Wat zou hij haar graag bespringen..quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze zich nu aan tafel alleen maar zitten te ergeren aan hem.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan het verkeerd zien, maar niemand zegt iets tegen Erik (niet uit zichzelf) en hij zit de hele tijd knikkend in de rondte te kijken...... eigenlijk best wel zielig....(JW, Esther, Janet, allemaal naar huis, wie heeft hij nog over om zich heen behalve Mirthe?)
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Erik een raar mannetje, en hoe hij met eten omgaat noem ik obsessief, en erger me er flink aan!
Kan me ook bijna niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op zo'n type vallen, maar zoals gezegd..'op elke potje past een dekseltje', dus wie weet...
Dat iemand vinden lukt hem al 48 jaar niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.
En dat obsessieve met eten, het is maar hoe je er tegenaan kijkt en hoe het in beeld wordt gebracht door de Febo.
De ene keer is het het eten van Erik wat belicht wordt, de andere keer het gedoe tussen Zoe en Isaac of het drankgebruik van Jappie.
Hij eet graag en eet graag grote porties, dat is alles.
Genoeg inderdaad, alarm voor verdienopdracht meteen 24 vuur uitgesteld.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Er was ruimschoots eten er is nog van alles over.
Is ook best triest... maar ik denk dat sommige bewoners er ook wel klaar mee zijn... en dat snap ik ook wel, hij krijgt de laatste tijd best wel veel opmerkingen over zijn eetgedrag...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan het verkeerd zien, maar niemand zegt iets tegen Erik (niet uit zichzelf) en hij zit de hele tijd knikkend in de rondte te kijken...... eigenlijk best wel zielig....(JW, Esther, Janet, allemaal naar huis, wie heeft hij nog over om zich heen behalve Mirthe?)
Alleen naar een niet knap “meisje” is hij niet op zoek. Hij stelt nogal wat eisen aan een vrouw.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.
Valt wel mee, ze mag niet ouder zijn dan een jaar of 25.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen naar een niet knap “meisje” is hij niet op zoek. Hij stelt nogal wat eisen aan een vrouw.
Voor zo’n klein persoon kan ze ook echt veel eten idd.. ze is iets van tweeënhalve kilo aangekomen en dat kun je ook echt heel goed zien bij haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nog eentje die niets kwijtraakt en er alleen maar bij krijgt.. de stofzuiger/restjes opmaakster Eunie...![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zit er niemand op een neus/ogen pulkende en dan nog opvretende Erik te wachten, hoe lelijk ze ook mogen zijn..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook vaak vrouwen/meiden die in dezelfde categorie vallen als Erik, die ook 'anders' zijn en niet bepaald knap.
Hij roept het ook op.. ze zien dit nu al tien maanden dag in dag uit..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is ook best triest... maar ik denk dat sommige bewoners er ook wel klaar mee zijn... en dat snap ik ook wel, hij krijgt de laatste tijd best wel veel opmerkingen over zijn eetgedrag...
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze mag niet ouder zijn dan een jaar of 25.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
En slank en kleine borsten en geen kont en niet roken en niet tongen en weet ik veel wat nog meer.
Ik denk dat ze in rijen van drie hem op staan te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |