Dat is het handige van aan het einde van het land te wonenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte is
Maar vroeger wel gebeurd. Ben 1 keer in Duitsland pas wakker geworden ipv Eindhoven
Ja maar de hele jurk was gewoon fout. Strak van onder, wijd van boven terwijl dat niet hoorde. Rara gapende ruk. Niets klopte.quote:
Die verhalen van klasgenoten ken ik ook wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte is
Maar vroeger wel gebeurd. Ben 1 keer in Duitsland pas wakker geworden ipv Eindhoven
Ik weet van iemand die werd wakker in de wasstraatquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verhalen van klasgenoten ken ik ook wel.
En eigenwijs ben je wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar de hele jurk was gewoon fout. Strak van onder, wijd van boven terwijl dat niet hoorde. Rara gapende ruk. Niets klopte.
Spury die is nieuwquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef mario390 het volgende:
spury je bent wel selten dom dat heet
PICASA niet Picaso
Over het algemeen ook op tijd wakkerquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het handige van aan het einde van het land te wonen
Mocht toen wel op mijn studenten OV terug naar eindhovenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verhalen van klasgenoten ken ik ook wel.
Picassoquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
Tis met dubbel S btw
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso
Voilaquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef mario390 het volgende:
maar picasa is down en ik zoek
en verfang
Uhuh zekers, maar het moet wel passenquote:
Om albums te maken van foto's en plaatjes?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef mario390 het volgende:
maar picasa is down en ik zoek
en verfang
nee om albums kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Om albums te maken van foto's en plaatjes?
Oh datquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je me verneuken??![]()
vor 5 jaren heeft het en picsite gegeven
de heeft Picasa geheten
Naakte wijvenquote:
Gadverdamme....quote:
Waar?quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:28 schreef mario390 het volgende:
geen naakte kunnen julie niet en keer
series blijven tegen me
We willen best wel serieus tegen je doen maar het is soms lastig als we niet weten wat je bedoeld.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:28 schreef mario390 het volgende:
geen naakte kunnen julie niet en keer
series blijven tegen me
Kun jij ook die bloemenslinger er op borduren?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke jurk voor inspiratie
Waar zijn de foto's van Picasa?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je me verneuken??![]()
vor 5 jaren heeft het en picsite gegeven
de heeft Picasa geheten
Met een beetje moeite en veel handwerk moet dat wel lukken jaquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij ook die bloemenslinger er op borduren?
Dat is zeker een leuke jurk, ook een mooie kleur groenquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke jurk voor inspiratie
Ik kan ook bloemetjes voor je haken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje moeite en veel handwerk moet dat wel lukken ja
dat zei ik toch dat gevt het niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van Picasa?
Waar kan ik mijn foto's vinden? Als je foto's of video's hebt opgeslagen in Picasa Webalbums, kun je deze content het makkelijkst openen, aanpassen en delen door in te loggen bij Google Foto's. Je foto's en video's zijn al overgezet.
Bedankt voor je aanbod, maar dat kan ik zelf ook.quote:
quote:
Je moet nu naar google foto’s gaan staat erquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei ik toch dat gevt het niet meer
daar lijkt het weleens opquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn wij de helpdesk voor Mario in een taal die hij ongeveer wel snapt, maar waarin toch een boel verloren ten op zicht van dat ik de helpdesk in India moet bellen?
ja deswegen zoek ik en verfang vorquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:41 schreef Lovely het volgende:
@:mario390
Lees dit maar eens
https://support.google.co(...)0worden%20gedownload.
Google foto's dusquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja deswegen zoek ik en verfang vor
picasa or mijnalbum.nl
Als hij ergens naar vraagt hoef je niet te antwoorden natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn wij de helpdesk voor Mario in een taal die hij ongeveer wel snapt, maar waarin toch een boel verloren ten op zicht van dat ik de helpdesk in India moet bellen?
In de tas?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie oordopjes waren en ik had al overal gezocht. Waar zou ik dan zijn?
in de diepvries?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je oordopjes zoekt dan moet je niet je overal zoeken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
In yhe navy.quote:
schoenenkast?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tassen, jassen en zakken van jurken en rokken al gehad.
Over helpdesks in India gesproken:quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.quote:
In je oren natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.
Van Max.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.
Verstappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |