Dat is het handige van aan het einde van het land te wonenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte is
Maar vroeger wel gebeurd. Ben 1 keer in Duitsland pas wakker geworden ipv Eindhoven
Ja maar de hele jurk was gewoon fout. Strak van onder, wijd van boven terwijl dat niet hoorde. Rara gapende ruk. Niets klopte.quote:
Die verhalen van klasgenoten ken ik ook wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte is
Maar vroeger wel gebeurd. Ben 1 keer in Duitsland pas wakker geworden ipv Eindhoven
Ik weet van iemand die werd wakker in de wasstraatquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verhalen van klasgenoten ken ik ook wel.
En eigenwijs ben je wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar de hele jurk was gewoon fout. Strak van onder, wijd van boven terwijl dat niet hoorde. Rara gapende ruk. Niets klopte.
Spury die is nieuwquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef mario390 het volgende:
spury je bent wel selten dom dat heet
PICASA niet Picaso
Over het algemeen ook op tijd wakkerquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het handige van aan het einde van het land te wonen
Mocht toen wel op mijn studenten OV terug naar eindhovenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verhalen van klasgenoten ken ik ook wel.
Picassoquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
Tis met dubbel S btw
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso
Voilaquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef mario390 het volgende:
maar picasa is down en ik zoek
en verfang
Uhuh zekers, maar het moet wel passenquote:
Om albums te maken van foto's en plaatjes?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef mario390 het volgende:
maar picasa is down en ik zoek
en verfang
nee om albums kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Om albums te maken van foto's en plaatjes?
Oh datquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je me verneuken??![]()
vor 5 jaren heeft het en picsite gegeven
de heeft Picasa geheten
Naakte wijvenquote:
Gadverdamme....quote:
Waar?quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:28 schreef mario390 het volgende:
geen naakte kunnen julie niet en keer
series blijven tegen me
We willen best wel serieus tegen je doen maar het is soms lastig als we niet weten wat je bedoeld.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:28 schreef mario390 het volgende:
geen naakte kunnen julie niet en keer
series blijven tegen me
Kun jij ook die bloemenslinger er op borduren?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke jurk voor inspiratie
Waar zijn de foto's van Picasa?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je me verneuken??![]()
vor 5 jaren heeft het en picsite gegeven
de heeft Picasa geheten
Met een beetje moeite en veel handwerk moet dat wel lukken jaquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij ook die bloemenslinger er op borduren?
Dat is zeker een leuke jurk, ook een mooie kleur groenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke jurk voor inspiratie
Ik kan ook bloemetjes voor je haken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje moeite en veel handwerk moet dat wel lukken ja
dat zei ik toch dat gevt het niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van Picasa?
Waar kan ik mijn foto's vinden? Als je foto's of video's hebt opgeslagen in Picasa Webalbums, kun je deze content het makkelijkst openen, aanpassen en delen door in te loggen bij Google Foto's. Je foto's en video's zijn al overgezet.
Bedankt voor je aanbod, maar dat kan ik zelf ook.quote:
quote:
Je moet nu naar google foto’s gaan staat erquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei ik toch dat gevt het niet meer
daar lijkt het weleens opquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn wij de helpdesk voor Mario in een taal die hij ongeveer wel snapt, maar waarin toch een boel verloren ten op zicht van dat ik de helpdesk in India moet bellen?
ja deswegen zoek ik en verfang vorquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:41 schreef Lovely het volgende:
@:mario390
Lees dit maar eens
https://support.google.co(...)0worden%20gedownload.
Google foto's dusquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja deswegen zoek ik en verfang vor
picasa or mijnalbum.nl
Als hij ergens naar vraagt hoef je niet te antwoorden natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn wij de helpdesk voor Mario in een taal die hij ongeveer wel snapt, maar waarin toch een boel verloren ten op zicht van dat ik de helpdesk in India moet bellen?
In de tas?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie oordopjes waren en ik had al overal gezocht. Waar zou ik dan zijn?
in de diepvries?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je oordopjes zoekt dan moet je niet je overal zoeken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
In yhe navy.quote:
schoenenkast?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tassen, jassen en zakken van jurken en rokken al gehad.
Over helpdesks in India gesproken:quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.quote:
In je oren natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.
Van Max.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.
Verstappen?quote:
Tailleur, ik vermoed dat Superbadeendje je dit uitgebreid uit kan leggen.quote:
Dan wacht ik even op de uitlegquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tailleur, ik vermoed dat Superbadeendje je dit uitgebreid uit kan leggen.
Vanavond heb ik hoofdpijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ongeldige reactiequote:Op woensdag 28 juni 2023 21:02 schreef mario390 het volgende:
hoezo werkt dit niet?
https://google.gprivate.c(...)om%2Fimages%2Fsearch
Er is nog 1 geinponem voor u...quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij hoofdpijn heeft, misschien moet je even wachten tot morgen.quote:
Ja die, man wat een flauwe grappen waren dat, maar Max deed dus ook goede dingen, zoals die zak.quote:
Heb het google maar gevraagdquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij hoofdpijn heeft, misschien moet je even wachten tot morgen.
Dat laatste wil ik niet weten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het google maar gevraagd
Humorist![]()
Nog nooit van die man gehoord maar "de zak van max" ken ik dan weer wel.
jij hebt hoofdpijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik niet weten.
er waren vroeger ook van die moppenboekjes van max tailleur....hingen bij mijn ouders op het toilet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die, man wat een flauwe grappen waren dat, maar Max deed dus ook goede dingen, zoals die zak.
Ik had het over zijn zak jaquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het google maar gevraagd
Humorist![]()
Nog nooit van die man gehoord maar "de zak van max" ken ik dan weer wel.
Wel handig om je kont mee af te vegen als het toiletpapier op was.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
er waren vroeger ook van die moppenboekjes van max tailleur....hingen bij mijn ouders op het toilet.
hele flauwe grappen..
Huh die kon je dan bellen om de tijd te weten? Ik zie de lol nog niet zoquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over zijn zak ja
Maar vroegah had je dus de geinlijn, en de tijdlijn 002, "Bij de volgende toon is het 21 uur 19 minuten en 40 seconden" en nog een paar van die nummers.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je klinkt nu een beetje als mijn moeder
Daar was ook geen lol aan, maar wel handig voor mensen die geen horloge en klok hadden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Huh die kon je dan bellen om de tijd te weten? Ik zie de lol nog niet zo
vegen met sam en moos.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel handig om je kont mee af te vegen als het toiletpapier op was.
Ja dat is waar. Smartphone heb je altijd bij je....gewoon even bellenquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ook geen lol aan, maar wel handig voor mensen die geen horloge en klok hadden.
Jenever is smerig.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Terug naar de raadsels Ik drink 6 1/2 liter glazen bier sneller dan jij 3 borrelglazen jenever drinkt. Ik mag één glas voorsprong, de glazen moeten leeg zijn, en je mag elkaars glazen niet aanraken. Ik win.
Hoe komt dat?
Maak er maar wat anders van dan.quote:
Jagermeisterquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er maar wat anders van dan.
Waar wedden we om?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Jagermeister![]()
Sorry. Je hebt geen schijn van kans.
Omdat je een zuiplap bent?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Terug naar de raadsels Ik drink 6 1/2 liter glazen bier sneller dan jij 3 borrelglazen jenever drinkt. Ik mag één glas voorsprong, de glazen moeten leeg zijn, en je mag elkaars glazen niet aanraken. Ik win.
Hoe komt dat?
Nee hiermee maakte je enige vergelijking ongedaanquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hiermee maakte je enige vergelijking ongedaan
Dat is goed. Ik heb zojuist drie borrels jagermeister ingeschonken. Heb jij je 6 halve liters ook al klaar staan?quote:
oeh fittie?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is goed. Ik heb zojuist drie borrels jagermeister ingeschonken. Heb jij je 6 halve liters ook al klaar staan?
Badeendjes zijn geen zuiplappen maar slim.quote:
Raadsel toch?quote:
Wanneer krijgen we de oplossing?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn geen zuiplappen maar slim.
het gaat over bier en jenever marioquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk de beeld het is op zandvoort in zee
Livestream iddquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar als jullie dat raadsel live gaan oplossen
Heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk de beeld het is op zandvoort in zee
Dank je ik zal zo mijn adres doorgeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:34 schreef engine het volgende:
Waar we om wedden weet ik niet....een fles jagermeister![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je ik zal zo mijn adres doorgeven.
Dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wou jij misschien nog wat verdienen als ik daar dan toch ben? Je krijgt van mij 50 euro als ik 3 eieren op je hoofd kapot mag slaan
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik
Wou jij misschien nog wat verdienen als ik daar dan toch ben? Je krijgt van mij 50 euro als ik 3 eieren op je hoofd kapot mag slaan
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je ik zal zo mijn adres doorgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik
Eén voor 15 euro is wel genoeg.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik
scharrelei zeker ....quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén voor 15 euro is wel genoeg.
Jij mag ook wel 50 euro verdienen. Ik het eerste ei engine het tweede ei en voor de derde is ook wel iemand te vinden.quote:
Koopje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén voor 15 euro is wel genoeg.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag ook wel 50 euro verdienen. Ik het eerste ei engine het tweede ei en voor de derde is ook wel iemand te vinden.
Laat dat maar weg hier.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:50 schreef maily het volgende:
Ziet er inderdaad niet best uit
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat ze dan geen foto van Madonna bij het artikel plaatsen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:50 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook compleet van het padjequote:Op woensdag 28 juni 2023 21:50 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
is toch madonnaquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dan geen foto van Madonna bij het artikel plaatsen.
Alweer 35 jaar ofzo. Met haar muziek in de jaren 80 ben ik opgegroeid maar na haar derde album hakte ik wel af.quote:
Zonde hoor, ze heeft echt wel goede nummers gemaakt, maar er is weinig leuks meer van over.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweer 35 jaar ofzo. Met haar muziek in de jaren 80 ben ik opgegroeid maar na haar derde album hakte ik wel af.
Als jij een glas bier leeg hebt zet je dat lege glas over een vol glads jeneverquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoe komt dat?
Dat moest veelal in de studio bijgewerkt worden haar live optredens waren zeer slecht.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde hoor, ze heeft echt wel goede nummers gemaakt, maar er is weinig leuks meer van over.
Echt niet.....drie borrelglaasjes kan ik wel vasthoudenquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij een glas bier leeg hebt zet je dat lege glas over een vol glads jenever
Die eerste foto vind ik wel geinig bedachtquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:08 schreef mario390 het volgende:
cafe over kopf in duitsland![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spuit 11.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij een glas bier leeg hebt zet je dat lege glas over een vol glads jenever
O het antwoord was al gegeven \quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spuit 11.Ik zal je op de volgende meet wel met een andere uitdaging confronteren.
Dat is jammer want ik wou net voorstellen om 3 eieren op jouw hoofd kapot te slaan en dan krijg jij 50 euro.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het antwoord was al gegeven \
Dit trucje heb ik al op zoveel verjaardagen zien gebeuren
En deze spuit 11 `zal je nooit op een meet zien
Ik ga voor 10 eieren voor 250 euro.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jammer want ik wou net voorstellen om 3 eieren op jouw hoofd kapot te slaan en dan krijg jij 50 euro.
Ja dan doe je er twee en sta je lachend met het derde ei in je handen te lachen en die doe je niet op mijn hoofd kapot slaan zekerquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jammer want ik wou net voorstellen om 3 eieren op jouw hoofd kapot te slaan en dan krijg jij 50 euro.
Wie heeft dit verklapt!?quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan doe je er twee en sta je lachend met het derde ei in je handen te lachen en die doe je niet op mijn hoofd kapot slaan zeker
Fuck daar gaat mijn 250 euro.quote:
Jij kent alle grappen alquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan doe je er twee en sta je lachend met het derde ei in je handen te lachen en die doe je niet op mijn hoofd kapot slaan zeker
ik kan er niets aan doen, maar ik lees hier dus konijn familiequote:Op woensdag 28 juni 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
hoezo kann de zoveel beelden van de koninfamilie
maken?
heb hem zelf ook wel eens uitgevoerdquote:
@Homijn @DerRabbitquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen, maar ik lees hier dus konijn familie
Frau Photoshop?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:32 schreef mario390 het volgende:
wie is dat ? jemand van Fok?? plaatje is niet viez
[ afbeelding ]
Mario heeft Maxima ook al eens konijn genoemdquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen, maar ik lees hier dus konijn familie
Eens per jaar mogen fotograven foto's maken als ze de rest van het jaar de koninklijke familie met rust laten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
hoezo kann de zoveel beelden van de koninfamilie
maken?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario heeft Maxima ook al eens konijn genoemd
En ik maar denken dat jij dat soort dingen niet doetquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb hem zelf ook wel eens uitgevoerd
Die krijg je nog moeilijker weg dan Rutte.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze moet er gewoon mee op houden en het leven omarmen. Maar het geld zal wel op zijn.
Doe ik ook niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij dat soort dingen niet doet
daar op gettyimages bij hem staat enquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens per jaar mogen fotograven foto's maken als ze de rest van het jaar de koninklijke familie met rust laten.
Nu verkopen voor 350 danquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar op gettyimages bij hem staat en
foto kostet 400 euro maar ik heb 2
kopiert
Misschien omdat hij homo is of niet? Weet ik veel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:32 schreef mario390 het volgende:
hoe kann dat dat hij van de koninigsfamilie 100e
fotos gemakt heeft?
de AIVD leest meequote:Op woensdag 28 juni 2023 22:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar op gettyimages bij hem staat en
foto kostet 400 euro maar ik heb 2
kopiert
nee hij filmt veel nederlandse demosquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien omdat hij homo is of niet? Weet ik veel.
dat kan ook als je homo bentquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij filmt veel nederlandse demos
Maar waarom maak je daar nou weer druk over?quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij filmte vele keer maxima , willi bijna niet
Whut ben jij 13?quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:41 schreef engine het volgende:
Dit vond ik leuk nieuws vandaag. 13 jaar oud.
Nee.quote:
Dat is een liedje.quote:
Oke, je hebt gelijk, dat is geen 720 meerquote:
Naar Atlanta vliegen, dan smokkel ik je wel mee in de kofferbak.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero ik kwam er achter dat ik je dus nooit mag bezoeken![]()
Ik kom de staat niet in, want ik ben te socialistisch
quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Naar Atlanta vliegen, dan smokkel ik je wel mee in de kofferbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Dat is creepy. Gewoon een muizenkooi met een boekenkast en een naaimachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Dot.quote:
Hey Chanel, nog naar de camping het weekend?quote:
Nope, ik ga volgende week weer, althans is de bedoeling.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, nog naar de camping het weekend?
Dan is het gelukkig niet zo warm meer,quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nope, ik ga volgende week weer, althans is de bedoeling.
Morguh Marcbquote:
Ik ook hoor heerlijk van mij mag het wel even zo blijvenquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:21 schreef maily het volgende:
Ik vind dit heerlijk weer zo voor een dagje na al die hitte.
Oke dat is goed. Moet lukken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Naar Atlanta vliegen, dan smokkel ik je wel mee in de kofferbak.
Ga je op vakantie? Of ben je op vakantie?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker weer en op Terschelling is het de komende dagen ook lekker koel met max 18 graden
Ik vertrek morgenvroeg naar Terschelling en ik ben maandagavond terug.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Of ben je op vakantie?
Lekker ga je wandelen aan het strand?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vertrek morgenvroeg naar Terschelling en ik ben maandagavond terug.
En op de hei, duinen en bos enzoquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ga je wandelen aan het strand?
Mooi hoor daar, ben er ook een keer geweestquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En op de hei, duinen en bos enzo
Het is mijn 5e keerquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor daar, ben er ook een keer geweest
Lekker relaxt in de duinen en aan het water
quote:
Dat café zit dichtquote:
Lekker, geniet er vanquote:
Hessel is er mee gestopt ja.quote:
Dus doe maar niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een muggenbult op mijn kleine teen en ik wil eigenlijk mijn kleine teen eraf hakken, maar dan krijg je natuurlijk weer pantoomjeuk
Prima toch,wat boeken mee .quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb wel het hele weekend geen wifi
Dat had je kunnen weten voor je naar Terschelling ging, die hebben 5 jaar geleden pas roeibootjes ontdekt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb wel het hele weekend geen wifi
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten voor je naar Terschelling ging, die hebben 5 jaar geleden pas roeibootjes ontdekt.
Oké oké, 2,5 jaar geleden danquote:
Die hebben ze nodig om van die dinosaurussen te ontsnappen toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten voor je naar Terschelling ging, die hebben 5 jaar geleden pas roeibootjes ontdekt.
In Limburg hebben ze wel meer dingen niet ontdektquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ouderwets zijn die mensen daar ook weer nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben ze nodig om van die dinosaurussen te ontsnappen toch?
Gelukkig maar, stel je voor dat er in Limburg allemaal Friezen en Groningers los zouden lopenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze wel meer dingen niet ontdekt
Je zet mij nu wel aan het denkenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat er in Limburg allemaal Friezen en Groningers los zouden lopen![]()
En bij thuiskomst je tas uitpakken en 3/4 zo terug de kast in omdat je het toch niet gedragen hebt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga eens inpakken. Boeken liggen klaar. Nu nog even de rest bedenken. Het is natuurlijk maar 4 dagen, maar jullie snappen natuurlijk dat ik een tas ga inpakken of ik minstens een maand wegga
Ik ben een paar keer op Terschelling geweest en 1x geprobeerd om naar dat cafe te gaan. Maar de lijn buiten was zo lang, dat we direct maar verder zijn gefietsquote:
Sobersoquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En bij thuiskomst je tas uitpakken en 3/4 zo terug de kast in omdat je het toch niet gedragen hebt.
Waar heb je het nou weer over?quote:
Boudewijn Zendenquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over?
Völlig losgelöst von der Erdequote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over?
quote:
Doe dit even bij de buren Mario.quote:
insta results kreg ik renesse nur 6quote:
Dat mochten ze willen dat ze dat niveau al haalden jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ouderwets zijn die mensen daar ook weer niet
Have funquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga eens inpakken. Boeken liggen klaar. Nu nog even de rest bedenken. Het is natuurlijk maar 4 dagen, maar jullie snappen natuurlijk dat ik een tas ga inpakken of ik minstens een maand wegga
Doe maar niet.quote:
Moi Lovy.quote:
Laat je niet door mario van de wijs brengen. We zijn het ondertussen wel gewend.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:35 schreef Verida het volgende:
het leek me wel leuk om in de SC van 40 + mee te gaan posten, Maar ik heb al weer gegeten en gedronken voor vandaag als dit de normale gang van zaken is.
Nee is niet de normale gang van zaken.. Dus gewoon blijven postenquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:35 schreef Verida het volgende:
het leek me wel leuk om in de SC van 40 + mee te gaan posten, Maar ik heb al weer gegeten en gedronken voor vandaag als dit de normale gang van zaken is.
Is het niet. Dat kinderachtige DTS gedrag hoort zeker niet hier.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:35 schreef Verida het volgende:
Van de wijs van de wijsquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je niet door mario van de wijs brengen. We zijn het ondertussen wel gewend.
mario, kap ermee.quote:
Nee "we" wennen er niet aan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je niet door mario van de wijs brengen. We zijn het ondertussen wel gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |