Neequote:
Dus jij gelooft echt dat Jeffrey in het echt net zo een hufter is als dat hij kon zijn in de loods?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij beweert zelf...
En dan moet ik dat maar aannemen? Ik heb hem toch ook gezien op de stream.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt nu wel te lukken, even geduld ...
Het interesseert mij niet. Ik heb hem gezien in deze show en daar heb ik mijn mening over. Ik volg hem nergens en geef verder ook nergens commentaar op hem.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus jij gelooft echt dat Jeffrey in het echt net zo een hufter is als dat hij kon zijn in de loods?
Hele mooie verwoording.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laten we reëel zijn Engine, als je aan iemand een hekel hebt, kan je alleen het negatieve nog zien. Iedereen in deze RLS speelt een rol, de ene speelt het overduidelijk, de ander geniepig. Het gaat om heel veel geld, dus velen zullen er veel zo niet alles aan doen om dat geld te winnen.
Ik moet echt slapen nu, hoop dat de filmpjes er om 9.00 uur nog staanquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf er speciaal voor wakker, kan toch niet slapen van de stress (zoon zit vanaf vanmorgen half 8 al vast op Schiphol!).
ik werd ignoriert me kenntquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet. Ik heb hem gezien in deze show en daar heb ik mijn mening over. Ik volg hem nergens en geef verder ook nergens commentaar op hem.
Dat is de vraag inderdaad, welterusten .....quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:49 schreef Majoraan het volgende:
Ik moet echt slapen nu, hoop dat de filmpjes er om 9.00 uur nog staan
Jawel hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd ignoriert me kennt
niemand meer
We duimen! Welterusten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik moet echt slapen nu, hoop dat de filmpjes er om 9.00 uur nog staan
Dus het lukt je nu weer?quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb moment dat Zoe Wendy vertelt over het schreeuwen buiten en daarna de reacties erop ....
O, jawel hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd ignoriert me kennt
niemand meer
Weet het nog niet, wel geaccepteerd via VPN, nu converteren maar kreeg net weer foutmeldingen ...quote:
Morgen weer een dag joh.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet het nog niet, wel geaccepteerd via VPN, nu converteren maar kreeg net weer foutmeldingen ...
Fragment van 15 minuten uploaden kost 30 minuten, daarna pas na nog eens 30 minuten staat het online.
O, ik had al gekeken en zag het niet. Nog even geduld dus.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet het nog niet, wel geaccepteerd via VPN, nu converteren maar kreeg net weer foutmeldingen ...
Fragment van 15 minuten uploaden kost 30 minuten, daarna pas na nog eens 30 minuten staat het online.
Trusten Woxxel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:54 schreef woxxel het volgende:
Mijn wekker gaat om 6 uur. Kan echt niet langer wachten helaas.
Slaap lekker allemaal.
Ik zou het ook erg fijn vinden, als je weer wat kan posten. Kijk graag naar de filmjes om toch alles mee te krijgen. Kan nl maar weinig live kijken. Partner heeft bloedhekel aan EJVJL😁😁😁quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben een paar fragmenten aan het monteren van vanavond, Wendy is echt woestboos ....
Misschien dat je je partner dan maar op moet geven voor EJVJL volgend seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:59 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik zou het ook erg fijn vinden, als je weer wat kan posten. Kijk graag naar de filmjes om toch alles mee te krijgen. Kan nl maar weinig live kijken. Partner heeft bloedhekel aan EJVJL😁😁😁
🤣🤣🤣🤣, dan is ie er op de 1e dag al weer uit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat je je partner dan maar op moet geven voor EJVJL volgend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |