Hij had dat helemaal niet hoeven te doen en het gewoon zelf eten terwijl de rest niks had. Hij leent het uit en dan maar hopen dat je het terug krijgt wat helemaal geen garantie is met opdrachten voor de huishoudpot.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Erik is zichzelf tegenover Mirthe de hemel in aan het prijzen over hoe hij is en over wat Moraima over hem zei..
Ze ziet niet hoe vrijgevig ik ben![]()
![]()
Zegt hij ook nog dat hij spliterwten macaroni en tomatenketchup voor de groep heeft gegeven.. en dan zegt hij er achteraan dat hij het weleens waar heeft uitgeleend.. wat is daar dan vrijgevig in zijn?
Echt hoor
Jap kreeg wodka en rode wijn van Morriquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:46 schreef danaqui het volgende:
Jappie zegt tegen Wendy dat Mori veel spullen voor haarzelf besteld dingen wat zij lekker vind en dan pas de rest
Nee ik weet het (natuurlijk niet)quote:
En thuis doet hij 2 keer van 1 kant en klaar maaltijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zal heus wel iemand vinden in de buitenwereld. Zo ontzettend vreemd is hij niet, er lopen wel vreemdere types rond.
En dat obsessieve met eten, het is maar hoe je er tegenaan kijkt en hoe het in beeld wordt gebracht door de Febo.
De ene keer is het het eten van Erik wat belicht wordt, de andere keer het gedoe tussen Zoe en Isaac of het drankgebruik van Jappie.
Hij eet graag en eet graag grote porties, dat is alles.
Als je er kotsmisselijk van word, waarom kijk je er dan naarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die moet dan wel van mannen houden die na de maaltijd als toetje de inhoud van zijn neus verorberen.
Ik word er in elk geval kotsmisselijk van..![]()
ik mag haar vanaf dag 1 al niet, valsspelen bij het binnenkomen, stoken, liegen en bedriegenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef OmaJacky het volgende:
Even oftopic
Ik zit oude afleveringen van vorig jaar te bekijken, kijk pas vanaf januari de streams.
Ook daar is jaloerse Zoe is een verschrikkelijke stoker zeg.
Leugens de loods ingooien over anderen die ze niet mag.
Bah vreselijk kind.
Ontopic, de loods wordt weer lekker schoon .
Ze heeft datzelfde 'geintje' al eens eerder uitgehaald met Wendy. Roddels de wereld in helpen die niet waar bleken te zijn. Ze valt wat dat betreft graag in herhaling....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef OmaJacky het volgende:
Even oftopic
Ik zit oude afleveringen van vorig jaar te bekijken, kijk pas vanaf januari de streams.
Bah vreselijk kind.
Toen was Zoe het Juice /spy voor kamer 3.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef OmaJacky het volgende:
Even oftopic
Bah vreselijk kind.
Enquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik mag haar vanaf dag 1 al niet, valsspelen bij het binnenkomen, stoken, liegen en bedriegen
Ze heeft in al die maanden haar naam poederloeder eer aan gedaan......en het frappante is dat ze nog zo trots als een aap met 7 staarten is op wat ze heeft gedaan.......quote:
Ook ong het enigste wat Isaac heeft gedaan, wat luchtbedden versleept.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zijn ze die luchtbedden aan het oppompen wat een pokkuh geluid zg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |