als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.
Ik word er in elk geval kotsmisselijk van..![]()
Wat Moraima wel al meerdere keren heeft gedaan is extra waterijsjes en ook wat zakken koekjes gekocht maar dat deelt ze met de groep en daar zie je haar dan ook mee rondlopen. Daar is niets mis mee vind ik en dat vinden ze ook allemaal lekker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tja volgens Jappie ligt ook de kast vol met dingen wat Mori lekker vind, de gemeentschappelijke kast wel dus iedereen kan pakken maar het zijn de dingen die Mori lekker vind
dat is echt niet van haar eigen geld hoor, gewoon van de huishoudpotquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Moraima wel al meerdere keren heeft gedaan is extra waterijsjes en ook wat zakken koekjes gekocht maar dat deelt ze met de groep en daar zie je haar dan ook mee rondlopen. Daar is niets mis mee vind ik en dat vinden ze ook allemaal lekker.
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.
Het is misschien een vreemde, met wat ingeslepen gewoontes, maar verder geen narigheid.
Hij praat vaak tegen anderen zoals hij waarschijnlijk tegen zijn leerlingen spreekt. Op een belerende toon en dat bedoel ik niet negatief maar meer in de zin van iets willen uitleggen of leren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier heb je zonder meer gelijk in, ik erger me ook vaak verloren aan zijn manier van praten.
En toch. ik heb hem met Jeffrey horen kletsen over sport en andere dingen en dan zie je ineens een heel andere Bern (volgens mij zoals hij werkelijk is)
tuurlijk kan hij dat veranderen,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.
Denk eerder dat als hij een biefstuk op tafel krijgt haar zal aanspreken dat half om half gehakt net zo lekker en veel goedkoper is.
Het is autisme, dat krijg je er niet uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat veranderen,
en als ze een lekkere biefstuk voor hem neerzet, zal hij deze met smaak opeten denk ik
Sorry maar het is hem daar in de afgelopen tien maanden al vele malen uitgelegd en verteld dat het niet kan en dat elke vrouw daar van afknapt en dat het ook nog eens heel erg vies en onhygiënisch is. Helaas boeit hem dat niet want hij gaat er gewoon mee door.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.
Het is misschien een vreemde, met wat ingeslepen gewoontes, maar verder geen narigheid.
onzin. Ook een autist kun je gewoon vertellen dat bepaalde dingen niet horen of kunnen of niet kunnen in gezelschap.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is autisme, dat krijg je er niet uit.
Van de huishoudpot idd.. wat is daar mis mee als manager zijnde? De meeste managers kochten letterlijk spullen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:56 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is echt niet van haar eigen geld hoor, gewoon van de huishoudpot
eigen geld heeft ze niet meer, ze heeft flink geinvesteerd in dingen die ze mee naar huis kan nemen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.
Denk eerder dat als hij een biefstuk op tafel krijgt haar zal aanspreken dat half om half gehakt net zo lekker en veel goedkoper is.
Hij zal hem idd opeten en danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat veranderen,
en als ze een lekkere biefstuk voor hem neerzet, zal hij deze met smaak opeten denk ik
wat eten betreft is het een dankbare klant, hij eet meestal alles met smaak op wat voor hem wordt neergezet
Ebenezer Scrooge iddquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:06 schreef Judiwi het volgende:
Haha zeer bekrompen vrouw zegt Eric over Moraima. Hij kan beter in de spiegel kijken. Moraima probeerde hem in te laten zien dat hij een vrek is. Een soort ebenezer scrooge.
Maar van een persoon als Moraima neemt hij niets aan.
Wel van een Jan Willem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |