daar lijkt het weleens opquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn wij de helpdesk voor Mario in een taal die hij ongeveer wel snapt, maar waarin toch een boel verloren ten op zicht van dat ik de helpdesk in India moet bellen?
ja deswegen zoek ik en verfang vorquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:41 schreef Lovely het volgende:
@:mario390
Lees dit maar eens
https://support.google.co(...)0worden%20gedownload.
Google foto's dusquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja deswegen zoek ik en verfang vor
picasa or mijnalbum.nl
Als hij ergens naar vraagt hoef je niet te antwoorden natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn wij de helpdesk voor Mario in een taal die hij ongeveer wel snapt, maar waarin toch een boel verloren ten op zicht van dat ik de helpdesk in India moet bellen?
In de tas?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie oordopjes waren en ik had al overal gezocht. Waar zou ik dan zijn?
in de diepvries?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je oordopjes zoekt dan moet je niet je overal zoeken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
In yhe navy.quote:
schoenenkast?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tassen, jassen en zakken van jurken en rokken al gehad.
Over helpdesks in India gesproken:quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.quote:
In je oren natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.
Van Max.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de jas van een willekeurige zak.
Verstappen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |