.
Ja ze kan fel reageren als haar onrecht wordt aangedaan maar ik vind Wendy geen kreng.Een kreng is iemand die bewust begint met ruzie maken. Dat doet Wendy niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ze ookZe is soms erg fel in haar reacties.
Mijn man houdt ook heel erg veel van eten. Is niet zo raar hoor. En spreekwoord "de liefde van de man gaat door de maag" bestaat niet voor niets.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:29 schreef Judiwi het volgende:
En maar vreten. On gelooflijk. Vooral die Eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |