Puber meisjes onder elkaar, je weet toch...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo goed klikt met Zoë
Maar Babbel kan het nog steeds, dat hard to get giebel pubertje spelen.. zelfs na 4 Exxen versleten te hebben... haar waterbedvehaal oh oh zó leuk ...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:42 schreef schizolientje het volgende:
en er mag weer even niemand op het scherm kijken van Moirama
Ik hoop dat ze lekker vroeg aan het weekend beginnen in kamer 5 en nu zeggen dat ze maandagmorgen de eerste is die aan de beurt is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:06 schreef schizolientje het volgende:
praat gewoon in de camera dat ze haar moeten roepen want ze voelt zich niet lekker, veel hand en vingerbewegingen er bij. En ik hoop echt dat ze haar even in haar sop laten gaar koken
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!!!!
Het zal wel weer een makkelijke verdienopdracht zijn
Spannend!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
De stem dat ze de rolgordijnen van de slaapkamers moeten sluiten!
laat het alsjeblieft een eliminatie zijn!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Agosssie ze zijn blij, ze weten dat er al een eliminatie geweest is.. dús moet dit wel geld verdienen worden
en dan nog naar hem wijzen......... tja.....het zou eens andersom moeten zijn, had hij gelijk eenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef danaqui het volgende:
Handtatelijke kut kind is weer lelker bezig, Ice moet iedere keer haar handen wegdoen
gooi er nog een eliminatie inquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Agosssie ze zijn blij, ze weten dat er al een eliminatie geweest is.. dús moet dit wel geld verdienen worden
Hij zou gelijk uitgezet wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan nog naar hem wijzen......... tja.....het zou eens andersom moeten zijn, had hij gelijk eente pakken!
grote schoonmaak is al vaker geweest, eens per zoveel weken moet alles een keer grondig worden gedaan. Heeft volgens mij helemaal niets te maken met opdrachten of eliminaties.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
Goh was er daarom ineens 'grote schoonmaak'??? Je zou het bijna denken...
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
grote schoonmaak is al vaker geweest, eens per zoveel weken moet alles een keer grondig worden gedaan. Heeft volgens mij helemaal niets te maken met opdrachten of eliminaties.
hilarisch die Eunicequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Mevrouw StikErBijnain stikt bijna![]()
Ben ik in beeld geweest, ja want dit was een van de betere Shows![]()
[ afbeelding ]
Is indd al een paar maanden geleden volgens mij in januari de laatste keerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?
dat was alleen het kantoor wat werd schoongemaakt bij wisseling van manager.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was alleen het kantoor wat werd schoongemaakt bij wisseling van manager.
de grote schoonmaak geldt voor de hele loods
Klopt, maar dat is alweer een tijdje geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaan
Voor Zoe ook niet. Bij Wendy niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaan
Hij praten vanmorgen in de keuken op een grappige manier tegen haar en keek ondeugend naar haar. Dat zal voor haar de aanleiding wel weer zijn om dit te doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:34 schreef danaqui het volgende:
Ik ben maar naar de andere stream gegaan, kutkind kan niet met haar grijpgrage klauwen van Ice afblijven en ik snap niet dat hij er iets van zegt, afgelopen dagen was het veel minder.
Isaac kickt hier op.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij praten vanmorgen in de keuken op een grappige manier tegen haar en keek ondeugend naar haar. Dat zal voor haar de aanleiding wel weer zijn om dit te doen.
Isaak is ook niet erg wijs in deze.
Dat lijkt er wel op inderdaadquote:
Eliminatie en Zoë naar huis zou rust geven voor bewoners (en kijkers)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:34 schreef danaqui het volgende:
Ik ben maar naar de andere stream gegaan, kutkind kan niet met haar grijpgrage klauwen van Ice afblijven en ik snap niet dat hij er iets van zegt, afgelopen dagen was het veel minder.
Of Moriama naar huis, ben dat gehoest ook wel zat Of Beter nog Babette naar huisquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eliminatie en Zoë naar huis zou rust geven voor bewoners (en kijkers)
keuzestress voor de kijkers bij eliminatiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eliminatie en Zoë naar huis zou rust geven voor bewoners (en kijkers)
of iedereen zonder eizakquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:40 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zonder Zoë, Isaac zonder Zoë.... iedereen zonder Zoë
mwoah je hoort/ziet hem de laatste maand een stuk minder...... dan zou ik voor Babette gaan..... man man man...haar ratel staat geen 2 seconden stil, dat die geen kramp in haar kaken heeft van het ouwedeuren....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
of iedereen zonder eizak
dat wil ik ook nog wel eens meemaken
geen regie meer in de loods
Isaac mag intussen ook wel oprotten met zijn "sportieve" agressieve gedrag, daar zouden óók een hoop mensen rust van krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:40 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zonder Zoë, Isaac zonder Zoë.... iedereen zonder Zoë
Ze zeggen daar juist dat hij liever is geworden sinds Jeffrey weg is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac mag intussen ook wel oprotten met zijn "sportieve" agressieve gedrag, daar zouden óók een hoop mensen rust van krijgen
Zeker, iedere keer als er iemand daar oprot wordt Isaac "liever" alleen de paranoia straalt uit zijn oogjes in zijn 20x per dag Loods Surveillancequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen daar juist dat hij liever is geworden sinds Jeffrey weg is.
Zat ik net te denken. Ze zijn daar allemaal wel een beetje "bang" voor Isaac.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac mag intussen ook wel oprotten met zijn "sportieve" agressieve gedrag, daar zouden óók een hoop mensen rust van krijgen
Ik zie niets liefs aan hem, vind het een engnekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
B
[..]
Zeker, iedere keer als er iemand daar oprot wordt Isaac "liever" alleen de paranoia straalt uit zijn oogjes in zijn 20x per dag Loods Surveillance
Isaac gaat nog een lelijk manneke worden in het zicht van de Potquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zat ik net te denken. Ze zijn daar allemaal wel een beetje "bang" voor Isaac.
Ja is ook laat, hoop dat het een weekend opdracht isquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Tis wel een beetje een rare tijd voor een challenge.
4 uur is dutjes tijd.
Het kan ook een erg vroege Manager stemming worden .. een soort anticlimaxquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Tis wel een beetje een rare tijd voor een challenge.
4 uur is dutjes tijd.
Dan hoeven ze nooit in de slaapkamer te wachten maar moeten ze voor het spelscherm verschijnen, dan mogen ze nog een keer hun zegje doen, overleggen en stemmen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan ook een erg vroege Manager stemming worden .. een soort anticlimax
Duurt vaak een uurtjequote:
morgen is het juli en JAA is in augustus afgelopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
Vanaf morgen kunnen we zeggen dat we volgende maand thuis zijn... Aldus Marcie
Ohhw, gaat ie dan zelf weg?
Mooi.. ik gun hem zijn Exitquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:05 schreef Verida het volgende:
[..]
morgen is het juli en JAA is in augustus afgelopen.
MIsschien een weekend opdracht ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef spapaars het volgende:
Rare tijd, kan een hele korte opdracht, of juist een lange opdracht worden.
Gohquote:
Ah okayquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik ga uit van mijn theorie dat als hannelore niet zegt "ik herhaa"l het een verdien is
Buitenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:11 schreef xsaskiax het volgende:
Jammer, niets te zien binnen, ook geen stippen
Babette in elk verhaal ik ken iemand die of mijn beste vriend heeft dat ook.Dquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
Je gelooft het niet, Babette zit te vertellen dat je bij tepelkloven door de grond heen gaat.... uhhhhhhh.... weer een verhaal over iemand anders, waardoor zij doet voorkomen of ze alles al meegemaakt heeft......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |