Ik dacht even dat ie snode plannen had en een kruisboog aan het monteren wasquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:33 schreef engine het volgende:
Nog even weet ik veel wat fixen![]()
[ afbeelding ]
Precies wat ik zei, ze hebben nieuwe scriptsquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:27 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde babette tegen zoe zeggen. Jij moet natuurlijk ook je rol spelen
Klopt, bij de 1 is alles geblokkeerd op youtube en de ander is alles kwijt geraakt, kweet niet meer hoe.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:45 schreef woxxel het volgende:
De filmpjes in t filmpjes topic doen t ook niet
whut?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:27 schreef woxxel het volgende:
Ik hoorde babette tegen zoe zeggen. Jij moet natuurlijk ook je rol spelen
wow wat naarquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, bij de 1 is alles geblokkeerd op youtube en de ander is alles kwijt geraakt, kweet niet meer hoe.
Gedoe allemaal.
Talpa die auteursrechten heeft dus dan kan inderdaad je account geblokkeerd worden en een ander heel veel filmpjes kwijt geraakt op een site, ik weet niet meer waarom. Hoe dan ook, zonde van al hun werk en zonde dat wij niet meer kunnen terug kijken.quote:
Nou, hopen dat we dit gesprek dan mogen volgen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:50 schreef engine het volgende:
Erik en Mirthe gaan even praten we er nu eigenlijk gaande is. Ze hebben allebei niet echt een idee zo te horen.
myrthe weet wel beetje heeft hele tijd met babelbox gepraatquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:50 schreef engine het volgende:
Erik en Mirthe gaan even praten we er nu eigenlijk gaande is. Ze hebben allebei niet echt een idee zo te horen.
En ze wil het zoooooooooooo graag vertellen aan Erik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:54 schreef engine het volgende:
of Mirthe nog een keer haar microfoon wil controleren
ja ergens wel heel jammerquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Talpa die auteursrechten heeft dus dan kan inderdaad je account geblokkeerd worden en een ander heel veel filmpjes kwijt geraakt op een site, ik weet niet meer waarom. Hoe dan ook, zonde van al hun werk en zonde dat wij niet meer kunnen terug kijken.
Hoempa en de goudenkooi bedankt. Hoe het bij de andere filmpjes makers momenteel gaat weet ik niet.
vind het moeilijk te volgen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
En ze mogen dus niet lullen over iets en krijgen iedere keer een zendermelding, babs net ook terwijl de microfoon het gewoon deed, Mirthe is ook prima te horen dus was een waarschuwing, Mirthe gaat wel door met hinten naar Erik maar Erik zegt dat ie het wel snapt.
En handig om dingen te controleren, met zijn allen 20 keer een filmpje luisteren van een schreeuwer, geinig toch.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ergens wel heel jammer
denk dat al die filmpjes het plezier juist vergroot om te kijken naar de streams!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |