Hey Chanel, nog naar de camping het weekend?quote:
Nope, ik ga volgende week weer, althans is de bedoeling.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, nog naar de camping het weekend?
Dan is het gelukkig niet zo warm meer,quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nope, ik ga volgende week weer, althans is de bedoeling.
Morguh Marcbquote:
Ik ook hoor heerlijk van mij mag het wel even zo blijvenquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:21 schreef maily het volgende:
Ik vind dit heerlijk weer zo voor een dagje na al die hitte.
Oke dat is goed. Moet lukken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Naar Atlanta vliegen, dan smokkel ik je wel mee in de kofferbak.
Ga je op vakantie? Of ben je op vakantie?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker weer en op Terschelling is het de komende dagen ook lekker koel met max 18 graden
Ik vertrek morgenvroeg naar Terschelling en ik ben maandagavond terug.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Of ben je op vakantie?
Lekker ga je wandelen aan het strand?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vertrek morgenvroeg naar Terschelling en ik ben maandagavond terug.
En op de hei, duinen en bos enzoquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ga je wandelen aan het strand?
Mooi hoor daar, ben er ook een keer geweestquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En op de hei, duinen en bos enzo
Het is mijn 5e keerquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor daar, ben er ook een keer geweest
Lekker relaxt in de duinen en aan het water
quote:
Dat café zit dichtquote:
Lekker, geniet er vanquote:
Hessel is er mee gestopt ja.quote:
Dus doe maar niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een muggenbult op mijn kleine teen en ik wil eigenlijk mijn kleine teen eraf hakken, maar dan krijg je natuurlijk weer pantoomjeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |