Alexia is dan ook de Harry van het Nederlandse Koningshuis en dat bedoel ik niet gemeen. Het is imho altijd duidelijk geweest dat zij van de drie de meeste moeite heeft om 'het keurslijf' te accepteren. Het past haar niet. Ze heeft er volgens mij het liefst zo min mogelijk mee te maken en ik kan haar dat niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:04 schreef Andromache het volgende:
Technisch mooie foto's van Alexia maar wat komt ze vreselijk verveeld en arrogant over.
^^quote:Op maandag 26 juni 2023 23:04 schreef Andromache het volgende:
Technisch mooie foto's van Alexia maar wat komt ze vreselijk verveeld en arrogant over.
Mja, als ze 75 wordt (en alle belangrijke momenten tussen dan en nu) halen ze deze foto's weer tevoorschijn, saaie klassieke foto's doorstaan de jaren beter.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:48 schreef AnneX het volgende:
Het is toch vreemd, dat in deze tijd twee zusjes met verschillende karakters in dezelfde stijl en houding worden gefotografeerd!?
Dat deden ze misschien in de Middeleeuwen.
Fotografie is toch ook creatief zijn.
Dat gun je hem natuurlijk, maar aan de andere kant ... 89 jaar ...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Koning Albert (89) opgenomen in het ziekenhuis: “Hij is vanochtend onwel geworden”
Dat koning Albert in het ziekenhuis ligt, werd ons bevestigd door het paleis. De vorst zou deze ochtend onwel geworden zijn en tekenen van uitdroging vertoond hebben. Daarom werd hij uit voorzorg opgenomen in het ziekenhuis, klinkt het. De koning is wel bij bewustzijn en wordt momenteel onderzocht.
Koning Albert en zijn echtgenote, koningin Paola, verblijven momenteel in Laken, in hun officiële residentie kasteel Belvédère. Van daaruit werd hij naar het ziekenhuis gebracht.
“Oude man”
De koning, intussen 89 jaar oud, kampt al wel langer met gezondheidsproblemen. “Het is al langer geweten dat zijn gezondheid enorm achteruit gaat”, vertelde Joëlle Vanden Houden, die meerdere boeken schreef over het koningshuis en jarenlang producer was van ‘Royalty’, vorig jaar nog. “Maar hoewel Albert nu op korte tijd een echte ‘oude man’ geworden is, zijn de klachten daarom niet nieuw. Hij heeft - net zoals alle van Saksen-Coburgs - een zwakke rug, dat is genetisch bepaald. Aan die rug werd hij al geopereerd.”
“Maar ook voor zijn ‘zwak’ hart moest hij in 2000 onder het mes en Albert streed ook lang tegen huidkanker, waarvoor hij al verschillende ‘verdachte vlekjes’ liet verwijderen”, klonk het verder. “Dat was telkens op zijn hoofd of neus en Albert moest na die ingrepen steevast een pet opzetten als hij buiten in de zon liep. In 2011 werd hij bovendien geopereerd aan een gezwel op zijn neus, terwijl zijn laatste ingreep tegen de huidkanker van 2015 dateert. Die pleister op zijn hoofd wijst nu waarschijnlijk op een dergelijke ingreep.”
https://www.hln.be/royalt(...)l-geworden~a64d1666/
Hopelijk loopt het goed af!
Gewoon even een Dopper opsturen naar die ouwe,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dat gun je hem natuurlijk, maar aan de andere kant ... 89 jaar ...
hoezo niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is Alexia een hele leuke meid, maar eerlijk gezegd krijg ik dat idee niet zo heel erg![]()
Als ik zo alle foto's van haar bij elkaar neem, vind ik haar zussen er bij bijna allemaal er gewoon... ja hoe moet ik het zeggen... minder arrogant ofzo erop staan? Maar misschien ligt het aan mij hoor.quote:
Ze heeft een beetje een 'mean girl' uitstralingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is Alexia een hele leuke meid, maar eerlijk gezegd krijg ik dat idee niet zo heel erg![]()
Nou, met alle shit die over die meiden gepost wordt en in de bladen staat geef ik haar groot gelijk als ze zich een "Fuck You!" houding aanmeet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een 'mean girl' uitstraling
Oh een 'fuck you'-houding is te begrijpen, maar dat vind ik net iets anders dan een 'mean girl' uitstraling.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met alle shit die over die meiden gepost wordt en in de bladen staat geef ik haar groot gelijk als ze zich een "Fuck You!" houding aanmeet.
Ik vind dat ze geen "mean girl" uitstraling heeft, dat is jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh een 'fuck you'-houding is te begrijpen, maar dat vind ik net iets anders dan een 'mean girl' uitstraling.
Serieus? Ze staat prachtig op die foto's. Niet arrogant. Niet 'mean girl' achtig (dat je dat van een foto kan zeggen is mij een raadsel). Je kent het hele meisje niet. Hoe kan je dan 'het idee krijgen dat ze niet leuk is' ahv foto's. Serieus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
Nou dat!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Ze staat prachtig op die foto's. Niet arrogant. Niet 'mean girl' achtig (dat je dat van een foto kan zeggen is mij een raadsel). Je kent het hele meisje niet. Hoe kan je dan 'het idee krijgen dat ze niet leuk is' ahv foto's. Serieus.
😍😍quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zomershoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Maar dat kan ook aan mij liggen'. En ik had het over foto's uit meerdere shoots, niet alleen deze.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Ze staat prachtig op die foto's. Niet arrogant. Niet 'mean girl' achtig (dat je dat van een foto kan zeggen is mij een raadsel). Je kent het hele meisje niet. Hoe kan je dan 'het idee krijgen dat ze niet leuk is' ahv foto's. Serieus.
Precies dat. ik ken haar verder ook niet, geen idee of ze wel of niet lief is maar ik vind haar uitstraling niet zo lief zoals anderen dat waarschijnlijk wel vinden. Ik zie dat zo en volgens mij mag dat, zo niet dan toch. Heeft niks met jaloezie of bedreigd voelen te maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
'Maar dat kan ook aan mij liggen'. En ik had het over foto's uit meerdere shoots, niet alleen deze.
Ze klinkt gewoon normaal in mijn orenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef Guanabana het volgende:
Alexia over uitlekken TikTok-filmpjes: 'Kom er nooit achter wie dat heeft gedaan'
Hier meer Alexia aan het woord.
Ze heeft wel een lekker kak-corps accent.
Zeker voor iemand in die kringen...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoon normaal in mijn oren
Oh apart.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoon normaal in mijn oren
Nee er is een verschil tussen ABN en tussen corpsmeisjes-kak.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker voor iemand in die kringen...
Als een dochter van een koning al niet meer "bekakt" mag klinken zonder dat er wat van gezegd wordt weet ik niet wie er nog gewoon ABN mag spreken zonder afgezeken te worden.
Als ze plat Haags had gepraat was het ook niet goed geweest.
https://www.nu.nl/konings(...)ert-ermee-leven.htmlquote:Volgens de middelste dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima zijn "er heel veel plannen", maar is "nog niets gepland". "Lekker ongeorganiseerd", grapte haar oudere zus Amalia.
Dat kind is net 18. Die moet zich ook maar een houding geven en met alle aandacht omgaan, of ze nou wil of niet, het is gewoon een verplichting. Misschien is ze stikzenuwachtig en is dit (qua gezichtsuitdrukking) haar manier om ermee om te gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik zo alle foto's van haar bij elkaar neem, vind ik haar zussen er bij bijna allemaal er gewoon... ja hoe moet ik het zeggen... minder arrogant ofzo erop staan? Maar misschien ligt het aan mij hoor.
Nou dat zeker. Ik vond het heel erg ontroerend.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
De trotse woorden van Alexia naar Amalia over hoe ze omging met de bedreigingen vond ik heel lief trouwens![]()
Niet de woorden van een arrogante mean girl
Ik kwam hier speciaal even voor terugquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
De trotse woorden van Alexia naar Amalia over hoe ze omging met de bedreigingen vond ik heel lief trouwens![]()
Niet de woorden van een arrogante mean girl
Ze klinkt vooral als Rrrrrooossss maar dan met een zwaardere stem, niet zozeer corpsballette.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef Guanabana het volgende:
Alexia over uitlekken TikTok-filmpjes: 'Kom er nooit achter wie dat heeft gedaan'
Hier meer Alexia aan het woord.
Ze heeft wel een lekker kak-corps accent.
Ik zeg dan ook niet dat ABN en corpsballette hetzelfde is, ik stel dat als de dochter van de koning niet bekakt mag klinken zonder dat er wat over gezegd wordt, dat andere mensen dan al niet meer ABN mogen praten zonder afgezeken te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee er is een verschil tussen ABN en tussen corpsmeisjes-kak.
Dat het 'afzeiken' zou zijn maak jij er van trouwens, het is gewoon een observatie.
Oh, ik vind haar juist een heel knappe, ordinaire look hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:45 schreef lily het volgende:
Het zijn alledrie mooie meiden maar Alexia heeft toch wel die hele knappe classy look die Maxima ook heeft.
Ik zie niet in wat er sneu aan is dat iemand trouwt met wie ie zelf wil. Zijn we als burgers hier (redelijk) los van gekomen qua verzuiling, gaan we dat zo'n meisje van 18 nog even opleggen omdat ze later niet mag wegvallen....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:37 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat ze Alexia weten te behouden, want het is super fijn om iemand te hebben die je spontaan ergens heen stuurt en dat die persoon dan toch de juiste woorden zegt. Het zou toch sneu zijn als we alweer de tweede (eerder Irene en Friso) kwijt raken. Mocht het gebeuren dan is Ariane een prima vervanger, ze lijkt het zonnetje van de familie en een free spirit met tact. Bovendien lijkt ze heel goed te kunnen opschieten met Amalia. We hoeven dus zeker niet te wanhopen als ze wederom de Margriet en Constantijn van de huidige generatie dreigt te worden.
Mooie stem heeft ze he!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze klinkt vooral als Rrrrrooossss maar dan met een zwaardere stem, niet zozeer corpsballette.
Ik herken de stem en het praten met het kleine schorretje juist van mijn studententijd. En bij ons op de hockeyclub praten de meiden ook zoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze klinkt vooral als Rrrrrooossss maar dan met een zwaardere stem, niet zozeer corpsballette.
Hoop dat ze lekker wat uitspattingen gaan beleven nu het nog kanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:12 schreef vencodark het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat die meisjes van toen al dames zijn.![]()
Alexia is ruim de helft jonger dan ik ben.
Hoe zo?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:08 schreef AnneX het volgende:
Djiesus…hetzelfde overhemdje.Het gaat wel ver hoor, met het bewaren van de dynastie. Wat aangedikt is dat zeg.
Dit is door de jaren heen niet de eerste foto dat zijn kinderen vergelijkbare/dezelfde kleding aan hebben op de p.r. foto’s.quote:Op donderdag 27 juli 2023 00:18 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Hoe zo?
Wat is er mis met het overhemdje?
Ik vind het juist wel tof, zo'n knipoog naar de vorige generatie.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:08 schreef AnneX het volgende:
Djiesus…hetzelfde overhemdje.Het gaat wel ver hoor, met het bewaren van de dynastie. Wat aangedikt is dat zeg.
Eens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, zo'n knipoog naar de vorige generatie.Doet Kate toch ook niet per ongeluk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook een soort eerbetoon.![]()
Op mij komt het geforceerd over en de idiote (boulevard) pers springt er bovenop.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, zo'n knipoog naar de vorige generatie.Doet Kate toch ook niet per ongeluk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook een soort eerbetoon.![]()
Sterker nog, ik vind het vrij goedkoop en lichtelijk respectloos effectbejag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op mij komt het geforceerd over en de idiote (boulevard) pers springt er bovenop.
Als jij - en anderen - het als ’een knipoog’ zien. So be it.
Nog meer toen Melania ermee aan de haal ging bij een staatsbezoek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het vrij goedkoop en lichtelijk respectloos effectbejag.
Ik vind het daarnaast tof dat ze (net als Diana destijds) een hele eigen stijl heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het enige wat ik van Kate en kleding kan waarderen is dat zij blijkbaar eerdere stukken laat ‘aanpassen’ en jaren later herdraagt.
Je zou bijna denken dat Maxima en Alexia dezelfde outfit aan hebben, wel in een andere kleur maar dat kan ook zo lijken door de lichtval.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Luana met de koninklijke familie mee naar de F1.
Luana en Zaria lijken echt totaal niet op elkaar
Edit: foto met Zaria;
[ afbeelding ]
Of ze heeft de avond vooraf een goed feestje gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
https://www.anpfoto.nl//search.pp?pictureid=476447285
Volgens mij hebben de dames (behalve Luana) teveel Tiktok filmpjes gekeken over de juiste manier van poseren
Toen ik de fotoreeks doornam, kreeg ik de indruk dat Amalia niet heel gelukkig is. Hopelijk vergis ik me en anders hoop ik dat ze snel geluk vindt.
Of ze vindt F1 niet leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij hebben de dames (behalve Luana) teveel Tiktok filmpjes gekeken over de juiste manier van poseren
Toen ik de fotoreeks doornam, kreeg ik de indruk dat Amalia niet heel gelukkig is. Hopelijk vergis ik me en anders hoop ik dat ze snel geluk vindt.
Tsja, al dat gedoe met bedreigingen zal haar niet in de koude kleren zijn gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
Haar jas lijkt te grootquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
Is dat niet gewoon haar neef? Die zat ook in Italië zag ik langskomen op de insta van Eloise.quote:Op maandag 4 september 2023 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Amalia in Venetië met een of andere knul,.
[ afbeelding ]
Dat is toch Claus-Casimir?quote:Op maandag 4 september 2023 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Amalia in Venetië met een of andere knul,.
[ afbeelding ]
Gegoogled naar foto's en yup, lijkt gewoon Claus Casimir te zijn.quote:
quote:Het is geen verrassing dat Claus-Casimir in Italië is, hij begint dit schooljaar namelijk aan de ESCP Business School in Turijn. Tijdens deze vervolgopleiding studeert hij elk jaar in een ander land. Vorig jaar was de stad Parijs aan de beurt, dit jaar kiest de graaf dus voor het Italiaanse Turijn
D'r neefje.quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor mij dus een of andere knul,. Geen idee wie dat is.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:23 schreef J-net het volgende:
nee dat is Claus Casimir niet. Die is niet zo blond. en heeft een vierkanter hoofd.
quote:Prinses van Oranje eet ijsje met vriend op Italiaans terras
Dit weekend geniet Amalia nog even van haar laatste dagen tot maandag haar studie begint. Na een reis naar Colombia en een lang verblijf in de Griekse villa, reisde Amalia gisteren al af naar Italië (waar momenteel ook haar zusje Ariane studeert). Na een rondvaart met enkele Belgische Royals blijkt dat er ook een vriend van Amalia naar Venetië is afgereisd. Ze werden samen gespot op het terras van Café Florian waar ze samen een ijsje aten.
De mediacode is een soort erecode, dus geen verplichting. Sowieso geldt die niet voor buitenlandse media.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:36 schreef Troel het volgende:
Is er niet een mediacode die dat soort foto's verbieden?
Maar het is een plaatje van de nouveau en dat is voor zover ik weet een NL blad toch?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
De mediacode is een soort erecode, dus geen verplichting. Sowieso geldt die niet voor buitenlandse media.
(Aangezien fok zich volgens mij wel aan de mediacode houdt, zou de foto hier eigenlijk niet rechtstreeks geplaatst mogen worden)
Geen idee hoe dat zit, de fotos zijn gemaakt door Splash News Exclusive, die hoeft zich niet aan de mediacode te houden. Maar Nouveau dan weer wel. Misschien weet iemand anders het?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is een plaatje van de nouveau en dat is voor zover ik weet een NL blad toch?
Was dat niet totdat ze 18 waren?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, de fotos zijn gemaakt door Splash News Exclusive, die hoeft zich niet aan de mediacode te houden. Maar Nouveau dan weer wel. Misschien weet iemand anders het?
Las ik niet net dat het een soort erecode is en derhalve geen moetje,quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, de fotos zijn gemaakt door Splash News Exclusive, die hoeft zich niet aan de mediacode te houden. Maar Nouveau dan weer wel. Misschien weet iemand anders het?
Volgens mij is het zo dat als je je er niet aan houdt, je niet uitgenodigd wordt in Lech enzoquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Las ik niet net dat het een soort erecode is en derhalve geen moetje,?
Was dat niet zolang ze minderjarig waren? Die mediacode.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is een plaatje van de nouveau en dat is voor zover ik weet een NL blad toch?
Ik zag het net ook.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet zolang ze minderjarig waren? Die mediacode.
Edit: Oh, spuit 11, dat zei Kaatje ook al.
Edit2:
Nee dus... het gaat om privémomenten.
Prachtige prinsesquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuk om te zien,.
Moest ook wel lachen om deze:
[ twitter ]
Nou idd, wauw!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:39 schreef Bo-KataN het volgende:
Amalia ziet er prachtig uit, koninklijk!
Prachtigquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou idd, wauw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel te maken hebben met dat Amalia linkshandig is en Alexia rechtshandig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Ze hebben allebei aan een andere hand één handschoen ...
Nou, ze zijn duidelijk familie en zeker haar mond en haarkleur is wel Beatrix. Vroeger was ze nog wat rooier.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie alleen nog maar Beatrix in Alexia's gezicht.
Ja, dat heb ik ook, op TV was hij duidelijk paars, maar op sommige foto's lijkt hij blauw te zijn, zelfs op de foto's die het koninklijk huis zelf op insta gezet heeft.... ik weet niet wie de boel bewerkt heeft maar wel jammer dat ze er zo'n koel (blauw) filter overheen gegooid hebben.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een beetje error in mijn hoofd. Is de jurk van Amalia paars of blauw? Either way, prachtige kleur. De zussen zijn wat betreft kleur mooi op elkaar afgestemd.
Ik vind de kleuren van haar outfit sowieso niets, maar ze kon ze wel hebben, verder vond ik het opvallend dat het een broekpak was, ik weet niet of Maxima eerder een broek(pak) heeft gedragen op prinsjesdag, de cape was wel grappig -> Superwoman, want cape.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:16 schreef J-net het volgende:
Ik vond Amalia en Alexia ver boven hun moeder uitstijgen.
Ik vond het niets; de broek niet, de mantel niet.
Koninginneblauw, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een beetje error in mijn hoofd. Is de jurk van Amalia paars of blauw? Either way, prachtige kleur. De zussen zijn wat betreft kleur mooi op elkaar afgestemd.
Ik moest even googlenquote:
Ik zou zeggen paarsig, als je de kleur blauw in de sjerp ziet.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, dat zou je denken, en het blauw in de sjerp is idd koningsblauw maar bij de printscreens van de TV-beelden zie je duidelijk dat de jurk een andere kleur heeft dan het blauw in de sjerp, terwijl dat verschil bij foto's bijna verloren lijkt te zijn gegaan, ik denk dat er een bewerking overheen gegaan is bij de meeste foto's waarbij het blauw meer naar boven gehaald is.quote:
Even offtopic, ik heb totaal gemist dat je mod bent geworden! Leuk!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou zeggen paarsig, als je de kleur blauw in de sjerp ziet.
De officiële kleur van de jurk is "spectrum"quote:Op woensdag 20 september 2023 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook royalty blauw he!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even offtopic, ik heb totaal gemist dat je mod bent geworden! Leuk!
Als je de stof zo closeup bekijkt zie je wel dat het blauw is vind ik. Maar als je de jurk in zijn geheel ziet dat is het toch ook weer een beetje paarsig. Goede mindfuck wel, deze jurkquote:Op woensdag 20 september 2023 11:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
De officiële kleur van de jurk is "spectrum".
https://www.saksfifthave.(...)=spectrum&size=38-6-
Maar het is dus kennelijk bedoeld als blauw, want als je op de officiële site filtert op kleur, komt 'ie bij blauw wel naar boven en bij paars niet.
Ook al van Saks, gisteren stuurde N een linkje door naar een jurk die ik niet herkende als de jurk van Alexia, dus ik liep al te grappen van "Verkeerde vriendinnetje?" en "Je liep al te miepen dat mijn Ralph Lauren jurk duur was maar kennelijk ligt de lat voor haar op een heel andere verdieping"quote:Op woensdag 20 september 2023 11:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
De officiële kleur van de jurk is "spectrum".
https://www.saksfifthave.(...)=spectrum&size=38-6-
Maar het is dus kennelijk bedoeld als blauw, want als je op de officiële site filtert op kleur, komt 'ie bij blauw wel naar boven en bij paars niet.
Qua klasse/uitstraling had Amalia de beste deal.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:24 schreef Leandra het volgende:
Die van Amalia is wel in een nog wat andere prijsklasse, maar vergeleken met de couture outfit van Maxima valt het in het niet natuurlijk.
De outfit van Maxima was van Claes Iversen, ook niet de minste natuurlijk, maar het was het voor mij niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Qua klasse/uitstraling had Amalia de beste deal.
Jan Taminiau op speeddial en dan in deze outfit op de troon zitten
whahahahaa geniaal!quote:Op woensdag 20 september 2023 13:57 schreef Zana het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=NjIwNzIyMDk2Mg==
Arjen Lubach heeft er ook iets grappigs van gemaakt
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:57 schreef Zana het volgende:
Moest huilen van het lachenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:57 schreef Zana het volgende:
Vastquote:Op woensdag 20 september 2023 16:56 schreef Andromache het volgende:
Wat mij ook opviel, de koning stond niet in het midden op het balkon, alle aandacht ging naar de meiden. Is dat bewust en zo ja met welke reden?
Natuurlijk was dat bewust. Gewoon een charme-offensief, want de populariteit van WA zelf zal echt niet meer naar grote hoogtes gaan stijgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:56 schreef Andromache het volgende:
Wat mij ook opviel, de koning stond niet in het midden op het balkon, alle aandacht ging naar de meiden. Is dat bewust en zo ja met welke reden?
Op tv was hij juist overduidelijk blauw, vond ik. Dacht zelfs te zien dat hij dezelfde kleur had als Taminiaus inauguratiejurk voor Máxima.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, op TV was hij duidelijk paars, maar op sommige foto's lijkt hij blauw te zijn, zelfs op de foto's die het koninklijk huis zelf op insta gezet heeft.... ik weet niet wie de boel bewerkt heeft maar wel jammer dat ze er zo'n koel (blauw) filter overheen gegooid hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Bij de onderste 2 zie je zelfs dat fotosoep over de sjerp heen lijkt te zijnn gegaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou idd, wauw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de ene foto vind ik m paars, maar op een andere foto vind ik m blauwquote:
Klopt, maar op de TV beelden was hij echt paars.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Op de ene foto vind ik m paars, maar op een andere foto vind ik m blauw
Door deze quote bekijk ik de foto's nu voor het eerst op m'n mobiel en nu issie overduidelijk paars.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:35 schreef Leandra het volgende:
Welke kleur zie je in deze foto's dan?
[..]
Bij de onderste 2 zie je zelfs dat fotosoep over de sjerp heen lijkt te zijnn gegaanodd
Maar die bovenste is toch echt hoe ik het op TV zag.
Ik werk in het receptionistenteam van de Koninklijke Schouwburg en had dienst. Ik heb helemaal niks van het koninklijk gezelschap gezien, zelfs niet op camera.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:05 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik werk langs de route en stond even te kijken. Jurk was inderdaad gewoon paars. Zie je ook overduidelijk op de foto's die ik voor m'n dochter had gemaakt. Stond nog te gniffelen omdat mijn kind paars echt een Hele Lelijke Kleur vindt en ze de jurk vast niet heel erg kon waarderen (was ook zo... maar ze heeft vandaag wel trots op school verteld dat haar moeder de koning en koningin weer eens gezien heeft)
Briljant! Wel een beetje geinspireerd door Laviesanne..quote:Op woensdag 20 september 2023 13:57 schreef Zana het volgende:
Zijn dit ook neven en nichten van elkaar, of alleen huwelijkskandidaten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:30 schreef sportfreak het volgende:
Prins Christian van Denemarken, oude zoon van kroonprins Frederik, werd vandaag 18 jaar en daarom was er een gala in Kopenhagen. En dat leverde deze mooie foto op van toekomstige vorsten.
[ afbeelding ]
V.l.n.r. Prinses Estelle van Zweden, prinses Ingrid-Alexandra van Noorwegen, prins Christian van Denemarken, prinses Amalia van Nederland en prinses Elisabeth van België.
Christian heeft ze voor het uitzoekenquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zijn dit ook neven en nichten van elkaar, of alleen huwelijkskandidaten?
Het zijn allemaal (toekomstige) troonopvolgers, en gezien er altijd een land of een zee tussen zit, zullen het zeker geen huwelijkskandidaten zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zijn dit ook neven en nichten van elkaar, of alleen huwelijkskandidaten?
Grappig te realiseren dat deze jongelui allemaal in dezelfde schoenen staan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:30 schreef sportfreak het volgende:
Prins Christian van Denemarken, oude zoon van kroonprins Frederik, werd vandaag 18 jaar en daarom was er een gala in Kopenhagen. En dat leverde deze mooie foto op van toekomstige vorsten.
[ afbeelding ]
V.l.n.r. Prinses Estelle van Zweden, prinses Ingrid-Alexandra van Noorwegen, prins Christian van Denemarken, prinses Amalia van Nederland en prinses Elisabeth van België.
Zonde als jonge vrouwen hun wenkbrauwen naar de knoppen helpen voor de rest van hun levenquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een prachtige verzorging en jurk, al zou ik graag zien dat de wenkbrauwen van Amalia eens mooi geëpileerd zouden worden.
Is dat wettelijk niet mogelijk of gewoon niet handig? Het trouwen van twee troonopvolgers?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:31 schreef Leandra het volgende:
Het zijn allemaal (toekomstige) troonopvolgers, en gezien er altijd een land of een zee tussen zit, zullen het zeker geen huwelijkskandidaten zijn.
Amalia kan best met Elisabeth trouwen vind ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn allemaal (toekomstige) troonopvolgers, en gezien er altijd een land of een zee tussen zit, zullen het zeker geen huwelijkskandidaten zijn.
Ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig te realiseren dat deze jongelui allemaal in dezelfde schoenen staan.
Haar schoen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Ik dus nogeens naar die foto kijken ....
weinig schoenen te zien, en wat zit er onderaan de jurk van Amalia?
Is amalia iets afgevallen of lijkt dat maar zo? Of wellicht de foto bewerkt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Leonor van Spanje er niet bij was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo’n mooie foto,quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een prachtige verzorging en jurk, al zou ik graag zien dat de wenkbrauwen van Amalia eens mooi geëpileerd zouden worden.
Het gaat om de zijde waarop je de onderscheiding onderaan het lint hoort te dragen. Bij de ene onderscheiding is dat links en de ander rechts. Je draagt de hoogste onderscheiding die je hebt. \quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:12 schreef maily het volgende:
Heeft de draagrichting van de sjerp nog een reden?
Dank je wel!quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat om de zijde waarop je de onderscheiding onderaan het lint hoort te dragen. Bij de ene onderscheiding is dat links en de ander rechts. Je draagt de hoogste onderscheiding die je hebt. \
Dit wist ik zelf niet, dat heb ik hier vandaan: https://www.modekoninginm(...)er-amalias-ordelint/
Haha pas maar op wat je zegt hier, ojee als je hier een opmerking maakt over de kleding of looks over Amalia..quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
William paste op de kinderen.quote:Chosen by the late Queen Elizabeth II herself, Kate assumed the esteemed role of patron of England's Rugby Football Union and Rugby Football League in February 2022, a position once held by Prince Harry before he stepped back from his working royal role with his wife, Duchess Meghan, in 2020.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
Haha pas maar op wat je zegt hier, ojee als je hier een opmerking maakt over de kleding of looks over Amalia..
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik zie niets aan haar wenkbrauwen zover kijk ik ook niet eens, dus dat is me ook niet opgevallen.
Het gaat hier regelmatig over haar kleding (bijna bij elke nieuwe foto) en niemand doet daar moeilijk over en iedereen heeft zijn two cents. Gemekker over haar figuur en dat soort gedoe: doe even niet zo flauw (en in enkele gevallen ronduit pesterij). Niemand hoeft te zeiken over hoe zij als persoon eruit ziet.
Bovendien heb ik persoonlijk echt never nooit op haar wenkbrauwen gelet. Hoe ernstig moet je wel niet inzoomen op die foto om ook maar íets te (kunnen) zien.
Paste op?quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:47 schreef BE het volgende:
Ondertussen bij het WK Rugby in Frankrijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
William paste op de kinderen.
Met je eens.quote:
Je kunt inderdaad beter inzoomen op die foto van Kate met die rugby spelers.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Hoe ernstig moet je wel niet inzoomen op die foto om ook maar íets te (kunnen) zien.
Ditquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:46 schreef Molo het volgende:
En supermooie foto zeg, leuk stel bij elkaar. Gedeelde levensloop idd.
Amalia ziet er echt bizar krachtig uit zo, qua uitstraling èn outfit. Erg mooi
De Belgische wet verbiedt dat. Niet omdat het een dame is, maar de Belgische royals zijn bij wet verboden om met een Oranje te trouwen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Amalia kan best met Elisabeth trouwen vind ik
Inderdaad. Topquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:46 schreef Molo het volgende:
En supermooie foto zeg, leuk stel bij elkaar. Gedeelde levensloop idd.
Amalia ziet er echt bizar krachtig uit zo, qua uitstraling èn outfit. Erg mooi
Geldt dat overigens alleen voor de troonopvolger, of zou ze wel met Ariane of Alexia kunnen trouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De Belgische wet verbiedt dat. Niet omdat het een dame is, maar de Belgische royals zijn bij wet verboden om met een Oranje te trouwen.
Het gaat om leden van het koningshuis.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Geldt dat overigens alleen voor de troonopvolger, of zou ze wel met Ariane of Alexia kunnen trouwen
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nieuwe staatiefoto's Koning WA en Koningin Màxima. Het zijn aardig wat foto's en ben een beetje te lui om ze allemaal te posten![]()
https://www.ad.nl/show/ni(...)on-corbijn~aa7303da/
Ik zou ook niet blij kijken met zo'n jurk aanquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze kijkt een beetje verdrietig ook
[ afbeelding ]
Hij is nogal roze hequote:Op vrijdag 10 november 2023 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ook niet blij kijken met zo'n jurk aan
Omgquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:02 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien is het bedoeld als variatie op de crompouce.
Hier lijkt haar hoofd er bijna wel opgeshopt ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Maxima hier helemaal geen Maxime
De kleur doet ook helemaal niks voor haar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ook niet blij kijken met zo'n jurk aan
Ze kijkt idd apart, mijn 1ste indruk was dat ze een lach staat te verbijten. Ze kan natuurlijk ook gewoon ( foto )moe zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:45 schreef maily het volgende:
Wat kijkt ze streng hier ....
Of moeilijk ....
Tijd voor een brilletje?
Heeft ze al maar daar mag ze onder geen beding mee op de foto worden gezet. Ooit eens gelezen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:45 schreef maily het volgende:
Wat kijkt ze streng hier ....
Of moeilijk ....
Tijd voor een brilletje?
Dat klopt dan dus niet...quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Heeft ze al maar daar mag ze onder geen beding mee op de foto worden gezet. Ooit eens gelezen.
Roze is beste kleur die er is,quote:
Maar ze is 52, wanneer 'mag' ze dan wel grijzend haar?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:02 schreef Aventura het volgende:
Ze ziet er oud uit, met dat grijzende haar.
😳quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:09 schreef Samhain het volgende:
Ik keek net ff wat er trending was pp X. Erwin Olaf. Hmmm, oké, wat is daarmee (anders dan dat ie er niet meer is)? Ah, het ging over het verschil tussen zijn staastieportretten en de huidige. Blijken er weer legio mensen te zijn die denken dat Maxima (en ook WA volgens mij) vervangen is. En deze foto's zijn hèt bewijs. Zucht.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:09 schreef Samhain het volgende:
Ik keek net ff wat er trending was pp X. Erwin Olaf. Hmmm, oké, wat is daarmee (anders dan dat ie er niet meer is)? Ah, het ging over het verschil tussen zijn staastieportretten en de huidige. Blijken er weer legio mensen te zijn die denken dat Maxima (en ook WA volgens mij) vervangen is. En deze foto's zijn hèt bewijs. Zucht.
Ja idd, dat WA z'n haar zit alsof het nog 's morgens vroeg is en er net na het douchen en kam doorheen gehaald is okay, maar vervangen?quote:
Echt hé!!!quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
😳
De wereld of wel de mensen is /zijn gek geworden.
Koekoekquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:09 schreef Samhain het volgende:
Ik keek net ff wat er trending was op X. Erwin Olaf. Hmmm, oké, wat is daarmee (anders dan dat ie er niet meer is)? Ah, het ging over het verschil tussen zijn staastieportretten en de huidige. Blijken er weer legio mensen te zijn die denken dat Maxima (en ook WA volgens mij) vervangen is. En deze foto's zijn hèt bewijs. Zucht.
Ja, eens. Ik wil wel een groepsnaam, en dan niet ‘De FOK!kers’ oid.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:08 schreef maily het volgende:
Misschien moeten wij allemaal mee gaan doen met "het perfecte plaatje"![]()
![]()
Is dat die ene waarbij de pose net niet lekker is? Over perfecte plaatje gesproken, hij had net iets bijgedraaid moeten zijn zodat je zijn acherhoofd niet zou zien, dan is de foto cleaner.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
De zwart-witfoto had zoveel potentie. Mooie houding, Máxima prachtig, handjes vasthouden, maar dan…Wim-Lex. Hij lijkt wel 5x zo dik vanuit die hoek en hoogte. Alsof z’n buik mijn oog wordt ingedrukt. Heel raar.
Ik zie staan dat de staatsieportretten van het Belgisch koningspaar heel prachtig is. Nu ben ik wel benieuwd (maar te lui om te zoeken),quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:13 schreef AnneX het volgende:
De commentaren hier zijn…euh… https://www.modekoninginm(...)rettten-vrijgegeven/
Zeker een mogelijkheid.quote:
Ik vind dit zo'n bijzondere ontwikkeling. Laatst op FB ook al een hele discussie over Eminem die allang dood zou zijn en recent over Nelly dat dat ook een dubbelganger is. En bloedserieus he?!quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:09 schreef Samhain het volgende:
Ik keek net ff wat er trending was op X. Erwin Olaf. Hmmm, oké, wat is daarmee (anders dan dat ie er niet meer is)? Ah, het ging over het verschil tussen zijn staastieportretten en de huidige. Blijken er weer legio mensen te zijn die denken dat Maxima (en ook WA volgens mij) vervangen is. En deze foto's zijn hèt bewijs. Zucht.
Ik kwam het over Eminem ook tegen inderdaad. En overJoe Biden. In het geval van Eminem verklaren ze het dan vanwege de stand van zijn oren ofzo. En ik zie serieus vooral mensen die ouder zijn geworden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n bijzondere ontwikkeling. Laatst op FB ook al een hele discussie over Eminem die allang dood zou zijn en recent over Nelly dat dat ook een dubbelganger is. En bloedserieus he?!
En WimLex aan Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:08 schreef maily het volgende:
Misschien moeten wij allemaal mee gaan doen met "het perfecte plaatje"![]()
![]()
De Eminem-theorie loopt al erg lang. Dat is begonnen na zijn rehab waar hij nuchter werd en is gebleven (inmiddels al meer dan een decennium).quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n bijzondere ontwikkeling. Laatst op FB ook al een hele discussie over Eminem die allang dood zou zijn en recent over Nelly dat dat ook een dubbelganger is. En bloedserieus he?!
De mannelijke. Nu hij weer met Ashanti is.quote:Op zondag 12 november 2023 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De Eminem-theorie loopt al erg lang. Dat is begonnen na zijn rehab waar hij nuchter werd en is gebleven (inmiddels al meer dan een decennium).
En welke Nelly? Vrouwelijke of mannelijke?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie staan dat de staatsieportretten van het Belgisch koningspaar heel prachtig is. Nu ben ik wel benieuwd (maar te lui om te zoeken),.
Hm. Had er wat meer van verwacht na alle positieve comments die ik erover las.quote:
Is hij weer met Ashanti?! Wat leuk,quote:Op zondag 12 november 2023 12:07 schreef Donna het volgende:
[..]
De mannelijke. Nu hij weer met Ashanti is.
Country Grammar.quote:Op zondag 12 november 2023 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is hij weer met Ashanti?! Wat leuk,.
Ik heb nog steeds ‘Nellyville’ op cd. Draai wel eens in de (oude) auto,.
Dit zijn oude, naar verluidt zijn er nieuwe. Maar deze waren ook al heel gaaf.quote:
Hele oude, zie ik nu, uit 2013quote:Op zondag 12 november 2023 20:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit zijn oude, naar verluidt zijn er nieuwe. Maar deze waren ook al heel gaaf.
quote:Koningin Máxima heeft drie egels geadopteerd. De vorstin heeft de diertjes uitgezet in de tuin van Paleis Huis Ten Bosch in Den Haag, deelt het koninklijk huis vrijdag op Instagram
Zij straalt "koninklijk" uitquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:20 schreef Smallish het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens of ik dit echt mooi vind, maar ik vind het wel indrukwekkend! Ze heeft lef
De jurk staat Maxima beter dan het modelquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:31 schreef AnneX het volgende:
Het verhaal erachter: https://www.modekoninginm(...)an-herpen-in-parijs/
Mme Macron staat er een beetje verloren bij met opgetrokken schouders.
Dat is niet moeilijkquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jurk staat Maxima beter dan het model
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met haar budget zie jij er ook prachtig uit.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou niet zo van in de spotlights staan, maar wat moet het geweldig zijn om zulke prachtige jurken te kunnen dragen in het openbaar
Ik geloof dat ik er bij een gemiddeld theaterbezoek, concertbezoek of kringverjaardag volkomen overdressed uit zou zienquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef potjecreme het volgende:
En met haar budget zie jij er ook prachtig uit.
Viel mij ook op!quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jurk staat Maxima beter dan het model
Nou, ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En met haar budget zie jij er ook prachtig uit.
Die mevrouw links draagt een mislukte uitvoering van een soortgelijk idee.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:31 schreef AnneX het volgende:
Het verhaal erachter: https://www.modekoninginm(...)an-herpen-in-parijs/
Mme Macron staat er een beetje verloren bij met opgetrokken schouders.
De mevrouw links is de ontwerper (Iris van Herpen) zelf.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die mevrouw links draagt een mislukte uitvoering van een soortgelijk idee.
quote:Op woensdag 29 november 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De mevrouw links is de ontwerper (Iris van Herpen) zelf.
quote:Op woensdag 29 november 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De mevrouw links is de ontwerper (Iris van Herpen) zelf.
Onmogelijke vergelijking natuurlijk,quote:
Dit absoluut. Ook erg herkenbaar als een Van Herpen jurk - leuk!quote:Op woensdag 29 november 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een prachtige jurk en hij staat Maxima geweldig!
Als we het nou gewoon koninklijk noemen..quote:Op donderdag 7 december 2023 11:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Vind het geen hele leuke foto. Beetje hautain..
Ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:11 schreef Jojoke het volgende:
Ik las vandaag over Amalia en ene prins Boris, de troonopvolger voor Bulgarije wat ondertussen een republiek is. Puur omdat hij haar begeleidde op een feestje en ik weet dat we niet gelijk alles hierbij zouden moeten gaan denken, want als we dat doen dan wordt Amalia alleen nog begeleid door bejaarden. Ik weet wel dat opa Simeon een zeer zeer goede vriend van Beatrix en Claus was. Boris is 26 jaar. Ik kan zien waarom dit een interessante optie is voor speculatie. Hij heeft waarschijnlijk ook het talent om Nederlands te leren. Hij woonde in Londen en nu schijnbaar in Madrid (wat de speculatie verder vulde). Zijn familiegeschiedenis is vrij treurig, want zijn relatief jonge vader is er dus niet meer. Zijn moeder is later hertrouwd met een Jordaanse prins. Hij is de kroonprins voor de Bulgaarse troon, die dus niet meer bestaat.
https://allthingsamalia.n(...)-amalia-escorteerde/
Het helpt ook niet dat ze blijkbaar samen in dezelfde auto vertrokken, maar we proberen hier neutraal naar te kijken. Misschien is het gewoon een goede vriend of iemand die zei: oh, je hotel is naast die van mij, spring in mijn taxi!quote:
Of ze zitten gewoon in hetzelfde hotel, het is duidelijk dat de families elkaar al tig jaar kennen, dus waarschijnlijk kennen ze elkaar ook al haar hele leven, ik zou daar niet gelijk wat achter zoeken, juist niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat ze blijkbaar samen in dezelfde auto vertrokken, maar we proberen hier neutraal naar te kijken. Misschien is het gewoon een goede vriend of iemand die zei: oh, je hotel is naast die van mij, spring in mijn taxi!
Ze heeft echt dezelfde houding als Beatrix hierquote:
Jaaa!quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze heeft echt dezelfde houding als Beatrix hier![]()
En leuke gast om te zien hoor, aan haar zijde. Puur voor de vorm of niet
Maar wat the hell is die outfit. Op deze foto in elk geval vind ik het afschuwelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
En leuke gast om te zien hoor, aan haar zijde. Puur voor de vorm of niet
Traditioneel Madrileens gok ik zo maarquote:Op zondag 10 december 2023 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wat the hell is die outfit. Op deze foto in elk geval vind ik het afschuwelijk.
En dezelfde kledingstijl.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag dat wel enigszins maar waarom deze vorm en zo ontzettend ouderwets. Kan het niet een wat modernere versie zijn of zo? Het doet echt níks voor haar. Het werkt zelfs enorm tegen haar. Drama.quote:Op zondag 10 december 2023 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Traditioneel Madrileens gok ik zo maar
Flamencodanseressen lopen ook in zulks iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |