Hoe zo?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:08 schreef AnneX het volgende:
Djiesus…hetzelfde overhemdje.Het gaat wel ver hoor, met het bewaren van de dynastie. Wat aangedikt is dat zeg.
Dit is door de jaren heen niet de eerste foto dat zijn kinderen vergelijkbare/dezelfde kleding aan hebben op de p.r. foto’s.quote:Op donderdag 27 juli 2023 00:18 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Hoe zo?
Wat is er mis met het overhemdje?
Ik vind het juist wel tof, zo'n knipoog naar de vorige generatie.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:08 schreef AnneX het volgende:
Djiesus…hetzelfde overhemdje.Het gaat wel ver hoor, met het bewaren van de dynastie. Wat aangedikt is dat zeg.
Eens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, zo'n knipoog naar de vorige generatie.Doet Kate toch ook niet per ongeluk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook een soort eerbetoon.![]()
Op mij komt het geforceerd over en de idiote (boulevard) pers springt er bovenop.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, zo'n knipoog naar de vorige generatie.Doet Kate toch ook niet per ongeluk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook een soort eerbetoon.![]()
Sterker nog, ik vind het vrij goedkoop en lichtelijk respectloos effectbejag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op mij komt het geforceerd over en de idiote (boulevard) pers springt er bovenop.
Als jij - en anderen - het als ’een knipoog’ zien. So be it.
Nog meer toen Melania ermee aan de haal ging bij een staatsbezoek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het vrij goedkoop en lichtelijk respectloos effectbejag.
Ik vind het daarnaast tof dat ze (net als Diana destijds) een hele eigen stijl heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het enige wat ik van Kate en kleding kan waarderen is dat zij blijkbaar eerdere stukken laat ‘aanpassen’ en jaren later herdraagt.
Je zou bijna denken dat Maxima en Alexia dezelfde outfit aan hebben, wel in een andere kleur maar dat kan ook zo lijken door de lichtval.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Luana met de koninklijke familie mee naar de F1.
Luana en Zaria lijken echt totaal niet op elkaar
Edit: foto met Zaria;
[ afbeelding ]
Of ze heeft de avond vooraf een goed feestje gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
https://www.anpfoto.nl//search.pp?pictureid=476447285
Volgens mij hebben de dames (behalve Luana) teveel Tiktok filmpjes gekeken over de juiste manier van poseren
Toen ik de fotoreeks doornam, kreeg ik de indruk dat Amalia niet heel gelukkig is. Hopelijk vergis ik me en anders hoop ik dat ze snel geluk vindt.
Of ze vindt F1 niet leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij hebben de dames (behalve Luana) teveel Tiktok filmpjes gekeken over de juiste manier van poseren
Toen ik de fotoreeks doornam, kreeg ik de indruk dat Amalia niet heel gelukkig is. Hopelijk vergis ik me en anders hoop ik dat ze snel geluk vindt.
Tsja, al dat gedoe met bedreigingen zal haar niet in de koude kleren zijn gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
Haar jas lijkt te grootquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 01:26 schreef Jojoke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |