Ja hoor en nog een keer twee eieren.. echt ongekend die manquote:
Jaja, die 2 kilo die hij "tekort" komt moet er snel weer bij.. kan nu makkelijk, met dat bakbeest Sjanet wegquote:
ik zit als 'sufferdje' te kijken naar wat ze ons voorschotelen, het van seconde tot seconde verorberen van eten door Eric......quote:
Nee hoor hij prikt nog steeds eten aan zijn vorkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
Zo zal Erik nu klaar zijn met eten? Man3 3 borden met vreten en hij kijkt alweer wat hij zal gaan pakken
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Erik een raar mannetje, en hoe hij met eten omgaat noem ik obsessief, en erger me er flink aan!
Kan me ook bijna niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op zo'n type vallen, maar zoals gezegd..'op elke potje past een dekseltje', dus wie weet...
En hij heeft vanmorgen vroeg al een aardig prakkie gegeten van gisteren...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
Erik zijn bord is leeg en tijdens het neerleggen van zijn bestek kijkt hij in de rondte wat er allemaal nog is.. hij neemt nog maar een slok.
Benieuwd of hij nog voor een derde bord gaat..
Vergeet de chocomel, fristie, jus d'orange e.d. niet die tussendoor naar binnen gegoten worden......quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
Zo zal Erik nu klaar zijn met eten? Man3 3 borden met vreten en hij kijkt alweer wat hij zal gaan pakken
Owja dat ook nogquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vergeet de chocomel, fristie, jus d'orange e.d. niet die tussendoor naar binnen gegoten worden......
Hoe groot is zijn maag vraag ik me af!
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.
En dat obsessieve met eten, het is maar hoe je er tegenaan kijkt en hoe het in beeld wordt gebracht door de Febo.
De ene keer is het het eten van Erik wat belicht wordt, de andere keer het gedoe tussen Zoe en Isaac of het drankgebruik van Jappie.
Hij eet graag en eet graag grote porties, dat is alles.
Ja hij genoot vanmorgen al van een lekker bordje rijst wat nog over was van Moraima haar kookdag. Daar genoot hij extra van na het leuke gesprek wat hij met haar had gisterenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En hij heeft vanmorgen vroeg al een aardig prakkie gegeten van gisteren...
Wat zou hij haar graag bespringen..quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze zich nu aan tafel alleen maar zitten te ergeren aan hem.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan het verkeerd zien, maar niemand zegt iets tegen Erik (niet uit zichzelf) en hij zit de hele tijd knikkend in de rondte te kijken...... eigenlijk best wel zielig....(JW, Esther, Janet, allemaal naar huis, wie heeft hij nog over om zich heen behalve Mirthe?)
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Erik een raar mannetje, en hoe hij met eten omgaat noem ik obsessief, en erger me er flink aan!
Kan me ook bijna niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op zo'n type vallen, maar zoals gezegd..'op elke potje past een dekseltje', dus wie weet...
Dat iemand vinden lukt hem al 48 jaar niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.
En dat obsessieve met eten, het is maar hoe je er tegenaan kijkt en hoe het in beeld wordt gebracht door de Febo.
De ene keer is het het eten van Erik wat belicht wordt, de andere keer het gedoe tussen Zoe en Isaac of het drankgebruik van Jappie.
Genoeg inderdaad, alarm voor verdienopdracht meteen 24 vuur uitgesteld.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Er was ruimschoots eten er is nog van alles over.
Is ook best triest... maar ik denk dat sommige bewoners er ook wel klaar mee zijn... en dat snap ik ook wel, hij krijgt de laatste tijd best wel veel opmerkingen over zijn eetgedrag...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan het verkeerd zien, maar niemand zegt iets tegen Erik (niet uit zichzelf) en hij zit de hele tijd knikkend in de rondte te kijken...... eigenlijk best wel zielig....(JW, Esther, Janet, allemaal naar huis, wie heeft hij nog over om zich heen behalve Mirthe?)
Alleen naar een niet knap “meisje” is hij niet op zoek. Hij stelt nogal wat eisen aan een vrouw.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.
Valt wel mee, ze mag niet ouder zijn dan een jaar of 25.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen naar een niet knap “meisje” is hij niet op zoek. Hij stelt nogal wat eisen aan een vrouw.
Voor zo’n klein persoon kan ze ook echt veel eten idd.. ze is iets van tweeënhalve kilo aangekomen en dat kun je ook echt heel goed zien bij haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nog eentje die niets kwijtraakt en er alleen maar bij krijgt.. de stofzuiger/restjes opmaakster Eunie...![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zit er niemand op een neus/ogen pulkende en dan nog opvretende Erik te wachten, hoe lelijk ze ook mogen zijn..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.
Hij roept het ook op.. ze zien dit nu al tien maanden dag in dag uit..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is ook best triest... maar ik denk dat sommige bewoners er ook wel klaar mee zijn... en dat snap ik ook wel, hij krijgt de laatste tijd best wel veel opmerkingen over zijn eetgedrag...
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze mag niet ouder zijn dan een jaar of 25.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.
Ik denk dat ze in rijen van drie hem op staan te wachten
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.
Ik denk dat ze in rijen van drie hem op staan te wachten
Eigenlijk hadden ze er ook een vrouwelijke variant van Erik in moeten zetten en kijken hoe zich dat zou zijn gaan ontwikkelen..quote:
Is ook een unicum dat zij buiten af en toe koken iets doetquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
Kijk Moraima eens ijverig zijn.. en dan zeggen dat ze nooit iets doet..
Dan zouden we waarschijnlijk of hilarische of héél saaie taferelen te zien hebben gekregenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze er ook een vrouwelijke variant van Erik in moeten zetten en kijken hoe zich dat zou zijn gaan ontwikkelen..
Van de week was ze daar ook al aan het stofzuigen..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook een unicum dat zij buiten af en toe koken iets doet
Of moesten we elke ochtend naar nog iemand met hetzelfde ritueel als Erik kijken..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan zouden we waarschijnlijk of hilarische of héél saaie taferelen te zien hebben gekregen
nee nee nee ff niet aan denken!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of moesten we elke ochtend naar nog iemand met hetzelfde ritueel als Erik kijken..
Is echt niet te doen.. niet om aan te horen. Wat een zalvig gelul altijd..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef danaqui het volgende:
Bern heeft al 5 stemmen maar weet niet of hij de namen mag noemen zei hij tegen Wendy.
Wat een geslijm van Bern zeg die stem van hem
Ja dat is het woord wat ik zocht zalvigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is echt niet te doen.. niet om aan te horen. Wat een zalvig gelul altijd..
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee ff niet aan denken!!!
Blij dat ze het niet hebben gedaan
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee ff niet aan denken!!!
Blij dat ze het niet hebben gedaan
en ogen......... en saampjes van paal (tik) naar paal (tik) rennen.....ja knikkend want dat hoort erbij......quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie ze al naast elkaar zitten op de blauwe stoelen.. samen te kletsen en dan hun neus
Dat kan toch niet? Hoe wil ze dat doen? Iedereen zit daar in de kasten en achter de pc in kantoor..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:46 schreef danaqui het volgende:
Jappie zegt tegen Wendy dat Mori veel spullen voor haarzelf besteld dingen wat zij lekker vind en dan pas de rest
Andersom Rupie ook door haar. Niemand is daar een ander een stem schuldig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:48 schreef Judiwi het volgende:
Jasper dom lullen over Moraima. Kasten vol sojamelk, wat dus blijkt voor Eunice te zijn.
Jasper is aan het proberen Wendy over te halen. Wendy moet oook niet vergeten dat ze manager is geworden ook door stemmen van Rupert en Imi.
Idd wat een bullshit weer.. Wendy zou daar zomaar in kunnen trappen want ze heeft wel echt een zwak voor Jasper.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:48 schreef Judiwi het volgende:
Jasper dom lullen over Moraima. Kasten vol sojamelk, wat dus blijkt voor Eunice te zijn.
Jasper is aan het proberen Wendy over te halen. Wendy moet oook niet vergeten dat ze manager is geworden ook door stemmen van Rupert en Imi.
Stemming kweken vast voor de volgende eliminatie??? geen idee....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Hoe wil ze dat doen? Iedereen zit daar in de kasten en achter de pc in kantoor..
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
gelukkig - ligt het niet aan mijn belevingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is zeker geen verkeerd persoon maar ik krijg er rillingen van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
[..]
gelukkig - ligt het niet aan mijn beleving
zal best een goede gozer zijn, maar zou er de verkeerde kriebels van krijgen als dat mijn partner zou zijn
Tja volgens Jappie ligt ook de kast vol met dingen wat Mori lekker vind, de gemeentschappelijke kast wel dus iedereen kan pakken maar het zijn de dingen die Mori lekker vindquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Hoe wil ze dat doen? Iedereen zit daar in de kasten en achter de pc in kantoor..
Hier heb je zonder meer gelijk in, ik erger me ook vaak verloren aan zijn manier van praten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.
Ik word er in elk geval kotsmisselijk van..![]()
Wat Moraima wel al meerdere keren heeft gedaan is extra waterijsjes en ook wat zakken koekjes gekocht maar dat deelt ze met de groep en daar zie je haar dan ook mee rondlopen. Daar is niets mis mee vind ik en dat vinden ze ook allemaal lekker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tja volgens Jappie ligt ook de kast vol met dingen wat Mori lekker vind, de gemeentschappelijke kast wel dus iedereen kan pakken maar het zijn de dingen die Mori lekker vind
dat is echt niet van haar eigen geld hoor, gewoon van de huishoudpotquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Moraima wel al meerdere keren heeft gedaan is extra waterijsjes en ook wat zakken koekjes gekocht maar dat deelt ze met de groep en daar zie je haar dan ook mee rondlopen. Daar is niets mis mee vind ik en dat vinden ze ook allemaal lekker.
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.
Het is misschien een vreemde, met wat ingeslepen gewoontes, maar verder geen narigheid.
Hij praat vaak tegen anderen zoals hij waarschijnlijk tegen zijn leerlingen spreekt. Op een belerende toon en dat bedoel ik niet negatief maar meer in de zin van iets willen uitleggen of leren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier heb je zonder meer gelijk in, ik erger me ook vaak verloren aan zijn manier van praten.
En toch. ik heb hem met Jeffrey horen kletsen over sport en andere dingen en dan zie je ineens een heel andere Bern (volgens mij zoals hij werkelijk is)
tuurlijk kan hij dat veranderen,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.
Denk eerder dat als hij een biefstuk op tafel krijgt haar zal aanspreken dat half om half gehakt net zo lekker en veel goedkoper is.
Het is autisme, dat krijg je er niet uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat veranderen,
en als ze een lekkere biefstuk voor hem neerzet, zal hij deze met smaak opeten denk ik
Sorry maar het is hem daar in de afgelopen tien maanden al vele malen uitgelegd en verteld dat het niet kan en dat elke vrouw daar van afknapt en dat het ook nog eens heel erg vies en onhygiënisch is. Helaas boeit hem dat niet want hij gaat er gewoon mee door.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.
Het is misschien een vreemde, met wat ingeslepen gewoontes, maar verder geen narigheid.
onzin. Ook een autist kun je gewoon vertellen dat bepaalde dingen niet horen of kunnen of niet kunnen in gezelschap.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is autisme, dat krijg je er niet uit.
Van de huishoudpot idd.. wat is daar mis mee als manager zijnde? De meeste managers kochten letterlijk spullen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:56 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is echt niet van haar eigen geld hoor, gewoon van de huishoudpot
eigen geld heeft ze niet meer, ze heeft flink geinvesteerd in dingen die ze mee naar huis kan nemen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.
Denk eerder dat als hij een biefstuk op tafel krijgt haar zal aanspreken dat half om half gehakt net zo lekker en veel goedkoper is.
Hij zal hem idd opeten en danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat veranderen,
en als ze een lekkere biefstuk voor hem neerzet, zal hij deze met smaak opeten denk ik
wat eten betreft is het een dankbare klant, hij eet meestal alles met smaak op wat voor hem wordt neergezet
Ebenezer Scrooge iddquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:06 schreef Judiwi het volgende:
Haha zeer bekrompen vrouw zegt Eric over Moraima. Hij kan beter in de spiegel kijken. Moraima probeerde hem in te laten zien dat hij een vrek is. Een soort ebenezer scrooge.
Maar van een persoon als Moraima neemt hij niets aan.
Wel van een Jan Willem.
Hij had dat helemaal niet hoeven te doen en het gewoon zelf eten terwijl de rest niks had. Hij leent het uit en dan maar hopen dat je het terug krijgt wat helemaal geen garantie is met opdrachten voor de huishoudpot.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Erik is zichzelf tegenover Mirthe de hemel in aan het prijzen over hoe hij is en over wat Moraima over hem zei..
Ze ziet niet hoe vrijgevig ik ben![]()
![]()
Zegt hij ook nog dat hij spliterwten macaroni en tomatenketchup voor de groep heeft gegeven.. en dan zegt hij er achteraan dat hij het weleens waar heeft uitgeleend.. wat is daar dan vrijgevig in zijn?
Echt hoor
Jap kreeg wodka en rode wijn van Morriquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:46 schreef danaqui het volgende:
Jappie zegt tegen Wendy dat Mori veel spullen voor haarzelf besteld dingen wat zij lekker vind en dan pas de rest
Nee ik weet het (natuurlijk niet)quote:
En thuis doet hij 2 keer van 1 kant en klaar maaltijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je er kotsmisselijk van word, waarom kijk je er dan naarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.
Ik word er in elk geval kotsmisselijk van..![]()
ik mag haar vanaf dag 1 al niet, valsspelen bij het binnenkomen, stoken, liegen en bedriegenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef OmaJacky het volgende:
Even oftopic
Ik zit oude afleveringen van vorig jaar te bekijken, kijk pas vanaf januari de streams.
Ook daar is jaloerse Zoe is een verschrikkelijke stoker zeg.
Leugens de loods ingooien over anderen die ze niet mag.
Bah vreselijk kind.
Ontopic, de loods wordt weer lekker schoon .
Ze heeft datzelfde 'geintje' al eens eerder uitgehaald met Wendy. Roddels de wereld in helpen die niet waar bleken te zijn. Ze valt wat dat betreft graag in herhaling....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef OmaJacky het volgende:
Even oftopic
Ik zit oude afleveringen van vorig jaar te bekijken, kijk pas vanaf januari de streams.
Bah vreselijk kind.
Toen was Zoe het Juice /spy voor kamer 3.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef OmaJacky het volgende:
Even oftopic
Bah vreselijk kind.
Enquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik mag haar vanaf dag 1 al niet, valsspelen bij het binnenkomen, stoken, liegen en bedriegen
Ze heeft in al die maanden haar naam poederloeder eer aan gedaan......en het frappante is dat ze nog zo trots als een aap met 7 staarten is op wat ze heeft gedaan.......quote:
Ook ong het enigste wat Isaac heeft gedaan, wat luchtbedden versleept.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zijn ze die luchtbedden aan het oppompen wat een pokkuh geluid zg
Dat is morgen...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee ik weet het (natuurlijk niet)
Het programma stopt per 1 juli, dan is alles lekker schoon!!!
![]()
Soms wordt je er plots mee geconfronteerd, en dan zorg ik snel dat ik naar de andere stream ga..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je er kotsmisselijk van word, waarom kijk je er dan naar
Gaan ze een orgie doen?quote:
Even gekeken maar het staat nog niet in de agenda.quote:
Ik wilde het tikkenquote:
FTFYquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:09 schreef Frummelie het volgende:
Gaan ze serieus daar met z'n allen slapen.. gezel.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Even gekeken maar het staat nog niet in de agenda.
Waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wilde het tikken![]()
Dat redden ze toch nooit met 14 man.. dan wordt het stapelen..
Kneusquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
Bern lult nu ook tegen zijn vriendjes achter de cam... "gaan we een keertje doen hé? nog testen hoe dat eruit gaat zien " zijn gismootje omhoog houdend..
[ afbeelding ]
Schijnheil.quote:
Slim bekekenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alleen stofzuigen en klaar....is Bern
Ze wil Marcie bij haar listing tellen als 5e Ex..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil weten wat er besteld is, eerder zei hij alles tegen mij nu zegt hij niks mee
Is een verassing zegt Moraima
Maar eerder vertelde hij alles en nu zegt hij mij niets meer
Hoor ik nu een kind van 7 praten of een volwassenvrouw van 40
Ik wil het weten wat hij zegt, ik wil het weten ik moet het weten ik vind het leukkkkk
Ik vind het niet leuk, hij zegt niks meer
Ik wil het weten het is niet leuk, hij zegt niets meer ik wil het gewoon weten ik vind het niet leuk
Het is echt net een verwende puber die Babettequote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wil Marcie bij haar listing tellen als 5e Ex..
Meer een controlfreak.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt net een verwende puber die Babette
Hoe ze net ook zat te praten
Ik wil, ik wil, ik vind het niet leuk, ik vind het niet leuk, ik wil, ik wil
Ze gedraagt zich als een 9 jarigequote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Babette is een kindvrouwtje. Wil oh zo graag nog 25 jaar zijn.
Ze denken nu Janet weg is kunnen we het beter bij houden en met een schone "lei" beginnenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Grote schoonmaak dus, ze verwachten blijkbaar iets of iemand of diverse iemanden...
Morri doet het ook altijd. Die gaat nog stapje verder, door te proberen sexy over te komen (leuk voor de kleinkids) voor de camera. Dus vond het van Bern meevallenquote:
Is ze weer bezig ja?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het niet normaal dat die grote kleuter tegen isaac zegt : net had je een grote smoel
Volgens mij hoor je iemand die een beetje verliefd is...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil weten wat er besteld is, eerder zei hij alles tegen mij nu zegt hij niks mee
Is een verassing zegt Moraima
Maar eerder vertelde hij alles en nu zegt hij mij niets meer
Hoor ik nu een kind van 7 praten of een volwassenvrouw van 40
Ik wil het weten wat hij zegt, ik wil het weten ik moet het weten ik vind het leukkkkk
Ik vind het niet leuk, hij zegt niks meer
Ik wil het weten het is niet leuk, hij zegt niets meer ik wil het gewoon weten ik vind het niet leuk
Neuhhhhhhhhhhhhh ze is helemaal niet verliefd hoor echt waar nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je iemand die een beetje verliefd is...
Wij weten wel beter..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neuhhhhhhhhhhhhh ze is helemaal niet verliefd hoor echt waar niet![]()
Die Franse avond was erg leuk...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Bern wil een nieuw evenement, net zoiets als de Franse avond
Hij wil vragen of hij dat evenement mag doen na de eerst volgende film die komt en dat is SOOF , volgens mij zou die gisteren al komen.
Soof gaat over een vrouw die catering doet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Bern wil een nieuw evenement, net zoiets als de Franse avond
Hij wil vragen of hij dat evenement mag doen na de eerst volgende film die komt en dat is SOOF , volgens mij zou die gisteren al komen.
Ja, dat had hij heel leuk gedaan en dat blijkt want hij kreeg applausquote:
Ik ook, ik vind de meeste dingen wel leuk die Bern organiseert..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat had hij heel leuk gedaan en dat blijkt want hij kreeg applaus
Ben benieuwd wat hij dan nu gaat doen
Is toch net een kerel en dat gedrag van haar helemáál. Schreeuwlelijkerd en dan zeggen dat het komt omdat ze een Surinaamse is. Lulkoek 1ste klas, gewoon geen fatsoen en mensen nooit uit laten praten en de hulptroepen roepen als ze in discussie is en die niet kan winnen. Bah, bah. Steeds minder mensen die ik te pruimen vind daar.quote:
Goeie, mijn moeder moest het ook zonder sticker doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb 3 kinderen gebaard.Ja en ?
Mijn moeder 6 ,Wil je nu een sticker?
Ik vond haar in het begin wel leuk. Nu vind ik haar echt niets aan met die grote muil van derquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch net een kerel en dat gedrag van haar helemáál. Schreeuwlelijkerd en dan zeggen dat het komt omdat ze een Surinaamse is. Lulkoek 1ste klas, gewoon geen fatsoen en mensen nooit uit laten praten en de hulptroepen roepen als ze in discussie is en die niet kan winnen. Bah, bah. Steeds minder mensen die ik te pruimen vind daar.
Ik neem aan dat je het over Zoe hebt? Die vindt het schijnbaar sexy als ze haar ´vriendje´ tegenspreekt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het niet normaal dat die grote kleuter tegen isaac zegt : net had je een grote smoel
Ja, ik ook. Daarom mag hji van mij ook wel Manager worden. Imadiddin heeft het echt niet verdiend daar zit niets maar dan ook helemaal niets inquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind de meeste dingen wel leuk die Bern organiseert..
Praat jij zo als je verliefd bent? Dan loopt je liefde al snel je leven weer uit vrees ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je iemand die een beetje verliefd is...
Heerlijk typje. Ze ziet er nu trouwens 30 kilo lichter uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soof gaat over een vrouw die catering doet.
Het lijkt wel of zo is sinds ze manager is. Ze is gewoon erg gemeen geworden en ik vind haar nu allerminst nog leuk. Gluiperd 1ste klas en liegen kan ze ook als de beste. Wat kun je je toch vergissen in mensen. Al zien we het natuurlijk door een tv-bril en kan het allemaal theater zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin wel leuk. Nu vind ik haar echt niets aan met die grote muil van der
Er is niks veranderd hoor. Die stal altijd de keuken al leeg met Rupi en Imi.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of zo is sinds ze manager is. Ze is gewoon erg gemeen geworden en ik vind haar nu allerminst nog leuk. Gluiperd 1ste klas en liegen kan ze ook als de beste. Wat kun je je toch vergissen in mensen. Al zien we natuurlijk door een tv-bril en kan het allemaal theater zijn.
Van Rupi en Imi wist ik dat wel maar niet van haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is niks veranderd hoor. Die stal altijd de keuken al leeg met Rupi en Imi.
Volgens mij gedragen we ons allemaal een beetje anders als we verliefd zijn..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Praat jij zo als je verliefd bent? Dan loopt je liefde al snel je leven weer uit vrees ik.
Anders wel ja, je ziet alleen de goede kanten van diegene. Maar ik word niet opeens een puber hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij gedragen we ons allemaal een beetje anders als we verliefd zijn..
in dit geval zou ik ook geen letter aan nemen van zo n contact gestoorde blèrende vrouwquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:06 schreef Judiwi het volgende:
Haha zeer bekrompen vrouw zegt Eric over Moraima. Hij kan beter in de spiegel kijken. Moraima probeerde hem in te laten zien dat hij een vrek is. Een soort ebenezer scrooge.
Maar van een persoon als Moraima neemt hij niets aan.
Wel van een Jan Willem.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
in dit geval zou ik ook geen letter aan nemen van zo n contact gestoorde blèrende vrouw
Die gaat sowieso altijd zijn eigen gang in zijn eigen wereldje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:17 schreef engine het volgende:
Alleen Erik heeft nog niet meegekregen dat de grote schoonmaak erop zit.
Ik snap dat ook niet, als je uit een andere cultuur komt en misschien wat meer vuriger bent wil dat niet zeggen dat je meteen onbeschoft kan zijn. Iemand niet de kans geven om wat terug te zeggen in een discussie is in mijn NL cultuur behoorlijk onbeschoft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of zo is sinds ze manager is. Ze is gewoon erg gemeen geworden en ik vind haar nu allerminst nog leuk. Gluiperd 1ste klas en liegen kan ze ook als de beste. Wat kun je je toch vergissen in mensen. Al zien we het natuurlijk door een tv-bril en kan het allemaal theater zijn.
En ook laf.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, als je uit een andere cultuur komt en misschien wat meer vuriger bent wil dat niet zeggen dat je meteen onbeschoft kan zijn. Iemand niet de kans geven om wat terug te zeggen in een discussie is in mijn NL cultuur behoorlijk onbeschoft.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
Iek check die zuurgraad.
[ afbeelding ]
Puber meisjes onder elkaar, je weet toch...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo goed klikt met Zoë
Maar Babbel kan het nog steeds, dat hard to get giebel pubertje spelen.. zelfs na 4 Exxen versleten te hebben... haar waterbedvehaal oh oh zó leuk ...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:42 schreef schizolientje het volgende:
en er mag weer even niemand op het scherm kijken van Moirama
Ik hoop dat ze lekker vroeg aan het weekend beginnen in kamer 5 en nu zeggen dat ze maandagmorgen de eerste is die aan de beurt is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:06 schreef schizolientje het volgende:
praat gewoon in de camera dat ze haar moeten roepen want ze voelt zich niet lekker, veel hand en vingerbewegingen er bij. En ik hoop echt dat ze haar even in haar sop laten gaar koken
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!!!!
Het zal wel weer een makkelijke verdienopdracht zijn
Spannend!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
De stem dat ze de rolgordijnen van de slaapkamers moeten sluiten!
laat het alsjeblieft een eliminatie zijn!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Agosssie ze zijn blij, ze weten dat er al een eliminatie geweest is.. dús moet dit wel geld verdienen worden
en dan nog naar hem wijzen......... tja.....het zou eens andersom moeten zijn, had hij gelijk eenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef danaqui het volgende:
Handtatelijke kut kind is weer lelker bezig, Ice moet iedere keer haar handen wegdoen
gooi er nog een eliminatie inquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Agosssie ze zijn blij, ze weten dat er al een eliminatie geweest is.. dús moet dit wel geld verdienen worden
Hij zou gelijk uitgezet wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan nog naar hem wijzen......... tja.....het zou eens andersom moeten zijn, had hij gelijk eente pakken!
grote schoonmaak is al vaker geweest, eens per zoveel weken moet alles een keer grondig worden gedaan. Heeft volgens mij helemaal niets te maken met opdrachten of eliminaties.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
Goh was er daarom ineens 'grote schoonmaak'??? Je zou het bijna denken...
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
grote schoonmaak is al vaker geweest, eens per zoveel weken moet alles een keer grondig worden gedaan. Heeft volgens mij helemaal niets te maken met opdrachten of eliminaties.
hilarisch die Eunicequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Mevrouw StikErBijnain stikt bijna![]()
Ben ik in beeld geweest, ja want dit was een van de betere Shows![]()
[ afbeelding ]
Is indd al een paar maanden geleden volgens mij in januari de laatste keerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?
dat was alleen het kantoor wat werd schoongemaakt bij wisseling van manager.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was alleen het kantoor wat werd schoongemaakt bij wisseling van manager.
de grote schoonmaak geldt voor de hele loods
Klopt, maar dat is alweer een tijdje geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaan
Voor Zoe ook niet. Bij Wendy niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaan
Hij praten vanmorgen in de keuken op een grappige manier tegen haar en keek ondeugend naar haar. Dat zal voor haar de aanleiding wel weer zijn om dit te doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:34 schreef danaqui het volgende:
Ik ben maar naar de andere stream gegaan, kutkind kan niet met haar grijpgrage klauwen van Ice afblijven en ik snap niet dat hij er iets van zegt, afgelopen dagen was het veel minder.
Isaac kickt hier op.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij praten vanmorgen in de keuken op een grappige manier tegen haar en keek ondeugend naar haar. Dat zal voor haar de aanleiding wel weer zijn om dit te doen.
Isaak is ook niet erg wijs in deze.
Dat lijkt er wel op inderdaadquote:
Eliminatie en Zoë naar huis zou rust geven voor bewoners (en kijkers)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:34 schreef danaqui het volgende:
Ik ben maar naar de andere stream gegaan, kutkind kan niet met haar grijpgrage klauwen van Ice afblijven en ik snap niet dat hij er iets van zegt, afgelopen dagen was het veel minder.
Of Moriama naar huis, ben dat gehoest ook wel zat Of Beter nog Babette naar huisquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eliminatie en Zoë naar huis zou rust geven voor bewoners (en kijkers)
keuzestress voor de kijkers bij eliminatiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eliminatie en Zoë naar huis zou rust geven voor bewoners (en kijkers)
of iedereen zonder eizakquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:40 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zonder Zoë, Isaac zonder Zoë.... iedereen zonder Zoë
mwoah je hoort/ziet hem de laatste maand een stuk minder...... dan zou ik voor Babette gaan..... man man man...haar ratel staat geen 2 seconden stil, dat die geen kramp in haar kaken heeft van het ouwedeuren....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
of iedereen zonder eizak
dat wil ik ook nog wel eens meemaken
geen regie meer in de loods
Isaac mag intussen ook wel oprotten met zijn "sportieve" agressieve gedrag, daar zouden óók een hoop mensen rust van krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:40 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zonder Zoë, Isaac zonder Zoë.... iedereen zonder Zoë
Ze zeggen daar juist dat hij liever is geworden sinds Jeffrey weg is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac mag intussen ook wel oprotten met zijn "sportieve" agressieve gedrag, daar zouden óók een hoop mensen rust van krijgen
Zeker, iedere keer als er iemand daar oprot wordt Isaac "liever" alleen de paranoia straalt uit zijn oogjes in zijn 20x per dag Loods Surveillancequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen daar juist dat hij liever is geworden sinds Jeffrey weg is.
Zat ik net te denken. Ze zijn daar allemaal wel een beetje "bang" voor Isaac.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac mag intussen ook wel oprotten met zijn "sportieve" agressieve gedrag, daar zouden óók een hoop mensen rust van krijgen
Ik zie niets liefs aan hem, vind het een engnekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
B
[..]
Zeker, iedere keer als er iemand daar oprot wordt Isaac "liever" alleen de paranoia straalt uit zijn oogjes in zijn 20x per dag Loods Surveillance
Isaac gaat nog een lelijk manneke worden in het zicht van de Potquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zat ik net te denken. Ze zijn daar allemaal wel een beetje "bang" voor Isaac.
Ja is ook laat, hoop dat het een weekend opdracht isquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Tis wel een beetje een rare tijd voor een challenge.
4 uur is dutjes tijd.
Het kan ook een erg vroege Manager stemming worden .. een soort anticlimaxquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Tis wel een beetje een rare tijd voor een challenge.
4 uur is dutjes tijd.
Dan hoeven ze nooit in de slaapkamer te wachten maar moeten ze voor het spelscherm verschijnen, dan mogen ze nog een keer hun zegje doen, overleggen en stemmen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan ook een erg vroege Manager stemming worden .. een soort anticlimax
Duurt vaak een uurtjequote:
morgen is het juli en JAA is in augustus afgelopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
Vanaf morgen kunnen we zeggen dat we volgende maand thuis zijn... Aldus Marcie
Ohhw, gaat ie dan zelf weg?
Mooi.. ik gun hem zijn Exitquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:05 schreef Verida het volgende:
[..]
morgen is het juli en JAA is in augustus afgelopen.
MIsschien een weekend opdracht ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef spapaars het volgende:
Rare tijd, kan een hele korte opdracht, of juist een lange opdracht worden.
Gohquote:
Ah okayquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik ga uit van mijn theorie dat als hannelore niet zegt "ik herhaa"l het een verdien is
Buitenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:11 schreef xsaskiax het volgende:
Jammer, niets te zien binnen, ook geen stippen
Babette in elk verhaal ik ken iemand die of mijn beste vriend heeft dat ook.Dquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
Je gelooft het niet, Babette zit te vertellen dat je bij tepelkloven door de grond heen gaat.... uhhhhhhh.... weer een verhaal over iemand anders, waardoor zij doet voorkomen of ze alles al meegemaakt heeft......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |