Ja hoor en nog een keer twee eieren.. echt ongekend die manquote:
Jaja, die 2 kilo die hij "tekort" komt moet er snel weer bij.. kan nu makkelijk, met dat bakbeest Sjanet wegquote:
ik zit als 'sufferdje' te kijken naar wat ze ons voorschotelen, het van seconde tot seconde verorberen van eten door Eric......quote:
Nee hoor hij prikt nog steeds eten aan zijn vorkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
Zo zal Erik nu klaar zijn met eten? Man3 3 borden met vreten en hij kijkt alweer wat hij zal gaan pakken
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Erik een raar mannetje, en hoe hij met eten omgaat noem ik obsessief, en erger me er flink aan!
Kan me ook bijna niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op zo'n type vallen, maar zoals gezegd..'op elke potje past een dekseltje', dus wie weet...
En hij heeft vanmorgen vroeg al een aardig prakkie gegeten van gisteren...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
Erik zijn bord is leeg en tijdens het neerleggen van zijn bestek kijkt hij in de rondte wat er allemaal nog is.. hij neemt nog maar een slok.
Benieuwd of hij nog voor een derde bord gaat..
Vergeet de chocomel, fristie, jus d'orange e.d. niet die tussendoor naar binnen gegoten worden......quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef danaqui het volgende:
Zo zal Erik nu klaar zijn met eten? Man3 3 borden met vreten en hij kijkt alweer wat hij zal gaan pakken
Owja dat ook nogquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vergeet de chocomel, fristie, jus d'orange e.d. niet die tussendoor naar binnen gegoten worden......
Hoe groot is zijn maag vraag ik me af!
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.
En dat obsessieve met eten, het is maar hoe je er tegenaan kijkt en hoe het in beeld wordt gebracht door de Febo.
De ene keer is het het eten van Erik wat belicht wordt, de andere keer het gedoe tussen Zoe en Isaac of het drankgebruik van Jappie.
Hij eet graag en eet graag grote porties, dat is alles.
Ja hij genoot vanmorgen al van een lekker bordje rijst wat nog over was van Moraima haar kookdag. Daar genoot hij extra van na het leuke gesprek wat hij met haar had gisterenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En hij heeft vanmorgen vroeg al een aardig prakkie gegeten van gisteren...
Wat zou hij haar graag bespringen..quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze zich nu aan tafel alleen maar zitten te ergeren aan hem.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan het verkeerd zien, maar niemand zegt iets tegen Erik (niet uit zichzelf) en hij zit de hele tijd knikkend in de rondte te kijken...... eigenlijk best wel zielig....(JW, Esther, Janet, allemaal naar huis, wie heeft hij nog over om zich heen behalve Mirthe?)
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Erik een raar mannetje, en hoe hij met eten omgaat noem ik obsessief, en erger me er flink aan!
Kan me ook bijna niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op zo'n type vallen, maar zoals gezegd..'op elke potje past een dekseltje', dus wie weet...
Dat iemand vinden lukt hem al 48 jaar niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.
En dat obsessieve met eten, het is maar hoe je er tegenaan kijkt en hoe het in beeld wordt gebracht door de Febo.
De ene keer is het het eten van Erik wat belicht wordt, de andere keer het gedoe tussen Zoe en Isaac of het drankgebruik van Jappie.
Hij eet graag en eet graag grote porties, dat is alles.
Genoeg inderdaad, alarm voor verdienopdracht meteen 24 vuur uitgesteld.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Er was ruimschoots eten er is nog van alles over.
Is ook best triest... maar ik denk dat sommige bewoners er ook wel klaar mee zijn... en dat snap ik ook wel, hij krijgt de laatste tijd best wel veel opmerkingen over zijn eetgedrag...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan het verkeerd zien, maar niemand zegt iets tegen Erik (niet uit zichzelf) en hij zit de hele tijd knikkend in de rondte te kijken...... eigenlijk best wel zielig....(JW, Esther, Janet, allemaal naar huis, wie heeft hij nog over om zich heen behalve Mirthe?)
Alleen naar een niet knap “meisje” is hij niet op zoek. Hij stelt nogal wat eisen aan een vrouw.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.
Valt wel mee, ze mag niet ouder zijn dan een jaar of 25.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen naar een niet knap “meisje” is hij niet op zoek. Hij stelt nogal wat eisen aan een vrouw.
Voor zo’n klein persoon kan ze ook echt veel eten idd.. ze is iets van tweeënhalve kilo aangekomen en dat kun je ook echt heel goed zien bij haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nog eentje die niets kwijtraakt en er alleen maar bij krijgt.. de stofzuiger/restjes opmaakster Eunie...![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zit er niemand op een neus/ogen pulkende en dan nog opvretende Erik te wachten, hoe lelijk ze ook mogen zijn..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.
Hij roept het ook op.. ze zien dit nu al tien maanden dag in dag uit..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is ook best triest... maar ik denk dat sommige bewoners er ook wel klaar mee zijn... en dat snap ik ook wel, hij krijgt de laatste tijd best wel veel opmerkingen over zijn eetgedrag...
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze mag niet ouder zijn dan een jaar of 25.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.
Ik denk dat ze in rijen van drie hem op staan te wachten
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.
Ik denk dat ze in rijen van drie hem op staan te wachten
Eigenlijk hadden ze er ook een vrouwelijke variant van Erik in moeten zetten en kijken hoe zich dat zou zijn gaan ontwikkelen..quote:
Is ook een unicum dat zij buiten af en toe koken iets doetquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
Kijk Moraima eens ijverig zijn.. en dan zeggen dat ze nooit iets doet..
Dan zouden we waarschijnlijk of hilarische of héél saaie taferelen te zien hebben gekregenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze er ook een vrouwelijke variant van Erik in moeten zetten en kijken hoe zich dat zou zijn gaan ontwikkelen..
Van de week was ze daar ook al aan het stofzuigen..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook een unicum dat zij buiten af en toe koken iets doet
Of moesten we elke ochtend naar nog iemand met hetzelfde ritueel als Erik kijken..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan zouden we waarschijnlijk of hilarische of héél saaie taferelen te zien hebben gekregen
nee nee nee ff niet aan denken!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of moesten we elke ochtend naar nog iemand met hetzelfde ritueel als Erik kijken..
Is echt niet te doen.. niet om aan te horen. Wat een zalvig gelul altijd..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:42 schreef danaqui het volgende:
Bern heeft al 5 stemmen maar weet niet of hij de namen mag noemen zei hij tegen Wendy.
Wat een geslijm van Bern zeg die stem van hem
Ja dat is het woord wat ik zocht zalvigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is echt niet te doen.. niet om aan te horen. Wat een zalvig gelul altijd..
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee ff niet aan denken!!!
Blij dat ze het niet hebben gedaan
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee ff niet aan denken!!!
Blij dat ze het niet hebben gedaan
en ogen......... en saampjes van paal (tik) naar paal (tik) rennen.....ja knikkend want dat hoort erbij......quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie ze al naast elkaar zitten op de blauwe stoelen.. samen te kletsen en dan hun neus
Dat kan toch niet? Hoe wil ze dat doen? Iedereen zit daar in de kasten en achter de pc in kantoor..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:46 schreef danaqui het volgende:
Jappie zegt tegen Wendy dat Mori veel spullen voor haarzelf besteld dingen wat zij lekker vind en dan pas de rest
Andersom Rupie ook door haar. Niemand is daar een ander een stem schuldig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:48 schreef Judiwi het volgende:
Jasper dom lullen over Moraima. Kasten vol sojamelk, wat dus blijkt voor Eunice te zijn.
Jasper is aan het proberen Wendy over te halen. Wendy moet oook niet vergeten dat ze manager is geworden ook door stemmen van Rupert en Imi.
Idd wat een bullshit weer.. Wendy zou daar zomaar in kunnen trappen want ze heeft wel echt een zwak voor Jasper.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:48 schreef Judiwi het volgende:
Jasper dom lullen over Moraima. Kasten vol sojamelk, wat dus blijkt voor Eunice te zijn.
Jasper is aan het proberen Wendy over te halen. Wendy moet oook niet vergeten dat ze manager is geworden ook door stemmen van Rupert en Imi.
Stemming kweken vast voor de volgende eliminatie??? geen idee....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Hoe wil ze dat doen? Iedereen zit daar in de kasten en achter de pc in kantoor..
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
gelukkig - ligt het niet aan mijn belevingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is zeker geen verkeerd persoon maar ik krijg er rillingen van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
[..]
gelukkig - ligt het niet aan mijn beleving
zal best een goede gozer zijn, maar zou er de verkeerde kriebels van krijgen als dat mijn partner zou zijn
Tja volgens Jappie ligt ook de kast vol met dingen wat Mori lekker vind, de gemeentschappelijke kast wel dus iedereen kan pakken maar het zijn de dingen die Mori lekker vindquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Hoe wil ze dat doen? Iedereen zit daar in de kasten en achter de pc in kantoor..
Hier heb je zonder meer gelijk in, ik erger me ook vaak verloren aan zijn manier van praten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.
Ik word er in elk geval kotsmisselijk van..![]()
Wat Moraima wel al meerdere keren heeft gedaan is extra waterijsjes en ook wat zakken koekjes gekocht maar dat deelt ze met de groep en daar zie je haar dan ook mee rondlopen. Daar is niets mis mee vind ik en dat vinden ze ook allemaal lekker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tja volgens Jappie ligt ook de kast vol met dingen wat Mori lekker vind, de gemeentschappelijke kast wel dus iedereen kan pakken maar het zijn de dingen die Mori lekker vind
dat is echt niet van haar eigen geld hoor, gewoon van de huishoudpotquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Moraima wel al meerdere keren heeft gedaan is extra waterijsjes en ook wat zakken koekjes gekocht maar dat deelt ze met de groep en daar zie je haar dan ook mee rondlopen. Daar is niets mis mee vind ik en dat vinden ze ook allemaal lekker.
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.
Het is misschien een vreemde, met wat ingeslepen gewoontes, maar verder geen narigheid.
Hij praat vaak tegen anderen zoals hij waarschijnlijk tegen zijn leerlingen spreekt. Op een belerende toon en dat bedoel ik niet negatief maar meer in de zin van iets willen uitleggen of leren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier heb je zonder meer gelijk in, ik erger me ook vaak verloren aan zijn manier van praten.
En toch. ik heb hem met Jeffrey horen kletsen over sport en andere dingen en dan zie je ineens een heel andere Bern (volgens mij zoals hij werkelijk is)
tuurlijk kan hij dat veranderen,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.
Denk eerder dat als hij een biefstuk op tafel krijgt haar zal aanspreken dat half om half gehakt net zo lekker en veel goedkoper is.
Het is autisme, dat krijg je er niet uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat veranderen,
en als ze een lekkere biefstuk voor hem neerzet, zal hij deze met smaak opeten denk ik
Sorry maar het is hem daar in de afgelopen tien maanden al vele malen uitgelegd en verteld dat het niet kan en dat elke vrouw daar van afknapt en dat het ook nog eens heel erg vies en onhygiënisch is. Helaas boeit hem dat niet want hij gaat er gewoon mee door.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij iemand treft die dit gewoon een paar keer tegen hem zegt, lijkt me dat hij dat prima af zal kunnen leren hoor.
Het is misschien een vreemde, met wat ingeslepen gewoontes, maar verder geen narigheid.
onzin. Ook een autist kun je gewoon vertellen dat bepaalde dingen niet horen of kunnen of niet kunnen in gezelschap.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is autisme, dat krijg je er niet uit.
Van de huishoudpot idd.. wat is daar mis mee als manager zijnde? De meeste managers kochten letterlijk spullen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:56 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is echt niet van haar eigen geld hoor, gewoon van de huishoudpot
eigen geld heeft ze niet meer, ze heeft flink geinvesteerd in dingen die ze mee naar huis kan nemen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn hem te kunnen veranderen.
Denk eerder dat als hij een biefstuk op tafel krijgt haar zal aanspreken dat half om half gehakt net zo lekker en veel goedkoper is.
Hij zal hem idd opeten en danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat veranderen,
en als ze een lekkere biefstuk voor hem neerzet, zal hij deze met smaak opeten denk ik
wat eten betreft is het een dankbare klant, hij eet meestal alles met smaak op wat voor hem wordt neergezet
Ebenezer Scrooge iddquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:06 schreef Judiwi het volgende:
Haha zeer bekrompen vrouw zegt Eric over Moraima. Hij kan beter in de spiegel kijken. Moraima probeerde hem in te laten zien dat hij een vrek is. Een soort ebenezer scrooge.
Maar van een persoon als Moraima neemt hij niets aan.
Wel van een Jan Willem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |