Ja hoor en nog een keer twee eieren.. echt ongekend die manquote:
Jaja, die 2 kilo die hij "tekort" komt moet er snel weer bij.. kan nu makkelijk, met dat bakbeest Sjanet wegquote:
ik zit als 'sufferdje' te kijken naar wat ze ons voorschotelen, het van seconde tot seconde verorberen van eten door Eric......quote:
Nee hoor hij prikt nog steeds eten aan zijn vorkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
Zo zal Erik nu klaar zijn met eten? Man3 3 borden met vreten en hij kijkt alweer wat hij zal gaan pakken
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Erik een raar mannetje, en hoe hij met eten omgaat noem ik obsessief, en erger me er flink aan!
Kan me ook bijna niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op zo'n type vallen, maar zoals gezegd..'op elke potje past een dekseltje', dus wie weet...
En hij heeft vanmorgen vroeg al een aardig prakkie gegeten van gisteren...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
Erik zijn bord is leeg en tijdens het neerleggen van zijn bestek kijkt hij in de rondte wat er allemaal nog is.. hij neemt nog maar een slok.
Benieuwd of hij nog voor een derde bord gaat..
Vergeet de chocomel, fristie, jus d'orange e.d. niet die tussendoor naar binnen gegoten worden......quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
Zo zal Erik nu klaar zijn met eten? Man3 3 borden met vreten en hij kijkt alweer wat hij zal gaan pakken
Owja dat ook nogquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vergeet de chocomel, fristie, jus d'orange e.d. niet die tussendoor naar binnen gegoten worden......
Hoe groot is zijn maag vraag ik me af!
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.
En dat obsessieve met eten, het is maar hoe je er tegenaan kijkt en hoe het in beeld wordt gebracht door de Febo.
De ene keer is het het eten van Erik wat belicht wordt, de andere keer het gedoe tussen Zoe en Isaac of het drankgebruik van Jappie.
Hij eet graag en eet graag grote porties, dat is alles.
Ja hij genoot vanmorgen al van een lekker bordje rijst wat nog over was van Moraima haar kookdag. Daar genoot hij extra van na het leuke gesprek wat hij met haar had gisterenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En hij heeft vanmorgen vroeg al een aardig prakkie gegeten van gisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |