Oké hier kunnen we wat mee. De vraag is dan wat mij betreft of de Toppers er qua qualiteit op achteruit gaan of dat dat eigenlijk wel meevalt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:17 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wou posten dat Dries Roelvink bij De Toppers moet.
Heel goed. Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:18 schreef Arizona het volgende:
Ik wou posten dat mobieltjes in de klas helemaal niet verboden hoeven te worden.
Misschien gaat het ook wel stormen in het topicquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:18 schreef Arizona het volgende:
@:Momo wat er er precies controversieel aan die stelling "Het gaat stormen" ?
Het is een goede voorbereiding op het werkende leven, dan zit je ook de halve dag op je mobiel te turenquote:
De fundering daarvoor gaat nu gelegd wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien gaat het ook wel stormen in het topic
Lekkerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
De fundering daarvoor gaat nu gelegd worden
Dat is zeker waar. Maar ze niet hebben is dan weer een goede voorbereiding op werkeloos zijn (en geen geld hebben voor een telefoon) omdat al het werk wordt overgenomen door AI.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een goede voorbereiding op het werkende leven, dan zit je ook de halve dag op je mobiel te turen.
Daarover gesproken, ik denk dat mijn werk zich daar uitstekend voor leent, om overgenomen te worden door AIquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ze niet hebben is dan weer een goede voorbereiding op werkeloos zijn (en geen geld hebben voor een telefoon) omdat al het werk wordt overgenomen door AI.
Ik las het even verkeerd en dacht dat een haas mensen was gaan eten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:22 schreef Momo het volgende:
Een kinderhaas is trouwens het huis/binnentuin uit ondertussen. De ander heeft ontdekt dat mensen eten geven.
Bij mij moeten we zelfs ideeën aandragen over hoe AI voor verdere innovatie zou kunnen zorgen. Ik zei al tijdens het teamoverleg dat we dus ideeën moeten aandragen over hoe we vervangen kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik denk dat mijn werk zich daar uitstekend voor leent, om overgenomen te worden door AI
Vreetzucht van Frits de haas is op dit moment nog niet zo grootquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las het even verkeerd en dacht dat een haas mensen was gaan eten.
Het wordt een staatsgreep!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Als we gaan rellen wordt ik onderdeel van de rel
Bij ons komen er ook allerlei "inspiratiesessies" over hoe we AI kunnen zouden toepassen binnen ons bedrijf. RIP mijn bestaan. Ok, het zal niet binnen 3 jaar gebeuren, maar over 10 jaar?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij moeten we zelfs ideeën aandragen over hoe AI voor verdere innovatie zou kunnen zorgen. Ik zei al tijdens het teamoverleg dat we dus ideeën moeten aandragen over hoe we vervangen kunnen worden.
In mijn vakgebied gaat het ook snel en ik heb er geen vertrouwen in dat corporate erg veel interesse heeft in personeelsbehoud.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons komen er ook allerlei "inspiratiesessies" over hoe we AI kunnen zouden toepassen binnen ons bedrijf. RIP mijn bestaan. Ok, het zal niet binnen 3 jaar gebeuren, maar over 10 jaar?
Ik denk dat ze vooral heel goed aanvoelt dat deze opstand een grote kans van slagen heeft en dat zij dan op pole position staat om met de juiste steun alleenheerser te worden.quote:
Vond jij het mooi? Zo ja, dan is het geen onkruid.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor iemand die niet van tuinieren houd was ik best trots op hoe mijn hortensias aan het groeien waren. Ik liet het zondag aan mijn vader zien. Het bleek het allemaal onkruid te zijn![]()
AI heeft vast wel ideeën over hoe wij met "vervroegd pensioen" kunnen. Waarschijnlijk worden we gebruikt als brandstof zodat er meer stroom is om alle servers te laten draaien, dáár zijn we nog goed voorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn vakgebied gaat het ook snel en ik heb er geen vertrouwen in dat corporate erg veel interesse heeft in personeelsbehoud.
Alleen komt dan Gen Z vertellen dat wij als brandstof niet goed zijn voor het milieuquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
AI heeft vast wel ideeën over hoe wij met "vervroegd pensioen" kunnen. Waarschijnlijk worden we gebruikt als brandstof zodat er meer stroom is om alle servers te laten draaien, dáár zijn we nog goed voor
Ze heeft dan ook weinig competitie momenteel. H_T is nog bezig met bedenken wat hij moet eten en Cyan9 kijkt denk ik nog nog steeds Marcel Kittel foto's.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral heel goed aanvoelt dat deze opstand een grote kans van slagen heeft en dat zij dan op pole position staat om met de juiste steun alleenheerser te worden.
Onze tanks rijden zonder tegenstand de hoofdstad binnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook weinig competitie momenteel. H_T is nog bezig met bedenken wat hij moet eten en Cyan9 kijkt denk ik nog nog steeds Marcel Kittel foto's.
Ik denk dat het eigenlijk wel meevaltquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké hier kunnen we wat mee. De vraag is dan wat mij betreft of de Toppers er qua qualiteit op achteruit gaan of dat dat eigenlijk wel meevalt.
Zou je voorstander zijn van een algemeen verbod op de Toppers?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk wel meevalt
Het was niet lelijk maar pok niet goed voor de hortensias.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond jij het mooi? Zo ja, dan is het geen onkruid.
Dus je hebt de afgelopen maanden de hele tijd de hortensia's verwijderd zodat het onkruid alle ruimte kreeg?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor iemand die niet van tuinieren houd was ik best trots op hoe mijn hortensias aan het groeien waren. Ik liet het zondag aan mijn vader zien. Het bleek het allemaal onkruid te zijn![]()
Dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus je hebt de afgelopen maanden de hele tijd de hortensia's verwijderd zodat het onkruid alle ruimte kreeg?
Vraag mij een beetje af of Meppel nou de beste plek is om verwende randstad mensen te trekken, maar is er daar wel plek en waarschijnlijk is de grond zo goedkoper. En als het echt goed is komen de mensen wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Frans miljoenenpark Puy du Fou wil in Meppel groot themapark bouwen
Laat maar komen
De jurken liggen in een scheurquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef Meke het volgende:
Ik denk echt met weemoed terug aan de tijden dat Trijntje meedeed aan het Songfestival, wat een tijd was datZelden zo'n topact gezien!
Jaaaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef Meke het volgende:
Ik denk echt met weemoed terug aan de tijden dat Trijntje meedeed aan het Songfestival, wat een tijd was datZelden zo'n topact gezien!
Weleens in Slagharen geweest? De halve randstad zit daar regelmatig in het vakantieparkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij een beetje af of Meppel nou de beste plek is om verwende randstad mensen te trekken, maar is er daar wel plek en waarschijnlijk is de grond zo goedkoper. En als het echt goed is komen de mensen wel.
Evol het nog steedsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef Meke het volgende:
Haar krachtige blik in de camera bij dat openingsshotquote:
quote:
Pizza salami met wat groente ernaast uiteindelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook weinig competitie momenteel. H_T is nog bezig met bedenken wat hij moet eten en Cyan9 kijkt denk ik nog nog steeds Marcel Kittel foto's.
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde zeggen dat Frank en Suzan naar het Songfestival moeten, maar ik ben bang dat ze meelezenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef Meke het volgende:
Smaakte het?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Pizza salami met wat groente ernaast uiteindelijk
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
GecondoleerdSPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Brividi!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haar krachtige blik in de camera bij dat openingsshot
Gecondoleerd. SterkteSPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je zou zeggen dat Flevoland misschien centraler is. Maar goed, in Zeewolde en omstreken gaan datacenters voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij een beetje af of Meppel nou de beste plek is om verwende randstad mensen te trekken, maar is er daar wel plek en waarschijnlijk is de grond zo goedkoper. En als het echt goed is komen de mensen wel.
SterkteSPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gecondoleerd natuurlijk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jawel, maar toch was het niet zó lekker als ik vooraf had bedachtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Smaakte het?
Ik had fruit naast mijn pizza. Ananas
Dus niet erop maar ernaast!
De Italianen zijn trots op me!
Jammerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar toch was het niet zó lekker als ik vooraf had bedacht
GecondoleerdSPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flevoland heeft met Walibi al een groot park, lijkt me niet handig denk ik?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat Flevoland misschien centraler is. Maar goed, in Zeewolde en omstreken gaan datacenters voor.
Gecondoleerd.SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd. En heel veel sterkte voor jou en de rest van de familie.SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dus jij hebt het hier naartoe gestuurdquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker weertje vandaag. Meeste trekt hier wel langs. Dus het valt mee.
Ik ga vandaag naar kantoor en op de fietsquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker weertje vandaag. Meeste trekt hier wel langs. Dus het valt mee.
In de game Kingdom Hearts 2 ben ik nu bij de Pirates of the Caribean wereldquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:34 schreef H_T het volgende:
Jack Sparrow heeft zijn boot weer terug, kan ik straks met een gerust hart gaan slapen
Jaquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij hebt het hier naartoe gestuurd
Succes.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar kantoor en op de fiets
You bastardquote:
Wie heeft het licht opeens uitgedaan?quote:
Geen idee of dat ver is, maar lekker bezigquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de game Kingdom Hearts 2 ben ik nu bij de Pirates of the Caribean wereld
Nee, helaasquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee of dat ver is, maar lekker bezigHeb je deel 1 ook helemaal uitgespeeld?
quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:58 schreef H_T het volgende:
@:Arizona hou jij de omgewaaide tuinstoelen weer in de gaten?
Goed aangekomen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar kantoor en op de fiets
Ik leef nogquote:
Lekker met de storm de stad in.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:43 schreef GeorgeM het volgende:
Sjorsjina wil dat ik meega naar de stad. Ze moet (lees: wil) een outfit hebben voor haar diploma uitreiking MORGEN![]()
#TeamLastminute
Kan ze wel op internet bestellenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:43 schreef GeorgeM het volgende:
Sjorsjina wil dat ik meega naar de stad. Ze moet (lees: wil) een outfit hebben voor haar diploma uitreiking MORGEN![]()
#TeamLastminute
Gefeliciteerd welquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:43 schreef GeorgeM het volgende:
#TeamLastminute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |