quote:
Doe dit even bij de buren Mario.quote:
insta results kreg ik renesse nur 6quote:
Dat mochten ze willen dat ze dat niveau al haalden jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ouderwets zijn die mensen daar ook weer niet
Have funquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga eens inpakken. Boeken liggen klaar. Nu nog even de rest bedenken. Het is natuurlijk maar 4 dagen, maar jullie snappen natuurlijk dat ik een tas ga inpakken of ik minstens een maand wegga
Doe maar niet.quote:
Moi Lovy.quote:
Laat je niet door mario van de wijs brengen. We zijn het ondertussen wel gewend.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:35 schreef Verida het volgende:
het leek me wel leuk om in de SC van 40 + mee te gaan posten, Maar ik heb al weer gegeten en gedronken voor vandaag als dit de normale gang van zaken is.
Nee is niet de normale gang van zaken.. Dus gewoon blijven postenquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:35 schreef Verida het volgende:
het leek me wel leuk om in de SC van 40 + mee te gaan posten, Maar ik heb al weer gegeten en gedronken voor vandaag als dit de normale gang van zaken is.
Is het niet. Dat kinderachtige DTS gedrag hoort zeker niet hier.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:35 schreef Verida het volgende:
Van de wijs van de wijsquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je niet door mario van de wijs brengen. We zijn het ondertussen wel gewend.
mario, kap ermee.quote:
Nee "we" wennen er niet aan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je niet door mario van de wijs brengen. We zijn het ondertussen wel gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |