Prima toch,wat boeken mee .quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb wel het hele weekend geen wifi
Dat had je kunnen weten voor je naar Terschelling ging, die hebben 5 jaar geleden pas roeibootjes ontdekt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb wel het hele weekend geen wifi
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten voor je naar Terschelling ging, die hebben 5 jaar geleden pas roeibootjes ontdekt.
Oké oké, 2,5 jaar geleden danquote:
Die hebben ze nodig om van die dinosaurussen te ontsnappen toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten voor je naar Terschelling ging, die hebben 5 jaar geleden pas roeibootjes ontdekt.
In Limburg hebben ze wel meer dingen niet ontdektquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ouderwets zijn die mensen daar ook weer nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben ze nodig om van die dinosaurussen te ontsnappen toch?
Gelukkig maar, stel je voor dat er in Limburg allemaal Friezen en Groningers los zouden lopenquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze wel meer dingen niet ontdekt
Je zet mij nu wel aan het denkenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat er in Limburg allemaal Friezen en Groningers los zouden lopen![]()
En bij thuiskomst je tas uitpakken en 3/4 zo terug de kast in omdat je het toch niet gedragen hebt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga eens inpakken. Boeken liggen klaar. Nu nog even de rest bedenken. Het is natuurlijk maar 4 dagen, maar jullie snappen natuurlijk dat ik een tas ga inpakken of ik minstens een maand wegga
Ik ben een paar keer op Terschelling geweest en 1x geprobeerd om naar dat cafe te gaan. Maar de lijn buiten was zo lang, dat we direct maar verder zijn gefietsquote:
Sobersoquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En bij thuiskomst je tas uitpakken en 3/4 zo terug de kast in omdat je het toch niet gedragen hebt.
Waar heb je het nou weer over?quote:
Boudewijn Zendenquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over?
Völlig losgelöst von der Erdequote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |